تنها یک بار زندگی می‌کنیم...
021 4166 3000

کانادا

شما هم امتیاز بدهید!

تورخارجی

 

تور کانادا را برای سفر می‌پسندم؟

کانادا به اندازه گستره خود دیدنی‌ها و جذابیت‌های بسیاری برای مسافران تور خارجی دارد. در هر کدام از شهرهای بزرگ کانادا می‌توان برای هر سلیقه تفریح و جذابیت خاصی را پیدا کرد. اگر اهل طبیعت و فضاهای خاص هستید «آبشار نیاگارا»، «پارک ملی فوندی»، «پارک‌ملی‌ گروس مورن» و «پارک ایالتی سواحل آرگیل» از جمله جاهایی هستند که باید ببینید. اگر اهل جاذبه‌های شهری هستید شهر «کبک» با حال‌و‌هوای فرانسوی‌اش، «مونترال قدیم» با ساختمان‌های قدیمی و خاصش، تورنتو با آسمان‌خراش‌هایش و ونکوور با ترکیبی از طبیعت و مدرنیزاسیون شهری می‌تواند برای‌تان دیدنی باشد. برای عاشقان تفریحات هیجان‌انگیز کانادا باز هم حرف‌های بسیاری برای گفتن دارد. اگر اهل کوهنوردی هستید کوه «لوگان» بلندترین قله کشور کانادا شما را فرامی‌خواند و منطقه «گروت» در پارک ملی «پنینسولا بروس» فرصتی خاص برای غواصی به شما می‌دهد.

کانادا کجاست؟

دومین کشور بزرگ جهان، سرزمین درختان افرا و سرزمین رازهای بسیار، کاناداست. اگرچه اولین چیزی که بعد از شنیدن نام کانادا به ذهن می‌آید سرمای آن است؛ اما کانادا در کنار آن، هوای معتدل بهاری و تابستانی هم دارد که آن را تبدیل به یکی از نقاط گردشگری خاص جهان کرده است. کانادا میزبان زیباترین مناظر طبیعی، فانوس‌های دریایی، کوه‌ها و دره‌های خاص است و از طرفی شهرهای پر جنب‌وجوش و غنی از فرهنگش شما را با چهره دیگری از این کشور مواجه می‌کنند. اگر به دنبال سفری متفاوت هستید کانادا مقصد شما است.
کانادا کشوری پهناور است که در آمریکای شمالی قرار گرفته و از شرق با اقیانوس اطلس، از غرب با اقیانوس آرام، از شمال با اقیانوس منجمد شمالی و از جنوب با ایالات متحده آمریکا هم‌مرز است. این کشور از ۱۰ استان و سه قلمرو تشکیل شده و حکومت آن یک پادشاهی مشروطه، فدرال و سکولار با دموکراسی پارلمانی است. کانادا تا سال ۱۷۱۳ مستعمره فرانسه بود و بعد به کنترل انگلیس درآمد تا اینکه در سال ۱۸۶۷ استقلال یافت. پایتخت سیاسی کانادا شهر «اتاوا» نام دارد و ارز این کشور دلار کانادایی است. مردم کانادا به دو زبان رسمی فرانسوی و انگلیسی صحبت می‌کنند.

 

پرواز تور کانادا چگونه است؟

بسته به اینکه تور خارجی کانادا به مقصد کدام شهر انجام می‌شود فرودگاه مقصد تعیین می‌شود. به طور معمول پرواز از تهران به مقصد شهرهای «تورنتو»، «ونکوور» و «مونترال» صورت می‌گیرد. پرواز به کانادا به شکل مستقیم نیست و طول پرواز با توجه به خطوط هوایی متفاوت است؛ باید در نظر داشت که این پرواز طولانی است.

ویزای توریستی کانادا چگونه است؟

برای سفر با تور خارجی کانادا نیاز به ویزا خواهید داشت. ویزای گردشگری کانادا ۵ساله است و شما می‌توانید در عرض ۵ سال بارها به این کشور سفر کنید. برای دریافت این ویزا باید مسافران تور خارجی پاسپورت، عکس، ترجمه مدارک هویتی، مدارک شغلی و... را در اختیار آژانس قرار دهند تا اقدامات لازم برای دریافت ویزا انجام گیرد.

تجربه همسفران
شما می‌توانید 12 اُمین نفر باشید که با دالاهو به این سفر می‌رود. این تور 8 بار اجرا شده‌است. مشاهده سوابق
خبرم کن!
برای این مقصد در حال حاضر سفری وجود ندارد اما چنانچه علاقمند هستید می‌توانیم به محض اضافه شدن این سفر در بین سفرهای دالاهو به شما نیز خبر بدهیم!
نام
نام خانوادگی
تعداد
نفر
تلفن همراه
ایمیل

بهترین زمان برای سفر به کانادا کی است؟

به دلیل اینکه کشور کانادا یک کشور سردسیر است بهترین زمان سفر به آن نیمه اول سال خواهد بود. اگر می‌خواهید بهترین آب‌وهوا را در تور خارجی کانادا تجربه کنید بین ماه‌های خرداد تا اواخر مرداد بهترین گزینه سفر با تور کانادا است

 

فستیوال‌ها و جشنواره‌های تور کانادا

شرکت در فستیوال‌ها و جشنواره‌های تور کانادا یکی دیگر از بخش‌های جذاب سفر به این کشور است. از آنجایی که کانادا یک کشور چندفرهنگی است فستیوال‌های متنوعی از فستیوال‌های گاوچرانی تا رویدادهای فرهنگی در آن جریان دارند. یکی از بزرگ‌ترین جشن‌ها در کانادا «جشن نورها» در ونکوور است. این جشن در هر تابستان به مدت چند شب در ونکوور برگزار می‌شود و شامل کنسرت‌های مختلف، برگزاری غرفه‌های متنوع غذا و مسابقات مختلف است. «نمایش سوارکاری کلگری» از دیگر فستیوال‌های هیجان‌انگیز است که در ماه جولای به مدت 10 روز برگزار می‌شود و با مسابقه اسب‌ها حسابی شما را سرگرم می‌کند. «وینترلود» از دیگر جشنواره‌های مهم کانادا در زمستان است. در این جشنواره مسافران تور خارجی می‌توانند به برف‌بازی، ساخت مجسمه‌های یخی، اسکیت روی یخ و تماشای کنسرت بپردازند.

شکم‌گردی و غذاهای تور کانادا

رفتن به آن سر دنیا و بازگشتن از آن بدون چشیدن طعم غذاهای خاصش فکر عاقلانه‌ای نیست. کشور کانادا یک کشور چندملیتی است و غذاهای آن از کشورهای بسیاری تأثیر گرفته‌اند. یکی از غذاهای خاص کانادا «پوتین» نام دارد که با ترکیب سیب‌زمینی سرخ شده، پنیر و سس پخته می‌شود. «تورتیور» غذای دیگری است که در واقع یک نوع کیک گوشت است و آن را برای جشن کریسمس و جشن سال نو می‌پزند. «بیکن پیمیل» که آن را به نام «بیکن کانادایی» نیز می‌شناسند نوعی بیکن غیر دودی است که از گوشت آغشته به آرد ذرت تهیه می‌شود. اگر به دنبال دسرها و شیرینی‌های این کشور در تور خارجی کانادا هستید حتماً به سراغ «بیورتیل»، «تافی برف و افرا» و «ننایمو بار» بروید.

 

نکات مهمی که پیش از سفر با تور کانادا باید بدانید

بسیار مهم است که پیش از سفر خود با تور خارجی کانادا نکات زیر را در نظر داشته باشید:
• به دلیل اینکه کشور کانادا بسیار پهناور است آب‌وهوا در نقاط مختلف آن با یکدیگر متفاوت است و به همین دلیل باید آماده این تغییرات هوایی در هنگام سفر به نقاط مختلف آن باشید.
• کانادا حیات‌وحش بسیار خاصی دارد. بهتر است مسافران خارجی حتماً در هنگام پیاده‌روی در پارک‌ها و جاده‌های حاشیه‌ای از خطر حمله انواع خرس‌ها و یا وجود انواع گوزن‌ها آگاه باشند؛ هرچند این مسئله بسیار نادر است.
• انعام دادن در کانادا در رستوران‌ها و سایر بخش خدماتی رایج است. یک انعام ۱۵ تا ۲۰ درصدی در رستوران‌ها یک انعام استاندارد به شمار می‌رود.
• از سوغات مهم کانادا می‌توان به صنایع‌دستی مردم محلی، شربت افرا، چای افرا و محصولات ساخته شده از سنگ «آمیتیست» کانادایی اشاره کرد. می‌توانید به عنوان یک یادگاری زیبا و خاطره‌انگیز از این سوغاتی‌ها برای خود و یا عزیزان‌تان به‌همراه بیاورید.

هزینه‌های جانبی هنگام سفر به کانادا

مسافران تور خارجی کانادا باید هزینه‌های جانبی هنگام سفر به این کشور را در نظر بگیرند. برای خوردن یک وعده غذا در یک رستوران نه‌چندان گران و معمولی در کانادا باید چیزی در حدود ۱۰ تا ۱۸ دلار پرداخت. یک فنجان قهوه همچون کاپوچینو حدود ۴ دلار و خرید یک بطری آب‌معدنی 1.5 لیتری تقریباً ۲ دلار هزینه خواهد داشت. بلیط یک‌طرفه وسایل حمل‌ونقل عمومی حدود 2.5 است و ورود به تاکسی از حدود 3.5 دلار آغاز می‌شود و هر یک کیلومتر حدود 1.5 دلار به آن اضافه می‌گردد. برای داشتن اینترنت طرح‌های مختلف با قیمت‌های متفاوت وجود دارد که قیمت‌ آنها با توجه به امکاناتشان می‌تواند چیزی در حدود ۱۵ تا ۵۰ دلار یا بیشتر به شکل ماهانه باشد.


سوالات متداول "کانادا"
چرا با دالاهو سفر کنیم؟ برتری دالاهو نسبت به دیگر شرکت‌ها چیست؟

نمی‌توانیم بگوییم ما از دیگران برتریم اما ویژگی‌هایی که به آنها مفتخریم عبارتند از:

  • شیوه متفاوت: ما به شیوه‌ای متفاوت سفر می‌کنیم.
  • قیمت‌های متناسب با خدمات: معتقدیم قیمت‌های متناسبی با توجه به خدمات ارائه شده داریم.
  • تنوع سفر: سفرهای بسیار متنوعی داریم و گمان می‌کنیم سلایق همه سفردوستان را برآورده کرده‌ایم.
  • بهترین مسیرها: ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا کلیه مسیرهای انتخابی برای سفر، بهترین و جذاب‌ترین مسیرهای ممکن باشند.
  • تورلیدرهای مجرب: همه تورلیدرهای دالاهو، آموزش‌دیده و دارای کارت "راهنمای تور" از "سازمان میراث فرهنگی و گردشگری" هستند. همچنین دالاهو برنامه‌های منظم و مدون آموزشی درون سازمانی برای تورلیدرهای خود دارد.
  • تجربه بالا: دالاهو تا به امروز(مردادماه 1396) قریب به 16هزار روز در سفر بوده‌ایم و در این سفرها افتخار همراهی بیش از 110هزار نفر را در این سفرها داشته است.
در صورت نارضایتی از هر یک از واحدهای فروش و اجرایی تور، شکایت یا انتقاد خود را به چه صورت به اطلاع مدیرعامل دالاهو برسانم؟

شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت دالاهو، روی لینک "شکایت" در بالای صفحه کلیک کنید و شکایت خود را مطرح نمایید. کلیه پیام‌ها مستقیما توسط مدیریت بررسی می‌شوند. همچنین میتوانید با شماره‌های دالاهو تماس گرفته و با واحد امور مشتریان مشکل خود را مطرح نمایید.

در صورتیکه پیشنهاد و یا ایده ای داشته باشم و بخواهم آن را به اطلاع مدیریت دالاهو برسانم چه باید کنم؟

شما می‌توانید از طریق فرم "تماس با ما" در وبسایت دالاهو، اقدام به ارسال پیشنهادات خود نمایید و یا با واحد امور مشتریان دالاهو تماس گرفته و پیشنهاد خود را اعلام کنید.

وسایل سفرم را از کجا می‌توانم تهیه کنم؟

مراکز متعددی در سطح شهر برای عرضه لوازم سفر وجود دارند اما بورس اصلی فروش لوازم سفر و طبیعت‌گردی خیابان ولیعصر، حد فاصل میدان منیریه تا خیابان امام خمینی(چهارراه سپه) است.
در ضمن، پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید لوازم سفر، مطالب منتشر شده در پرتال خبری دالاهو را مطالعه بفرمایید.

اگر سوالی دارم که در لیست فوق وجود ندارد چگونه می‌توانم سوالم را مطرح نمایم؟

شما می‌توانید با دفتر دالاهو تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح کنید. همکاران دالاهو با کمال میل منتظر شنیدن صدای گرم شما هستند: 41663000

آیا می‌توان همراه با تور با وسلیۀ نقلیۀ شخصی و یا به تنهایی سفر کرد؟

خیر،ما خواهان حضور شما در وسیلۀ نقلیه خودمان هستیم تا بتوانیم خدمات بهتری ارائه دهیم؛ اما اگر تمایل دارید این سفر را شخصی انجام دهید برای داشتن اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

لباس مناسب طبیعت گردی چه لباسی است؟

لباس مناسب طبیعت‌گردی لباسی است که برای پیاده‌روی و کوه‌پیمایی ایجاد مزاحمت نکند و طبیعت‌گرد در آن احساس راحتی داشته باشد، مقاومت خوبی نسبت به آّب، باد، خاک و ساییدگی داشته باشد؛ رنگی متناسب با طبیعتی که در آن قرار می‌گیریم داشته باشد.

آیا می‌توانیم محل نشستن خود در وسیلۀ نقلیه را از قبل مشخص کنیم؟

خیر، با توجه به گروهی بودن سفر و مقتضیات اینگونه سفرها، این امکان وجود ندارد.

آیا لزوما برای سفر باید کولۀ حرفه ای داشت؟

برای سفرهای یک روزه لزوما نیاز به کولۀ حرفه‌ای نیست، اما کوله‌ای که موجب سخت شدن پیاده‌روی شود پیشنهاد نمی‌شود.





بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل

در حال حاضر تور کانادا نداریم اما اگر مشخصات تماست رو ثبت کنی، قول می‌دیم وقتی سفر جدید برنامه‌ریزی کردیم، قبل از همه بهت خبر بدیم.

نفر