تنها یک بار زندگی می‌کنیم...
021 4166 3000

نپال

49 رای شما هم امتیاز بدهید!

 

آیا تور نپال را برای سفر می پسندم؟

اگر از ما بپرسید، ما تور نپال را به کسانی که به فرهنگ‌ها و تمدن‌های جدید علاقه دارند، پیشنهاد می‌کنیم.همچنین طبیعت‌دوستان، کوه‌نوردان و علاقه‌مندان به ماجراجویی‌های فردی نیز ممکن است به این کشور علاقه‌مند باشند. نپال دارای مناظر طبیعی بکر و خاص مانند کوه‌های هیمالیا، دره‌های سبز و باغ‌های گل است. این کشور همچنین وامدار میراث تاریخی و فرهنگی بسیاری است که شامل معابد بودایی، مزارع قدیمی، شهرهای قدیمی، مراسم و سنت‌های ویژه می‌شود.

نپال کجاست؟

نپال کشوری در قاره آسیا، شمال هند و همسایه چین است. کاتماندو، پایتخت این کشور نیزبه عنوان یک مقصد گردشگری معروف مورد توجه گردشگران قرار می‌گیرد. بیشتر محدودهٔ نپال بر روی رشته‌کوه‌های هیمالیا قرارگرفته. این کشور هشت قله از چهارده قله مرتفع جهان را در خود جای داده که یکی از آن‌ها بلندترین کوه جهان یعنی اورست است. جالب است بدانید که کشور نپال پنج فصل دارد: تابستان، بهار، پاییز، زمستان و موسمی. نپال کشوری یوگی‌ها، معابد و تمدن‌های کهن است. سرزمینی پر از رویا و جادو که شرح آن در کلمات نمی‌گنجد. در تور نپال دالاهو با دیدنی‌ها و شنیدنی‌های بسیار، همراه‌تان هستیم.

 

پرواز به تور نپال

نپال فقط یک فرودگاه بین‌المللی در کاتماندو دارد. بنابراین نرخ بلیط هواپیما به کاتماندو بسته به فصل، تاریخ سفر و کشور مبدا متغیر است. درحال حاضر پرواز یک‌سره از ایران به نپال وجود ندارد. در نتیجه شما از ایران به یک کشور ثالث مثل، دبی و بعد به نپال می‌روید. نرخ پرواز با توجه به نوع ایرلاین و ساعاتی که بین دو پرواز فاصله می‌اندازد، می‌تواند تغییراتی داشته باشد. بیشتر پروازهای این مسیر توسط فلای‌دبی انجام می‌شود اما ممکن است ایرلاین‌های دیگری هم اضافه شوند.

تور نپال ویزا می‌خواهد؟

شهروندان ایرانی برای سفر به تور نپال باید نسبت به اخذ ویزای توریستی اقدام کنند و اسناد و مدارک لازم را برای صدور ویزا به سفارت این کشور ارائه‌دهند.
در صورتی‌که در سفر به نپال، قصد برنامه‌ریزی سفرهای جانبی به تبت یا هند را دارید، بهتر است ویزای مولتی دریافت کنید. در این‌صورت در اداره مهاجرت کاتماندو با همان هزینه، ویزای خود را به ویزای چند ورودی (مولتی) تغییردهید.
دریافت ویزای نپال تقریباً در3-10 روز کاری پس از ارائه مدارک و انجام اقدامات لازم صادر می‌شود. پس اگر می‌خواهید در تور نپال شرکت کنید حتما چند هفته زودتر مدارک خود را جهت دریافت ویزا ارائه دهید. برای کسب اطلاعات بیشتر مطلب «ویزای نپال» را بخوانید

 

بهترین زمان سفر به تور نپال

بهترین زمان سفر به تور نپال، ارتباط مستقیمی با سبک سفر و نگاه شما به برنامه گردش‌ها دارد.
اگر قصد شما از شرکت در تور نپال تماشای دره موستانگ است، فصل موسمی (اواسط ژوئن تا اواسط سپتامبر) را انتخاب کنید. دراین زمان نپال تحت تاثیر باران‌های موسمی تماشایی و زنده می‌شود.
اگر قصد ترکینگ کوه اورست، آناپورنا و تماشای حیات وحش را دارید، فصل بهار و پاییز برای شما مناسب است. در این فصول آب وهوای نپال مطبوع است هم صعود را‌حت‌تر خواهد بود. می‌شود گفت در ارتفاعات، هوا نه خیلی سرد است و نه خیلی گرم است.
اگر هم قصد گشت‌و‌گذار در شهرهای نپال را دارید زمستان برای شما مناسب است. در طول این فصل، دشت‌ها آب وهوای فوق‌العاده‌ای دارند و بسیار تماشایی خواهند بود.

تجربه همسفران
شما می‌توانید 141 اُمین نفر باشید که با دالاهو به این سفر می‌رود. این تور 15 بار اجرا شده‌است. مشاهده سوابق
تورهای آینده دالاهو برای این مقصد
  • 9 خرداد 1403
    • 10 روزه
    • از 37,500,000 تومان + 1,050 دلار
    • محدود
    جزئیات سفر
  • 9 خرداد 1403
    • 13 روزه
    • از 39,000,000 تومان + 1,450 دلار
    • موجود
    جزئیات سفر
  • 12 شهریور 1403
    • 13 روزه
    • از 39,000,000 تومان + 1,450 دلار
    • موجود
    جزئیات سفر
  • 12 شهریور 1403
    • 10 روزه
    • از 37,500,000 تومان + 1,050 دلار
    • موجود
    جزئیات سفر
مــشاهــده هــمه تــورها

 

جاذبه‌های گردشگری تور نپال

کشور نپال به واسطه قدمت خود و وجود بلندترین قله‌های جهان، جاذبه‌های طبیعی و تاریخی زیادی دارد. کاتماندو به عنوان پایتخت نپال جذاب‌ترین معابد و بناهای تاریخی را در خود داشته و در کنار آن سواحل شهر پخارا با انواع تفریحات آبی، روستای ناگارکوت که رشته‌ کوه‌های هیمالیا را در خود جای داده‌اند. پارک ملی لومبینی و چیتوان با گونه‌های نادر حیوانات و پرندگان، از معروف‌ترین جاذبه‌های گردشگری نپال به شمار می‌روند. برای آشنایی بیشتر با جاذبه‌های این قبل از تور نپال حتما سری به وبلاگ دالاهو بزنید و درباره این کشور بخوانید.

فستیوال‌های تور نپال

کشور نپال تنها به جاذبه‌های طبیعی معروف نیست. این کشور به جشنواره‌های رنگارنگ و شاد خود نیز شهره است. برخی جشنواره‌های نپال دارای اهمیت ملی هستند.
یکی از بزرگ‌ترین و پرطرفدارترین جشنواره‌های مذهبی و فرهنگی نپال، جشنواره داشین و تیهاراست که در منطقه بگماتی کاتماندو برپا می‌شود. داشین، جشن پیروزی الهه دورگا است و جشنواره تیهار به خدای ثروت و رفاه، تقدیم شده است.
این دو جشن در فصل پاییز برگزار می‌شود و به عنوان طولانی‌ترین تعطیلات جشنواره‌ای نپال می‌باشد.

 

شکم‌گردی و غذاهای تور نپال

فرهنگ غذایی نپال متنوع و شامل طیف گسترده‌ای از غذاهای محلی است. تغذیه نپالی به شدت تحت تاثیر فرهنگ‌های هندی و تبتی قرار دارد. در خوراک محلی نپال اغلب از مواد غذایی اصلی مانند برنج، لوبیا (دال) و غلات مختلف استفاده می‌شود.
یکی از غذاهای معروف نپالی دال‌بهاتور است که متشکل از دال کپچیک (نوعی لوبیا) همراه با برنج، روغن و ادویه‌های مختلف طبخ می‌شود. از سوی دیگر نپال را می‌توان بهشتی برای گیاهخواران دانست. سبزیجات در غذاهای نپال بسیار مورد استفاده قرار می‌گیرد. معروف‌ترین سبزی نپالی ساغ است که اغلب با برنج، لوبیا یا ماهی می‌خورند.

 

قبل از سفر به تور نپال این نکات را بدانید

مردم محلی نپال خون‌گرم و مهمان نواز هستند بنابراین از این بابت نگران نباشید. مثل هر کلانشهری، تا حد امکان از پیاده روی شبانه در حاشیه‌های شهر خودداری کنید، گروهی باشید، تمام اقدامات ایمنی را رعایت کنید و به آنچه راهنمایتان می‌گوید، توجه کنید.
اشیای قیمتی خود را از دید دور نگه دارید و از سفر با اتوبوس‌های شبانه خودداری کنید. درواقع، این نکات را برای همه مکان‌هایی که بازدید می‌کنید در نظر داشته باشید.
اگر از بودجه شما چیزی باقی ماند، قبل از این که کشور را ترک کنید باقیمانده پول‌تان را تبدیل کنید.
معمولا بیشتر مکان‌ها تا ساعت ۱۰ شب بسته می‌شوند اما در «تامل» برخی از رستوران‌ها تا بعد از این ساعت هم باز می‌مانند
از دیگر نکات سفر به نپال این است که هنگام گرفتن تاکسی دقت کنید، تاکسیمترش را روشن کند. این را هم در نظر بگیرید که بعد از ساعت ۱۰ شب هزینه تاکسی‌ها دو برابر می‌شود.

هزینه‌های سفر به تور نپال

می‌توان گفت در مقایسه با سایرمقاصد گردشگری نپال کشوری مقرون به صرفه برای بازدید است. اما هزینه پیاده‌روی و کوهنوردی در نپال بسته به نوع مسیری که انتخاب می‌کنید و سطح سختی و راحتی که می‌خواهید، می‌تواند بسیار بالا باشد. به علاوه مجوزهای کوهنوردی در نپال هزینه بالایی دارند. درواقع نپال می‌تواند به همان اندازه که شما می خواهید ارزان و گران باشد.
واحد پول نپال روپیه است. توصیه می کنیم در سفر، ترکیبی از روپیه نپال و دلار آمریکا را همراه داشته باشید. نرخ ارز فعلی ۱ دلار آمریکا معادل 134.498 روپیه نپال است. جدای از مواردی که هزینه آنها به عهده تور است شما باید در طول سفر برای برخی موارد هزینه کنید. برای مثال هزینه آب معدنی چیزی حدود 20 روپیه است یا هزینه سه وعده غذا چیزی حدود 800 روپیه می‌شود.

کاتالوگ تور نپال

کاتالوگ تور نپال 10 روزه

  • عکس‌های بیشتر
  • عکس‌های بیشتر
  • عکس‌های بیشتر
  • عکس‌های بیشتر
  • عکس‌های بیشتر
  • عکس‌های بیشتر
سوالات متداول "نپال"
آیا شما تور کیش یا مشهد دارید؟

خیر.

آیا تورهای شما به صورت چارتر است و شامل شرایط تخفیف می شود؟

خیر، تورها به صورت انفرادی بوده و تاریخ و نحوه سفر با توجه به درخواست شما اجرا خواهد شد.

مسیرهای هوایی تورهای انفرادی با چه پروازهایی( ایرلاین) انجام می‌شود؟

همه ایرلاین‌ها از طرف دالاهو  بررسی و کلیه پروازهای موجود در مسیر انتخابی سفر به شما  اعلام می‌شود. شما می‌توانید با توجه به ظرفیت، ساعت پرواز، قیمت بلیط و شرایط خاص خود، پرواز مورد نظر خود را انتخاب کنید.

تورهای همه روزه شما در تمامی ایام اجرا می شود؟

تورهای انفرادی دالاهو با توجه به درخواست شما در هر تاریخی قابل اجراست. بدیهی‌ست اجرای تور به امکان‌پذیر بودن رزرو "اقامتگاه" و "وسیله نقلیه" مورد نظر شما دارد.

هزینه سفر را به چه روشی می توانم پرداخت نمایم؟

شما می‌توانید هزینه سفر خود را به صورت حضوری در دفتر دالاهو، واریز به حساب، انتقال وجه از طریق کارت به کارت و یا ثبت‌نام آنلاین پرداخت کنید.

اگر به اشتباه پول زیادتری به حساب دالاهو واریز نمودم، چگونه می‌توانم آن را پس بگیرم؟

با دالاهو تماس بگیرید و مشخصات فیش واریزی خود را اعلام کنید. همکاران ما در بخش حسابداری، مازاد واریزی شما را در اولین فرصت به حساب شما عودت خواهند داد.

اگر سفری را کنسل کنم، مبلغ پرداختی چگونه و در چه مدتی عودت داده می شود؟

مبلغ پرداختی شما پس از کسر هزینه‌های کنسلی، حداکثر ظرف 1 هفته به حساب شما عودت داده خواهد شد.

آیا دالاهو مسافران خود را بیمه می کند؟

بله. کلیه مسافران دالاهو بیمه مسئولیت مدنی با شرایط اعلام شده در قسمت سایر خدمات می‌گردند.

اقامت در تورهای دالاهو چگونه است؟(هتل، خانه محلی، چادر)
  • اقامت در هتل: در سفرهای گروهی، اقامت در هتل‌ها تا آنجا که امکانات هتل و شرایط سفر اجازه دهد، در اتاق‌های 2 یا 3 نفره صورت می‌گیرد. اولویت تخصیص اتاق‌های 2 نفره در سفرهای دالاهو با زوجین است.
    اگر تنها سفر می‌کنید، شما با همسفران دیگر هم ‌اتاق خواهید شد. اقامت به صورت انفرادی با توجه به شرایط هتل مقصد و با هماهنگی قبلی و پرداخت هزینه‌های مربوطه امکان‌پذیر است.
  • اقامت در خانه محلی: به علت محدودیت اتاق‌ها در خانه‌های روستایی،  استقرار و استراحت خانم ها و آقایان در اتاق های جداگانه و به صورت گروهی است. بدیهی‌ست تعداد همسفرانی که در یک اتاق مستقر شده و از فضای مشترک استفاده می‌کنند به مراتب بیشتر از هتل خواهد بود. در این نوع اقامت، معمولا امکان اختصاص اتاق خصوصی به همسفران وجود ندارد.
  • اقامت در چادر: چادر‌های دالاهو، به صورت دوپوش با ظرفیت 3 الی 4 نفر است که بر روی زیرانداز ضدآب برپا می‌گردد. کلیه امور مربوط به کمپ، از جمله تامین "چادر دوپوش"، "مکان‌یابی محل مناسب کمپینگ"، "حمل و برپایی چادرها"، "تهیه امکانات اولیه کمپ"  و ... بر عهده دالاهو می‌باشد. اختصاص چادرها حتی‌المقدور با توجه به روابط همسفران صورت می‌گیرد.
    در ضمن شما می‌توانید با هماهنگی قبلی با دالاهو، چادر شخصی به همراه بیاورید.
حمل بار شخصی مسافران در برنامه های چند روزه چگونه است؟

تقریبا در تمام سفرهای چندروزه دالاهو که پیاده‌روی و کوهپیمایی دارند، همسفران فقط "کوله یک روزه" خود را که نیازهای یک روزشان را برطرف می‌کند حمل خواهند کرد. حمل مابقی لوازم به وسیله اتوبوس، وانت، چهارپا و ... به محل اقامت شبانه، توسط دالاهو انجام می‌گیرد.

آیا دالاهو کیسه خواب به مسافرین می‌دهد؟ من کیسه خواب ندارم. چه کار کنم؟

خیر. کیسه خواب وسیله شخصی‌ست و دالاهو امکان ارائه آن به مسافرین را ندارد. در صورتی که "کیسه خواب"‌ از وسایل ضروری یک سفر باشد، شما باید شخصا نسبت به خرید یا قرض از دوستان و آشنایانتان اقدام فرمایید. لازم به ذکر است قیمت یک کیسه خواب معمولی، از 80هزار تومان شروع می‌شود.

چرا با دالاهو سفر کنیم؟ برتری دالاهو نسبت به دیگر شرکت‌ها چیست؟

نمی‌توانیم بگوییم ما از دیگران برتریم اما ویژگی‌هایی که به آنها مفتخریم عبارتند از:

  • شیوه متفاوت: ما به شیوه‌ای متفاوت سفر می‌کنیم.
  • قیمت‌های متناسب با خدمات: معتقدیم قیمت‌های متناسبی با توجه به خدمات ارائه شده داریم.
  • تنوع سفر: سفرهای بسیار متنوعی داریم و گمان می‌کنیم سلایق همه سفردوستان را برآورده کرده‌ایم.
  • بهترین مسیرها: ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا کلیه مسیرهای انتخابی برای سفر، بهترین و جذاب‌ترین مسیرهای ممکن باشند.
  • تورلیدرهای مجرب: همه تورلیدرهای دالاهو، آموزش‌دیده و دارای کارت "راهنمای تور" از "سازمان میراث فرهنگی و گردشگری" هستند. همچنین دالاهو برنامه‌های منظم و مدون آموزشی درون سازمانی برای تورلیدرهای خود دارد.
  • تجربه بالا: دالاهو تا به امروز(مردادماه 1396) قریب به 16هزار روز در سفر بوده‌ایم و در این سفرها افتخار همراهی بیش از 110هزار نفر را در این سفرها داشته است.
در صورت نارضایتی از هر یک از واحدهای فروش و اجرایی تور، شکایت یا انتقاد خود را به چه صورت به اطلاع مدیرعامل دالاهو برسانم؟

شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت دالاهو، روی لینک "شکایت" در بالای صفحه کلیک کنید و شکایت خود را مطرح نمایید. کلیه پیام‌ها مستقیما توسط مدیریت بررسی می‌شوند. همچنین میتوانید با شماره‌های دالاهو تماس گرفته و با واحد امور مشتریان مشکل خود را مطرح نمایید.

در صورتیکه پیشنهاد و یا ایده ای داشته باشم و بخواهم آن را به اطلاع مدیریت دالاهو برسانم چه باید کنم؟

شما می‌توانید از طریق فرم "تماس با ما" در وبسایت دالاهو، اقدام به ارسال پیشنهادات خود نمایید و یا با واحد امور مشتریان دالاهو تماس گرفته و پیشنهاد خود را اعلام کنید.

وسایل سفرم را از کجا می‌توانم تهیه کنم؟

مراکز متعددی در سطح شهر برای عرضه لوازم سفر وجود دارند اما بورس اصلی فروش لوازم سفر و طبیعت‌گردی خیابان ولیعصر، حد فاصل میدان منیریه تا خیابان امام خمینی(چهارراه سپه) است.
در ضمن، پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید لوازم سفر، مطالب منتشر شده در پرتال خبری دالاهو را مطالعه بفرمایید.

اگر سوالی دارم که در لیست فوق وجود ندارد چگونه می‌توانم سوالم را مطرح نمایم؟

شما می‌توانید با دفتر دالاهو تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح کنید. همکاران دالاهو با کمال میل منتظر شنیدن صدای گرم شما هستند: 41663000

آیا می‌توان همراه با تور با وسلیۀ نقلیۀ شخصی و یا به تنهایی سفر کرد؟

خیر،ما خواهان حضور شما در وسیلۀ نقلیه خودمان هستیم تا بتوانیم خدمات بهتری ارائه دهیم؛ اما اگر تمایل دارید این سفر را شخصی انجام دهید برای داشتن اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

لباس مناسب طبیعت گردی چه لباسی است؟

لباس مناسب طبیعت‌گردی لباسی است که برای پیاده‌روی و کوه‌پیمایی ایجاد مزاحمت نکند و طبیعت‌گرد در آن احساس راحتی داشته باشد، مقاومت خوبی نسبت به آّب، باد، خاک و ساییدگی داشته باشد؛ رنگی متناسب با طبیعتی که در آن قرار می‌گیریم داشته باشد.

آیا می‌توانیم محل نشستن خود در وسیلۀ نقلیه را از قبل مشخص کنیم؟

خیر، با توجه به گروهی بودن سفر و مقتضیات اینگونه سفرها، این امکان وجود ندارد.

آیا لزوما برای سفر باید کولۀ حرفه ای داشت؟

برای سفرهای یک روزه لزوما نیاز به کولۀ حرفه‌ای نیست، اما کوله‌ای که موجب سخت شدن پیاده‌روی شود پیشنهاد نمی‌شود.





بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل
ناشناس
1401/10/30 00:31
نظر اینکه پاکارام لوب کلام
پاسخ دهید...
09177041851
1401/06/26 01:15
من تکم چطور میشه همراه شما بیام
پاسخ دهید...
ناشناس
1401/08/10 16:25
من هم تنهام براي اوايل اذر ماه دارم برنامه ريزي ميكنم ، مايل بودين تماس بگيرين اگه هم سليقه بوديم همراه ميشيم.
ناشناس
1401/09/16 15:41
کسی اگه پایه هست برای مسافرت به نپال شخصی تماس بگیره باهم بریم من هم تک هستم
حسین اخگری
1400/07/06 14:52
سلام خوبی اخگری هستم اگه تور اجزا بشه منم ثبت نام کنید
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1400/07/06 15:13
دوست عزیز
سلام

امکان پیگیری و رزرو تور از طریق کامنت گذاتن در وبسایت دالاهو وجود ندارد. لطفا روی سایت و در صفحه تور مورد نظرتان، رزرو آنلاین بگذارید تا همکاران ما با شما تماس بگیرین.

با تشکر از پیام شما

delaramkazemi48@gmail.com
1400/05/19 18:02
هزینه ی این تور برای نپال چه قدر هست؟؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1400/05/23 10:14
دوست عزیز
سلام

در حال حاضر تور نپال اجرا نمی شود.

با تشکر از پیام شما

نگین نوابی
1401/06/25 07:32
هزینه سفر و مدت زمان اقامت رو لطفا بفرمایید
afeizzade@gmail.com
1399/11/20 15:10
با سلام و تشکر از سایت خوبتون آیا بدون مجوز صعود چه از طرف نپال چه ایران اجازه بازدید از بیس کمپ کوه ها داده می‌شود ؟و اگه امکانش هست عالی میشه اگه یه تور برای بیس کمپ چند کوه هشت هزاری برگزار کنید
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1399/11/21 11:14
دوست عزیز
سلام

برای تماشای بیس کمپ مشکلی ندارین، بدون مجوز صعود هم امکان پذیر هست.
حتما پیشنهاد شما برای سفر به نپال و بازدید از بیس کمپ را به واحد عملیات دالاهو منتقل خواهیم کرد.

با تشکر از پیشنهاد شما

rahumin4@gmail.com
1399/07/26 15:34
سلام وقتی که به نپال می روید rudraksha میخرید دوستان میگن خیلی خوبه. من دوست دارم برم نپال و هند هر دو فکر کنم ویزا مولتی میخواد با ویزا مولتی میشه هر دو رو کشور رو دید
پاسخ دهید...
کیوان
1399/01/28 08:59
اگر یک نمایندگی ایرانی هم در نپال یا تبت باشد بسیار عالیست
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1399/01/30 13:52
دوست عزیز
سلام

در صورتی که تمایل داشتین به نپال سفر کنید، دالاهو تور نپال را برگزار خواهد کرد.

باتشکر از پیام شما

ناشناس
1402/04/24 15:53
اقای ... نماینده ایران در نپال هست
samyar
1398/10/17 09:56
بدون تور می‌شه رفت نپال؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1398/10/19 09:32
دوست عزیز
سلام

بله. سفر به نپال بدون تور امکان‌پذیر است اما مانند تمام سفرها، مشکلات و پیچیدگی‌های خاص خود را دارد؛ مخصوصا برای ایرانیان.

با تشکر از پیام شما

حسین چ
1398/10/08 08:57
تور نپال و تبت نمی‌ذارید دوباره؟ انقدر دلار گرون شده که یه بار آدم می‌ره اون سمت، هر ۲ کشور رو ببینه بهتره...
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1398/10/09 09:28
دوست عزیز
سلام

سفر به تبت، پیچیدگی‌های بسیاری داره و در حال حاضر،‌دولت چین برای مسافران تبت، محدودیت‌های زیادی قائل می‌شه اما تلاش می‌کنیم برای نوروز ۱۴۰۰، تور نپال و تبت رو هم اجرا کنیم.

با تشکر از پیام شما

حدیثه جعفریان
1398/09/30 09:32
نپال کجاست اصلاً که شما تور نپال گذاشتید؟!
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1398/10/04 09:40
دوست عزیز
سلام

نپال، کشوری کوچک در شمال شرقی هندوستان است که بیشتر مساحت آن را رشته کوه‌های هیمالیا فرا گرفته‌اند. نپال، ۸ قله از ۱۴ قله بلند جهان را در خود جای داده است. بیشتر توریست‌های نپال، علاقه‌مندان به طبیعت و کوه‌نوردان هستند.

با تشکر از پیام شما

پرهام پیران
1398/09/23 12:03
پایتخت نپال کجاست؟ پرواز مستقیم داریم از ایران؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1398/09/24 09:41
دوست عزیز
سلام

پایتخت نپال، شهر کاتماندو است. از تهران پرواز مستقیم برای کاتماندو وجود نداره اما پروازهای قطر، امارات، فلای‌دوبی و... به کاتماندو پرواز دارند.

با تشکر از پیام شما

مریم سمائی
1398/09/16 09:54
کاش سفرنامه نپال رو هم بذارید. آدم یه اطلاعاتی از حال و هواش داشته باشه به تصمیم گیری کمک می‌کنه.
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1398/09/19 09:30
دوست عزیز
سلام

سفرنامه نپال رو می‌تونید در مطلب زیر ببینید:

https://dalahoo.com/news.cfm?id=3173

این سفرنامه، سفرنامه تصویری هستش و در تور نپال نوروز ۹۴ دالاهو تهیه شده.

با تشکر از پیام شما

میلاد سلامی
1398/09/12 09:37
سلام. چند تا سوال داشتم: ۱- واحد پول نپال چیه و معادل چند دلاره؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1398/09/14 09:06
دوست عزیز
سلام

واحد پول نپال، روپیه (Nepalese Rupee) است و هر دلار، در حال حاضر (آذرماه ۱۳۹۸) حدود ۱۱۵ روپیه نپال است.

با تشکر از پیام شما

آرش ب
1398/09/09 12:10
توی بچگی، تنها پرچمی که همیشه یادم می‌موند پرچم نپال بود؛ امیدوارم یه روزی پولش رو داشته باشم که برم نپال رو ببینم.
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1398/09/10 09:17
دوست عزیز
سلام

م یتونید تو جشنواره های تخفیف دالاهو شرکت کنید و کلی تخفیف بریا سفرهای خارجی بگیرید. امیدوریم بتونید یه روزی به رویای بچگیتون برسین.

با تشکر از پیام شما

امیر حسن اصلانی
1398/09/04 16:25
آیا نپال ویزا می‌خواد؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1398/09/05 11:00
دوست عزیز
سلام

بله. نپال هم ویزا لازم داره اما ویزای نپال در فرودگاه کاتماندو هم صادر می‌شه.

با تشکر از پیام شما

آریا
1398/09/09 12:07
بله نپال ویزا میخواد اما فرودگاهیه. مشکلی نیست. همونجا تو فرودگاه کاتماندود صادر میشه.
احسان ابتکار
1398/09/02 08:58
سال‌های قبل تور نپال ارزان هم داشتید اما امسال فقط تور نپال لاکچری دارید... لطفا باز هم تور ارزان اجرا کنید. مخصوص با قیمت فعلی دلار، حتی تور نپال هم دیگه ارزون در نمیاد.
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1398/09/03 11:56
دوست عزیز
سلام

درخواست شما حتما به همکاران واحد عملیات منتقل می‌شه. امیدواریم که بتونیم تور ارزان نپال رو دوباره در برنامه‌های دالاهو قرار بدیم.

با تشکر از پیام شما

اسما ابطحی
1398/08/27 17:14
قیمت تور نپال چقدره؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1398/08/27 17:19
قیمت تور نپال به زمان سفر و مدت سفر شما بستگی دارد. در حال حاضر قیمت تور نپال نوروز ۱۳۹۹، برای تور نپال ۸ روزه ۷۹۰ دلار و تور نپال ۱۱ روزه، ۱،۱۹۰ دلار است.
علی شجاعی
1396/12/02 12:26
تور نپال، از جذاب‌ترین سفرهای من با دالاهو بود. پیاده روی در دامنه های آناپورنا، خاطره‌ای فراموش‌نشدنی‌ست...
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1396/12/02 12:34
ما هم با نظر شما موافقیم. تور نپال به گفته تمامی همسفران دالاهو، یکی از به‌یادماندنی‌ترین سفرهای آنها بوده است.