تنها یک بار زندگی می‌کنیم...
021 4166 3000

سفر لیدرانه‌ به مقصد دیوک

پس از داشتن یک سال پر سفر با روایت‌های گوناگونش، گروهی از لیدرهای دالاهو به همراه گروهی از کارکنان ستادی شرکت در سفری یکروزه باهم همسفر شدند. این سفر که در روزهای پایانی هر سال برگزار می‌شود فرصتی است برای آشنایی و صمیمیت بیشتر همکاران در کنار یکدیگر. سال گذشته این سفر به مقصد دریاچه ارواح و  امسال به مقصد مرداب دیوک اجرا شد. در ادامه برای مرور عکس‌های یادگاری این روز با ما همسفر باشید.

4.15 صبح بود که گروهی از لیدرها این‌بار در جایگاهی جدا از راهنمای تور و به عنوان مسافر به همراه تعدادی از کارکنان ستادی در قرارگاه همیشگی تورها دور هم جمع شدیم. ساعت 4.30 صبح سه میدل باس به سوی جاده‌ها حرکت کردیم. برای صبحانه در رستورانی توقف کردیم و پس از خوردن صبحانه‌ای دست جمعی و گرفتن عکسی به یادگار مسیر را ادامه دادیم.

عکس یادگاری گروهی از همکاران دالاهو در رستوران.

پس از صرف صبحانه تا رسیدن به مقصد، همکاران لحظات در کنار هم بودن را مغتنم شمرده و ساعت‌هایی را به تبادل تجربه پرداختیم. از بحران‌ها و راه‌حل‌هایی برای حل آن‌ها گفتیم و دقایقی را نیز به گپ و گفت، شوخی و خنده گذراندیم. حوالی ظهر به ابتدای مسیر پیاده روی رسیدیم؛ پیاده روی در هوای برفی به مقصد مرداب زیبای دیوک آغاز شد. پس از رسیدن به مرداب و گذراندان دقایقی در طبیعت زمستانی برای ناهار به ابتدای مسیر برگشتیم. سوز سرمای برف را فقط خوردن ناهاری گرم در دل طبیعت می‌توانست لذت بخش کند. با خوردن غذای داغ اندکی گرم شدیم و برای برگشت به سمت تهران باز هم راهی جاده‌ها شدیم.

لیدرها خود را برای پیاده روی در هوای زمستانی آماده کرده بودند.

پیاده روی در هوای برفی به سوی مرداب دیوک.

رسیدن به مرداب دیوک و دیدن همچنین منظره‌ای خستگی و سرما را از تن افراد ربود.

عکس دست جمعی گروهی از همکاران دالاهویی در کنار مرداب دیوک.

در حاشیه مرداب، عکس انداختن‌ها ادامه داشت.

برای صرف ناهار به ابتدای مسیر برگشتیم.

صرف غذای گرم در هوای برفی بسیار چسبید.

تورهای داخلی

1397/12/19 | کد مطلب: 4473
برچسب‌ها: دیدنی و خواندنی
پرستو صاحبی

طراح، کوهنورد، علاقمند به نویسندگی، عاشق طبیعت و حیوانات...

• به اشتراک بگذارید:

بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل
برای اینکه مطالب بعدی وبلاگ دالاهو را از دست ندهید در خبرنامه ثبت‌نام کنید.
ثبت‌نام
با وارد کردن ایمیل خود مطالبی خواندنی و جذاب دریافت کنید.