تنها یک بار زندگی می‌کنیم...
021 4166 3000

ایتالیا

24 رای شما هم امتیاز بدهید!

 

آیا تور ایتالیا را برای سفر می‌پسندم؟

سفر با تور ایتالیا سفر به کشوری است که برای هر نوع سلیقه‌ای، چیزی برای ارائه‌کردن دارد. ایتالیا دارای تاریخ، سنت و فرهنگ بسیار غنی است و با هنر خیره‌کننده، موسیقی عالی و غذاهای خوشمزه، دل هر بازدیدکننده‌ای را می‌رباید. پایه‌های امپراتوری رم در کشور ایتالیا پی‌ریزی شده است و این کشور مرکز اصلی هنر ارزشمند رنسانس می‌باشد. ایتالیا نه‌تنها می‌تواند از لحاظ شکوه معماری برای بازدیدکنندگان جذاب باشد؛ بلکه با طبیعت بسیار زیبای خود برای کسانی که به دنبال چشم‌اندازهای زیبای طبیعی هستند، بسیار دیدنی است. بخشی از زیبایی‌های بناهای تاریخی ایتالیا در «میدان‌های معروف شهر رم کدام‌اند؟» معرفی شده‌اند که خواندن آنها می‌تواند پیش از سفر برای شما کمک‌کننده باشد.

ایتالیا کجاست؟

ایتالیا کشوری است که در جنوب اروپا واقع شده و با کشورهایی همچون اتریش، فرانسه، سوئیس، و اسلوونی مرز مشترک دارد. پایتخت ایتالیا شهر «رم» است و زبان رسمی آنها ایتالیایی است. ایتالیا نهمین اقتصاد بزرگ جهان از نظر تولید ناخالص داخلی است و صنعت توریسم نقش مهمی در اقتصاد این کشور دارد. ایتالیا همچون چکمه‌ای در اروپا توسط دریای آدریاتیک، ایونی، تیرنی و مدیترانه در بخش‌های شرقی، غربی و جنوبی احاطه شده و این مسئله باعث شده تا ایتالیا سواحل بسیار زیبا و جذابی در جنوب خود داشته باشد. سواحلی که هر ساله مسافران زیادی را به سوی خود می‌کشانند.
برای اینکه ایتالیا را بیشتر بشناسیم خواندن مقاله‌ای به همین نام را به شما توصیه می‌کنم.

 

پرواز با تور ایتالیا چگونه انجام می‌شود؟

برای سفر با تور ایتالیا با توجه به اینکه تور ترکیبی است و یا مختص به ایتالیا است مقصد پرواز می‌تواند در ایتالیا یا کشور دیگر باشد. خطوط هوایی مختلفی همچون امارات، قطر، پگاسوس و ترکیش پرواز را به مقصد رم یا میلان ارائه می‌دهند. طول پرواز با توجه به نوع خط و توقف در مسیر متفاوت است؛ به طور مثال با خط‌ هوایی ترکیش با احتساب توقف در مسیر، چیزی نزدیک به ۱۰ ساعت زمان می‌برد.

تور ایتالیا ویزا می‌خواهد؟

برای سفر با تور ایتالیا شما نیاز به ویزای ایتالیا که جز ویزای شنگن است، خواهید داشت. برای دریافت این ویزا باید مدارک موردنیاز ویزا برای تور اروپا را آماده کنید تا آژانس ارائه‌دهنده تور ایتالیا بتواند برای دریافت وقت سفارت ایتالیا اقدام نماید.

 

بهترین زمان سفر با تور ایتالیا کی است؟

بهترین زمان سفر با تور ایتالیا را از اواسط فروردین تا اواسط تیر در نیمه اول سال و از اواخر شهریور تا اوایل آبان در نیمه دوم سال می‌دانند. در این فاصله زمانی هوا در ایتالیا بسیار مطبوع است و برای دیدن مکان‌های دیدنی با تعداد بی‌شماری توریست مواجه نمی‌شوید. اگر اهل گرما و سواحل ایتالیا هستید فصل تابستان نیز می‌تواند برای شما گزینه مناسبی باشد.

خبرم کن!
برای این مقصد در حال حاضر سفری وجود ندارد اما چنانچه علاقمند هستید می‌توانیم به محض اضافه شدن این سفر در بین سفرهای دالاهو به شما نیز خبر بدهیم!
نام
نام خانوادگی
تعداد
نفر
تلفن همراه
ایمیل

 

جاذبه‌های تور ایتالیا چیست؟

آن‌قدر دیدنی‌های ایتالیا بسیارند که شاید سخت باشد همه آنها را بتوان در یک سفر دید. اگر سفر اول شما به ایتالیاست حتماً از جاذبه‌های زیر در تور ایتالیا بازدید کنید. رم پایتخت ایتالیا اولین مقصدی است که با جاذبه‌هایی همچون کولوسئوم، رومن فروم، چشمه عشاق، پله‌های اسپانیایی و خیابان دل‌کورسو یک آغاز هیجان‌انگیز را برای شما رقم می‌زند. علاوه بر شهر رم شهر ونیز، میلان و فلورانس از دیگر نقاطی هستند که در تور ایتالیا و یا برنامه سفر شخصی شما، باید حتماً دیده شوند. هر کدام از این شهرها کلکسیونی از آثار تاریخی منحصربه‌فرد هستند که دیدن آنها صفحات تاریخ هنر را در مقابل چشمانتان مجسم می‌کند.

فستیوال‌ها و رویدادهای مهم تور ایتالیا

ایتالیایی‌ها عاشق جشن و گردهمایی هستند و فستیوال‌های مختلف غذایی، ورزشی و مرتبط با موسیقی و فیلم در این کشور هر ساله برگزار می‌شود. یکی از مهم‌ترین فستیوال‌های کشور ایتالیا «کارناوال ونیز» است که از ۲۷ ژانویه تا ۳۰ فوریه برگزار می‌شود و آن را می‌توان یک جشنواره خارق‌العاده بالماسکه نامید. «نبرد پرتقال» یکی از نبردهای غذایی بسیار بزرگ در اروپا محسوب می‌شود که شرکت‌کنندگان به سمت افراد پیاده پرتقال پرتاب می‌کنند. جدای از پرتاب پرتقال نبرد دیگری به نام «نبرد گل‌ها» وجود دارد که در آن ماشین‌های تزیین شده با شکوفه‌های زیبا تماشاگران را گل‌باران می‌کنند. فستیوال‌ها و جشن‌های ایتالیا بسیارند و بهتر است تور ایتالیا را هم‌زمان با آنها برنامه‌ریزی کنید تا تجربه‌ای متفاوت‌تر از تور خارجی به‌دست آورید.

 

شکم گردی و غذای تور ایتالیا چگونه است؟

نام ایتالیا که می‌آید غذاهایی همچون پیتزا، پاستا و لازانیا در ذهن همه افراد نقش می‌بندد. غذاهای ایتالیایی از جمله متنوع‌ترین غذاهای جهان هستند و شما در بخش‌های مختلف این کشور طعم‌های متفاوتی را می‌توانید تجربه کنید. جدای از پیتزا که شما می‌توانید طعم واقعی و لذیذ آن را در ایتالیا بچشید، غذاهایی همچون «چیتی» (اسنک‌های کوچک ونیزی)، «ریزیتو اسکامپی و لیمو» از دیگر غذاهای خوشمزه ایتالیایی هستند که اولی از سبزی‌های فصلی تازه و غذاهای دریایی تهیه می‌شود و در دومی طعم لیمو و میگو ترکیبی عجیب را به شما ارائه می‌دهد. «پارمیگینا ملانزین»، «اورکتیتی با کلم‌بروکلی»، تیرامیسو و بستنی‌های ایتالیایی نیز از جمله خوردنی‌هایی هستند که نباید در طول سفر فراموش‌شان کنید.

 

نکات مهم که پیش از سفر با تور ایتالیا باید بدانید:

- در نظر داشته باشید که هتل‌های ایتالیا با هتل‌هایی که تجربه کرده‌اید متفاوت هستند. اتاق‌ها، تختخواب‌ها و سرویس‌های بهداشتی در هتل‌ها کوچک‌اند.
- برای استفاده از سرویس‌های بهداشتی عمومی شما باید پول پرداخت کنید و حتماً چند یورو برای این کار در دسترس داشته باشید.
- برای ورود به کلیساها در طول تور ایتالیا حتماً لباس مناسب به تن داشته باشید. شانه‌ها باید پوشیده باشند و دامن یا شلوار باید تا زانو را بپوشاند.
- در ایتالیا آب شیر قابل‌آشامیدن و رایگان است و می‌توانید به‌راحتی بطری آب خود را از آنها پر کنید.
- انعام دادن در ایتالیا ضروری نیست و هزینه آن بر روی بسیاری از منوها حساب شده است. در نظر داشته باشید در رستوران گاهی سرویسی بدون هیچ سؤالی به شما ارائه می‌شود و پولی است. پس حتماً از گارسون در مورد آن سؤال کنید.
- اگر در فصل گرم سال به ایتالیا سفر می‌کنید حتماً کلاه بزرگ، کرم ضدآفتاب و بطری آب را در هنگام بازدید فراموش نکنید.
- در هنگام سفر با تور ایتالیا مراقب جیب‌برها باشید. مراکزی مانند ورونا، بولونیا، و ناپل مرکز آنها هستند.

هزینه‌های جانبی در هنگام سفر به ایتالیا

هزینه صرف یک وعده غذا در یک رستوران معمولی در رم پایتخت ایتالیا چیزی در حدود ۱۰ تا ۱۶ یورو است. برای کاپوچینو و آب‌معدنی باید حدود ۲ دلار و نیم دلار هزینه کنید. بلیت یک طرفه وسیله‌های حمل‌ونقل عمومی چیزی در حدود یک و نیم دلار است و طرح ماهانه تلفن همراه با امکان تماس و 10 گیگابایت به علاوه داده، حدود 14 دلار می‌شود.






بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل

در حال حاضر تور ایتالیا نداریم اما اگر مشخصات تماست رو ثبت کنی، قول می‌دیم وقتی سفر جدید برنامه‌ریزی کردیم، قبل از همه بهت خبر بدیم.

نفر