تنها یک بار زندگی می‌کنیم...
021 4166 3000

پرو

3 رای شما هم امتیاز بدهید!

 

آیا تور پرو را برای سفر می‌پسندم؟

اگر دیدن مناظر طبیعی متنوع مانند سواحل، مناطق نمکی، بیابان‌ها، جنگل‌ها، کوه‌های معروف و جنگل‌های بارانی آمازون برای شما جذاب است، پرو مقصدی مناسب برای شماست.
پرو علاوه بر طبیعت بی‌نظیر، محل ظهور تمدن‌های بسیار قدیمی همچون تمدن «نورت چیکو» در قرن ۳۲ قبل از میلاد مسیح، تا امپراتوری اینکا بوده است. تمدن‌هایی که با آثار به‌جای‌مانده از خود این کشور را به مقصدی عالی برای مشاهده هم‌زمان طبیعت و جاذبه‌های تاریخی بدل کرده‌اند. سفر با تور پرو، سفر به اعماق تاریخ است و می‌تواند تجربه‌ای بسیار خاص و بکر برای شما باشد.

پرو کجاست؟

پرو کشوری در غرب آمریکای جنوبی است. این کشور از سمت شمال با کلمبیا و اکوادور، از سمت شرق با برزیل و در جنوب شرقی با بولیوی همسایه است. پرو از سمت شمال تا جنوب شرقی، هم مرز با اقیانوس آرام می‌باشد. پایتخت پرو شهر لیما است که بزرگ‌ترین شهر این کشور محسوب می‌شود. در مورد ساکنان اولیه پرو بسیاری باور دارند سرخ‌پوستان اینکا پیش از ورود اسپانیایی‌ها به این کشور، در آن اقامت داشتند. پرو پس از ورود «کریستف کلمب» و همراهانش در قرن ۱۶ میلادی، به استعمار اسپانیایی‌ها درآمد تا اینکه در نهایت در سال ۱۸۲۱ خود را از زیر استعمار اسپانیایی‌ها بیرون کشید و اعلام استقلال کرد.

 

پرواز به پرو چگونه انجام می‌شود؟

برای سفر به این کشور شما باید به پایتخت آن یعنی لیما بروید که در ساحل اقیانوس آرام قرار گرفته است. خطوط هوایی ترکیش، قطر، لوفتانزا، الاتحاد، ایرفرانس، اطلس جت، ایرفلوت از جمله خطوط هوایی ارائه‌کننده پرواز به سمت پرو هستند. همه این خطوط هوایی پس از دو توقف در مسیر، شما را به لیما خواهند رساند. این پرواز چیزی در حدود یک روز زمان می‌برد و مسافران باید خود را برای طولانی‌بودن مسیر آماده کنند.

آیا برای رفتن به این کشور ویزای پرو لازم است؟

جواب این سؤال مثبت است. پرو در ایران دارای سفارتخانه یا کنسولگری نیست و ایرانیان باید برای سفر به این کشور ویزای خود را از کشورهای همسایه نظیر ترکیه دریافت کنند. گرفتن ویزا از ترکیه نیاز به مصاحبه دارد و تنها درصورتی‌که کنسولگری پرو موافقت کند ممکن است مصاحبه آنلاین انجام شود. برای دریافت ویزای این کشور شما نیاز به مدارکی همچون مدارک شغلی، صورت‌حساب بانکی، تکمیل فرم و پرداخت هزینه ویزا خواهید داشت. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید مطلب «ویزای پرو» را مطالعه نمایید تا با جزئیات مدارک موردنیاز و روش‌های دیگر دریافت ویزا آشنا شوید.

 

بهترین زمان سفر به پرو چه زمانی است؟

بهترین زمان سفر به پرو، از ماه می تا سپتامبر است که پرو آب‌وهوایی خشک دارد. این زمان به‌خصوص برای افرادی که قصد رفتن به «کوزکو» و «ماچوپیچو» را دارند بهترین زمان است. از دسامبر تا مارس هوای پرو تابستانی است. بارش‌های شدید و مکرر باعث رطوبت هوا در این ماه‌ها می‌شوند؛ به همین دلیل گردشگران کمتر در این بازه زمانی به پرو سفر می‌کنند.

خبرم کن!
برای این مقصد در حال حاضر سفری وجود ندارد اما چنانچه علاقمند هستید می‌توانیم به محض اضافه شدن این سفر در بین سفرهای دالاهو به شما نیز خبر بدهیم!
نام
نام خانوادگی
تعداد
نفر
تلفن همراه
ایمیل

 

جاذبه‌های تور پرو چیست؟

جاذبه‌های کشور پرو ترکیبی از طبیعت و تاریخ است. در هنگام سفر به پرو، گشت‌وگذار در شهر لیما و تماشای زیگورات هوکاپوکلانا، کلیسای سنت فرانسیسکو و گورستان زیرزمینی از جمله دیدنی‌های این سفر هستند. همچنین رفتن به شهر «پیسکو» و سپس «کویر ایکا» و «کویر هوکاچینا» و گشت آفرود در آنها می‌تواند بسیار جذاب و هیجان‌انگیز باشد. تماشای شهر «پاراکاز» و گشت‌زنی با قایق در جزایر آن بخش دیگری از جذابیت‌های سفرند که با تماشای شیرهای دریایی و انواع مختلف پرندگان همچون پنگوئن خاطرات بی‌نظیری در یاد شما نقش می‌کنند. تماشای بافت شهر ۸۰۰ساله کوزکو و گشت‌زنی در بازار محلی آن و دیگر مناطق این شهر نیز می‌تواند بسیار عجیب و جذاب باشد. در نهایت سفر به سمت یکی از عجایب هفت‌گانه جهان به نام ماچوپیچو می‌تواند به این مسافرت بسیار عالی پایان دهد.
برای داشتن اطلاعات بیشتر از این کشور دیدنی خواندن مقاله «دیدنی‌های کشور پرو کدام‌اند؟» به شما پیشنهاد می‌شود.

فستیوال‌ها و جشن‌های مهم در پرو

پرو در سال‌های اخیر فستیوال‌های موسیقی بسیاری را میزبان بوده است. علاوه بر این فستیوال‌ها، برخی از مراسم و جشنواره‌های سنتی در این کشور هر ساله برگزار می‌شوند که برای مسافران بسیار جذاب و دیدنی هستند؛ به طور مثال پرش از روی نوزاد یکی از این جشنواره‌هاست که هر ساله در ماه ژوئن برگزار می‌گردد. مردم پرو اعتقاد دارند پریدن از روی نوزاد باعث ازبین‌رفتن بیماری و گناهان و دورشدن شیطان از آنها می‌شود. جشنواره «ستاره برف» نیز از دیگر جشن‌های قدیمی پرو است که با تجمع مردم در دره‌ای برگزار می‌گردد. این جشنواره مذهبی برای برداشت محصول و شادی برگزار می‌شود و گردشگران بسیاری را هر ساله به دره «سینا کارا» در ارتفاعات «کوه‌های آند» می‌کشاند.

 

شکم گردی و غذاهای پرو چگونه است؟

کشور پرو را زادگاه سیب‌زمینی می‌دانند و کشوری که به این نام معروف است محلی مناسب برای شکم گردی می‌باشد. در پرو تنوع غذایی بسیار است و شما می‌توانید انواع غذاها را در این کشور امتحان کنید. در پرو حدود ۴۰۰۰ نوع سیب‌زمینی وجود دارد و همین مسئله باعث شده که تنوع غذاهای دارای سیب‌زمینی در این کشور بسیار زیاد باشد. یکی از غذاهای بسیار معروف اهالی پرو با سیب‌زمینی، یک پوره به نام «کائوسا رینا» (Causa Rellena) است که مواد اولیه آن سیب‌زمینی زرد طلایی پرویی و لایه‌هایی از سبزی‌ها و ماهی و... است.
ذرت‌های رنگی پرو نیز از جمله شاخص‌ترین غذاهایی هستند که شما حتماً باید طعم آنها را بچشید. نوشیدنی‌ها بخش دیگری از خوشمزه‌های این کشور هستند که از آن جمله می‌توان به «اینکاکولا» و «چیچا مورادا» که نوعی نوشیدنی برگرفته از ذرت بنفش پرویی است، اشاره کرد.

 

نکاتی که باید قبل از سفر به پرو بدانید

- حتماً پیش از سفر خود در مورد واکسن‌هایی که لازم است آنها را تزریق کنید از تور موردنظر اطلاعات کافی را دریافت نمایید. استعمال بعضی از واکسن‌ها برای رفتن به شهرهایی همچون لیما، کوسکو و ماچوپیچو توصیه شده است.
- در سفرتان به کشور پرو می‌توانید از واحد پول این کشور به نام سول Sol و دلار آمریکا استفاده نمایید.
- پیش از سفر حتماً در چمدان خود کفش ورزشی خوب، چکمه‌های مخصوص پیاده‌روی و صندل‌های ورزشی برای نقاط ساحلی قرار دهید.

هزینه‌های جانبی در هنگام سفر به پرو

در هنگام سفر به پرو و به‌خصوص لیما اگر بخواهید در یک رستوران با سطح متوسط غذا بخورید چیزی در حدود ۱۵ دلار باید بپردازید. فست‌فودهای زنجیره‌ای همچون مک‌دونالد با هزینه‌ای در حدود ۶ دلار کار شما را راه می‌اندازند و اگر به آب نیاز پیدا کردید برای یک بطری آب کوچک چیزی در حدود نیم دلار باید پرداخت کنید.
اگر به لوازم حمل‌ونقل محلی نیاز پیدا کردید یک بلیت یک‌طرفه چیزی در حدود نیم دلار است. قیمت تاکسی از حدود ۲ دلار آغاز می‌شود و برای هر مایل باید چیزی در حدود ۳ دلار برای آن در نظر بگیرید.






بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل
Zekruddin
1402/10/05 07:36
من می‌خواهم ویزه کشور گپ و را با پاسپورت افغانی بدست بیاورم
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1402/10/16 16:28
دوست عزیز
سلام

خدمات اخذ ویزا فقط برای اتباع ایرانی برای ما امکان پذیر هست.

با تشکر از پیام شما

آرمین
1402/04/22 00:48
سلامنوع ویزایی که برای این تور گرفته میشه ویزای مولتیپل هست یا نه ....؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1402/04/25 12:58
دوست عزیز
سلام

لطفا برای دریافت اطلاعات کامل درباره ویزا با شماره ثابت زیر تماس بگیرید. همکاران ما در بخش ویزا شما را راهنمایی خواهند کرد:
02166468471

با تشکر از پیام شما

در حال حاضر تور پرو نداریم اما اگر مشخصات تماست رو ثبت کنی، قول می‌دیم وقتی سفر جدید برنامه‌ریزی کردیم، قبل از همه بهت خبر بدیم.

نفر