تنها یک بار زندگی می‌کنیم...
021 4166 3000

گزارشی از قرعه‌کشی جشنواره تعطیلات تابستانی دالاهو

30 رای   شما هم امتیاز بدهید!

قرعه کشی جشنواره تابستانه دالاهو همراه با همسفران دالاهو در سفر یکروزه هرانده تا خمده انجام شد.

طبق وعده ای که در جشنواره تابستانه دالاهو داده بودیم، سفر یکروزه هرانده تا خمده در روز جمعه تاریخ 28 شهریور همراه با 27 نفر از همسفران قدیمی دالاهو برگزار و قرعه کشی توسط همسفران انجام شد.

صبح روز جمعه 93/6/28 ساعت 5:15  صبح همراه با 27 نفر از همسفران قدیمی، 2 نفر تیم سرپرستی و 3 نفر فیلمبردار از صدا و سیما که جهت تهیه برنامه ی فرهنگی برای شبکه ورزش آمده بودند درمیدان ونک جمع شدیم.

گروه تدارکات بصورت جداگانه برای هماهنگی و آماده کردن باغ اختصاصی، ناهار و خرید  وسایل مورد نیاز حرکت کردند.

متاسفانه در شهر دماوند میدی‌باس با مشکل فنی مواجه شد و حدود 45 دقیقه باعث وقفه در برنامه شد، نهایتاً با میدی باس دیگری که جایگزین شد سفر ادامه پیدا کرد. طبق روال همیشگی برنامه‌های دالاهو، مراسم معارفه جهت آشنایی همسفران با یکدیگر برگزار شد.

www.dalahoo.com

صبحانه را در رستوران نمرود در فضایی دوستانه صرف کردیم و حدود ساعت 10:30 به روستای هرانده و ابتدای مسیر پیاده‌روی رسیدیم.

در روستا تیم تدارکات به همسفران عزیز ملحق شدند و پس از آشنایی همسفران با اعضای جدید، پیاده‌روی به سمت روستای خمده آغاز شد.

در بین مسیر آقای شادفر در خصوص تمام مسائل، پیشنهادات و انتقادات مطرح شده، با همسفران قدیمی گفتگو و تبادل نظر داشتند.

در مسیر با توجه به اینکه فصل سیب چینی و جمع آوری محصولات گردو بود باغداران مشغول برداشت بودند. در یکی از باغات که قصد خرید سیب داشتیم صاحب باغ با لطف خود تمامی همسفران را یک عدد سیب سرخ میهمان نمود.

www.dalahoo.com

حدود ساعت 13:30 به نزدیکی چشمه آب معدنی خمده رسیدیم و با میدی باس که از قبل در آنجا حضور داشت به سمت روستای فرح آباد و باغ اختصاصی که هماهنگ شده بود حرکت کردیم.

پس از کمی استراحت در فضای باغ که درختان گردو سایه ای سنگین بر آن انداخته بود هندوانه ای خنک و سپس ناهار صرف شد.

پس از ناهار همسفران حدود یک ساعت استراحت داشتند، و سپس بصورت جمعی در خصوص مسائل مرتبط با صنعت گردشگری و اکوتوریسم بحث و تبادل نظر انجام شد.

بعد از آن نوبت به مراسم قرعه کشی جوایز جشنواره تابستانه رسید و برندگان طبق قولی که داده شده بود انتخاب شدند.

در ادامه از آنجا که همسفران دالاهو همیشه از قشر فرهیخته جامعه بوده اند به رسم یادبود به همه هسمفران یک کتاب از طرف آقای شادفر هدیه شد.

حدود ساعت 17:30 با صرف میوه بعنوان اختتامیه، باغ را به قصد تهران ترک کردیم و حدود ساعت 22:30 به تهران رسیدیم و در میدان ونک به امید دیداری مجدد با دوستان از یکدیگر خداحافظی کردیم.

برای دیدن اسامی برندگان قرعه کشی جوایز تابستانه اینجا را کلیک کنید.

1393/07/19 | کد مطلب: 2052

• متن
  • نام
  • ایمیل
برای اینکه مطالب بعدی وبلاگ دالاهو را از دست ندهید در خبرنامه ثبت‌نام کنید.
ثبت‌نام
با وارد کردن ایمیل خود مطالبی خواندنی و جذاب دریافت کنید.