برندگان ماه شهریور مسافر نیوز
تنها یک بار زندگی می‌کنیم...
021 4166 3000

برندگان ماه شهریور مسافر نیوز

مطالب برگزیده‌ای که در ماه شهریور به مسافرنیوز ارسال شده است.

همانطور که در معرفی مسافرنیوز دالاهو وعده داده شده بود در انتهای هر ماه از بین مطالب منتشر شده در ماه قبل به دو نفر جایزه اهدا می گردد.

حال وقت آن رسیده که اسامی مطالب برگزیده، که در ماه شهریور برای ما ارسال شده است را اعلام نماییم:

  1. جایزه دو میلیون ریالی اعتبار سفر به مطلب برگزیده از دید کاربران سایت  به مطلب "ییلاق فیلبند، سفریبه سرزمین ابرها " آقای حسین سرداری با کسب 99 ستاره اهدا می‌شود.
  2. جایزه یک میلیون ریالی اعتبار سفر به مطلب برگزیده از طرف هیئت تحریریه دالاهو به مطلب "کمپین جمع‌آوری درب بطری‌های آب معدنی و نوشابه برای بازیافت" آقای مصطفی اسماعیلی اهدا می‌شود.


1393/08/03 | کد مطلب: 2085
برچسب‌ها: مجله دالاهو
آزاده سروستانی


  • به اشتراک بگذارید:

بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل
حسین سرداری
1393/08/04 18:11
طبق عادت هر روزم که باید بیام وبسایت دالاهو رو چک کنم تا همه ی مطالب و سفر های جدید و تغییرات بوجود اومده رو زیر نظر داشته باشم ، اومدم و اولین چیزی که نظرمو جلب کرد مطلب "برندگان شهریور ماه مسافر نیوز بود" . نمیدونید چقد وقتی اسم خودمو دیدم خوشحال شدم. جوری که در نگاه اول خانوادم فکر کردن اتفاقی برام افتاده یا دیوانه شدم (!) . واقعا از همه ی کسانی که لطف داشتن و سفرنامه ی من رو مطالعه کردن و امتیاز دادن یا ندادن نهایت تشکر رو دارم . از آقای شادفر و هیئت تحریریه ی وبسایت دالاهو هم نهایت تشکر رو دارم که این برنامه رو اضافه کردند تا در تجربه ی دیگران سهیم باشیم و همچنین از این که به نظرات و پیشنهاداتی که طی سفر ها داده میشه توجه میکنید بسیار بسیار متشکرم . مخصوصا در زمینه ی وبسایت عالی تون که دیگه چیزی کم نداره :)
پاسخ دهید...
دالاهو نیوز
1393/08/05 19:32
ممنون از حسن نظر شما
برای اینکه مطالب بعدی وبلاگ دالاهو را از دست ندهید در خبرنامه ثبت‌نام کنید.
ثبت‌نام
با وارد کردن ایمیل خود مطالبی خواندنی و جذاب دریافت کنید.