تور ویتنام | قیمت تور ویتنام + برنامه سفر
تنها یک بار زندگی می‌کنیم...
021 4166 3000

ویتنام

62 رای شما هم امتیاز بدهید!

 

آیا تور ویتنام را برای سفر می‌پسندم؟

اینکه یک کشور می‌تواند برای شما مقصدی مناسب باشد به خواسته‌های شما از سفر باز می‌گردد. ویتنام کشوری است که می‌تواند جوابگوی نیازهای افراد علاقه‌مند به طبیعت خاص، غذاهای خوش‌طعم، و مکان‌های باستانی و فرهنگی قدیمی باشد. شما در طول سفر خود به تور ویتنام می‌توانید مجموعه‌ای از هیجان، آرامش و تجربه‌های جدید را از سر بگذرانید. اگر می‌خواهید اطلاعات بیشتری در مورد این کشور پهناور به دست بیاورید در مطلب «آیا ویتنام را برای سفر می‌پسندم؟» ما با جزئیات بیشتری جاذبه‌های این کشور را برای شما شرح داده‌ایم.

ویتنام کجاست؟

تور ویتنام در کشور ویتنام که در جنوب شرقی آسیا قرار دارد و پایتخت آن هانوی می‌باشد برگزار می‌شود. این کشور از سمت شمال با جمهوری چین و از سمت غرب با کشور لائوس هم مرز است. ویتنام در طول تاریخ خود جنگ‌های مهمی را از سر گذراند تا در نهایت جمهوری دموکراتیک ویتنام در هانوی و با ریاست هوشی مین تاسیس شد.
در طی سالیان دور گذشته، جنگ ویتنام با ژاپن، و دخالت آمریکا در این جنگ دست‌مایه فیلم‌های بسیار زیاد هالیوودی همچون «غلاف تمام‌فلزی» و «شکارچی گوزن» شد و این مسئله نام ویتنام را بیشتر بر سر زبان‌ها انداخت. امروزه پس از عبور از دوران جنگ ویتنام، این کشور با جاذبه‌های طبیعی گردشگری و از طرفی فرهنگ غنی خود، توانست دوران پس از جنگ را به‌خوبی طی کند و با جذب توریست‌ها روحی تازه در کشور خود جاری سازد.

 

پرواز به تور ویتنام چگونه انجام می‌شود؟

بهترین راه‌ رفتن به تور ویتنام پرواز به این کشور است. پروازهای موجود به مقصد هانوی غیرمستقیم انجام می‌شوند و ایرلاین‌هایی همچون ترکیش، ایرفلوت، عمان ایر و قطر ایرویز این پرواز را ارائه می‌دهند. مدت‌زمان این پرواز با توجه به نوع ایرلاین ممکن است کمی تفاوت داشته باشد؛ اما به طور معمول پرواز با خط ترکیش چیزی در حدود 21 ساعت و ۴۰ دقیقه به طول می‌انجامد.

آیا ویزای ویتنام برای رفتن به این کشور لازم است؟

برای سفر و دیدن جاذبه‌های تور ویتنام شما به ویزا نیاز خواهید داشت. مدت اعتبار ویزای ویتنام حداکثر یک ماه است که مطابق با زمان بلیت رفت‌وبرگشت صادر می‌شود. برای دریافت این ویزا به مدارکی نیاز خواهید داشت که آژانس برگزارکننده تور ویتنام شما را از آن مطلع خواهد کرد و امور مربوط به ویزا را برای شما انجام خواهد داد. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید مطلب «ویزای ویتنام را با دالاهو بگیرید» را مطالعه نمایید.

 

بهترین زمان سفر به تور ویتنام چه زمانی است؟

در ویتنام بازه فصل گرم سال از ماه می تا اکتبر و بازه فصل سرد سال از نوامبر تا آوریل است. اختلاف دما بین این دو فصل چیزی در حدود ۳ درجه سانتیگراد است و چندان قابل‌توجه نمی‌باشد. بهترین زمان برای سفر به این کشور فصل بهار و پاییز است که هوا معتدل و بارندگی کمتر می‌باشد. به دلیل اینکه این کشور بسیار پهناور است اگر قصد دارید از شما تا جنوب آن را در سفر خود تجربه کنید باید بدانید که اختلاف آب‌وهوا در مناطق آن وجود دارد.

تجربه همسفران
شما می‌توانید 174 اُمین نفر باشید که با دالاهو به این سفر می‌رود. این تور 19 بار اجرا شده‌است. مشاهده سوابق
تورهای آینده دالاهو برای این مقصد
  • 7 شهریور 1403
    • 11 روزه
    • از 63,000,000 تومان + 1,700 دلار
    • موجود
    جزئیات سفر
مــشاهــده هــمه تــورها

 

جاذبه‌های تور ویتنام چیست؟

جاذبه‌های تور ویتنام بسیارند و شما در طول سفری ۹ روزه از آنها دیدن خواهید کرد. در ابتدا بازدید از شهر هانوی و دیدنی‌های آن همچون مقبره و خانه هوشیمین، معبد تک ستونی و معبد ادبیات، آغازگر سفر شما هستند. سواری بر کشتی کروز و بازدید از غار و صخره‌های بسیار زیبا و عجیب «هالونگ» در ادامه سفر تجربه خواهند شد. رفتن و بازدید از شهر «هوی آن» که به شکل جهانی ثبت شده است از دیگر دیدنی‌های این منطقه‌اند. مشاهده کوه مرمری، بازدید پل دست خدا، تونل‌های کوچی و دلتای مکونگ از دیگر جاذبه‌های تور ویتنام هستند که می‌توانید در طول سفر آنها را تجربه کنید. برای آشنایی بیشتر می‌توانید مطلب «۱۹ جاذبه ویتنام که حتماً باید ببینید» را مطالعه نمایید تا اطلاعات جزئی‌تری در مورد هر کدام از این جاذبه‌ها به دست آورید.

فستیوال‌ها و جشن‌های مهم در تور ویتنام

ویتنام کشوری پهناور است و جشنواره‌های زیادی نیز در آن برگزار می‌شود. از جمله فستیوال‌ها و جشن‌های بسیار مهم در ویتنام می‌توان به «فستیوال دوسالانه هیو» در آوریل، فستیوال آتش‌بازی دانانگ، فستیوال روح‌های سرگردان در ماه آگوست و «فستیوال تولد، شکوفایی و مرگ بودا» در ماه می اشاره کرد. برای اینکه بدانید «فستیوال‌ها و رویدادهای مهم ویتنام کدام‌اند؟» می‌توانید مقاله‌ای به همین نام را مطالعه کنید.

 

شکم گردی و غذای تور ویتنام چگونه است؟

غذاهای دریایی جایگاه ویژه‌ای در میان غذاهای ویتنام دارند. در تهیه غذاهای ویتنامی از مواد محلی و فصلی استفاده می‌شود و تازگی عنصری مهم در تهیه غذاهای این مردم است. در کنار غذاهای دریایی، مصرف نودل و سبزی‌ها نیز نقش پررنگی در اغذیه ویتنامی‌ها دارد. تور ویتنام غذاهای بسیار متنوعی در طعم‌های خاص دارد که هیچ کجا نمی‌توانید آنها را تجربه کنید. سوپ فو، گوی کوآن، بان می، بان چائو تنها تعدادی از غذاهای خوشمزه ویتنامی هستند. برای آشنایی بیشتر با این غذاها و کسب اطلاعات جزئی‌تر می‌توانید مقاله «۱۰ غذای ویتنامی که باید امتحان کرد» را مطالعه کنید.

 

نکات مهم که پیش از تور ویتنام باید بدانید

بهتر است در هنگام سفر به ویتنام با نکاتی که در ادامه می‌آیند آشنا باشید تا مشکلی در طول سفر برایتان ایجاد نشود:
- به‌هیچ‌عنوان از تأسیسات نظامی و گذرگاه‌های مرزی در ویتنام عکاسی نکنید؛ در غیر این صورت بازداشت می‌شوید.
- خروج اشیا عتیقه از این کشور در طول تور ویتنام به خارج ممنوع است و در هنگام خرید سوغاتی به این مسئله توجه داشته باشید.
- بدون اجازه رسمی از مقامات محلی به مرزهای کامبوج، چین و لائوس نزدیک نشوید.

هزینه‌های جانبی تور ویتنام

در ویتنام برای غذا خوردن در یک رستوران نه‌چندان گران و معمولی ۲ تا ۶ دلار باید هزینه در نظر بگیرید. یک فنجان کاپوچینو ۲ دلار و یک بطری آب‌معدنی تقریباً نیم دلار است. برای خرید بلیت یک‌طرفه وسیله‌های حمل‌ونقل محلی در حدود 0.30 دلار و برای طرح ماهانه تلفن همراه با امکان تماس و 10 گیگابایت به‌علاوه داده، حدود 5 دلار باید هزینه کنید.

کاتالوگ تور ویتنام

کاتالوگ تور ویتنام

  • عکس‌های بیشتر
  • عکس‌های بیشتر
  • عکس‌های بیشتر
  • عکس‌های بیشتر
  • عکس‌های بیشتر
  • عکس‌های بیشتر
سوالات متداول "ویتنام"
آیا امکان به همراه داشتن حیوانات خانگی در سفر وجود دارد؟

خیر. با توجه عرف و قوانین جامعه، در کلیه سفرهای گروهی دالاهو همراه داشتن حیوانات خانگی ممنوع است.
در سفرهای انفرادی نیز این امکان بسته به قوانین "محل اقامت" و "وسیله نقلیه" انتخابی شما دارد.

من می‌خواهم به تنهایی در برنامه‌ی شما شرکت نمایم، آیا از برنامه لذت خواهم برد؟

"هدف‌های نزدیک" و "نقاط فکری مشترک" از ویژگی‌های سفرهای گروهی هستند. با توجه به این مساله و وجود گروه‌های سنی مختلف در سفرهای دالاهو، شما به راحتی با دیگران ارتباط برقرار خواهید کرد و حتی شانس یافتن دوستان خوب و همیشگی را خواهید داشت.
در ضمن بر این باوریم که کسانی که تنها سفر می‌کنند باید به اندازه دیگران از امکانات و مزایای سفر برخوردار باشند.

حمل و نقل در سفرهای شما چگونه است؟

دالاهو تا آنجایی که امکان دارد سعی می‌کند از بهترین و جدیدترین وسایل نقلیه استفاده نماید. البته نوع وسیله نقلیه ارتباط مستقیم با تعداد همسفران، نوع مسیر (آسفالت، خاکی، کوهستانی و ...) و فصل سفر دارد.

غذا و پذیرایی در تورهای دالاهو چگونه است؟

برای ارائه وعده‌های غذایی که به عهده دالاهو است، تلاش می‌کنیم در هر منطقه‌ای با توجه به امکانات منطقه، سالم‌ترین و با کیفیت‌ترین وعده‌های غذایی را برای همسفران تدارک ببینیم. این وعده‌ها ممکن است در رستوران، خانه‌های محلی و یا طبیعت سرو شوند. اگر "رژیم غذایی خاص" یا "حساسیت غذایی" دارید حتما دالاهو را در جریان بگذارید تا در صورت امکان دالاهو برای شما غذای مورد نظرتان را مهیا کنید.
در بعضی مناطق ایران به دلیل کمبود کیفیت غذاهای ارائه شده دالاهو به مسافرین خود پیشنهاد میکند که غذا همراه بیاورند.

قطعی شدن اجرای تور کی معلوم می‌شود؟

این موضوع ارتباط مستقیم به فصل دارد. ولی معمولا تورهای یکروزه 24 ساعت قبل و تورهای چند روزه 72 ساعت قبل مشخص می‌شوند.

لیدر تور ما کیه؟

لیدرهای مجرب دالاهو دارای کارت تورلیدری بوده و در دوره‌های آموزشی دالاهو نیز شرکت کرده‌اند. که با توجه به شرایط تور تا 1 روز قبل از سفر، تورلیدر مشخص شده و مشخصات وی برای شما اس‌ام‌اس یا ایمیل خواهد شد. تورلیدر سفر شما حتما قبل یک روز قبل از سفر با شما از طریق اس ام اس و یا تماس تلفنی ارتباط برقرار خواهد کرد. لذا نیازی به پیگیری شما همسفران از دفتر نمی‌باشد.

سن مسافران چند سال است؟

گروه سنی همسفران دالاهو بسیار گسترده است اما بیشترین تعداد همسفران دالاهو بین 25 تا 39 سال سن دارند.

تعداد مسافران تور چند نفر است؟

تعداد همسفران معمولا بین 15 تا 35 نفر است که با توجه به شرایط و امکانات سفر ممکن است کاهش یا افزایش داشته باشد.

هر تور چقدر پیاده‌روی دارد؟

مدت زمان پیاده‌روی یا کوه‌پیمایی و میزان سختی شرایط سفر، در صفحه مرتبط با هر تور، با عنوان "درجه سختی" در ستون سمت چپ ذکر شده است. با کلیک روی این گزینه می‌توانید شرایط سفر را مطالعه فرمایید.

آیا کودکان و افراد مسن می توانند در تورها شرکت داشته باشند ؟

پاسخ به این سوال نمی تواند جنبه عمومی داشته باشد. شرکت در تورها، به خصوص "سفرهای چند روزه طبیعت گردی" نیاز مند آمادگی جسمانی و روحیه مطلوب است. در بسیاری از موارد کودکان و یا سالمندانی بوده‌اند که به خوبی و بدون هیچ مشکلی در این برنامه‌ها شرکت داشته‌اند اما توانایی این افراد فراتر از هم ردیفان سنی خود بوده است.
شما می‌توانید بعد از مطالعه "درجه سختی" هر تور در صفحه مرتبط با آن تور و با توجه به همخوانی توانمندی‌های خود یا همسفرانتان با آن تور نسبت به انتخاب تور اقدام نمایید. اما به طور معمول، سفرهایی با درجه سختی 1 و 2 برای کودکان و سالمندان مناسب است.

میان وعده درسفرها چگونه است؟

این مورد با توجه به شرایط سفر، فصل سفر، مکان سفر و ... متفاوت است. ممکن است تورلیدر شما برای پذیرایی آش یا سوپ، میوه، آبمیوه، بستنی، تنقلات و ... در نظر بگیرد.
در اکثر سفرها تیم دالاهو فلاسک آب جوش همراه دارند و در اولین فرصت آب معدنی نیز تهیه می‌نمایند.





بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل
علی
1402/08/03 12:24
سلاممن یک دوست دختر ثبت‌نامی دارم میشه بهشون اعتماد کرد؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1402/08/03 14:53
دوست عزیز
سلام

متاسفانه متوجه منظور شما نشدیم.

با تشکر از پیام شما

مهرداد
1398/12/03 10:57
این درسته که ویتنام دیگه به ایرانی ها ویزا نمیده؟ شما چطوری برای تور ویتنام ویزا گرفتین؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1398/12/04 08:53
دوست عزیز
سلام

پروسه اخذ ویزای ویتنام کمی سخت گیرانه‌تر شده اما دالاهو از طریق کارگزارانش برای تمام مسافران تور ویتنام تا امروز ویزا گرفته و مشکلی نداشته.

با تشکر از پیام شما

حسام
1398/12/03 10:39
تور ویتنام برای نوروز اجرا میشه ؟ برای ویزای ویتنام هزینه جدا میگیرید یا روی قیمت تور محاسبه شده؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1398/12/04 08:52
دوست عزیز
سلام

بله. تور ویتنام برای نوروز اجرا خواهد شد. برای ویزا هزینه جداگانه ای از شما دریافت نمی شود و روی نبلغ تور محاسبه شده است.

با تشکر از پیام شما

سجاد رضایی
1398/10/17 09:57
اگر کسی اطلاعاتی در مورد مهاجرت به ویتنام و کار در ویتنام داره ممنون می‌شم به من هم بگید...
پاسخ دهید...
حغیل خ
1398/10/08 08:59
پایتخت ویتنام کجاست؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1398/10/09 09:43
دوست عزیز
سلام

هانوی (Hanoi) مرکز سیاسی و فرهنگی ویتنام و در شمال ویتنام واقع شده است. سابق بر این، شهر هوشی‌مین یا بندر سایگون، پایتخت حکومت ویتنام جنوبی بوده است.

با تشکر از پیام شما

حسام جهانگیری
1398/09/30 09:33
غذاهای ویتنامی قابل خوردنه؟ من تایلند و مالزی رفتم و اصلا غذاهاشون رو دوست نداشتم.
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1398/10/04 09:46
دوست عزیز
سلام

دوست داشتن یا نداشتن هر غذایی، به سلیقه غذایی شما بستگی دارد. برای نمونه، غذاهای تایلندی (Thai food) که البته به غذاهای ویتنامی هم شبیه هستند، در بسیاری از نقاط دنیا غذاهای محبوبی هستند. پس پاسخ شما اینه که «بله. قابل خوردنه و اتفاقاً بسیاری از مردم دنیا هم دوست دارند اما اگر شما فرهنگ غذایی مالزی و تایلند رو دوست نداشتید، احتمالا از غذاهای ویتنامی هم لذت نخواهید برد.»
با تشکر از پیام شما

جواد سالاروند
1398/09/23 12:03
سفارت ویتنام کجاست؟ ممکنه آدرسش رو بدید؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1398/09/24 09:43
دوست عزیز
سلام
آدرس سفارت ویتنام: زعفرانیه، خ. اعجازی (آصف)، نبش خ. برزو، پ. 54 - سفارت ویتنام روزهای یکشنبه تا پنجشنبه از ساعت ۹ صبح تا ۴:۳۰ بعد از ظهر به مراجعین خدمات‌رسانی می‌کند.

با تشکر از پیام شما

حسام. خ
1398/09/16 09:55
سفر به ویتنام بدون ویزا ممکنه؟ من می‌خوام از تایلند برم ویتنام و برگردم...
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1398/09/19 09:32
دوست عزیز
سلام

خیر. امکان سفر به ویتنام بدون ویزا وجود ندارد. شما حتما می‌بایست ویزای ویتنام را از ایران دریافت کنید. در ضمن، به خاطر داشته باشید برای تایلند هم باید ویزای ۲ بار ورود بگیرید.

با تشکر از پیام شما

سعیده
1398/09/12 09:37
تورویتنام برای نوروز دارید؟ قیمتش چنده؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1398/09/14 09:15
دوست عزیز
سلام

بله. قیمت تورهای ویتنام نوروز، 1050 دلار است. شما می‌توانید این مبلغ را به ریال پرداخت کنید.

با تشکر از پیام شما

آریا باستانی
1398/09/09 12:13
ویتنام، تور ارزون هم داره؟ قیمتهایی که روی سایت‌ها هست که خیلی فضاییه
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1398/09/10 09:18
آریا عزیز
سلام

عمده هزینه تور ویتنام، هزینه پرواز است. با توجه به عدم وجود پرواز مستقیم از ایران به ویتنام، قیمت بلیط ویتنام بسیار گران است. با این حال دالاهو، تمام تلاش خود را می‌کند تا هزینه‌های اقامت و حمل و نقل را در تورهای ویتنام کاهش دهد.

با تشکر از پیام شما

آریا باستانی
1398/09/09 12:12
ویتنام، تور ارزون هم داره؟ قیمتهایی که روی سایت‌ها هست که خیلی فضاییه
پاسخ دهید...
امیر علی اعتمادی
1398/09/04 16:25
قیمت تورویتنام چقدره؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1398/09/05 11:01
دوست عزیز
سلام

قیمت تور ویتنام، به زمان سفر و مدت سفر شما بستگی دارد. در حال حاضر قیمت تور ویتنام ۷ روزه ویژه بهمن‌ماه ۹۷۰ دلار، ۸ روزه نوروز ۹۹، ۱۰۵۰ دلار و ۱۱ روزه نوروز، ۲۳۰۰ دلار است.

با تشکر از پیام شما

احمد ابریشمی
1398/09/02 09:00
ویزای ویتنام برای ایرانیان شرایط خاصی داره؟ شنیدم خیلی سخت ویزا میده ویتنام به ایرانیا...
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1398/09/03 12:09
دوست عزیز
سلام

با وجود اینکه ما تمام تلاش‌مان را می‌کنیم اما این نکته را یادتان باشد که ویزای شما از طرف نمایندگی کشور مقصد (سفارت و یا کنسولگری) صادر می‎شود و افراد صادرکننده ویزا در صدور و یا عدم صدور ویزا مختارند.

با تشکر از پیام شما

احمد ابریشمی
1398/08/27 17:12
قیمت ویزای ویتنام چنده؟ شما بدون تور ویزای ویتنام میگیرید؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1398/08/27 17:23
قیمت ویزای ویتنام در حال حاضر حدود ۱۳۰ دلار است. برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس زیر مراجعه کنید؛ https://dalahoo.com/trip.cfm?id=19265
در ضمن، امکان دریافت ویزای ویتنام بدون تور نیز وجود دارد.

سفرهای ویتنام رو دیدی؟

1

ویتنام

7 شهریور 1403
مشاهده سفر