تنها یک بار زندگی می‌کنیم...
021 4166 3000

روایت یک ماجراجویی در قلب جنگل آمازون!

 جنگل‌های بارانی همیشه حال وهوای مرموزی دارند. همه ما حداقل یک‌بار تجربه قدم زدن در جنگل‌های شمال را داشته‌ایم و قطعا با این حس و حال آشنا هستیم و شاید حتی ترس ملموسی از گم شدن میان شاخه‌های درهم تنیده درختان را نیز چشیده باشیم. تصور کنید روزی پا را فراتر از جنگل‌های سرسبز شمال ایران بگذاریم و بتوانیم در میان درختان درهم تنیده جنگل پر رمز و راز آمازون ماجراجویی کنیم! به نظرتان سرانجام این ماجراجویی چگونه رقم خواهد خورد؟!

تماشای فیلم‌هایی که از یک داستان واقعی اقتباس شده‌اند، می‌توانند به خلق تخیل جذابی در ذهن ما بیانجامند!  فیلم"جنگل" ساخته‌ی گرِگ مک‌لین(Greg McLean) یکی از همین فیلم‌هایی است که ما را به ماجراجویی در قلب جنگل آمازون می‌برد. این فیلم اقتباسی از کتاب زندگی‌نامه‌ای "جنگل" نوشته‌ی یوسف (یوسی) گینگزبرگ (Yossi Ghinsberg) است که داستان سفر خود را در سال ۱۹۸۱ به جنگل‌های آمازون روایت می‌کند.

ماجرای داستان فیلم از آنجایی خلق می‌شود که دنیل رادکلیف (Daniel Radcliffe) در نقش یوسی گینگزبرگ (Yossi Ghinsberg)، پس از سه سال خدمت در ارتش، به کشور بولیوی سفر می‌کند تا در قلب بزرگ‌ترین و مخوف‌ترین پهنه‌ی درختی روی کره‌ی خاکی ماجراجویی کند. او عاشق شناختن قبایل جنگلی، پیدا کردن گنج و کنکاش پیرامون چگونگی زندگی در جنگل است. او در این راه با سه نفر که دونفر از آن‌ها جهانگرداند و فردی که خود را راه بلد معرفی کرده است همراه می‌شود و ماجراجویی‌هایش، داستان این فیلم را رقم می‌زند.

فیلم "جنگل" برای اولین بار در جشنواره بین‌المللی فیلم ملبورن در تاریخ ۳ اگوست سال ۲۰۱۷ به نمایش درآمد و در آن ستارگانی چون دنیل رادکلیف (Daniel Radcliffe) در نقش یوسی گینگزبرگ (Yossi Ghinsberg)،  الکس راسل( Alex Russell) در نقش کویین و توماس کرتشمن(Thomas Kretschmann) در نقش کارل با بازی‌های خود بر محبوبیت این فیلم افزوده‌اند.

 

 

تور برزیل



1398/11/06 | کد مطلب: 3989
برچسب‌ها: سینما سفر
پرستو صاحبی

طراح، کوهنورد، علاقمند به نویسندگی، عاشق طبیعت و حیوانات...


گردآوری و تنظیم: تحریریه دالاهو
لطفا در نشر دانسته‌های خود کوشا باشید.
برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب‌سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.


  • به اشتراک بگذارید:

بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل
فاطمه
1400/10/24 14:19
من داستان ترسناک میخوام
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1400/10/25 13:02
دوست عزیز
سلام

حتما پیشنهاد شما را بررسی خواهیم کرد.

با تشکر از پیام شما

زهرا طوسی
1396/09/28 08:34
عالی بود. از دالاهو متشکرم.
پاسخ دهید...
برای اینکه مطالب بعدی وبلاگ دالاهو را از دست ندهید در خبرنامه ثبت‌نام کنید.
ثبت‌نام
با وارد کردن ایمیل خود مطالبی خواندنی و جذاب دریافت کنید.