تنها یک بار زندگی می‌کنیم...
021 4166 3000

جهان نما

44 رای شما هم امتیاز بدهید!

تجربه همسفران
شما می‌توانید 526 اُمین نفر باشید که با دالاهو به این سفر می‌رود. این تور 17 بار اجرا شده‌است. مشاهده سوابق
خبرم کن!
برای این مقصد در حال حاضر سفری وجود ندارد اما چنانچه علاقمند هستید می‌توانیم به محض اضافه شدن این سفر در بین سفرهای دالاهو به شما نیز خبر بدهیم!
نام
نام خانوادگی
تعداد
نفر
تلفن همراه
ایمیل

تورهای داخلی

جنگل جهان‌نما کجاست؟

طبیعت گلستان بکر است و در دل خود جاذبه‌های زیادی دارد. اما این استان نسبت به گیلان و مازندران کمتر شناخته شده و گم است؛ ما این را به فال نیک می‌گیریم چرا‌که جمعیت زیادی به این‌جا هجوم نبرده و طبیعت آن دست نخورده‌ باقی‌ مانده است. جهان‌نما یکی از همین جاذبه‌هاست که در شهرستان کردکوی واقع شده. این جنگل مقصدی بی‌نظیر برای علاقه‌مندان به کوه‌نوردی، دره‌نوردی و جنگل‌پیمایی است.

جهان نما، تکه زیبایی از جهان است.

چرا جنگل جهان‌نما خاص است؟

جهان‌نما منطقه‌ای ییلاقی است؛ مناطق ییلاقی اغلب در دامنه کوه و در نزدیکی ابرها قرار گرفته‌اند. خانه‌های چوبی ییلاقی، پوشش گیاهی منحصربه‌فرد و، از همه مهم‌تر، آب و هوای مطبوع از ویژگی‌های این مناطق است. جنگل جهان‌نما نیز به خاطر همین ویژگی‌ها تماشایی و خاص است. این منطقه مقصدی پرطرفدار برای سفرهای تابستانی به شمار می‌رود. 

در جنگل جهان‌نما چه می‌بینیم؟

جایی را میان کوه‌های البرز و جنگل‌های هیرکانی تصور کنید؛ اینجا هر جذابیتی را که از طبیعت انتظار دارید می‌توانید ببنید: کوه، دره، چشمه، خانه‌های روستایی و غیره؛ دقیقا چیزی که شبیه آن را در کوهستان‌های آلپ می‌توان دید و شاید آرزوی هر کسی دیدن آن باشد. شب خود را در کلبه‌های چوبی با سقف‌های رنگی شیب‌دار، که زیر مه فرو رفته‌اند، بگذرانید. با گوش سپردن به صدای پرنده‌ها و چشمه‌ها تمام شلوغی‌ شهر را به فراموشی بسپارید و آرامشی لذت‌بخش کسب کنید. اینجا ارتباطی عمیق بین شما، طبیعت و همسفران‌تان برقرار خواهد شد و حتی فرصت نخواهید داشت به گوشی همراه‌تان نگاه بندازید. این تجربه عالی به راحتی به دست نمی‌آید.

درختان غرق در مه.

کی به جنگل جهان‌نما برویم؟

همان‌طور که گفته شد، جهان‌نما منطقه‌ای کوهستانی با آب و هوای معتدل و سرد و بهترین مقصد برای سفرهای تابستانی است. سفر به این منطقه در پاییز و زمستان، به خاطر ریزش برف و باران سنگین، بسیار دشوار می‌شود. اما سفر در بهار و تابستان به همین اندازه دلپذیر است.

جنگل نوردی در یکروز تابستانی.

در سفر به جنگل جهان‌نما با خود چی ببریم؟

منطقه ییلاقی جهان‌نما امکانات رفاهی چندانی ندارد پس آب معدنی و لوازم ضروری همراه داشته‌ باشید. در این سفر قرار است در مسیری طولانی‌ پیاده‌روی کنید؛ این مسیر ممکن است لیز باشد و داشتن کفش طبیعت‌‌گردی ضروری است. اگر به کوه‌پیمایی علاقه دارید، کفش مخصوص را فراموش نکنید. جهان‌نما، باران‌های شدیدی را به خود دیده است پس حتما با خود لباس اضافه به همرا داشته باشید. یادتان باشد این منطقه در شب‌های تابستان، سرد است و به همراه داشتن لباس گرم ضروری است. 

توجه: از آن‌جایی که ممکن است در این منطقه موبایل شما آنتن ندهد از همسفران‌تان فاصله نگیرید.

 

نسخه انگلیسی تور جهان نما: (Jahan Nama protected area (Golestan


  • عکس‌های بیشتر
  • عکس‌های بیشتر
  • عکس‌های بیشتر
  • عکس‌های بیشتر
  • عکس‌های بیشتر
  • عکس‌های بیشتر




بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل
اصغر جوادزادگان
1402/10/25 12:38
باسلام وآرزوی موفقیت در کارهای خود. بسیارکارزیبایی ميتونه باشه گشتن وسفر کردن درطبیعت آذربایجان شرقی و همه جای جای ایران.موفق باشید
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1402/11/01 10:11
دوست عزیز
سلام

ممنون که وقت گذاشتین، مطلب را مطالعه کردین البته جهان نما مربوط به استان گلستان و شهرستان کردکوی هست.

با تشکر از پیام شما

ناشناس
1400/03/31 23:12
سلام.تور جهان نما کی میزارید؟آیا این تابستون احتمالش هست گذاشته بشه؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1400/04/02 11:43
دوست عزیز
سلام

به محض فراهم شدن زیرساخت های لازم در منطقه برای برگزاری تور حتما این تور را بارگذاری خواهیم کرد.

با تشکر از پیام شما

در حال حاضر تور جهان نما نداریم اما اگر مشخصات تماست رو ثبت کنی، قول می‌دیم وقتی سفر جدید برنامه‌ریزی کردیم، قبل از همه بهت خبر بدیم.

نفر