پیشنهاد هیجان‌انگیز دالاهو به همسفرانش در نوروز!
تنها یک بار زندگی می‌کنیم...
021 4166 3000

پیشنهاد هیجان‌انگیز دالاهو به همسفرانش در نوروز!

با رسیدن سال نو و نزدیک شدن بهار، با پیشنهاد یک سرگرمی هیجان‌انگیز، میزبان لحظات خوش شما در باشگاه انقلاب هستیم.

همه همسفران عزیز دالاهو می‌توانند از یک ست بازی مینی گلف در باشگاه ورزشی انقلاب با قیمت ۳۵ هزار تومان به‌ صورت رایگان استفاده کرده و از آن لذت ببرند. حتی اگر یک‌بار هم با دالاهو سفر رفته‌اید، شما هم شامل این آفر خواهید بود. 

این عیدی ناقابل دالاهو به همسفرانش از طریق بن مربوطه توسط ایمیل فرستاده شده است. یکی از مزایای ایمیل و عضویت در خبرنامه دالاهو اطلاع از پاداش‌های این چنینی است. شما به راحتی می‌توانید با چک کردن ایمیلتان از اخبار دالاهو، تورها، تخفیف‌ها، نکات آموزشی و... مطلع شوید.

باشگاه مینی گلف کجاست؟
این باشگاه در داخل مجموعه فرهنگی و ورزشی بزرگ انقلاب در شمال تهران قرار گرفته است. این مجموعه با نگاه به موقعیت جغرافیایی ویژه خود، از هوای پاک شمال تهران برخوردار است. بیش از نیمی از محوطه فضای سبز و نیمی دیگر فضاهای متنوع سرپوشیده و روباز ورزشی است. این مجموعه فرصت مناسبی برای بودن در کنار عزیزانتان و تجربه بازی‌های متفاوت فراهم کرده است. 
رشته‌های گلف، تنیس، اسکواش، والیبال، بسکتبال، فوتبال، شنا، سونا، بدن‌سازی، ورزش‌های رزمی، ماهیگیری، ماشین‌سواری (کارتینگ) و کافه‌ها و رستوران‌های متنوع از امکانات این مجموعه هستند. ورودی باشگاه، مبلغ ده هزار تومان است که با پرداخت آن ضمن امکان استفاده از بخش‌های مختلف باشگاه، اگر همسفر دالاهو باشید، می‌توانید با در دست داشتن پرینت یا عکس بن فوق در تلفن همراه خود، میهمان یک ست بازی مهیج مینی گلف شوید.
 
انقلاب
 
بازی مینی گلف
گلف ورزشی است بین المللی که در دید مردم به‌عنوان سرگرمی ثروتمندان معروف شده است، اما این تنها وجه تمایز ورزش گلف با سایر رشته‌های ورزشی نیست.
 
گلف
 
گلف از جمله فعالیت‌های ورزشی است که در دل طبیعت انجام می‌شود و این خود مهم‌ترین اثر را در آرامش‌بخشی و جذابیت هرچه بیشتر این ورزش دارد. طبیعت زیبا در این رشته همان‌گونه که با زیبایی خود دلربایی می‌کند، ورزشکار را به چالش می‌کشد.
 
باشگاه انقلاب
 
گلف را یک بازی و ورزش فروتنانه توصیف می‌کنند که در واقع نقطه توافق و هم‌افزایی توانایی‌های فردی، تجربه و مهارت‌های عصبی فرد است و با تقویت اعتماد‌به‌نفس و قدرت تحلیل و تصمیم‌گیری، تمرکز و تیزبینی را توأم با توانایی کنترل دقیق بر عملکرد عضوها و نیروهای مختلف به تکامل می‌رساند. مهارت‌هایی که در اغلب مقالات علمی رشته مدیریت به‌عنوان عوامل کامیابی مدیران و کسب و کارهای پیشرو برشمرده می‌شوند.
 
مجموعه انقلاب
 
ورزش مینی گلف با برخورداری از تمام این خصوصیات با تأکید بر مهم‌ترین ضربات ورزش گلف، یعنی ضربات دقیق در محدوده حفره، بیشترین تأثیر را در پرورش قوای فکری و مهارت‌های عصبی داشته و به‌دلیل نوع طراحی میادین بازی از جمله معدود رشته‌های ورزشی است که فارغ از سن، جنسیت و میزان آمادگی جسمی می‌توان از آن لذت برد. همچنین می‌توان تمام اعضای یک خانواده از مادربزرگ و پدربزرگ تا کودکان خردسال را در حال رقابت با هم بر روی یک میدان دید.


1393/12/26 | کد مطلب: 2542
برچسب‌ها: مجله دالاهو
مهناز قاضی

تهیه و تدوین: تحریریه دالاهو
لطفا در نشر دانسته‌های خود کوشا باشید.
برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب‌سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.


  • به اشتراک بگذارید:

بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل
ملاحت
1394/02/07 11:07
با سلام من یکبار با دالاهو در سال 93 سفر داشتم و آفر پیشنهادی به شماره موبایل من تخفیف 50 هزارتومانی سفرهای نوروزی بود. این آفر نه به ایمیلم و نه به همراهم ارسال نشده است. آیا باید در جای دیگری عضو شد ؟
با تشکر
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1394/03/19 11:56
اگر این آفر برای شما ارسال نشد پس چطور مطلع شدید از وجود این آفر؟
ندا
1393/12/28 10:05
سلام
من نمیتونم بن رو به صورت کامل ذخیره کنم.
پاسخ دهید...
ناشناس
1394/01/18 15:44
با عرض سلام
شما می‌توانید صفحه اینترنتی بن را ذخیره و پرینت بگیرید سپس قسمت های اضافه را از آن جدا کنید، علاوه بر آن می‌توانید از صفحه‌ی بن در روی دسکتاپ عکس بگیرید (توسط کلید prtsc) سپس روی برنامه paint پیست کنید و سپس صفحه را پرینت بگیرید.
با تشکر
برای اینکه مطالب بعدی وبلاگ دالاهو را از دست ندهید در خبرنامه ثبت‌نام کنید.
ثبت‌نام
با وارد کردن ایمیل خود مطالبی خواندنی و جذاب دریافت کنید.