تنها یک بار زندگی می‌کنیم...
021 4166 3000

تمدید مهلت ارسال عکس دومین جشنواره ملی عکس گردشگری دالاهو سال 1392

24 رای   شما هم امتیاز بدهید!
پس از اجرای موفقیت آمیز اولین جشنواره عکس دالاهو در سال گذشته شرکت مسافرتی آریاناسیر دالاهو با همکاری کلوپ عکس ایران برای دومین بار جشنواره عکس را برگزار میکند.

با توجه به تقاضای شرکت کنندگان تاریخ دریافت آثار تا 10 بهمن 1392 تمدید گردید.
در همین راستا مدیر دالاهو با بیان این مطلب که امروزه از موضوع عکس میتوان برای معرفی گردشگران داخلی و خارجی و همچنین معرفی مناطق گردشگری ایران استفاده کرد، امروزه موضوع عکاسی در دسترس همگان قرار دارد و حتی در گوشی موبایل هم دوربین عکاسی قرار گرفته است. از این رو با اجرای نمایشگاههای عکس میتوان گامی موثر در پیشبرد اهداف گردشگری برداشت.
شادفر خاطر نشان کرد، اکوتوریسم به معنی صرفا سفر طبیعت گردی نمی باشد و می بایست همراه با افزایش سفرها به مقوله فرهنگ سازی در این زمینه نیز همت گماشت از این رو با همکاری کلوپ عکس ایران اقدام به برگزاری دومین جشنواره عکس کردیم.
آرش حمیدی یکی از داوران جشنواره در خصوص تعداد عکس های ارسالی اعلام نمود که تا امروز بیش 100 ها عکس به جشنواره ارسال شده است که به دلیل تقاضای شرکت کنندگان اقدام به تمدید مهلت ارسال آثار نموده ایم.
قرار است تا 17 بهمن داوری عکس های انجام شده و مراسم اختتامیه جشنواره و افتتاحیه نمایشگاه عکس در تاریخ 1 اسفند برگزار گردد.



1392/11/06 | کد مطلب: 1543
برچسب‌ها: مجله دالاهو
آزاده سروستانی


  • به اشتراک بگذارید:

بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل
برای اینکه مطالب بعدی وبلاگ دالاهو را از دست ندهید در خبرنامه ثبت‌نام کنید.
ثبت‌نام
با وارد کردن ایمیل خود مطالبی خواندنی و جذاب دریافت کنید.