تنها یک بار زندگی می‌کنیم...
021 4166 3000

مرکز خرید یا اوت لت اولیویوم استانبول کجاست؟

یکی از مراکز خرید قدیمی و پرطرفدار در میان ایرانی‌های، اُلیویوم استانبول است. معمولا ایرانیانی که به استانبول سفر می‌کند حتما سری به اُلیویم می‌زنند. این مرکز خرید محبوب کجاست؟ در الیویم چه خواهیم دید؟ در این مطلب از وبلاگ دالاهو بیشتر درباره این مرکز خرید که می‌توانید در تور استانبول ترکیه سری به آن بزنید، پرداخته‌ایم.

گشت‌های استانبول

 

درباره اوت لت اولیویوم

مرکز خرید اولیویوم سال 2000 افتتاح شده است. در این مرکز خرید حدود 130  مغازه وجود دارد و برندهای اروپایی و آمریکایی در آن شعبه دارند. قیمت اجناس در اینجا مناسب است. روزهای میانی  هفته حدود 25 هزار نفر از اولیویم دیدن می‌کنند و شما هم می‌توانید جزء همین دوستان باشید. آخر هفته‌ها این رقم به حدود 40 هزار نفر می‌رسد که حدود 1000 نفر از آنها توریست و گردشگر هستند.

 این مرکز خرید اوت‌لت است و تا مدت‌ها تنها مرکز اوت‌لت استانبول به شمار می‌رفت. برای آشنایی با انواع مراکز خرید استانبول این مطلب را بخوانید.

اوت لت اولیویوم کجاست؟

الیویوم در محله زیتون بورنو قرار گرفته است. خیابان مُعَمَر آکسوی محل قرارگیری این مرکز خرید نام آشنا برای ایرانی‌هاست. برای رسیدن به این محله توصیه می‌کنیم راهنمای حمل و نقل عمومی در استانبول را مطالعه کنید.

 برندهای اروپایی و آمریکایی دراولیویوم شعبه دارند

ساعت کار اولیویوم چطور است؟

این مرکز خرید صبح از ساعت 10 تا شب همین ساعت باز است. اوج شلوغی این مرکز خرید بین  ساعت 2 تا 3 عصر است. می‌توانید زمان خریدتان را با توجه به این ساعت تنظیم کنید. معمولا افراد بین 45 دقیقه تا 2 ساعت در این مرکز خرید وقت می‌گذرانند.

 گشتی در مرکز خرید اولیویوم استانبول.

در اولیویوم چه خواهیم دید؟

به شما توصیه می‌کنیم سه‌شنبه بازار مرکز خرید اولیویوم را از دست ندهید. در روزهای سه‌شنبه هر هفته بسیاری از اجناس با قیمت‌های باورنکردنی به حراج گذاشته می‌شوند. از این نظر این مرکز خرید با راه‌اندازی سه شنبه بازار حرکت تازه‌ای را آغاز کرده است.

اولیویوم برای خرید کت و شلوار مردانه مرکز خرید بسیار مناسبی است. با حدود 100 یورو می‌توانید از بهترنی برندها کت و شلوارهای بی نظیری را خریداری کنید. البته با قیمت‌های کمتر از این مقدار هم امکان خرید برای‌تان وجود دارد. در تور استانبول دالاهو می‌توانید فرصتی برای دیدن این مرکز خرید داشته باشید. همچنین اگر به استانبول آمده‌اید و می‌خواهید برای شرکت در تور کاپادوکیا اقدام کنید نیز می‌توانید زمانی را به خرید از مرکز خریدهای ارزان و عالی استانبول اختصاص دهید.

 این مرکز خرید اوت‌لت است و تا مدت‌ها تنها مرکز اوت‌لت استانبول به شمار می‌رفت.

 

چرا مرکز خرید اولیویوم استانبول را انتخاب کنیم؟

وقتی به این مرکز خرید که درواقع اوت لت اولیویوم استانبول است مراجعه کنید، می‌توانید برندها، لباس‌ها، وسایل و لوازم بسیاری را ببینید که با کیفیت و قیمت کمتری عرضه شده‌اند. در این مرکر خرید ایرانی‌های بسیاری را خواهید دید که به تنهایی یا همراه با تورهای مسافرتی، برای خرید کردن مراجعه کرده‌اند. مغازه‌های این مرکز خرید یا اوت لت استانبول، بسیار زیاد است و برخی فروشندگان، رگال‌هایی را بیرون مغازه گذاشته‌اند که قیمت کمتری هم دارند. در مرکز خرید اولیویوم به خصوص در روزهای سه شنبه، می‌توانید اجناسی عالی را با قیمتی مناسب خرید کنید.

 

چگونه به اوت لت اولیویوم برویم؟

برای رسیدن به این اوت لت می‌توانید سوار مترو شوید و اول از ایستگاه تکسیم به ینی کاپی و بعد به ایستگاه کازلی چشمه بروید. این مسیر آسان را در پیش بگیرید تا امن و راحت به ایستگاه مورد نظرتان برسید. اگر برای سوار شدن به مترو سوالی دارید، می‌توانید از پلیس‌های داخل هر ایستگاه، درباره خط‌ها، مسیرها و ایستگاه‌ها بپرسید. همچنین برای خرید بلیط مترو هم می‌توانید در همان ایستگاه‌ها اقدام کنید. لازم به ذکر است، با خرید استانبول کارت، می‌توانید سوار مترو هم بشوید و هر جا که پول کارت‌تان تمام شد، در همان ایستگاه کارت را شارژ کنید. این نکته را هم به یاد داشته باشید که در زمان تعویض خط در متروهای استانبول، باید مجدد هزینه پرداخت کنید. در متروهای استانبول، گاهی گربه‌هایی را می‌بینید که مردم با آنها با احترام برخورد می‌کنند. همچنین نوازنده‌ها و فروشگاه‌هایی هم هستند که می‌توانند سفر با مترو استانبول را برایتان جذاب‌تر کنند.

 

شکم گردی در اوت لت  اولیویوم

معمولا افراد پس از یک خرید طولانی گرسنه می‌شوند و به غذا احتیاج دارند. به خصوص در یک فروشگاه بزرگ مثل اوت لت  اولیویوم که تعداد مغازه‌ها و انتخاب‌ها، واقعا زیاد است. اگر شما هم از این دسته افراد هستید، خوب است بدانید که در این اوت لت یک فضای عالی برای رستوران‌ها و صرف غذا نیز، جانمایی شده است. در اینجا می‌توانید انواع غذا و نوشیدنی را با قیمت مناسب پیدا کنید و از طعم دسرها و تنقلات هم لذت ببرید. این فضا درواقع یک فودکورت بزرگ است که در طبقه سوم این اوت لت قرار دارد و با انواع غذا و نوشیدنی، منتظرتان خواهد بود.

 

چه چیزهایی بخریم؟

بسیاری از افرادی که به اوت لت اولیویوم سر زده‌اند معتقدند که در اینجا برای هر کسی با هر سلیقه‌ای می‌توان اجناسی عالی پیدا کرد. از لباس بچه تا لباس‌های شیک مردانه، در این مرکز خرید با قیمت عالی، در دسترس خواهد بود. اگر می‌خواهید یک خرید عالی داشته باشید، حتما حدود 3 تا 4 ساعت از زمان‌تان را برای دیدن این مرکز خرید بگذارید و با دقت و حوصله به مغازه‌ها سر بزنید.

 

اگر اطلاعات بیشتری نیاز دارید، با کلیک روی یکی از آیکون‌های زیر مستقیما با همکاران ما در ترکیه تماس بگیرد.

 



1397/08/14 | کد مطلب: 3363
هانیه کاظمی

مهندس برق، ارشد مدیریت، عاشق ورزش، موسیقی، مطالعه و تماشای فیلم


گردآوری و تنظیم: تحریریه دالاهو
لطفا در نشر دانسته‌های خود کوشا باشید.
برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب‌سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.


  • به اشتراک بگذارید:

بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل
ناشناس
1398/11/24 16:05
اولیوم یاجواهیرکدوم برای خریدقیمت مناسب هست
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1398/11/26 12:13
دوست عزیز
سلام

مرکز خرید جواهیر یکی از مراکز خرید گران قیمت در استانبول است. از نظر قیمت اجناس، اولیویوم مناسب تر است.

با تشکر از پیام شما

برای اینکه مطالب بعدی وبلاگ دالاهو را از دست ندهید در خبرنامه ثبت‌نام کنید.
ثبت‌نام
با وارد کردن ایمیل خود مطالبی خواندنی و جذاب دریافت کنید.