تنها یک بار زندگی می‌کنیم...
021 4166 3000

دالاهو در نمایشگاه تعطیلات تابستانی

39 رای   شما هم امتیاز بدهید!

اولین «نمایشگاه تخصصی تعطیلات تابستانی» با حضور شرکت‌های گردشگری مسافرتی داخلی و همکاری سازمان میراث فرهنگی صنایع‌دستی و گردشگری از 20 تا 22 خردادماه در سالن حجاب به آدرس خیابان فاطمی، خیابان حجاب برگزار خواهد شد.

شرکت‌کنندگان در نمایشگاه تخصصی  تعطیلات تابستانی، آخرین خدمات و دستاوردهای خود در زمینه گردشگری الکترونیکی، توریسم، صنایع‌دستی، آثار باستانی و میراث فرهنگی را به نمایش می‌گذارند. هدف از برگزاری چنین نمایشگاهی معرفی امکانات و توانایی‌های حوزه گردشگری، گسترش فرهنگ طبیعت‌گردی و ایران‌گردی و ایجاد زمینه‌های مناسب به منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های گردشگری است. 

دالاهو نیز در کنار دیگر شرکت‌های مرتبط به حوزه گردشگری در غرفه شماره ۱ واقع در سالن B مجموعه حجاب میزبان علاقه‌مندان و مخاطبان خواهد بود.

لذا بدین‌وسیله از حضور گرم‌تان دعوت می‌نماییم تا در غرفه شرکت دالاهو، به جمع دوست‌داران سفر بپیوندید. حضور ارزنده شما، بر رونق این نمایشگاه افزوده و نشان از لطف بی‌دریغ‌تان به مجموعه دالاهو خواهد داشت.

نمایشگاه سفر و گردشگری - تعطیلات تابستانی

زمان: ۲۰ تا ۲۲ خردادماه ۱۳۹۴

مکان: سالن نمایشگاهی حجاب، واقع در خیابان فاطمی، خیابان حجاب (نقشه دسترسی)

ساعات بازدید: ۱۰ صبح تا ۱۰ شب


 پی‌نوشت: اگر تشریف آوردید نمایشگاه، پیشنهاد می‌کنیم بعد از نمایشگاه، سری هم به «کافه آنسو» بزنید. از میدان فاطمی، با ۱۰ دقیقه قدم زدن در خیابان ولیعصر می‌توانید به «آنسو» برسید. پیشنهاد ویژه دالاهو هم «شربت نوشین» برای رفع عطش و «مامان‌پزها» برای رفع گرسنگی است.



1394/03/18 | کد مطلب: 2651
برچسب‌ها: مجله دالاهو
مهناز قاضی

تهیه و تدوین: تحریریه دالاهو
لطفا در نشر دانسته‌های خود کوشا باشید.
برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب‌سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.


  • به اشتراک بگذارید:

بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل
برای اینکه مطالب بعدی وبلاگ دالاهو را از دست ندهید در خبرنامه ثبت‌نام کنید.
ثبت‌نام
با وارد کردن ایمیل خود مطالبی خواندنی و جذاب دریافت کنید.