تنها یک بار زندگی می‌کنیم...
021 4166 3000

سیشل

25 رای شما هم امتیاز بدهید!

 

آیا تور کلیمانجارو را برای سفر می‌پسندم؟

برای اینکه سفر به کلیمانجارو را بپسندید باید در قدم اول علاقه‌مند به کوهنوردی باشید. افراد اهل ماجراجویی و کوهنوردی تور کلیمانجارو را سفری جذاب می‌دانند؛ زیرا مسیر کلیمانجارو پر از جاذبه‌هایی است که برای افراد اهل طبیعت بسیار جذاب است. توقف و اقامت در کلبه‌های چوبی، مشاهده چشم‌اندازهای کم‌نظیر، قدم زدن زیر باران در طول مسیر و اقامت در ناحیه‌ای بر بالای ابرها تنها تعدادی از جذابیت‌های تور کلیمانجارو هستند که قطعاً برای افراد اهل کوهنوردی بی‌نظیر خواهند بود.
مطلب «آنچه باید در سفر ۱۲ روزه کلیمانجارو و آفریقا بدانیم» می‌تواند اطلاعات بسیاری در مورد تور کلیمانجارو و صعود به این قله به شما بدهد.

جزیره سیشل کجاست؟

جزایر سیشل را بهشت آفریقا نیز می‌نامند. مجمع‌الجزایر سیشل در اقیانوس هند، شمال ماداگاسکار و در حدود ۱۵۰۰ کیلومتری شرق قاره آفریقا واقع شده است. پایتخت سیشل، «ویکتوریا» است که در جزیره «ماهه» قرار دارد و بیشترین جمعیت سیشل در آن زندگی می‌کنند. سیشل مجموعه‌ای از ۱۱۵ جزیره است که تنها تعدادی از آنها قابل‌سکونت هستند. سیشل ساکنین بومی ندارد و افرادی که در آن زندگی می‌کنند مهاجرینی هستند که از کشورهای فرانسه، آفریقا، چین و هند به این کشور مهاجرت کرده‌اند. زبان مردم سیشل انگلیسی و فرانسوی است.

 

پرواز با تور سیشل چگونه انجام می‌شود؟

برای سفر با تور سیشل معمولاً پرواز به شهرهای پر تردد سیشل همچون ماهه و «پراسلین آیلند» انجام می‌شود. خطوط پروازی امارات، الاتحاد و «ایر سیشل» پرواز به این کشور را ارائه می‌دهند. این پروازها یک توقف در مسیر دارند و طول پرواز آنها با توجه به این توقف متفاوت است.

آیا تور سیشل ویزا می‌خواهد؟

برای سفر با تور سیشل خوشبختانه نیازی به ویزا نیست و ویزای سیشل به‌شکل فرودگاهی صادر می‌شود. تنها کافی است شما پاسپورت خود را به همراه داشته باشید و به‌راحتی در این تور خارجی شرکت کنید.

 

بهترین زمان سفر با تور سیشل کی است؟

بهترین زمان سفر با تور سیشل بستگی به نوع فعالیت‌های شما دارد. آب‌وهوای سیشل به دلیل اینکه در منطقه استوایی قرار گرفته در فصل پاییز و زمستان بسیار پرباران است و بهترین زمان سفر به آن را می‌توان فصل تابستان دانست. در تابستان آب‌وهوای سیشل نسبت به سایر فصل‌ها معتدل‌تر است و شما فرصت بهتری برای دیدن نقاط مختلف سیشل خواهید داشت. اگر به دنبال تفریحات خاصی در تور سیشل هستید بهتر است زمان‌بندی زیر را در نظر داشته باشید:
- بهترین زمان غواصی: ماه مارس تا می - سپتامبر تا نوامبر
- زمان ماهیگیری: اکتبر تا آوریل
- زمان دریانوردی: تمام طول سال
- زمان پیاده‌روی: می تا سپتامبر
- زمان تماشای پرندگان: ماه آوریل (فصل زادوولد)، می تا سپتامبر (فصل آشیانه‌سازی پرستوی سیاه)، اکتبر (مهاجرت پرندگان)

خبرم کن!
برای این مقصد در حال حاضر سفری وجود ندارد اما چنانچه علاقمند هستید می‌توانیم به محض اضافه شدن این سفر در بین سفرهای دالاهو به شما نیز خبر بدهیم!
نام
نام خانوادگی
تعداد
نفر
تلفن همراه
ایمیل

 

جاذبه‌های تور سیشل چیست؟

در تور سیشل شما سفر خود را با گشت‌زدن در باغ گیاه‌شناسی آغاز می‌کنید و به دیدن درختانی بسیار خاص، گیاهان بومی، باغ ارکیده و لاک‌پشت‌های عظیم‌الجثه می‌روید. پارک ملی مورن از دیگر جاذبه‌هایی است که حتماً به دیدن آن خواهید رفت و طبیعت بسیار زیبای آن را از نزدیک خواهید دید. گذراندن ساعاتی در بندر Launay با مناظر فوق‌العاده‌اش و انجام تفریحات آبی از دیگر جاذبه‌هایی است که حتماً باید تجربه کنید. رفتن به جزیره Silhouette که سومین جزیره گرانیتی جهان است از دیگر جاذبه‌های تور سیشل است. در این جزیره می‌توانید انواع پرندگان، لاک‌پشت و سوسمار را ببینید و همچنان تفریحات آبی انجام نشده خود را ادامه دهید.
«آنچه باید در سفر ۶ روزه سیشل بدانیم» به شما کمک می‌کند تا بیشتر در مورد جاذبه‌های سیشل بدانید.

فستیوال‌ها و جشنواره‌های تور سیشل

جشنواره‌ها و فستیوال‌هایی که در سیشل برگزار می‌شوند ملی و مذهبی هستند. از جمله این جشنواره‌ها می‌توان به جشنواره هنرهای سیشل، جشنواره موسیقی کلاسیک، کارناوال بین‌المللی سیشل، روز استقلال، جشن شنبه فرانکوفن‌ها یا متکلمین زبان فرانسه اشاره کرد. جدای از این موارد نام‌برده «کارناوال بین‌المللی ویکتوریا» یک جشن سه‌روزه است که از شناورهای رنگارنگ به‌عنوان نمایندگان ملل مختلف از آن استفاده می‌شود و می‌تواند برای مسافران تور سیشل بسیار جذاب باشد.

 

شکم گردی و غذاهای تور سیشل چگونه است؟

اگر اهل شکم گردی و غذاهای جدید هستید سیشل غذاهای متنوع و ترکیبات منحصربه‌فردی را به شما پیشنهاد می‌کند. غذاهای این کشور تأثیر بسیاری را از کشورهای آفریقا، فرانسه، چین و هند گرفته‌اند و به همین دلیل از تنوع بالایی برخوردارند. «ماهی کباب» یکی از غذاهایی است که حتماً باید طعم آن را بچشید که معمولاً از «اردک‌ماهی»، «بادبان‌ماهی» و «سرخو ماهیان» برای پختن آن استفاده می‌شود. «چیپس برد فروت» از دیگر غذاهایی است که نوعی اسنک محسوب می‌شود و بسیار پرطرف‌دار است؛ پس طعم آن را حتماً بچشید. «خوراک اختاپوس» یکی از پرطرف‌دارترین غذاهای تور سیشل است که باید امتحانش کنید. «چاتنی کوسه» نیز نوعی غذای خیابانی است و به دلیل اینکه از کوسه تهیه شده حتماً برایتان جذاب خواهد بود.

 

نکات مهمی که پیش از سفر با تور سیشل باید بدانید

- با اینکه سیشل مقصد نسبتاً امنی محسوب می‌شود؛ اما بهتر است از حمل‌کردن اشیا باارزش در طول تور سیشل خودداری کنید و آنها را در معرض دید قرار ندهید.
- برای شناکردن در آب‌های سیشل حتماً به آب‌وهوا توجه داشته باشید. به‌هیچ‌عنوان در آب‌های پرتلاطم و مواج شنا نکنید؛ زیرا ممکن است کنترل شناکردن از دست شما خارج شود.
- بهتر است شب‌ها در مناطق خلوت تردد نکنید و بیشتر در جاهایی باشید که جمعیت به‌اندازه کافی در آنها حضور دارد.
- یک کپی از مدارکتان حتماً به همراه داشته باشید تا در صورت گم‌شدن پاسپورت دچار مشکل نشوید.

هزینه‌های جانبی در هنگام سفر به سیشل

در سیشل برای خوردن غذا در یک رستوران معمولی چیزی در حدود ۱۵ دلار باید بپردازید و اگر هوس رفتن به مک‌دونالد را کردید این مقدار به نصف تقریباً کاهش پیدا می‌کند. یک کاپوچینو برایتان چیزی در حدود ۵ دلار خرج برمی‌دارد و آب تقریباً 1.5 دلار است. برای خرید بلیت یک‌طرفه حمل‌ونقل عمومی حدود یک دلار باید در نظر بگیرید.






بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل

در حال حاضر تور سیشل نداریم اما اگر مشخصات تماست رو ثبت کنی، قول می‌دیم وقتی سفر جدید برنامه‌ریزی کردیم، قبل از همه بهت خبر بدیم.

نفر