تنها یک بار زندگی می‌کنیم...
021 4166 3000

جشنواره 50 روزه تخفیف‌های نوروزی دالاهو

47 رای   شما هم امتیاز بدهید!

توپ را که درکنند، فصل عوض می‌شود، زمستان بارُ بندیلش را می‌بندد و نارنگی به دست می‌رود به گوشه‌ای، بهار با شکوفه‌هایش می‌رسد.

میان همین رفتن‌ها و آمدن‌ها، سفر بهانه خوبی است که حال دلتان بهاری شود. به همین بهانه سفره‌ای رنگین به پا کردیم. مثل سال‌های قبل، جشنواره‌ای از سفرهای جورواجور راه انداختیم. بیایید بنشینید سر سفره‌مان، هم‌سفر و هم‌سٌفره ما بشید. سنبل، سمنو و بوی ماهی لای پلو از شما، سفر و گشت‌وگذار عیدتان پای ما.

جشنواره تخفیف های نوروزی

شرایط شرکت در جشنواره و بهره‌مندی از تخفیف‌ها چگونه است؟

آسونه. خیلی هم آسونه. یک شرط داره. به‌صورت غیرحضوری و اینترنتی در سفر ثبت‌نام نمایید. حالا چرا غیرحضوری؟ هم اینکه به ما کمک کرده‌اید تا ثبت‌نام‌ها آسان‌تر شود و هم اینکه کمتر از وسایل نقلیه در شهر استفاده می‌کنیم. امیدواریم شما هم راحت‌تر باشید. اگر یک درصد براتون سخته، با ما تماس بگیرید؛ و یا راهنمای خرید آنلاین را بخوانید. 

این جشنواره تخفیفات شامل کدام یک از تورها می‌شود؟

همه تورهای نوروز 1394 دالاهو. به عبارتی تمام سفرهای بین 26 اسفند امسال تا 15 فرودین سال بعد. 

زمان پرداخت هزینه تور چگونه است؟

در زمان ثبت‌نام 40 درصد و مابقی هزینه تا پایان وقت اداری روز جشنواره تسویه شود. 

خوب. قوانین جشنواره به کنار، تخفیف‌های جشنواره چیست؟

تخفیف روزانه: به ازای هرروز ثبت‌نام زودهنگام در این جشنواره، مبلغ 20،000 ریال تخفیف خرید تورهای نوروزی به شما اهدا می‌شود. یعنی اگر روز اول جشنواره ثبت‌نام نمایید، یعنی (50 روز مانده به پایان جشنواره)، شما پنجاه تا 2 هزارتومانی، یعنی 100 هزار تومان تخفیف می‌گیرید. اگر در روز دوم جشنواره ثبت‌نام نمایید 98 هزار تومان و به همین ترتیب تا روز آخر جشنواره که فقط 2 هزار تومان می‌شود. یا بهتر بگیم هر روزی که از جشنواره می‌گذرد 2 هزار تومان از تخفیف جشنواره کم می‌شود. 

تخفیف ویژه همسفران قدیمی دالاهو: جهت قدردانی از همسفران قدیمی دالاهو، به ازای هرروز سفری که با دالاهو همراه بودید، از تخفیف 20،000 ریالی بهره‌مند خواهید شد. یعنی به ازای هر روز سفر 2 هزار تومان تخفیف. تازه اینو بگم، تخفیف شماره یک هم با این جمع می‌شه! یعنی مثلاً اگر شما تا حالا 20 روز با دالاهو سفر کرده باشید، 40 هزار تومان تخفیف دارید؛ و اگر روز پنجم جشنواره هم ثبت‌نام نمایید، 95 هزار تومان که جمعاً می‌شه 135 هزار تومان تخفیف.

سخت شد؟

اصلاً نگران نباشید. می‌توانید تلفن را برداشته و همین الان از دالاهو تعداد روزهایی که با دالاهو همسفر بوده‌اید و یا هر چیز دیگری که دوست دارید را سئوال کنید.

کلاغِ قصه‌‌ی امسالتان عاقبت به‌خیر



1393/11/06 | کد مطلب: 2361
برچسب‌ها: مجله دالاهو
مهناز قاضی


  • به اشتراک بگذارید:

بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل
خدیجه بهرامی
1393/12/13 00:30
دوستتون دارم. براتون بهترین ها رو آرزو میکنم. همیشه سربلند و موفق باشید. سال نوه پیشاپیش مبارک!!!!!!
پاسخ دهید...
برای اینکه مطالب بعدی وبلاگ دالاهو را از دست ندهید در خبرنامه ثبت‌نام کنید.
ثبت‌نام
با وارد کردن ایمیل خود مطالبی خواندنی و جذاب دریافت کنید.