وبلاگ دالاهو
تنها یک بار زندگی می‌کنیم...
021 4166 3000
تگ‌ها
درباره وبلاگ دالاهو
به وبلاگ دالاهو خوش‌آمدید. اینجا بخش متفاوتی از سایت ماست. اگر به دنبال اطلاعات جالب، خواندنی و مفید مرتبط با سفر، ایران و جهان می‌گردید، پس جای خوبی آمده‌اید. از آخرین اخبار داخلی دالاهویی گرفته تا معرفی جاذبه‌های گردشگری و راهنمای سفر را می‌توانید اینجا بخوانید. در وبلاگ دالاهو رابطه‌ی نزدیک‌تری با ما خواهید داشت.

آبهانری، پله‌پله تا آب

تور هندوستان، همواره یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری میان دوستداران سفر و ماجراجویی بوده است. سرزمینی پر از شگفتی و عجایب که هر گردشگری را شیفته خود می‌کند. در هر گوشه از این سرزمین می‌توانید یک شگفتی منحصربه‌فرد را ببینید که آبهانری یکی از آنهاست. اینجا برای‌تان درباره این دیدنی گفته‌ایم.

بیشتر بخوانید...
نوشته تحریریه دالاهو | تاریخ 1403/02/12
گنجینه مهم در روسیه:

همه چیز درباره موزه آرمیتاژ

موزه آرمیتاژ یا هرمیتاژ را می‌توان سلطنتی‌ترین جاذبه تاریخی در سن‌پترزبورگ دانست. موزه‌ای با بیش از ۳ هزار قطعه هنری و تاریخی که همه‌جا سخن از شگفتی‌های معماری‌اش یا اشیای تاریخی‌اش می‌شود. با تور روسیه همراه باشید تا به دیدن قصری تماشایی از خاندان تزارها بروید. قصری که در دل خود گنجینه‌ای از همه نقاط جهان را جای داده است و هر بار، یک برگ از تاریخ را به روی شما می‌گشاید.

بیشتر بخوانید...
نوشته مهلا نهاردانی | تاریخ 1403/02/10

ملاقات با گودزیلا

اگر متولد دهه شصت هستید، شاید یادتان باشد که سال‌ها پیش در تعطیلات نوروز حداقل یک‌بار فیلم گودزیلا را از تلویزیون تماشا می‌کردیم. یک هیولای عظیم، بزرگ‌تر از خانه‌ها، ماشین‌ها و برج‌ها که در عمق دریاهای ژاپن زندگی می‌کرد و ماجراهای عجیبی را رقم می‌زد. گودزیلا اما برای مردم ژاپن موجود دیگری است. هیولایی که ردپایش در بسیاری از مناطق این کشور دیده می‌شود و در تور ژاپن می‌توانید با آن ملاقاتی داشته باشید.

بیشتر بخوانید...
نوشته مهلا نهاردانی | تاریخ 1403/01/30
سفر به لوکیشن‌های سریال شوگان:

همسفر شوگان در ژاپن

سریال شوگان یک قصه پرکشش است که شما را به شهرها، کاخ‌ها، چشمه‌های آب‌گرم و معابد ژاپن می‌برد. بعد برای‌تان درباره رسوم، باورها و روحی قدرتمند درمیان زنان و مردان ژاپنی می‌گوید که هنوز هم بخشی از آن زنده است. سریال شوگان با ظرافت نشان می‌دهد که مردمی قوی، در دل طبیعتی سخت، ژاپن را ساختند و در برابر بی‌عدالتی‌ها چگونه با جان خود مبارزه کردند. این سریال آنقدر عمیق است که بسیاری از طرفداران آن دوست دارند بدانند آن شهرها و کاخ‌های سریال حالا کجاست و آیا می‌توان به آنها سفر کرد؟ اینجا برای‌تان از لوکیشن‌های سریال شوگان گفته‌ایم که در تور ژاپن می‌توانید تعدادی از آنها را ببینید.

بیشتر بخوانید...
نوشته نیوشا امینیان | تاریخ 1403/01/29

5 دیدنی در شهر سئول

سئول پایتخت و بزرگ‌ترین شهر کره است. مقصدی که امروز در آن، نیمی از جمعیت کره زندگی می‌کنند و درگذشته هم، معابد مهمی از خاندان چوسان را درخود جای داده بوده است. این شهر جذاب که خواهرخوانده تهران نیز هست، جاذبه‌های شگفت‌انگیزی دارد که در تور کره‌جنوبی دالاهو به‌ دیدارشان خواهیم رفت. اینجا از این 5 دیدنی مهم بخوانید.

بیشتر بخوانید...
نوشته مهلا نهاردانی | تاریخ 1403/01/28