تنها یک بار زندگی می‌کنیم...
021 4166 3000
تگ‌ها
درباره وبلاگ دالاهو
به وبلاگ دالاهو خوش‌آمدید. اینجا بخش متفاوتی از سایت ماست. اگر به دنبال اطلاعات جالب، خواندنی و مفید مرتبط با سفر، ایران و جهان می‌گردید، پس جای خوبی آمده‌اید. از آخرین اخبار داخلی دالاهویی گرفته تا معرفی جاذبه‌های گردشگری و راهنمای سفر را می‌توانید اینجا بخوانید. در وبلاگ دالاهو رابطه‌ی نزدیک‌تری با ما خواهید داشت.

راهنمای کامل استفاده از مترو در مسکو

مترو مسکو یکی از دردسترس‌ترین وسایل حمل‌و‌نقل عمومی است که بسیاری از افراد به طور روزانه از آن برای رفت‌و‌آمد به محل کار، خرید، مدرسه، دانشگاه و حتی بازدید از جاذبه‌های شهر استفاده می‌کنند. اگر به‌عنوان گردشگر خارجی وارد مسکو شدید و می‌خواستید از امکانات حمل‌ونقل عمومی مترو بهره ببرید، راهنمای مترو مسکو دالاهو را بخوانید. خواندن راهنمای زیر، تنها ۵ دقیقه از وقت شما را خواهد گرفت؛ اما سفری مطمئن و لذت‌بخش را در تور روسیه برایتان به ارمغان می‌آورد. شما با این مقاله، همانند یک فرد روسی می‌توانید در شهر سرخ مسکو بچرخید و حتی دیگران را در این تور خارجی راهنمایی کنید.

بیشتر بخوانید...
نوشته مهلا نهاردانی | تاریخ 1403/04/03
قصه کیمونوهای ژاپنی:

همه چیز درباره لباس سنتی ژاپنی‌ها

تور ژاپن یک فرصت عالی برای کسب تجربه‌های جدید است. مثلا عکس با زنان و مردانی که لباس‌های سنتی ژاپنی پوشیده‌اند، حتما شبکه‌های اجتماعی شما را پربازدیدتر و جذاب‌تر خواهد کرد. چه برسد به اینکه خودتان هم این لباس‌ها را به تن کنید! امکان پوشیدن لباس‌های سنتی مردم این کشور جزیره‌ای را در تور ژاپن با دالاهو دارید. لباس‌هایی که شما را به دنیای شوگان‌ها، سامورایی‌ها، گیشاها و مردان قدیم جزیره ژاپن در تور خارجی خواهد برد.

بیشتر بخوانید...
نوشته مهلا نهاردانی | تاریخ 1403/04/01

نکات خرید گوشی موبایل در تور خارجی

خرید برندهای معروف گوشی موبایل مانند سامسونگ یا اپل، یکی از بهترین و سودآورترین خرید‌ها در تور خارجی است. برخی از این برندها، اگر در خارج از کشور خریداری شوند، برای مسافران قیمت تمام شده ارزان‌تری به نسبت خرید از فروشگا‌ه‌های داخل کشور دارند. اینجا برای‌تان می‌گوییم که خرید گوشی از خارج به چه صورت است؟ چه قوانینی در ایران برای وارد کردن گوشی وجود دارد؟ و در‌نهایت خرید گوشی از چه کشورهایی به‌صرفه‌تر از ایران خواهد بود؟

بیشتر بخوانید...
نوشته مهلا نهاردانی | تاریخ 1403/03/28

رستوران‌های ایرانی در ژاپن

تور شاید آرزوی خیلی از جهانگردان باشد اما بعضی به خاطر عادت نداشتن به غذاهای خام مثل سوشی یا غذاهای ژاپنی قید آن را می‌زنند. دالاهو برای این دسته از افراد خبر خوبی دارد. در تور ژاپن و شهرهایی مثل توکیو و یوکوهاما می‌توانید رستوران‌های ایرانی مطابق با ذائقه خودتان پیدا کنید. رستوران‌های ایرانی در ژاپن که دلتنگی شما را برای ایران و خانه از بین می‌برد تا با شادابی بیشتر سفر و تور خارجی را ادامه دهید. با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا شما را با ۵ رستوران ایرانی در ژاپن آشنا کنیم.

بیشتر بخوانید...
نوشته مهلا نهاردانی | تاریخ 1403/03/24

10 شهربازی جذاب در ژاپن

یکی از جاذبه‌های ژاپن که باعث می‌شود افراد برای بردن کودکانشان به این کشور تردیدی به خود راه ندهند شهربازی‌ها و تم پارک‌های جذاب این کشور است. ژاپن تعداد بسیار زیادی تم پارک و شهربازی محبوب دارد که برخی از آنها مانند «دیزنی‌لند» و «یونیورسال استودیوز» برای بیشتر مسافران تور خارجی شناخته شده‌اند. جدای از این پارک‌های بسیار معروف، ژاپن دارای شهربازی و تم پارک‌های دیگری نیز هست که یک تجربه هیجان‌انگیز را به مسافران تور ژاپن می‌دهند. در ادامه از این شهربازی‌ها بیشتر خواهیم گفت.

بیشتر بخوانید...
نوشته یاسمن شکرگزار | تاریخ 1403/03/19