تنها یک بار زندگی می‌کنیم...
021 4166 3000

سفر به اروپا از رویا تا واقعیت

هنگامی که سخن از سفر به اروپا می‌رود، ناخودآگاه به سفری گران‌قیمت و دست‌نیافتنی می‌اندیشیم، سفری دوست‌داشتنی و سرشار از جاذبه‌های متنوع تاریخی و فرهنگی و زیبایی‌های شهرهایی همچون پاریس، رم، ونیز، بارسلونا، فلورانس و... ولی از دو سال پیش بدین سو، این رؤیای دست‌نیافتنی برای بسیاری از علاقمندان به سفر در دالاهو به واقعیت پیوسته است

سیاوش امیراحمدیان، مدیر تورهای خارجی آژانس گردشگری دالاهو بر این باور است که بسیاری از هموطنان‌مان شوق دیدار از جاذبه‌های گردشگری و تفریحی اروپا را دارند، ولی از آنجا که هزینه‌های این گونه سفرها زیاد است، برای بسیاری به رؤیایی دست‌نیافتنی تبدیل می‌شود. وی می‌افزاید: طی دو سال گذشته و برای نخستین بار در ایران، در برنامه‌ تور اروپا، شیوه ارزان‌سازی و استفاده از اقامتگاه‌های ارزان‌قیمت (هاستل) را در دستور کار قرار دادیم، تا بسیاری از جوانان بتوانند از این خدمات بهره‌مند شوند، که خوشبختانه رضایت‌بخش هم بود و بسیار مورد توجه قرار گرفت. می دانیم که هزینه اقامت در اروپا بسیار گران است و بخش بزرگی از هزینه تور دور اروپا، در این زمینه صرف می‌شود. به همین سبب روش بهره‌مندی از هاستل و در اتاق‌های تفکیک جنسیتی، می‌تواند ضمن کاهش هزینه اقامت، هزینه‌های کل تور را نیز به نحو چشمگیری کاهش دهد. در این برنامه‌ها گشت‌های شهری را با وسایل نقلیه عمومی از قبیل مترو، اتوبوس و تراموا و... انجام دادیم تا علاوه بر کم کردن هزینه‌های وسیله نقلیه دربستی، آشنایی مسافران با این زیرساخت‌ها و بهره‌برداری بهتر از آن‌ها را نیز تجربه کنند. افزون بر آن، در این نوع گشت و گذار، دیدار از جاذبه‌های جامعه شهری کامل‌تر و دقیق‌تر و در عین حال ملموس‌تر انجام می‌گیرد.

امیراحمدیان در ادامه می‌افزاید، ایده اولیه اجرای این نوع سفر، از سفرهای خارجی همراه آقایان کریم شادفر و علی شجاعی (مدیران آژانس دالاهو) شکل گرفت، ما غالب اوقات برای کم کردن هزینه سفرهای خارجی خود در هاستل ها اقامت کرده‌ایم، چه خوب که این امکان را برای مسافرین خود نیز فراهم کنیم، برای نخستین بار این ایده را در تور اروپا سال۹۰ تجربه کردیم و در ادامه در تورهای دور ترکیه و آذربایجان، گرجستان، ارمنستان نیز این تجربه تکرار شد و تا به امروز تجربه‌های موفقی از این نوع اجرا را در پرونده خود داشته‌ایم.

بازگشته ام از سفر، سفر از من باز نمی گردد. شمس لنگرودی



1392/10/07 | کد مطلب: 1473
برچسب‌ها: مجله دالاهو
علی شجاعی


  • به اشتراک بگذارید:



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل
حسن تقی پور
1393/11/22 12:54
با سلام وخسته نباشید من با خانمم می خواهیم در تور دور اروپا 94 شرکت کنیم با شما چگونه تماس داشته با شیم خسن تقی پور
پاسخ دهید...
دالاهو نیوز
1393/11/27 14:15
با سلام
شما می‌توانید با شماره‌های دالاهو تماس بگیرید: 88661360
رویا ایزدی
1393/01/19 12:01
سلام
تصمیم گرفتم اواخر تابستان به امید خدا به اروپا سفرکنم و دوستم از آمریکا به من ملحق بشه از شما راهنمایی میخوام و حدود هزینه چقدر میشه ؟
نحوه دیافت ویزا چگونه است ؟
با سپاس
پاسخ دهید...
دالاهو نيوز
1393/01/23 14:15
سلام
لطفا با دفتر دالاهو تماس بگیرید: 021-88661360
برای اینکه مطالب بعدی وبلاگ دالاهو را از دست ندهید در خبرنامه ثبت‌نام کنید.
ثبت‌نام
با وارد کردن ایمیل خود مطالبی خواندنی و جذاب دریافت کنید.