تنها یک بار زندگی می‌کنیم...
021 4166 3000

چین

25 رای شما هم امتیاز بدهید!

 

آیا تور چین را برای سفر می‌پسندم؟

چین سرزمین شگفتی‌هاست و با وجود ورود مدرنیته به این کشور هنوز هم جاذبه‌ها و رسوم تاریخی خود را حفظ کرده است. سفر با تور چین به سرزمین چشم‌بادامی‌ها برای کسانی که به دنبال دیدن آثار تاریخی خاص همچون دیوار چین و طبیعت شگفت‌انگیز اطراف رودخانه «لی» و «یانگ تسه» هستند، بسیار جذاب خواهد بود. چین در بطن هر کدام از جاذبه‌های دیدنی خود داستان‌ها و افسانه‌های بسیاری را روایت می‌کند که می‌تواند برای افرادی که به دنبال قصه‌های این فرهنگ کهن هستند، شنیدنی باشد. حتی درصورتی‌که بناهای تاریخی و باستانی چین برای شما جذاب نباشد طبیعت بی‌نظیر این کشور می‌تواند شما را مجذوب خود سازد. برای بیشتر با جاذبه‌های این کشور دیدنی می‌توانید مقاله «جاذبه‌های برتر کشور اژدها، چین!» را در وبلاگ دالاهو مطالعه کنید.

کشور چین کجاست؟

کشور چین در قسمت شرق آسیا قرار دارد و پس از روسیه دومین کشور پهناور این قاره به شمار می‌رود. پهناور بودن چین باعث می‌شود که با ۱۴ کشور مرز زمینی داشته باشد. این کشور با جمعیت میلیاردی خود پرجمعیت‌ترین کشور جهان به شمار می‌رود و به نام جمهوری خلق چین در جهان نامیده می‌شود. مردم چین بسیار سخت‌کوش و بااراده هستند و همین مسئله باعث شده تا چین بتواند در عرصه‌های بین‌المللی و در زمینه‌های تجاری، صنعتی، توریستی و... رشد قابل‌توجهی داشته باشد. رشد کشور چین باعث شده امروزه این کشور رقیب بسیاری از کشورهای صنعتی، تجاری و توریستی جهان شود.

 

پرواز تور چین چگونه انجام می‌شود؟

اگر با تور چین به این کشور پرواز می‌کنید آژانس دالاهو می‌تواند تمام امور مربوط به بلیت هواپیما را برای شما انجام دهد. از کشور ما به شهرهای «شانگهای»، «شنژن»، و «گوان جو» پرواز وجود دارد. ایرلاین‌هایی همچون قطر ایرویز، امارات، ماهان و چاینا سوترن ایرلاینز از جمله خطوطی هستند که سفر به چین را ممکن می‌سازند. طول مدت پرواز به نوع ایرلاین بستگی دارد؛ به طور مثال پرواز با هواپیمایی ماهان به پکن چیزی در حدود ۷ ساعت زمان می‌برد.

تور چین ویزا می‌خواهد؟

برای اینکه با تور چین به این کشور پهناور و کهن سفر کنید نیاز به ویزای توریستی خواهید داشت. برای گرفتن ویزا برای تور چین شما نیاز به مدارکی خواهید داشت که در مطلب «ویزای چین» می‌توانید جزئیات کافی را در مورد این مدارک به دست آورید. اعتبار ویزای توریستی چین سه ماه و اجازه اقامت با آن یک ماه است. اگر با تور چین دالاهو به این کشور سفر می‌کنید این آژانس تمام امور مربوط به ویزا را برای شما انجام خواهد داد؛ اما باید بدانید که برای دریافت ویزای چین باید در سفارت حاضر شوید.

 

بهترین زمان تور چین کی است؟

بهترین زمان تور چین در بهار و پاییز است. در تابستان هوا در این کشور گرم و مرطوب است و زمستان‌های سردی در چین تجربه می‌شود. ماه‌های بهار و پاییز با داشتن آب‌وهوای معتدل فضای بهتری را برای مسافران تور چین فراهم می‌کند.

تورهای آینده دالاهو برای این مقصد
  • 24 تیر 1403
    • 10 روزه
    • از 44,000,000 تومان + 1,500 دلار
    • موجود
    جزئیات سفر
  • 11 شهریور 1403
    • 10 روزه
    • از 44,000,000 تومان + 1,500 دلار
    • موجود
    جزئیات سفر
مــشاهــده هــمه تــورها

 

جاذبه‌های تور چین چیست؟

در صورت انتخاب تور چین با آژانس دالاهو شما یک‌ زمان۱۳روزه برای دیدن جاذبه‌های چین در اختیار خواهید داشت. سفر با رسیدن به شهر پکن و تماشای شهر ممنوعه و معبد بهشت آغاز می‌شود. تماشای دیوار چین یکی از جاذبه‌های مهم تور چین است که در مدت اقامت در پکن تجربه خواهد شد. دیدن کاخ تابستانه، پیاده‌روی در مسیر، خرید و... در پکن نیز می‌تواند حسابی برای شما سرگرم‌کننده باشد. در ادامه سفر و با رسیدن به مقصد «گویلین»، تماشای مزارع برنج پلکانی و بازدید از «غار رید فلوت» و «تپه خرطوم فیل» شما را بسیار هیجان‌زده خواهد کرد. گشت‌زنی با کشتی کروز در رودخانه افسانه‌ای لی و منطقه توریستی «یانگ شو» (Yungshou) از دیگر جاذبه‌هایی هستند که تجربه خواهند شد. شهر «هانگ ژو» آخرین مقصد تور چین است که با گشت‌وگذار در شهر کامل می‌شود و خاطراتی بسیار خاص و زیبا برای شما به یادگار می‌گذارد.
برای دیدن بخشی از جاذبه‌های چین می‌توانید فیلم «چین، تا بیکران زیبایی» را تماشا نمایید.

فستیوال‌ها و جشن‌های تور چین

کشور پهناور چین میزبان جشنواره‌های بسیاری است که هر ساله باشکوه و هیجان خاصی برگزار می‌شوند. «جشن سال نو چینی‌ها» یکی از مهم‌ترین جشن‌هایی است که با قدمت بیش از ۴ هزار سال در اولین روز از اولین ماه سال قمری آغاز می‌شود و تا روز پانزدهم آن ادامه دارد. «فستیوال فانوس» یکی دیگر از فستیوال‌های جذاب این کشور است که در پایان فستیوال بهاره یعنی در روز پانزدهم سال قمری برگزار می‌گردد. «فستیوال قایق اژدها» نیز قدمتی بیش از ۲۰۰۰ سال دارد و در روز پنجم در ماه پنجم قمری یا تقویم چینی برگزار می‌شود که مملو از مسابقه‌های هیجان‌انگیز است. در کشور چین فستیوال‌های دیگری نیز برگزار می‌شوند که شما می‌توانید قبل از سفر با تور چین در مورد آنها تحقیق کنید و سفر خود را هم‌زمان با آنها برنامه‌ریزی نمایید.

 

شکم گردی و غذاهای تور چین چگونه است؟

اگر غذا برایتان بسیار اهمیت دارد آشنایی با فرهنگ غذایی کشور چین نیز می‌تواند برای شما بسیار جذاب باشد. جالب است بدانید غذاهای چینی بر اساس نوع منطقه بسیار متفاوت هستند؛ به طور مثال در مناطق شرقی چین غذاهایی با ترکیب ماهی، مرغ، گوشت خوک و سبزی‌ها بسیار دیده می‌شود. درصورتی‌که ساکنان مناطق جنوبی که از قشر کشاورز و ضعیف جامعه هستند از غلات که ارزان هستند در غذای خود بیشتر استفاده می‌کنند. تعدادی از غذاهای معروف چینی مواردی همچون مرغ گنگ بائو، دامپلینگ، وانتان و اردک پخته شده هستند. در طول سفر تور چین می‌توانید با مزه این غذاها آشنا شوید و طعمی جدید را به طعم‌های غذایی خود اضافه کنید.

 

نکاتی که باید پیش از سفر به تور چین بدانید

بسیار مهم است که قبل از سفر خود در مورد آداب‌ورسوم مردم چین بیشتر بدانید:
- اگر در طول سفر فردی چینی از شما سؤال خصوصی و شخصی پرسید بهتر است واکنش طبیعی داشته باشید؛ زیرا بسیاری از سؤال‌ها برای مردم چین عادی تلقی می‌شود.
- از خودکار قرمز برای نوشتن در کشور چین استفاده نکنید؛ زیرا این کار به معنی انتقاد و اعتراض شما است.
- سعی کنید در محیط‌های عمومی از نمایش محبت خودداری نمایید؛ زیرا با اینکه این کار مانند گذشته تابو محسوب نمی‌شود؛ اما ممکن است حساسیت‌برانگیز باشد.
- برای سوغاتی به سراغ مواردی همچون چای سبز، چای سیاه و چای سفید، سنگ یشم گران‌بها، انواع ماسک و سوغاتی‌های مربوط به چین باستان همانند مجسمه‌های بودا بروید.

هزینه‌های جانبی تور چین

در تور چین یک وعده غذا در رستوران‌های معمولی حدود ۴ تا ۶ دلار هزینه می‌برد. برای نوشیدن یک فنجان کاپوچینو تقریباً ۴ دلار و برای خرید یک بطری آب باید نیم دلار در نظر بگیرید. طرح ماهانه تلفن همراه با امکان تماس و 10 گیگابایت به‌علاوه داده، حدود ۶ دلار هزینه دارد و برای خرید بلیت یک‌طرفه حمل‌ونقل عمومی باید حدود یک دلار بپردازید.






بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل
آرمین
1402/05/03 01:11
تور کره جنوبی هم بزارید ....
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1402/05/03 09:48
دوست عزیز
سلام

حتما پیشنهاد شما را به واحد عملیات دالاهو منتقل خواهیم کرد.

با تشکر از پیام شما