تنها یک بار زندگی می‌کنیم...
021 4166 3000

نمایشگاه تابستانی سفر و تعطیلات پایان یافت

42 رای   شما هم امتیاز بدهید!

نمایشگاه تابستانی سفر و تعطیلات که روز چهارشنبه 20 خرداد ماه آغار شده بود دیروز، جمعه 22 خرداد به کار خود پایان داد. در این نمایشگاه شرکت‌های مختلف وابسته به حوزه گردشگری و سفر دور هم گرد آمدند تا به معرفی دست‌آوردها و فعالیت‌هایشان بپردازند.

دالاهو در این نمایشگاه با فضایی متفاوت میزبان مخاطبان و همسفرانش بود، فضایی گرم و صمیمی. سعی ما بر آن بود تا با طراحی فضایی صمیمی، فرصتی برای ارتباط نزدیک با مخاطبین و همسفران‌مان ایجاد کنیم. هدف اصلی دالاهو از شرکت در این نمایشگاه تلاش برای آشناسازی بازدیدکنندگان با حیطه سفرهای طبیعت‌گردی و حفاظت از محیط زیست بود که با توجه به نظرات مخاطبین،‌ به‌نظر می‌رسد در حد توان‌مان در نیل به این هدف موفق بوده‌ایم.

در این نمایشگاه، دالاهو در راستای جامه عمل پوشاندن به اهداف محیط‌زیستی و همچنین صرفه‌جویی در وقت و منابع، از چاپ و تکثیر پوستر، تراکت و توضیحات کاغذی خودداری نمود و سعی داشت تا کلیه مراجعین برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد شرکت، سفرها و... به وب‌سایت دالاهو ارجاع داده شوند.

پیشنهادات سازنده و همراهی بازدیدکنندگان، همسفران قدیمی و همکاران از حضور در غرفه دالاهو و اطلاعات دریافت شده، هر ساعت انگیزه‌مان را برای حضور بیشتر کرد؛ به‌طوری‌که در ساعات آخر نمایشگاه، همگی غمگین بودیم از رو به اتمام بودن ساعات دوست‌داشتنی همنشینی با همراهان.

غرفه دالاهو در نمایشگاه

در آخرین روز نمایشگاه، مدیران شرکت‌های "دالاهو"، ‌"کلوت" و "اسپیلت" پس از حضور در نمایشگاه و بازدید از غرفه‌های مختلف، لحظاتی را در کنار هم به گفتگو نشستند. نشستی که منجر به ایجاد فضایی گرم و صمیمی در میان کارکنان شرکت‌های مذکور شد. حاصل این نشست کوتاه، علاوه بر گپ و گفت در مورد برخی مشکلات مشترک، عکس‌هایی شد به یادگار تا همواره به یادمان بیاورد که رقابت سالم، می تواند به رفاقت منجر شود.

مدیران سه شرکت دالاهو، کلوت و اسپیلت
از راست به چپ: آقایان شادفر (دالاهو)، روحانی (کلوت)، عقدایی و صالحی (اسپیلت)

عکس یادگاری برخی همکاران سه شرکت دالاهو، کلوت و اسپیلت
مدیران و همکاران شرکت‌های رقیب اما رفیق در کنار هم (دالاهو، کلوت و اسپیلت)

و در آخر، قدردان و شادمانیم از حضور گرم‌تان و از هم‌اکنون دلتنگ دیدار دوباره.

از اینکه ما را با ارائه نظرات، پیشنهادات و انتقادات خود یاری می‌کنید سپاسگزاریم. امیدواریم که در فرصت‌های بعدی، با راهنمایی‌های شما میزبانی شایسته‌تر باشیم.



1394/03/23 | کد مطلب: 2658
برچسب‌ها: مجله دالاهو
مهناز قاضی

تهیه و تدوین: تحریریه دالاهو
لطفا در نشر دانسته‌های خود کوشا باشید.
برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب‌سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.


  • به اشتراک بگذارید:

بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل
حسین
1394/03/27 00:00
چرا ارسبارانی ها نیستند
پاسخ دهید...
محمد
1394/03/26 07:53
برای شرکت خوبتون آرزوی موفقیت میکنم
پاسخ دهید...
برای اینکه مطالب بعدی وبلاگ دالاهو را از دست ندهید در خبرنامه ثبت‌نام کنید.
ثبت‌نام
با وارد کردن ایمیل خود مطالبی خواندنی و جذاب دریافت کنید.