تنها یک بار زندگی می‌کنیم...
021 4166 3000

تنگه واشی

47 رای شما هم امتیاز بدهید!

خبرم کن!
برای این مقصد در حال حاضر سفری وجود ندارد اما چنانچه علاقمند هستید می‌توانیم به محض اضافه شدن این سفر در بین سفرهای دالاهو به شما نیز خبر بدهیم!
نام
نام خانوادگی
تعداد
نفر
تلفن همراه
ایمیل

تورهای داخلی

تنگه واشی کجاست؟

خودتان را برای خاطره‌ای خنک آماده کنید و راهی جاده فیروزکوه شوید. قبل از جاده فیروزکوه جاده فرعی است که شما را به روستای «جلیزجند» می‌رساند. با رسیدن به این روستا جذابیت‌های سفر یکی یکی پدیدار می‌شوند: کوچه‌باغ‌های باصفا، دشت‌های سرسبز و جویبارهای زلال. بعد از پشت سر گذاشتن این زیبایی‌ها به پارکینگ واشی می‌رسید. از اینجا باید بقیه مسیر را پیاده‌روی کنید و خاطرات خوش بیافرینید.

تنگه واشی، مسیر جذاب و مهجی برای ماجراجویی خیس است.

چرا تنگه واشی خاص است؟

«واش» در زبان مازندرانی یعنی چمن. تنگه واشی یعنی تنگه‌ای پر از چمن؛ باید حدس بزنید که قرار است از میان تنگه‌ای پر آب و سر‌سبز بگذرید. احتمالا در گذشته این تنگه پوشش گیاهی بیشتری داشته که امروزه زیاد از آن خبری نیست. تنگه واشی روزگاری آنقدر زیبا و بکر بود که فتحعلی شاه آن‌ را شکارگاه تابستانی خود کرد. این تنگه هنوز هم مکانی بکر برای تفریحات کوتاه است. نزدیکی به تهران و آب و هوای ییلاقی تنگه واشی آن را به مقصد پرطرفدار گردشگران تبدیل کرده. تماشای آبشار واشی، کتیبه‌های دوران قاجار، فرصت آب‌بازی از دلایل دیگری هستند که باید این مقصد را برای سفر انتخاب کرد.

 تنگه واشی روزگاری آنقدر زیبا و بکر بود که فتحعلی شاه آن‌ را شکارگاه تابستانی خود کرد.

در تنگه واشی چه می‌بینیم؟

با رسیدن به تنگه واشی، جذابیت سفرتان به اوج می‌رسد. قرار است پا در آبی خنک بگذارید که از میان دو کوه می‌گذرد. آب رودخانه ممکن است تا زانو یا کمرتان بالا بیاید. هنگام گذر از رودخانه مواظب استحکام سنگ‌های زیر پای‌تان باشید چون امکان لغزش وجود دارد. حین گذر از این تنگه،  اگر بالا را نگاه کنید، چیزی جز باریکه‌ای از آسمان آبی نمی‌بینید. نور آفتاب به سختی از لابه‌لای کوه‌ها می‌تابد. در مسیر ممکن است گیاهی نایاب ببینید که «باریجه» نام دارد؛ مراقب این گیاه با ارزش باشید. می‌توانید با همسفرتان آب بازی کنید و هیجان سفرتان را چند برابر کنید. در انتهای تنگه کتیبه‌هایی تماشایی از دوران قاجار به چشم می‌خورد. بعد از بازدید از این کتیبه‌ها به دشتی سرسبز می‌رسید: دشت ساواشی. بعد از خیس شدن در آب رودخانه، گرمای آفتاب این دشت بسیار دلچسب است. در این دشت می‌توانید محصولات محلی خریداری کنید؛ آلوچه، دوغ و لواشک محلی از جمله این محصولات است. برای برخی انتهای مسیر همین دشت است.  اما پیشنهاد می‌کنیم حالا که تا اینجا آمدید، راهتان را ادامه دهید تا از  تنگه دوم (تنگه سا) بازدید کنید. این تنگه طبیعتی متفاوت از تنگه واشی دارد و بازدید از آن تجربه‌ای متفاوت خواهد بود. در پایان تنگه سا آبشار خروشان واشی را می‌بینید. اینجا می‌توانید کامل خیس شوید و زیر آبشار بروید.

کتیبه‌های تنگه واشی.

کی به تنگه واشی برویم؟

بهترین زمان سفر به تنگه واشی فصل تابستان است. در این فصل هوای خنک و ییلاقی تنگه شما را به وجد می‌آورد. در فصل‌های دیگر آب تنگه بسیار سرد است و امکان عبور از آن به سختی ممکن است. البته این را در نظر بگیرید که روزهای گرم سال تنگه واشی جمعیت زیادی را به خود می‌بینید.

در سفر به تنگه واشی با خود چه چیزهایی ببریم؟

در این سفر هر چه می‌توانید سبک سفر کنید. برای گذر از رودخانه بهتر است صندل طبیعت‌گردی بپوشید. کوله کوچکی بردارید و وسایل ضروری و شخصی‌تان را در آن بگذارید. ممکن است هنگام گذر از رودخانه وسایل‌تان خیس شود؛ بهتر است وسایل‌تان را با کیسه‌های ضد آب بپوشانید. در صورت امکان با خود گوشی و دوربین به همراه نبرید. هم‌چنین لباس‌هایی نپوشید که در اثر نفوذ آب سنگین شود. یک دست لباس اضافه از وسایل ضروری دیگر شما در این سفر است.

در پایان، یادمان باشد تنگه واشی جزو معدود تنگه‌هایی است که هنوز پرآب است. مراقب این طبیعت بکر باشیم، حتما کیسه زباله به همراه داشته باشیم و چیزی جز خاطرات خوش آب‌بازی به جا نگذاریم. 


سوالات متداول "تنگه واشی"
آیا شما تور کیش یا مشهد دارید؟

خیر.

آیا تورهای شما به صورت چارتر است و شامل شرایط تخفیف می شود؟

خیر، تورها به صورت انفرادی بوده و تاریخ و نحوه سفر با توجه به درخواست شما اجرا خواهد شد.

مسیرهای هوایی تورهای انفرادی با چه پروازهایی( ایرلاین) انجام می‌شود؟

همه ایرلاین‌ها از طرف دالاهو  بررسی و کلیه پروازهای موجود در مسیر انتخابی سفر به شما  اعلام می‌شود. شما می‌توانید با توجه به ظرفیت، ساعت پرواز، قیمت بلیط و شرایط خاص خود، پرواز مورد نظر خود را انتخاب کنید.

تورهای همه روزه شما در تمامی ایام اجرا می شود؟

تورهای انفرادی دالاهو با توجه به درخواست شما در هر تاریخی قابل اجراست. بدیهی‌ست اجرای تور به امکان‌پذیر بودن رزرو "اقامتگاه" و "وسیله نقلیه" مورد نظر شما دارد.

هزینه سفر را به چه روشی می توانم پرداخت نمایم؟

شما می‌توانید هزینه سفر خود را به صورت حضوری در دفتر دالاهو، واریز به حساب، انتقال وجه از طریق کارت به کارت و یا ثبت‌نام آنلاین پرداخت کنید.

اگر به اشتباه پول زیادتری به حساب دالاهو واریز نمودم، چگونه می‌توانم آن را پس بگیرم؟

با دالاهو تماس بگیرید و مشخصات فیش واریزی خود را اعلام کنید. همکاران ما در بخش حسابداری، مازاد واریزی شما را در اولین فرصت به حساب شما عودت خواهند داد.

اگر سفری را کنسل کنم، مبلغ پرداختی چگونه و در چه مدتی عودت داده می شود؟

مبلغ پرداختی شما پس از کسر هزینه‌های کنسلی، حداکثر ظرف 1 هفته به حساب شما عودت داده خواهد شد.

آیا دالاهو مسافران خود را بیمه می کند؟

بله. کلیه مسافران دالاهو بیمه مسئولیت مدنی با شرایط اعلام شده در قسمت سایر خدمات می‌گردند.

اقامت در تورهای دالاهو چگونه است؟(هتل، خانه محلی، چادر)
  • اقامت در هتل: در سفرهای گروهی، اقامت در هتل‌ها تا آنجا که امکانات هتل و شرایط سفر اجازه دهد، در اتاق‌های 2 یا 3 نفره صورت می‌گیرد. اولویت تخصیص اتاق‌های 2 نفره در سفرهای دالاهو با زوجین است.
    اگر تنها سفر می‌کنید، شما با همسفران دیگر هم ‌اتاق خواهید شد. اقامت به صورت انفرادی با توجه به شرایط هتل مقصد و با هماهنگی قبلی و پرداخت هزینه‌های مربوطه امکان‌پذیر است.
  • اقامت در خانه محلی: به علت محدودیت اتاق‌ها در خانه‌های روستایی،  استقرار و استراحت خانم ها و آقایان در اتاق های جداگانه و به صورت گروهی است. بدیهی‌ست تعداد همسفرانی که در یک اتاق مستقر شده و از فضای مشترک استفاده می‌کنند به مراتب بیشتر از هتل خواهد بود. در این نوع اقامت، معمولا امکان اختصاص اتاق خصوصی به همسفران وجود ندارد.
  • اقامت در چادر: چادر‌های دالاهو، به صورت دوپوش با ظرفیت 3 الی 4 نفر است که بر روی زیرانداز ضدآب برپا می‌گردد. کلیه امور مربوط به کمپ، از جمله تامین "چادر دوپوش"، "مکان‌یابی محل مناسب کمپینگ"، "حمل و برپایی چادرها"، "تهیه امکانات اولیه کمپ"  و ... بر عهده دالاهو می‌باشد. اختصاص چادرها حتی‌المقدور با توجه به روابط همسفران صورت می‌گیرد.
    در ضمن شما می‌توانید با هماهنگی قبلی با دالاهو، چادر شخصی به همراه بیاورید.
حمل بار شخصی مسافران در برنامه های چند روزه چگونه است؟

تقریبا در تمام سفرهای چندروزه دالاهو که پیاده‌روی و کوهپیمایی دارند، همسفران فقط "کوله یک روزه" خود را که نیازهای یک روزشان را برطرف می‌کند حمل خواهند کرد. حمل مابقی لوازم به وسیله اتوبوس، وانت، چهارپا و ... به محل اقامت شبانه، توسط دالاهو انجام می‌گیرد.

آیا دالاهو کیسه خواب به مسافرین می‌دهد؟ من کیسه خواب ندارم. چه کار کنم؟

خیر. کیسه خواب وسیله شخصی‌ست و دالاهو امکان ارائه آن به مسافرین را ندارد. در صورتی که "کیسه خواب"‌ از وسایل ضروری یک سفر باشد، شما باید شخصا نسبت به خرید یا قرض از دوستان و آشنایانتان اقدام فرمایید. لازم به ذکر است قیمت یک کیسه خواب معمولی، از 80هزار تومان شروع می‌شود.

چرا با دالاهو سفر کنیم؟ برتری دالاهو نسبت به دیگر شرکت‌ها چیست؟

نمی‌توانیم بگوییم ما از دیگران برتریم اما ویژگی‌هایی که به آنها مفتخریم عبارتند از:

  • شیوه متفاوت: ما به شیوه‌ای متفاوت سفر می‌کنیم.
  • قیمت‌های متناسب با خدمات: معتقدیم قیمت‌های متناسبی با توجه به خدمات ارائه شده داریم.
  • تنوع سفر: سفرهای بسیار متنوعی داریم و گمان می‌کنیم سلایق همه سفردوستان را برآورده کرده‌ایم.
  • بهترین مسیرها: ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا کلیه مسیرهای انتخابی برای سفر، بهترین و جذاب‌ترین مسیرهای ممکن باشند.
  • تورلیدرهای مجرب: همه تورلیدرهای دالاهو، آموزش‌دیده و دارای کارت "راهنمای تور" از "سازمان میراث فرهنگی و گردشگری" هستند. همچنین دالاهو برنامه‌های منظم و مدون آموزشی درون سازمانی برای تورلیدرهای خود دارد.
  • تجربه بالا: دالاهو تا به امروز(مردادماه 1396) قریب به 16هزار روز در سفر بوده‌ایم و در این سفرها افتخار همراهی بیش از 110هزار نفر را در این سفرها داشته است.
در صورت نارضایتی از هر یک از واحدهای فروش و اجرایی تور، شکایت یا انتقاد خود را به چه صورت به اطلاع مدیرعامل دالاهو برسانم؟

شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت دالاهو، روی لینک "شکایت" در بالای صفحه کلیک کنید و شکایت خود را مطرح نمایید. کلیه پیام‌ها مستقیما توسط مدیریت بررسی می‌شوند. همچنین میتوانید با شماره‌های دالاهو تماس گرفته و با واحد امور مشتریان مشکل خود را مطرح نمایید.

در صورتیکه پیشنهاد و یا ایده ای داشته باشم و بخواهم آن را به اطلاع مدیریت دالاهو برسانم چه باید کنم؟

شما می‌توانید از طریق فرم "تماس با ما" در وبسایت دالاهو، اقدام به ارسال پیشنهادات خود نمایید و یا با واحد امور مشتریان دالاهو تماس گرفته و پیشنهاد خود را اعلام کنید.

وسایل سفرم را از کجا می‌توانم تهیه کنم؟

مراکز متعددی در سطح شهر برای عرضه لوازم سفر وجود دارند اما بورس اصلی فروش لوازم سفر و طبیعت‌گردی خیابان ولیعصر، حد فاصل میدان منیریه تا خیابان امام خمینی(چهارراه سپه) است.
در ضمن، پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید لوازم سفر، مطالب منتشر شده در پرتال خبری دالاهو را مطالعه بفرمایید.

اگر سوالی دارم که در لیست فوق وجود ندارد چگونه می‌توانم سوالم را مطرح نمایم؟

شما می‌توانید با دفتر دالاهو تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح کنید. همکاران دالاهو با کمال میل منتظر شنیدن صدای گرم شما هستند: 41663000

آیا می‌توان همراه با تور با وسلیۀ نقلیۀ شخصی و یا به تنهایی سفر کرد؟

خیر،ما خواهان حضور شما در وسیلۀ نقلیه خودمان هستیم تا بتوانیم خدمات بهتری ارائه دهیم؛ اما اگر تمایل دارید این سفر را شخصی انجام دهید برای داشتن اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

لباس مناسب طبیعت گردی چه لباسی است؟

لباس مناسب طبیعت‌گردی لباسی است که برای پیاده‌روی و کوه‌پیمایی ایجاد مزاحمت نکند و طبیعت‌گرد در آن احساس راحتی داشته باشد، مقاومت خوبی نسبت به آّب، باد، خاک و ساییدگی داشته باشد؛ رنگی متناسب با طبیعتی که در آن قرار می‌گیریم داشته باشد.

آیا می‌توانیم محل نشستن خود در وسیلۀ نقلیه را از قبل مشخص کنیم؟

خیر، با توجه به گروهی بودن سفر و مقتضیات اینگونه سفرها، این امکان وجود ندارد.

آیا لزوما برای سفر باید کولۀ حرفه ای داشت؟

برای سفرهای یک روزه لزوما نیاز به کولۀ حرفه‌ای نیست، اما کوله‌ای که موجب سخت شدن پیاده‌روی شود پیشنهاد نمی‌شود.





بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل
ناشناس
1403/02/27 12:16
وقتی وارد روستا بشی جاده خاکی داره عملا شورای روستا پول از ماشین میگیرن و بین خودشون تقسیم میکنن حتی یه سرویس بهداشتی داخلش نداره من دوبار طی فاصله زمانی چند سال رفتم همون جور مونده الان هم که ورودی کردن 150خیلی زور داره کسی بره ببینه با چشمش که پولشو عملا راهزن زده
پاسخ دهید...
ناشناس
1403/04/30 02:39
سلام وقت بخیر شما اخیرا سفر کردید به تنگه واشی؟!اطلاعاتی از باز بودن اونجا دارید شما؟!
mohamadshamsthany@gmail.com
1402/06/14 20:46
سلام آیا در این مکان زیبا سرویس بهداشتی وجود دارد؟برای افراد نسبتا سالمند و کودک بودن سرویس بهداشتی از واجبات.
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1402/06/18 17:19
دوست عزیز
سلام

با توجه به اینکه این تور را جرا نمی‌کنیم اطلاعی از شرایط و امکانات رفاهی در این منطقه نداریم.

با تشکر از پیام شما

Miladmolarajabi@gmail.com
1402/06/02 16:29
چه روزی در هفته بریم خلوته ؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1402/06/05 10:17
دوست عزیز
سلام

با توجه به اینکه این تور را برگزار نمی‌کنیم اطلاعی از شرایط منطقه نداریم.

با تشکر از پیام شما

hosseinabc62@gmail.com
1402/05/02 13:33
سلام هزینه ورودی خودرو سواری شده 150 هزار تومان ، در صورتی که طبیعت خدا هست و هیچ خدماتی نیست
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1402/05/02 16:37
دوست عزیز
سلام

متاسفانه ما اطلاعاتی در این زمینه نداریم چون تور تنگه واشی را اجرا نمی کنیم. از شما ممنونیم که مطلب را مطالعه کرده و نظر خود رابا ما به اشتراک گذاشتین.

با تشکر از پیام شما

ناشناس
1402/06/14 05:27
سلام.همین پولها رو شورای روستا صرف بهینه سازی روستا و امکانات رفاهی روستاییان میکنه.چون روستاییان درآمد دیگری ندارن
ناشناس
1402/04/18 23:02
سلام وقتتون بخیر فرمانداری هم پاسخ گو نیست برای این هفته باز هست؟واقعا الان باید چطور بفهمیم
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1402/04/19 11:22
دوست عزیز
سلام

با توجه به اینکه این تور را اجرا نمی کنیم اطلاعاتی در زمینه جزئیات آن نداریم.

با تشکر از پیام شما

ناشناس
1402/04/18 10:57
دیروز 17تیرماه رفتیم تنگه واشی عوارض ورودی تنگه واشی برای سواری 150هزارتومن ون وغیره 250هزارتومن و مینی بوس شده 350هزارتومن آقا چه خبره این همه ورودی برای منابع ملی وطبیعت در صورتی که تو اینترنت زدن سواری 15هزارتومن ون 30هزارتومن و مینی بوس 50هزار تومن زدن این عوارض برای منابع ملی وطبیعت خدا خیلی
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1402/04/19 11:03
دوست عزیز
سلام

با توجه به اینکه این تور را اجرا نمی کنیم اطلاعاتی در زمینه جزئیات آن نداریم.

با تشکر از پیام شما

ناشناس
1402/04/19 20:25
سلام وسط هفته امنیت دارد که با خانواده بریم
ناشناس
1402/04/07 15:43
۸ تیر ۱۴۰۲ پنج شنبه عید قربان آیا تنگه واشی باز هست یا بسته ؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1402/04/10 10:36
دوست عزیز
سلام

لطفا باز یا بسته بودن تنگه واشی را از طریق فرمانداری فیروزکوه استعلام کنید.

با تشکر از پیام شما

ناشناس
1402/04/01 11:53
سلام وقتتون بخیر آیا تنگه واشی الان باز هست؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1402/04/11 08:50
دوست عزیز
سلام

لطفا از فرمانداری فیروزکوه استعلام کنید.

با تشکر از پیام شما

ناشناس
1402/01/29 17:47
سلامتنگه واشی باز هست یا بسته
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1402/01/31 10:07
دوست عزیز
سلام

لطفا با فرمانداری فیروزکوه در این زمینه مکاتبه کنید.

با تشکر از پیام شما

ناشناس
1402/01/12 19:40
سلام تنگه واشی ۱۴۰۲ فروردین باز است؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1402/01/14 14:56
دوست عزیز
سلام

لطفا با فرمانداری فیروزکوه تماس بگیرید.

با تشکر از پیام شما

morteza_eslami513@gmail.com
1401/07/20 00:47
تنگه واشی
پاسخ دهید...
ناشناس
1401/07/14 18:00
سلام تنگه واشی فردا باز هست
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1401/07/16 09:46
دوست عزیز
سلام

لطفا برای استعلام وضعیت ورود به تنگه واشی از فرمانداری فیروزکوه سئوال بفرمایید.

با تشکر از پیام شما

ناشناس
1401/07/04 21:19
تنگه واشی فردا باز است
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1401/07/06 10:47
دوست عزیز
سلام

با توجه به اینکه در حال حاضر این تور اجرا نمی‌شود، اطلاعی در این زمینه نداریم. لطفا از مراجع قانونی مانند فرمانداری استعلام کنید.

با تشکر از پیام شما

ناشناس
1401/06/09 20:24
تنگه واشی بازه این هفته؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1401/06/14 09:58
دوست عزیز
سلام

از فرمانداری منطقه استعلام کنید.

با تشکر از پیام شما

ناشناس
1401/05/20 10:38
سلام آیا تنگ واشی باز هست برای هفته آینده ؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1401/05/23 13:47
دوست عزیز
سلام

لطفا از طریق فرمانداری استعلام بفرمایین.

با تشکر از پیام شما

ناشناس
1401/04/20 20:51
سلام تنگه واشی فردا ۲۱تیر باز هست ؟
پاسخ دهید...
ناشناس
1401/05/22 09:40
تنگه واشی اینهمه بازه ؟
ناشناس
1401/04/17 22:01
امروز جمعه صبح هفدهم تیر ماه دوستان به تنگه واشی رفتند.راه باز و شلوغ بوده
پاسخ دهید...
ناشناس
1401/02/25 14:00
سلام تنگه واشی بازه یا نع؟میشه استعلام دقیق بگیرین فرمانداری هم پاسخ نمیدنممنون میشم لطف میکنین
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1401/02/31 15:43
دوست عزیز
سلام

متاسفانه چون این تور را اجرا نداریم اطلاعی از شرایط منطقه نداریم.

با تشکر از پیام شما

ناشناس
1401/03/12 13:47
سلام تنگه واشی برای فردا باز است ،!؟؟!
ناشناس
1401/02/15 18:28
تنگه واشی بازاست
پاسخ دهید...
ناشناس
1401/02/19 11:07
دوست عزیز با توجه به اینکه دالاهو توری به این مقصد نداره متاسفانه اطلاع خاصی نداریم.
ناشناس
1401/02/19 11:07
دوست عزیز با توجه به اینکه دالاهو توری به این مقصد نداره متاسفانه اطلاع خاصی نداریم.
ناشناس
1401/05/01 20:09
سلام تنگه واشی بازه ؟
ناشناس
1401/02/04 03:13
سلام امسال تنگه واشی بازه؟
پاسخ دهید...
ناشناس
1401/01/18 15:14
تو ایام رمضان میشه رفت تنگه واشی؟؟؟
پاسخ دهید...
ناشناس
1401/02/11 15:53
مسیر برای اهالی روستا بازه میتونید برید
ghazales666@gmail.com
1400/07/07 02:14
سلام تنگه واشی بازه یا نه؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1400/07/08 11:21
دوست عزیز
سلام
لطفا از فرمانداری فیروزکوه استعلام بفرمایید.

با تشکر از پیام شما

mojtabanajafi321@gmail.com
1400/06/25 14:45
سلام الان تنگه واشی بازه یا نه
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1400/06/27 12:42
دوست عزیز
سلام

لطفا از فرمانداری فیروزکوه استعلام کنید. تا جایی که ما در جریان هستیم در زمان نوشتن این پیام تنگه واشی همچنان بسته است.

با تشکر از پیام شما

Faezeh.t.2177@gmail.com
1400/06/16 20:06
سلام وقتتون بخیر، برای ۲۶ شهریور باز میشه تنگه واشی؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1400/06/17 14:19
دوست عزیز
سلام

متاسفانه اطلاعی نداریم. در حال حاضر تنگه بسته است لطفا از فرمانداری فیروزگوه استعلام بفرمایید.

با تشکر از پیام شما

ناشناس
1400/06/16 02:35
سلام فردا تنگه واشی باز است
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1400/06/17 14:17
دوست عزیز
سلام

خیر. در زمان ارسال این پیام تنگه واشی بسته است.

با تشکر از پیام شما

Masturekhosravi71@gmail.com
1400/06/15 18:06
سلام ببخشید تنگه ساواشی بسته است ؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1400/06/17 14:18
دوست عزیز
سلام

تنگه واشی در حال حاضر بسته است.

با تشکر از پیام شما

ناشناس
1400/06/11 01:33
سلام روز بخیر،باز شده تنکه واشی برای جمعه همین هفته؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1400/06/11 11:54
دوست عزیز
سلام

متاسفانه خیر. فعلا بسته اس.

با تشکر از پیام شما

ناشناس
1400/06/04 10:39
هنوز بسته اس؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1400/06/06 10:52
دوست عزیز
سلام

بله، هنوز بسته اس.

با تشکر از پیام شما

mehradmavaddat@gmail.com
1400/05/07 15:17
سلام خواستم ببینم شنبه تنگه واشی باز هست؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1400/05/09 10:20
دوست عزیز
سلام

لطفا از فرمانداری سئوال بفرمایین. تا جایی که ما اطلاع داریم در حال حاضر باز نیست اما باز هم از فرماندار استعلام بفرمایید.

با تشکر از پیام شما

مانی
1400/05/03 00:10
آیا ۳ مرداد ۱۴۰۰ باز است
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1400/05/03 10:05
دوست عزیز
سلام

لطفا با فرمانداری فیروزکوه تماس بگیرید.

با تشکر از پیام شما

elnazkhezri80@yahoo.com
1400/05/02 22:06
سلام، با فرمانداريِ فيروزكوه تماس گرفتيم گفتن خيلي وقته بستس تنگه واشي اما فكر نميكنم صحت داشته باشه؟كسي نميدونه الان باز هست يا نه؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1400/05/03 10:05
دوست عزیز
سلام

لطفا با توجه به نظر فرمانداری اقدام کنید.

با تشکر از پیام شما

ناشناس
1400/05/06 00:24
سلام وقت بخیر ما هفته پیش رفتیم ولی بسته بود گفتن از سال ۹۹ بسته هست به خاطر کرونا
Meisamkashani3494@gmail.com
1400/04/29 22:04
ببخشید تنگه پنج شنبه باز هست یا نه از دوستان کسی میدونه؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1400/04/31 09:27
دوست عزیز
سلام

لطفا با فرمانداری فیروزکوه تماس بگیرید.

با تشکر از پیام شما

ناشناس
1400/04/28 04:55
سلام ببخشید شماره فرمانداری فیروزکوه کسی داره ممنون میشم برام یادداشت
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1400/04/28 09:04
دوست عزیز
سلام

با مراجعه به وبسایت فرمانداری فیروزکوه می توانید از شماره تماس مطلع شوید:
https://firoozkooh.ostan-th.ir/Page/2/

با تشکر از پیام شما

ناشناس
1400/04/29 16:51
سلام.زنگ زدم فرمانداری فیروزکوه گفت خیلی وقته بسته هستش
ناشناس
1400/04/10 14:55
ب چ شماره ای تماس بگیریم بپرسیم تنگ واشی بازه یان
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1400/04/12 10:05
دوست عزیز
سلام

با فرمانداری یا راهداری فیروزکوه تماس بگیرین.

با تشکر از پیام شما

ناشناس
1400/04/03 01:25
سلام تنگه واشی جمعه بازه
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1400/04/05 10:58
دوست عزیز
سلام

با توجه به اینکه این تور را اجرا نمی‌کنیم اطلاعی نداریم. لطفا با فرمانداری مربوطه تماس بگیرید.

با تشکر از پیام شما

ناشناس
1400/03/20 15:04
با سلام فردا تنگه واشی باز هست
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1400/03/22 09:00
دوست عزیز
سلام

با توجه به اینکه این تور را برگزار نمی‌کنیم اطلاعی در خصوص شرایط منطقه نداریم.

با تشکر از پیام شما

amanzadeh.mehran@gmail.com
1400/03/12 20:14
سلام تنگه واشی جمعه ۱۴ خرداد بازه؟
پاسخ دهید...
ناشناس
1400/03/16 16:23
من رفتم بسته بود
تولید محتوای دالاهو
1400/03/17 14:55
دوست عزیز
سلام

با توجه به اینکه این تور را اجرا نمی‌کنیم اطلاعی در این زمینه نداریم.

با تشکر از پیام شما

2
1400/02/23 04:07
سلام تنگه واشی برا فردا 1400
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1400/02/25 11:01
دوست عزیز
سلام

متاسفانه با توجه به اینکه این تور را اجرا نداریم، اطلاعی در مورد وضعیت آن منطقه نداریم.

با تشکر از پیام شما

h.r1353@yahoo.com
1399/08/08 19:26
سلام. تنگه واشی برای فردا 9 آبان ماه باز است ؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1399/08/10 10:28
دوست عزیز
سلام

با توجه به اینکه این تور را اجرا نمی کنیم اطلاعی در این خصوص نداریم لطفا از مقامات محلی استعلام کنید.

با تشکر از پیام شما

nazi.y.g.h.o.o.b.i@gmail.com
1399/06/28 17:20
سلام آیا ۲۹ شهریور باز است ؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1399/06/29 10:49
دوست عزیز
سلام

با توجه به اینکه این تور را برگزار نمی کنیم اطلاعات دقیقی نداریم. لطفا از فرمانداری فیروزکوه استعلام کنید.

با تشکر از پیام شما

ناشناس
1399/06/14 19:04
ایا ۲۱شهریور تنگه واشی باز است؟؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1399/06/15 08:39
دوست عزیز
سلام

با توجه به اینکه دالاهو این تور را در حال حاضر اجرا نمی‌کند، اطلاعی از وضعیت منطقه نداریم. لطفا با فرمانداری فیروزکوه یا مسئولین مربوطه تماس بگیرید.

با تشکر از شما

Eskandariyanmaryam56@gmail.com
1399/06/08 11:44
ایا تنگه واشی امروز ۸ شهریور باز است ؟
پاسخ دهید...
ناشناس
1399/05/31 19:34
آیا تنگه واشی ۱شهریور ۹۹بازه؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1399/06/02 13:03
دوست عزیز
سلام

با توجه به اینکه این تور را اجرا نمی‌کنیم، اطلاع دقیقی از شرایط منطقه نداریم.

با تشکر از پیام شما

ناشناس
1399/05/30 13:47
سلام.تنگه واشی برای فردا ۳۱مرداد باز هست؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1399/06/02 13:03
دوست عزیز
سلام

با توجه به اینکه این تورا اجرا نمی‌کنیم اطلاع دقیقی از شرایط منطقه و بازگشایی آن نداریم.

با تشکر از پیام شما

ناشناس
1399/05/27 20:26
سلام فردا ۲۸ مردادبازهست تنگه واشی
پاسخ دهید...
Rezareza5069@gmail.com
1399/05/24 09:34
سلام، ما روز جمعه ۲۴ مرداد ماه ۹۹ رفتیم برای تنگه واشی که بسته بود و بسیج محل نگذاشت برویم و بعد برای چشمه اعلاء رفتیم که آنجا هم بسته بود
پاسخ دهید...
ناشناس
1399/05/23 12:54
سلام تنگه واشی بازه این هفته؟؟؟ ۲۲مرداد
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1399/05/25 10:10
دوست عزیز
سلام

ما این تور را اجرا نمی‌کنیم اما اطلاعات رسیده به دست‌مان نشان می‌دهد که ظاهرا تنگه بسته است. البته دالاهو صحت این اطلاعات را شخصا تایید یا رد نمی‌کند. صرفا شنیده‌های خودمان را برای شما ارسال کردم.

با تشکر از پیام شما

mohsen.parkour@gmail.com
1399/05/18 20:46
سلام 20 مرداد دوشنبه تنگه بازه؟
پاسخ دهید...
ناشناس
1399/05/24 09:34
سلام، ۲۳ مرداد بسته بود
ناشناس
1399/05/24 12:11
ما جمعه اومدیم باز نیست متاسفانه
ناشناس
1399/05/17 12:00
سلام آیا واقعا تنگه واشي باز هست ???
پاسخ دهید...
ناشناس
1399/05/16 19:55
سلام تنگه واشی 17 مرداد 99 بازه؟؟؟؟
پاسخ دهید...
sahar.faezi@yahoo.com
1399/05/14 11:12
امروز ۱۴ مرداد. تنگه واشی باز بود . لذت بردیم. پرسیدیم گفتن حالا حالا ها بازه.
پاسخ دهید...
ناشناس
1399/05/16 10:17
بنظرتون 17مرداد بازه؟
ناشناس
1399/05/22 17:49
باز بود واقعا؟!؟
ناشناس
1399/05/08 12:07
سلام ۱۰ مرداد تنگه واشی بازه؟
پاسخ دهید...
ناشناس
1399/05/07 13:38
سلام.امروز ۷مردادتنگه کاشی باز هست یاخیر؟لطفا اگر اطلاع دارید پاسخ دهید.ممنون
پاسخ دهید...
ناشناس
1399/05/04 23:16
سلام دوشنبه ۷مرداد تنگه واشی بازه
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1399/05/05 09:13
دوست عزیز
سلام

متاسفانه اطلاعات جدیدی درباره تنگه واشی نداریم.

با تشکر از پیام شما

Parastou
1399/05/01 14:49
سلامامروز ۱ مرداد ۹۹،ایا تنگه واشی باز هست!؟
پاسخ دهید...
عرشیا
1399/05/01 11:44
سلام فردا تنگه واشی باز هست یا نه خبر دقیق میخام از مشهد میخام بیام
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1399/05/04 09:27
دوست عزیز
سلام

متاسفانه تا هفته گذشته تنگه باز نبوده، برای این هفته اطلاع نداریم.

با تشکر از پیام شما

ناشناس
1399/04/31 11:43
سلام چجوری میشه فهمید تنگه واشی باز شده یا نه؟ امروز ۳۱ تیر ۹۹
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1399/04/31 13:15
دوست عزیز
سلام

متاسفانه چون این تور را اجرا نمی کنیم اطلاعات کافی نداریم اما با توجه به شرایط فعلی بعید است تنگه واشی بازگشایی شده باشد.

با تشکر از پیام شما

ناشناس
1399/04/27 20:53
میشه یک شماره بدین که بدونیم بازه یا ن؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1399/04/28 09:12
دوست عزیز
سلام

متاسفانه شماره‌ای نداریم.

با تشکر از پیام شما

ناشناس
1399/04/25 22:57
سلام امروز ۲۵ تیرماه، آیا امکان سفر به تنگه واشی هست؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1399/04/26 12:21
دوست عزیز
سلام

در هفته گذشته بسته بوده. برای تاریخی که اعلام کردین اطلاعی نداریم.

با تشکر از پیام شما

ناشناس
1399/04/16 13:18
سلام امروز16تیر تنگه واشی بازه
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1399/04/18 15:05
دوست عزیز
سلام

متاسفانه به دلیل اینکه برای این مقصد (تنگه واشی) توری را اجرا نمی کنیم اطلاعات دقیقی در این باره نداریم.

با تشکر از پیام شما

ناشناس
1399/04/08 11:08
سلام ، امروز ۸ تیر تنگه واشی رو باز کردن و امکان رفتن تو هست ؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1399/04/09 09:44
دوست عزیز
سلام

در حال حاضر ما این تور را اجرا نمی کنیم و اطلاعی از باز بودن تنگه واشی نداریم.

با تشکر از پیام شما

ناشناس
1399/04/08 01:02
امروز تاریخ ۸ تیر ، تنگه واشی بازه ؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1399/04/09 09:43
دوست عزیز
سلام

در حال حاضر ما این تور را اجرا نمی کنیم و اطلاعی از باز بودن تنگه واشی نداریم.

با تشکر از پیام شما

ناشناس
1399/04/08 01:01
امروز تاریخ ۸ تیر ، تنگه واشی بازه ؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1399/04/09 09:44
دوست عزیز
سلام

در حال حاضر ما این تور را اجرا نمی کنیم و اطلاعی از باز بودن تنگه واشی نداریم.

با تشکر از پیام شما

13.mahdis.86@gmail.com
1399/04/07 14:22
سلام امروز در تاریخ:۷ تیر تنگه واشی رو باز کردن و امکان داخل رفتن هست ؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1399/04/09 09:42
دوست عزیز
سلام

در حال حاضر ما این تور را اجرا نمی کنیم و اطلاعی از باز بودن تنگه نداریم.

با تشکر از پیام شما

ناشناس
1399/04/03 23:49
نه بسته است من صبح اونجا بودم ۳ ۴ ۹۹ محلی ها به دستور استاندار راه بستن
پاسخ دهید...
ناشناس
1399/04/06 11:05
همه ی روزهای هفته؟و تا کی؟کسی اطلاع داره؟
ناشناس
1399/03/28 13:18
سلام تنگ واشی امروز ۲۸ خرداد بازه؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1399/03/31 09:53
دوست عزیز
سلام

بله. برای تیرماه قطعا باز هست مگر اینکه تصمیم جدیدی گرفته شود.

با تشکر از پیام شما

ناشناس
1399/03/28 07:39
سلام ببخشید تنگه باز شده؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1399/03/31 09:52
دوست عزیز
سلام

ظاهرا قرار بر این بوده نیمه دوم خرداد ماه این تنگه بازگشایی شود اما اطلاع نداریم که این اتفاق رخ داده یا نه.

با تشکر از پیام شما

vidaa.bayat@gmail.com
1399/03/04 11:42
سلام در حاال حاضر باز شده ...؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1399/03/06 15:18
دوست عزیز
سلام

اطلاعاتی که تا قبل از خرداد 99 داشتیم، این تنگه بسته بوده. اما با توجه به اینکه این تور را اجرا نمی کنیم اطلاعات به روز و دقیق‌تری نداریم.

با تشکر از پیام شما

ناشناس
1400/01/30 22:15
خیر به خاطر کرونا بسته هست
مریم
1398/06/24 12:27
خیلی جای قشنگیه
پاسخ دهید...
morteza_eslami513@gmail.com
1401/07/20 00:48
بیام ببینم

در حال حاضر تور تنگه واشی نداریم اما اگر مشخصات تماست رو ثبت کنی، قول می‌دیم وقتی سفر جدید برنامه‌ریزی کردیم، قبل از همه بهت خبر بدیم.

نفر