تنها یک بار زندگی می‌کنیم...
021 4166 3000
تگ‌ها
درباره وبلاگ دالاهو
به وبلاگ دالاهو خوش‌آمدید. اینجا بخش متفاوتی از سایت ماست. اگر به دنبال اطلاعات جالب، خواندنی و مفید مرتبط با سفر، ایران و جهان می‌گردید، پس جای خوبی آمده‌اید. از آخرین اخبار داخلی دالاهویی گرفته تا معرفی جاذبه‌های گردشگری و راهنمای سفر را می‌توانید اینجا بخوانید. در وبلاگ دالاهو رابطه‌ی نزدیک‌تری با ما خواهید داشت.

10 دیدنی جذاب در سن‌پترزبورگ

تور روسیه جایی برای شناخت تاریخی کمتر شنیده‌شده است و شهرهایش شما را به عمق قصه‌های عجیب می‌برند. مثلا 320 سال پیش زمانی‌که تزار پیترکبیر بر روی زمینی باتلاقی و احاطه شده توسط تعداد زیادی رودخانه‌‌ی پر آب شهری را بنا کرد، هیچ‌کس گمان نمی‌داشت که روزی این شهر تبدیل به یکی از زیباترین شهرهای توریستی دنیا یعنی سن‌پترزبورگ شود.

بیشتر بخوانید...
نوشته تحریریه دالاهو | تاریخ 1403/02/30

15 دانستنی جالب درباره ژاپن

تور ژاپن با شهرهای شلوغ و آینده‌نگر مثل توکیو تا مناظر زیبا از کوه‌ها و جنگل‌ها، کشوری خیره‌کننده است. جای تعجب نیست که این کشور آسیای شرقی با ترکیبی شگفت‌انگیز از فرهنگ و فناوری، در فهرست مکان‌های دیدنی بسیاری از مردم دنیا قرار دارد. اگر شما هم دوست دارید به این کشور افسانه‌ای سفر کنید، خوب است از 15 حقیقت خیلی جالب درباره این کشور مطلع باشید.

بیشتر بخوانید...
نوشته نیوشا امینیان | تاریخ 1403/02/23

اسرار کاخ کرملین

کاخ کرملین دنیایی اسرارآمیز در قلب روسیه است. قدیمی‌ترین کاخ مسکو که بعضی ساختمان‌هایش در قرن دوازدهم علم شده‌اند و از دوران قدیم مورد توجه بوده است. این کاخ را به‌عنوان اقامتگاه رسمی رییس جمهور روسیه درنظر گرفته‌اند. بخشی از کرملین برای بازدید عموم در دسترس است و فضاهایی برای دیدارهای دیپلماتیک هنوز پر از داستان‌هایی هستند که کسی از آنها خبر ندارد.

بیشتر بخوانید...
نوشته تحریریه دالاهو | تاریخ 1403/02/20

دره ریفت کنیا؛ محل پیدایش انسان کنونی

دره ریفت آفریقا، دره شکافی بزرگ یا گریت ریف ولی در تور کنیا از عجایب زمین‌شناختی محسوب می‌شود که گنجینه‌ای از تاریخ بشریت را در دل خود جای داده است. دره‌ای که ۷ هزار کیلومتر طول دارد و از لبنان در آسیا تا موزامبیک جنوب شرقی آفریقا امتداد یافته است. با اینکه جاذبه‌های شکل گرفته در این دره، در کشورهای متعددی از آسیا تا جنوب شرقی آفریقا را شکل داده اما بیشترین بازدید را در کشور کنیا دارد. دره ریفت کنیا، یکی از جاذبه‌های دیدنی در تور خارجی کنیا است. جایی که با آن هم‌قدم با تغییرات گونه انسان خواهید شد.

بیشتر بخوانید...
نوشته مهلا نهاردانی | تاریخ 1403/02/15

آبهانری، پله‌پله تا آب

تور هندوستان، همواره یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری میان دوستداران سفر و ماجراجویی بوده است. سرزمینی پر از شگفتی و عجایب که هر گردشگری را شیفته خود می‌کند. در هر گوشه از این سرزمین می‌توانید یک شگفتی منحصربه‌فرد را ببینید که آبهانری یکی از آنهاست. اینجا برای‌تان درباره این دیدنی گفته‌ایم.

بیشتر بخوانید...
نوشته تحریریه دالاهو | تاریخ 1403/02/12