تنها یک بار زندگی می‌کنیم...
021 4166 3000

آفریقای جنوبی

29 رای شما هم امتیاز بدهید!

 

آیا تور آفریقای جنوبی را برای سفر می‌پسندم؟

همان‌طور که گفته شد در آفریقای جنوبی شما هر نوع جذابیت و تفریحی را مناسب با سلیقه خود می‌توانید پیدا کنید. این مسئله باعث می‌شود سفر با تور آفریقای جنوبی سفری بی‌نظیر برای شما باشد. شما در هر شهر آفریقای جنوبی دیدنی‌های بسیاری را در مقابل خود دارید. در کیپ تاون با طبیعت بی‌نظیر، سواحل استثنایی، حیواناتی نظیر خوک‌های آبی و کوسه‌های سفید مواجه می‌شوید و می‌توانید در خیابان‌های شیک و مدرن آن قدم بزنید. در ژوهانسبورگ با معدن طلاهای بسیار عظیمش، می‌توانید به دیدن مراکز خرید مدرن، گالری‌های هنری متعدد، و کافه‌رستوران‌های بسیار دنج بروید. در شهر «سان سیتی» که دارای هتل‌های بسیار لوکس و مجهز است شما می‌توانید مهیج‌ترین بخش تور آفریقای جنوبی را تجربه کنید. گلف، تفریحات آبی و هیجان‌انگیزترین تورهای حیات‌وحش از جاذبه‌های این منطقه هستند که باید به سراغشان بروید. همان‌طور که می‌بینید تور آفریقای جنوبی شما را از انتخاب پشیمان نخواهد کرد.

کشور آفریقای جنوبی کجاست؟

کشور آفریقای جنوبی در جنوب آفریقا و در میان سواحل دو اقیانوس اطلس و هند قرار گرفته است. این کشور سه پایتخت متفاوت دارد و پرجمعیت‌ترین شهر آن «ژوهانسبورگ» است. به دلیل مهاجرت بسیار به این منطقه، آفریقای جنوبی از لحاظ نژادی تنوع بالایی دارد و بزرگ‌ترین جمعیت‌های دورگه، اروپایی و هندی در این کشور زندگی می‌کنند. سیاه‌پوستان حدود ۸۰ درصد مردم این کشور را تشکیل می‌دهند و دین بیشتر آنها مسیحیت است. این کشور ۱۱ زبان رسمی دارد که ۹ زبان از میان آنها، زبان‌های آفریقایی خانواده «بانتو» و دو زبان اروپایی به نام‌های آفریکانس و انگلیسی هستند.

 

مسیر تور آفریقای جنوبی چگونه است؟

برای سفر به آفریقای جنوبی شما می‌توانید پرواز به سه شهر ژوهانسبورگ، «دوربان» و «کیب تاون» را انتخاب کنید. خطوط هوایی مختلفی همچون ترکیش، قطر، امارات، الاتحاد و... پروازهایی را برای این مسیرها در نظر گرفته‌اند که به شکل غیرمستقیم انجام می‌شوند. طول پرواز با توجه به خط پرواز و توقف‌های در مسیر متفاوت است. در ابتدای این تور ما به ژوهانسبورگ می‌رویم، سان سیتی را می‌بینیم، به کیپ تاون می‌رویم و از آنجا راهی خانه خواهیم شد.

نقشه تور آفریقای جنوبی

تور آفریقای جنوبی ویزا لازم دارد؟

برای سفر با تور آفریقای جنوبی شما نیاز به ویزای توریستی این کشور خواهید داشت که تا ۹۰ روز اجازه ماندن در این کشور را به شما می‌دهد. برای دریافت این ویزا نیاز به مدارکی دارید که باید در ابتدا آنها را تهیه کنید، پس از آن وقت سفارت بگیرید و برای انگشت‌نگاری در سفارت حاضر شوید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با مشاوران آژانس دالاهو در مورد ویزای آفریقای جنوبی مشورت کنید. همکاران دالاهو برای کسب اطلاعات کلمل درباره شرکت در این تور خارجی کنارتان هستند.

 

 

بهترین زمان برای شرکت در تور آفریقای جنوبی کی است؟

بهترین زمان تور آفریقای جنوبی به این بستگی دارد که شما به‌قصد چه تفریحاتی می‌خواهید به این کشور سفر کنید. اگر به غرب آفریقای جنوبی می‌خواهید بروید نوامبر تا آوریل بهترین زمان است؛ درصورتی‌که برای سفر به بخش شرقی ماه‌های می تا اکتبر را در نظر بگیرید. تماشای حیات‌وحش در ماه پاییز توصیه می‌شود و فصل بهار، زمان مناسبی برای مشاهده نهنگ‌ها است.

تورهای آینده دالاهو برای این مقصد
  • 6 شهریور 1403
    • 11 روزه
    • از 70,000,000 تومان + 2,200 دلار
    • موجود
    جزئیات سفر
  • 18 دی 1403
    • 11 روزه
    • از 56,000,000 تومان + 2,200 دلار
    • موجود
    جزئیات سفر
  • 16 بهمن 1403
    • 11 روزه
    • از 56,000,000 تومان + 2,200 دلار
    • موجود
    جزئیات سفر
مــشاهــده هــمه تــورها

 

جاذبه‌های تور آفریقای جنوبی چیست؟

جاذبه‌های تور آفریقای جنوبی بی‌شمارند. اگر به فضاهای مدرن شهری علاقه‌مند هستید وقت‌گذرانی در شهرهای ژوهانسبورگ و کیپ‌تاون می‌تواند برای شما بسیار جذاب باشد. اگر می‌خواهید وقت خود را به دیدن حیات‌وحش اختصاص دهید حتماً به دیدن «پارک حفاظت‌شده حیات‌وحش Kgalagadi» و «پارک ملی کروگر» (Kruger) بروید. در پارک ملی اول شما می‌توانید عکس‌های زیبایی از شن‌های قرمزرنگ، علفزارهای رنگارنگ و درختان خارشتر بگیرید و تنوع بی‌نظیر حیات‌وحش را مشاهده کنید. در پارک ملی کروگر با سافاری می‌توانید حیواناتی نظیر پلنگ، شیر، کرگدن و بوفالو را از نزدیک ببینید. برای افراد اهل طبیعت نیز «کوه‌های اژدها» یا «دراکنزبرگ» (Drakensberg) که دارای هشت گونه متفاوت از گیاهان گل‌دار است و «ساحل گاردن روت» را پیشنهاد می‌کنیم. این لیست می‌تواند بسیار ادامه‌دار باشد؛ زیرا همان‌طور که گفتیم آفریقای جنوبی دنیای خلاصه شده در یک کشور است.

جشن‌ها و فستیوال‌های تور آفریقای جنوبی

آفریقای جنوبی هر ساله میزبان جشن‌ها و فستیوال‌های بسیار مهمی است. «فستیوال هنرهای ملی» بزرگ‌ترین گردهمایی هنرمندان از سراسر دنیا در این کشور محسوب می‌شود که در ماه‌های ژوئن و جولای در شهر «گراهامزتاون» برگزار می‌گردد. فستیوال‌های موسیقی همچون «جاز کیپ‌تاون» و «اوپیکوپی بوشولد» به ترتیب در ماه مارس و ماه اوت برگزار می‌شوند و شرکت در آنها برای افراد اهل موسیقی بسیار دیدنی است. «فستیوال پنیر آفریقای جنوبی» برای افراد اهل این خوشمزه پیشنهاد می‌شود؛ زیرا فرصتی بی‌نظیر برای چشیدن طعم پنیرهای مختلف محسوب می‌شود.
فستیوال‌های این کشور بسیارند و می‌توانید پیش از شرکت در تور آفریقای جنوبی در مورد آنها تحقیق کنید تا در صورت هم‌زمانی بهترین استفاده را از آنها ببرید.

 

شکم گردی و غذاهای تور آفریقای جنوبی چگونه است؟

در تور آفریقای جنوبی شما می‌توانید تجربه‌های غذایی متفاوتی داشته باشید که رنگ و بویی محلی دارند؛ اما متأثر از فرهنگ‌هایی همچون مالزی، فرانسه و هلند هستند. از جمله غذاهای بسیار معروف آفریقای جنوبی می‌توان به «خوراک گوشت بوبوتی» (Beef Bobotie)، «بوئرورس» (Boerewors) سوسیس‌های دست‌ساز خانگی، و «خوراک مرغ و کاری دوربان» اشاره کرد. برای دسر هم می‌توانید به سراغ «تارت شیر» و «پودینگ مالوا» بروید. سفر خود با تور آفریقای جنوبی را بدون خوردن این غذاها به پایان نبرید.

 

نکات مهم که پیش از سفر با تور آفریقای جنوبی باید بدانید

- هرجا که احساس کردید تظاهرات و اعتصاباتی در حال برگزاری است حتماً از آن مکان دور شوید؛ زیرا ممکن است به خشونت کشیده شود.
- جرایم کوچک همچون سرقت در مراکز تجاری و در شب‌ها امکان‌پذیر است و باید محتاط باشید.
- پس از تاریک شدن هوا به‌تنهایی به خیابان‌های خلوت نروید.
- اگر چیزی توسط افراد غریبه برای خوردن به شما پیشنهاد شد بسیار مؤدبانه آن را رد کنید.
- لوازم گران‌قیمت خود را در معرض دید عموم قرار ندهید.
- به‌تنهایی و در سواحل دورافتاده شنا نکنید؛ زیرا هم امواج می‌توانند خطرناک باشند و هم باید مراقب کوسه‌ها باشید.

کاتالوگ تور آفریقای جنوبی

کاتالوگ افریقای جنوبی

  • عکس‌های بیشتر
  • عکس‌های بیشتر
  • عکس‌های بیشتر
  • عکس‌های بیشتر
  • عکس‌های بیشتر
  • عکس‌های بیشتر
سوالات متداول "آفریقای جنوبی"




بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل