تنها یک بار زندگی می‌کنیم...
021 4166 3000

برزیل

57 رای شما هم امتیاز بدهید!

 

تور برزیل را برای سفر می‌پسندم؟

تور برزیل به معنای واقعی یک تیر و چند نشان است. دیدن سواحل بسیار معروف و جذاب برزیل، قدم‌زدن در جنگل آمازون، تجربه رقص و موسیقی در خیابان و دیدن فرهنگ جذاب مردم برزیل از نزدیک، می‌تواند برای هر گردشگری بسیار جذاب باشد. در سفر به برزیل شما بسیاری از تفریحات را می‌توانید تنها در یک مکان خاص تجربه کنید و این نکته برای بسیاری از مسافران اهمیت دارد. سفر به برزیل یک سفر جادویی است که تجربه‌های جدید و عمیقی به شما می‌دهد و می‌تواند باعث شود باز هم بخواهید به این کشور سرشار از رنگ و موسیقی سفر کنید.

برزیل کجاست؟

برزیل بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین کشور آمریکای جنوبی است. پایتخت این کشور «برازیلیا» است و زبان رسمی آن پرتغالی می‌باشد؛ هر چند امروزه بسیاری از افراد به زبان انگلیسی نیز در این کشور صحبت می‌کنند. این کشور در کرانه اقیانوس اطلس قرار گرفته است و از سمت دیگر با بیشتر کشورهای آمریکای جنوبی هم مرز است.
در برزیل انتخاب مذهب آزاد است؛ اما مذهب کاتولیک به‌عنوان مذهب اصلی مردم برزیل شناخته می‌شود. مذاهب دیگر همچون پروتستان، یهود، بودا، شینتو و اسلام نیز بخش دیگری از مذاهب این کشور را تشکیل می‌دهند.
برزیل از جمله کشورهایی است که با توجه به وسعت خود شهرهای بسیار معروفی دارد که افراد بسیاری با نام آنها آشنا هستند. شهرهایی همچون سائوپائولو، ریودوژانیرو، ریو، و برازیلیا از جمله شهرهای بسیار معروف برزیل هستند که در طول سفر دیدن آنها پیشنهاد می‌شود.
برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این کشور پهناور بهتر است مقاله «رود آمازون تا مجسمه مسیح برزیل» مطالعه شود.

 

پرواز به برزیل چگونه انجام می‌شود؟

پرواز به این کشور به شکل مستقیم نیست و در ابتدا باید مسافران به کشوری سفر کنند که پرواز مستقیم به برزیل را دارد. در تور برزیل احتمالا با توقف فرودگاهی مواجه خواهیم بود. به طور معمول مسیر تهران تا ریو با یک توقف در فرودگاه‌های دبی، استانبول، دوحه و یا فرانکفورت انجام می‌شود. خطوط پروازی که به سمت برزیل پرواز دارند امارات، ترکیش، قطر، و آلمان هستند که شما می‌توانید با پروازهای این خطوط، خود را به این سرزمین شگفت‌انگیز برسانید.

برای تور برزیل، ویزا لازم است؟

برای سفر به برزیل شما به ویزا نیاز خواهید داشت و ویزای شما از نوع توریستی است. این ویزا از طریق سفارت جمهوری فدراتیو برزیل تهران صادر می‌شود و مدت‌زمان سه‌ماهه دارد. بیشتر امور مربوط به ویزای برزیل توسط آژانسی که شما انتخاب می‌کنید انجام می‌شود و می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر مطلب «ویزای برزیل را با دالاهو بگیرید» مطالعه نمایید.

 

بهترین زمان تور برزیل چه زمانی است؟

برزیل در نیمکره جنوبی کشور قرار دارد و بنابراین زمانی که شما در نیمه دوم و سرد سال به آن سفر کنید با آب‌وهوایی تابستانی روبرو خواهید شد. بهترین ماه‌های سفر به برزیل بین دسامبر و مارس است. تغییرات آب‌وهوایی به دلیل وسعت این کشور ممکن است در این زمان نیز دیده شود؛ اما در بیشتر مناطق کشور آب‌وهوای گرم و آفتابی جریان دارد. ماه‌های خنک و زمستانی برزیل از ژوئن تا سپتامبر هستند و مسافران کمتری در این زمان به برزیل سفر می‌کنند. از این نظر تور برزیل دالاهو را در یک شرایط عالی آب و هوایی تجربه خواهید کرد.

تجربه همسفران
شما می‌توانید 133 اُمین نفر باشید که با دالاهو به این سفر می‌رود. این تور 8 بار اجرا شده‌است. مشاهده سوابق
تورهای آینده دالاهو برای این مقصد
  • 4 شهریور 1403
    • 12 روزه
    • از 78,000,000 تومان + 3,200 دلار
    • موجود
    جزئیات سفر
  • 3 اسفند 1403
    • 12 روزه
    • از 170,000,000 تومان + 2,100 دلار
    • موجود
    جزئیات سفر
مــشاهــده هــمه تــورها

 

جاذبه‌های تور برزیل چیست؟

جاذبه‌های این کشور آن‌قدر فراوان‌اند که شاید سفر ۱۲ روزه شما کفاف دیدن همه این جاذبه‌ها را ندهد. در تور برزیل دالاهو سعی شده است جاذبه‌های مهم و بسیار جذاب برزیل دیده شود. دیدن جاذبه‌های سائوپائولو همچون بافت قدیمی، بازار سنتی و محله گرافیتی بخشی از آغاز سفر هستند. رفتن به دیدار آمازون، آشنایی با اقوام بومی و بدوی این منطقه و شنا با دلفین‌های صورتی بخش دیگری از جاذبه‌های سفر به برزیل می‌باشند. دیدن لوکیشن فیلم «جنگل» در قلب آمازون، آشنایی با زندگی بردگان و نحوه استخراج لاتکس نیز می‌تواند برایتان بسیار جذاب و دیدنی باشد. دیدن آبشارهای ایگواسو در مرز آرژانتین و برزیل، و گشت‌های اختیاری مانند قایق‌سواری در زیر آبشار و یا هلیکوپتر سواری بر بالای آن، از دیگر تجربه‌های تکرارنشدنی‌اند. تماشای مجسمه مسیح، معروف‌ترین نماد این کشور بر فراز کوه «کرکوادو» و بالارفتن از کوه زیبای کله‌قندی با تله‌کابین از دیگر فعالیت‌هایی هستند که در ریودوژانیرو برزیل تجربه خواهید کرد.
برای آگاهی بیشتر از جاذبه‌های برزیل و خصوصاً سواحل و جنگل آمازون می‌توانید مقاله‌های «معرفی سواحل برزیل؛ دیدنی‌های برزیل» و «چرا به آمازون جهنم سبز می‌گویند» را مطالعه نمایید.

چه فستیوال‌ها و جشن‌های مهمی در برزیل برگزار می‌شوند؟

برزیل مهد فستیوال‌ها و جشن‌های مختلف است. در این کشور انواع کارناوال‌ها و جشن‌های مختلف برگزار می‌شود که بیشتر آنها با رقص و پاکوبی و برنامه‌های نمایشی بسیار جذاب همراه‌اند. از جمله این کارناوال‌ها می‌توان به جشن کارناوال ریو اشاره کرد. کارناوال ریو بزرگ‌ترین فستیوال دنیا است که در بهمن و در ۵ روز در «سمبودرومو» برگزار می‌شود. در واقع این کارناوال یک مهمانی خیابانی است و افراد را وامی‌دارد که هر روز بیشتر از قبل به رقص و شادی بپردازند. تور برزیل سفری به سرزمین رقص است.
سمانا سانتا، جشن بومبا مئو بُی (Bumba Meu Boi)، و جشن اکتبر از دیگر فستیوال‌های مهم برزیل هستند. این جشن‌های سراسر پر از رنگ، شادی و انرژی در زمان‌های مختلفی در کشور برزیل اجرا می‌شوند. شما می‌توانید با مطالعه مقاله «فستیوال‌ها و کارناوال‌های مهم برزیل کدام‌اند؟» در مورد زمان و جزئیات این جشن‌ها اطلاعات بیشتری را کسب کنید.

 

شکم گردی و غذای تور برزیل چگونه است؟

برزیل برای افراد علاقه‌مند به غذا نیز کشور جذابی است. مواد اصلی تشکیل‌دهنده غذاهای برزیل گوشت، سیب‌زمینی و لوبیا هستند. جالب است بدانید غذاها در برزیل در بیشتر موارد با میوه سرو می‌شوند. یکی از غذاهای بسیار خوشمزه برزیلی، کباب برزیلی است که با ذائقه ایرانی‌ها بسیار هماهنگ است. شما در برزیل غذاهای مختلفی را متأثر از آشپزی آفریقایی تا خوراک‌های بین‌المللی پیدا خواهید کرد. می‌توانید مقاله «۱۱ غذای وسوسه‌انگیز برزیل» را برای کسب اطلاعات بیشتر بخوانید تا در هنگام سفر به این کشور، خوشمزه‌های برزیلی را از دست ندهید.

 

نکاتی که باید قبل از سفر با تور برزیل بدانید

- زبان اصلی کشور برزیل پرتغالی است و بهتر است چند جمله کلیدی از زبان این مردم را به یاد داشته باشید؛ زیرا زبان انگلیسی جز در شهرهای توریستی مانند ریو و سائوپائولو چندان کاربردی ندارد.
- بهتر است وسیله‌های باارزش خود را در حین سفر با تور برزیل در معرض دید قرار ندهید، حتی مراقب دوربین عکاسی خود باشید.
- اگر قصد رفتن به جنگل‌های آمازون را دارید به‌هیچ‌عنوان این کار را بدون داشتن راهنما انجام ندهید.
- در هنگام خرید غذاهای خیابانی حتماً دقت کنید، به‌خصوص اگر می‌خواهید غذای دریایی مصرف کنید. بهتر است به سراغ غذاها و نوشیدنی‌های ارزان‌قیمت نروید.

هزینه‌های جانبی در تور به برزیل

شما در طول سفر نیاز خواهید داشت در برخی موارد که تور هزینه آنها را تقبل نکرده، هزینه‌هایی را بپردازید. برای خوردن غذا در رستوران‌های نه‌چندان گران چیزی در حدود ۶ دلار و در رستوران‌هایی با درجه بالاتر در حدود ۱۵ دلار باید بپردازید. برای کاهش هزینه‌ها می‌توانید از غذاهای مک‌دونالد نیز استفاده کنید که چیزی در حدود ۷ دلار خرج روی دست شما خواهند گذاشت. یک بطری کوچک آب کمتر از یک دلار هزینه دارد که در سفر به آن بسیار نیاز خواهید داشت.
هزینه‌های مربوط به حمل‌ونقل شاید چندان به کارتان نیاید؛ زیرا شما توسط تور هدایت می‌شوید. به‌صورت کلی وسیله‌های حمل‌ونقل عمومی محلی حدود یک دلار هزینه دارند و قیمت تاکسی‌ها از یک دلار آغاز می‌شود و هر مایل نزدیک به ۲ دلار افزایش می‌یابد.


- با اینکه مردم برزیل افرادی بسیار صمیمی هستند؛ اما برای دوست‌شدن با این افراد چندان عجله نکنید.
- مردم برزیل افرادی بسیار صبور هستند و در کارهای خود به‌هیچ‌عنوان عجله نمی‌کنند پس در حین انجام کارها آرامش خود را حفظ کنید.
- برزیل کشوری با آب‌وهوای مختلف است؛ بنابراین لباس و کفش مناسب را برای رفتن به هر منطقه به همراه داشته باشید.

کاتالوگ تور برزیل

کاتالوگ تور برزیل

  • عکس‌های بیشتر
  • عکس‌های بیشتر
  • عکس‌های بیشتر
  • عکس‌های بیشتر
  • عکس‌های بیشتر
  • عکس‌های بیشتر
سوالات متداول "برزیل"




بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل
آزیتا
1402/08/22 08:55
سلام .در مقاله نوشتین کارناوالها در اسفند هستند تور شما از ۱۵ بهمن است من خیلی برام مهمه که در تایم کارناوالها بروم برزیل .بالاخره تایمش کی هست ؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1402/09/01 15:25
دوست عزیز
سلام

متن اصلاح شد. ممنون از حسن توجه شما.

با تشکر از پیام شما

صالح حاجیان
1402/01/17 20:50
سلام وعرض ادب آیا امکان ملاقات بابازیکنان تیم ملی برزیل هم درتورشما هم وجوددارد یاخیر
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1402/01/31 09:39
دوست عزیز
سلام

متاسفانه خیر.

با تشکر از پیام شما

ساسان
1401/12/20 20:34
سلام .شرایط دریافت ویزای توریستی برزیل چیه؟من تا حالا از کشور خارج نشدم امکانش هست که اولین سفرم برزیل باشه.پول هم یک تومن دارم حدود ۲۰هزارتا
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1401/12/21 15:16
دوست عزیز
سلام

برای دریافت اطلاعات دقیق درباره ویزا لطفا با شماره ثابت 02166468471 تماس بگیرید یا به شماره زیر در واتساپ پیام دهید:
989011307827+

با تشکر از پیام شما

Abdulwahid
1401/11/29 07:15
سلام من از افغانستان هستممیتوانم از ایران به برازیل سفر نمایماگر امکانش است هزینه اش چقدر می‌شود
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1401/12/03 11:34
دوست عزیز
سلام

متاسفانه ما خدمات مسافرت خارجی برای افغان‌ها نداریم.

با تشکر از پیام شما

محمد نوید
1401/05/01 18:28
چیطور بتوانیم ویزه برزیل را بدست بیاوریم همرای ما همکاری میکنید ؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1401/05/11 14:04
دوست عزیز
سلام

لطفا به شماره زیر پیام دهید و هماهنگ بفرمایید:
09011307827

با تشکر از پیام شما

Serajuddin Sulltani
1401/04/14 23:23
واقیعآ جای خیلی قشنگ و دیدنی است
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1401/05/08 15:17
دوست عزیز
سلام

ممنون که وقت گذاشتین و مطلب را مطالعه کردین.

با تشکر از پیام شما

rafiaiabuzar@gmail.com
1400/08/20 17:30
سلام من ویزه برزیل به زودی دریافت میکنم. چگونه مسافرت آسان و بلیط هوا پیما داشته باشم.
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1400/08/22 10:45
دوست عزیز
سلام

متاسفانه ما در زمینه خرید بلیط تک هواپیما فعالبت نداریم. به آژانس‌هایی که در این زمینه فعالیت دارند مراجعه کنید.

با تشکر از پیام شما

سعید رهننما
1398/10/17 09:58
جاهای دیدنی برزیل رو چرا نگفتید؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1398/10/19 09:33
دوست عزیز
سلام

در مطلب «۲۰ جاذبه برزیل که حتما باید ببینید»، جاهای دیدنی برزیل معرفی شده‌اند:
https://dalahoo.com/news.cfm?id=3856

با تشکر از پیام شما

دانیال خاموشی
1398/10/08 09:02
امکان سفر به برزیل بدون ویزا هست؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1398/10/09 09:41
دوست عزیز
سلام

خیر. بدون ویزا نمیشه.

با تشکر از پیام شما

ستایش رضازاده
1398/09/30 09:34
غذای برزیلی خوشمزه است؟ بعضی کشورها رو اصلا نمیشه غذاشون رو خورد :-( من همیشه دغدغه غذا دارم و مجبورم با خودم کنسرو ببرم مسافرت.
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1398/10/04 09:41
دوست عزیز
سلام

به تجربه، از نظر بسیاری از همسفران ما، بیشتر غذاهایی برزیلی لذیذ هستند اما سلیقه غذایی افراد مختلف، متفاوت است.

با تشکر از پیام شما

پریا پیوندی
1398/09/23 12:04
هزینه سفر به برزیل بدون تور چقدره؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1398/09/24 09:41
دوست عزیز
سلام

هزینه سفر به شیوه و مدت سفر شما بستگی دارد و نمی‌توان هزینه سفر به برزیل را بدون داشتن اطلاعات کامل از سفر شما محاسبه کرد.

با تشکر از پیام شما

پارسا پازوکی
1398/09/16 09:57
توی ایران سفارت برزیل داریم؟ اگر داریم، کجاست؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1398/09/19 09:31
دوست عزیز
سلام

بله. آدرس سفارت برزیل: تهران، خیابان ولیعصر، خیابان زعفرانیه، خیابان پرزین بغدادی، شماره ۲۲

با تشکر از پیام شما

علیرضا محسنی تبار
1398/09/12 09:39
برزیل کجاست؟ یعنی رو نقشه کجا میشه؟ چقدر راهه تا برزیل؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1398/09/14 09:07
دوست عزیز
سلام

همانطور که در این مطلب اشاره شده است، برزیل از کشورهای آمرکای جنوبی است. در حال حاضر پرواز مستقیم از ایران به بریل وجود ندارد اما مدت زمان پرواز اماراتی از تهران به ریودوژنیرو، با احتساب زمان توقف، حدود ۲۱ ساعت است.

با تشکر از پیام شما

الهه آشوری
1398/09/09 12:13
ویزا برزیل بدون تور برزیل هم میگیرید شما؟ اگر جواب مثبته، قیمت ویزای برزیل چقدره؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1398/09/10 09:19
دوست عزیز
سلام

بله. امکان دریافت ویزای برزیل بدون شرکت در تورهای دالاهو وجود دارد. اطلاعات تکمیلی را می‌توانید در این آدرس بیابید: https://dalahoo.com/trip.cfm?id=19264

با تشکر از پیام شما

ناشناس
1401/10/05 23:39
وجود ندارد
اسما ابطحی
1398/09/02 09:01
واحد پول برزیل چیه و قیمتش چند تومنه؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1398/09/03 11:57
دوست عزیز
سلام

واحد پول برزیل، رئال (Brazilian Real) است. در حال حاضر، هر دلار حدود ۴ رئال است و قیمت هر رئال برزیل هم ۳۰۰۰ تومان است.

با تشکر از پیام شما

احسان ابتکار
1398/08/27 17:12
قیمت تور برزیل چنده؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1398/08/27 17:22
تور برزیل در فصول مختلف و با شرایط متفاوتی برگزار می‌شه. در حال حاضر قیمت تور برزیل بهمن ۹۸، ۲۹۵۰ دلار و توربرزیل نوروز، ۳۰۵۰ دلار است.
مریم سرگل زایی مقدم
1398/03/16 19:41
با سلاملطفا در خصوص احتمال برگزاری تور برزیل (جنگل آمازون)، قیمت آن برای یک نفر و زمان اجرای تور اطلاعات بدهید. بنده تمایل زیادی به حضور در این سفر دارم.متشکرم
پاسخ دهید...
علي
1398/01/20 22:41
سلام قيمت تور برزيل براي دونفر زن وشوهر چند در مياد 09364974733
پاسخ دهید...
واحد تولید محتوای دالاهو
1398/01/22 12:42
دوست عزیز، سلام
فعلا تور برزیل برگزار نمی‌شود. برای اطلاع از تورها به وبسایت دالاهو سر بزنید یا با همکاران ما در بخش فروش تماس بگیرید. (شماره تماس: 02141663000)
با تشکر از پیام شما
ناشناس
1402/12/13 16:45
سلام خسته نباشیدببخشید می تونید قیمت بلیط برزیل هم دلار وهم به پول ایرانی بگید
سيد ابراهيم محسني
1397/08/28 01:04
سلام و عرض ادب من و همسرم حتما از تور آمازون تا كارناوال ريو استقبال خواهيم كرد و حتما همراه دالاهو خواهيم بود
پاسخ دهید...
edris
1397/12/28 16:01
سلام ..خوبین میشه برای اطلاعات شمارتون رو داشته باشم...