تنها یک بار زندگی می‌کنیم...
021 4166 3000

مرکز خرید هیستوریا کجاست؟

استانبول یکی از بهشت‌های دنیا برای عاشقان خرید است. اکثر مراکز خرید در استانبول چند منظوره هستند و در آن‌ها علاوه بر فروشگاه‌های متنوع، رستوران‌ها و سینما هم وجود دارد. یکی از مراکز خرید مدرن در استانبول هیستوریاست. اگر قصد خرید در استانبول دارید، پیشنهاد می‌کنیم ادامه این مطلب را دنبال کنید.

تورگشت خرید استانبول

چطور به مرکز خرید هیستوریا برویم؟

مرکز خرید هیستوریا در منطقه فاتح استانبول که یکی از مناطق قدیمی و تاریخی این شهر است، قرار دارد. از میدان تکسیم می‌توانید از طریق مترو یا اتوبوس خود را به این مرکز خرید برسانید.

مرکز خرید هیستوریا در منطقه فاتح استانبول قرار دارد.

چرا مرکز خرید هیستوریا خاص است؟

یکی از ویژگی‌های خوب این مرکز خرید، وجود کانتر «تکس فری» است که با مراجعه به آن و احراز هویت خود که ‏توریست هستید می توانید مالیات پرداختی خود بابت خرید اجناس را پس بگیرید و دیگر نیازی نیست در صف های ‏طولانی کانتر تکس فری فرودگاه معطل شوید.

مرکز خرید هیستورا پر از مغازه‌های متنوع است.

در مرکز خرید هیستوریا چه می‌بینیم؟

در این مرکز خرید کافه و رستوران‌هایی در فضای باز با سقف شیشه‌ای دلربا وجود دارد که می‌توانید خستگی خریدتان را با نوشیدن فنجانی قهوه زیر نور طبیعی از تن به در کنید. در این مرکز، فروشگاه‌های مختلفی از جمله لباس و دکوراسیون منزل و سوپر مارکت و … وجود دارد و خدماتی مثل خیاطی، خشکشویی، سالن واکس و … نیز ارائه می‌شود. اگر قصد خرید نیز ندارید این مرکز خرید باز بهانه‌ای برای کشاندن شما سمت خودش دارد! در این مجتمع سینمای بزرگ با 8 سالن نمایش، زمین بولینگ و زمین بازی برای کودکان نیز وجود دارد.

در هیستوریا فضاهایی برای رفع خستگی خرید وجود دارند.



1397/10/05 | کد مطلب: 4367
برچسب‌ها: استانبول
پرستو صاحبی

طراح، کوهنورد، علاقمند به نویسندگی، عاشق طبیعت و حیوانات...



  • به اشتراک بگذارید:



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل
برای اینکه مطالب بعدی وبلاگ دالاهو را از دست ندهید در خبرنامه ثبت‌نام کنید.
ثبت‌نام
با وارد کردن ایمیل خود مطالبی خواندنی و جذاب دریافت کنید.