تنها یک بار زندگی می‌کنیم...
021 4166 3000
ویژه برنامه‌های رایگان برای هر جمعه

دورهمی‌های دالاهو

شما هم امتیاز بدهید!

برای سفر از هیچ فرصتی نباید چشم‌پوشی کرد! به‌خصوص اگر قرار باشد، یک دورهمی رایگان توسط دالاهو ترتیب داده شود و هربار در یک مقصد نو، تجربه‌ای متفاوت را رقم زد. اگر اهل ماجراهای جدید هستید، دنبال دوستان اهل سفر می‌گردید و دل‌تان می‌خواهد آخر هفته‌ها مدام از خودتان نپرسید که با تعطیلات‌تان چه کنید، در دورهمی‌های دالاهو منتظرتان هستیم. قرار است کجا برویم و چه کنیم؟ همه چیز را در این مطلب گفته‌ایم.

چرا سفر کنیم؟ 

می‌گویند سفر، عمر آدمی را طولانی‌تر می‌کند. باعث می‌شود در لحظات سخت، ایده‌های بهتری برای حل بحران‌ها داشته باشیم و بی‌شک برای آینده، خاطرات و تجربه‌های ارزشمندی را ذخیره خواهیم کرد. 
دالاهو سال‌هاست که برای ساختن تجربه‌های خوب سفر، خلق دوستی‌ها و کشف جاذبه‌های نو تلاش می‌کند. 
سفر، فرصتی برای کشف ناشناخته‌هاست حتی اگر قرار باشد یک خیابان آن‌طرف‎تر را بهتر بشناسیم، باید راه افتاد!
 
ما آشیانه‌ی عقاب‌ها در بالای بلندترین کوه‌ها را دیده‌ایم، می‌دانیم کبک کی لانه می‌سازد و بهترین فصل برای شکار لحظه عبور اسب‌های وحشی از گذرگاه‌های باستانی چیست. 
اما فکر کردیم برای سفر کردن گاه لازم نیست عازم راه‌های دور شویم. چه بسیار جاذبه‌ها و دیدنی‌هایی که در همین پایتخت هستند و می‌توانیم در یک آخر هفته، به سراغ‌شان برویم. بعد آنجا می‌توانیم با هم، مسیرهای جدید را کشف کنیم، با ناشناخته‌ها دوست شویم و شهر خود را بهتر بشناسیم. 
با این تفکر، ایده تورهای یکروزه و دورهمی رایگان دالاهو متولد شد، تا آغازی برای مسیری نو باشد.
 

هدف از دورهمی رایگان چیست؟

همه چیز پول نیست! شاید این جمله شعارگونه به‌نظر برسد اما دالاهو نشان داده اهل شعار دادن نیست.
ما فکر می‌کنیم بالا بردن آگاهی‌های عمومی، ورزش، کوهپیمایی، دیدن فیلم‌های فاخر و ایجاد گروه‌های دوستانه، جامعه‌ی بهتری می‌سازد. این کار کمک می‌کند ارزش‌های محیط خود را بهتر بشناسیم، اضطراب و خشم کمتری داشته باشیم و بتوانیم لابه‌لای روزهای سخت زندگی، به خود و نیازهای‌مان فکر کنیم. دالاهو بر این تفکر است که رسالتش در ترویج سفر مسئولانه، بهبود کیفیت زندگی مردم و ساختن حتی یک انسان شادتر است.
پس تورهای رایگان دالاهو را راه انداختیم تا اگر نمی‌دانید آخر هفته‌ها کجا برید؟ می‌خواهید شیوه‌ی حرفه‌ای سفر را یاد بگیرید، دوست‌های جدید پیدا کنید و دنیای اطراف‌تان را بهتر بشناسید، با دالاهو همراه شوید. 
 

ثبت‌نام در تورهای دورهمی رایگان دالاهو

برای شرکت در تور رایگان دالاهو فقط کافی است عضو شبکه‌های اجتماعی دالاهو شوید یا وب‌سایت دالاهو را بررسی کنید تا از برنامه هر هفته باخبر شوید. این برنامه‌ها همگی یکروزه هستند و قرار است شامل رویدادهای زیر باشند:

جمعه اول هر ماه، برنامه دوچرخه سواری

جوامع پیشرفته، روز به روز بیشتر به‌سمت دوچرخه و دوچرخه‌سواری جذب می‌شوند. چراکه دوچرخه، به سلامت روح و جسم کمک می‌کند. متابولیسم را بالا می‌برد و نقشی در فرهنگ‌سازی و مراقبت از محیط‌زیست نیز دارد. به‌همین دلیل ما اولین جمعه هر ماه را به برنامه دوچرخه‌سواری رایگان اختصاص داده‌ایم.
جوامع پیشرفته به دوچرخه سواری و اثرات شگفت انگیز آن بسیار اهمیت می‌دهند

جمعه دوم هر ماه، تهرانگردی 

تهران این شهر پرتکاپوی بدون خواب، حدود دو قرن است که وقایع، افراد و تاریخ شگفت‌انگیزی را به چشم دیده است. روزگاری شاهان قاجار بر آن حکم رانده‌اند، فرستاده‌گان اروپایی آن‌را توصیف کرده‌اند و مردم بسیاری در آن زیسته‌اند. حالا تهران در بسیاری از کوچه‌ها و خیابان‌هایش، قصه‌هایی پنهان کرده که دومین جمعه هر ماه برای شنیدن و پیدا کردن آنها، راهی سفری به عمق تاریخ خواهیم شد.
دومین جمعه هر ماه با برنامه تهرانگردی رایگان دالاهو همراه شوید

جمعه سوم هر ماه، برنامه دویدن

می‌گویند دو، مادر همه ورزش‌هاست.  با دویدن مغز هورمون‌های شادی و ضد استرس ترشح می‌کند و در نتیجه عملکرد بهتری دارد. دویدن حجم ریه‌ها را بیشتر می‌کند و یک راه خوب برای جلوگیری از بیمار شدن است.  اگر دوست دارید ورزش کنید و نمی‌خواهید تنها باشید، سومین جمعه هر ماه به برنامه‌های دویدن دالاهو بپیوندید.
دویدن اثرات مثبت بسیاری بر جسم و روح‌تان خواهد داشت

جمعه چهارم هر ماه، کوهپیمایی سبک

کوهپیمایی برنامه آخرین جمعه هر ماه است. این برنامه با همراهی راهنمایان ماهر و توانای دالاهو برگزار می‌شود تا علاوه‌بر طبیعت‌گردی، فنون گام‌برداری، کوهنوردی و شناخت طبیعت را بیاموزید.

مسیر این برنامه با توجه به فصل، وضعیت آب و هوا و شرایط مسافران تعیین می‌شود تا پس از کسب اطلاعات کامل، بنابر توانایی خود در این تور رایگان شرکت کنید.

آخرین جمعه هر ماه با لیدرهای حرفه‌ای دالاهو عازم کوهنوردی شوید

برنامه‌های فصلی تماشای فیلم

به‌غیر از برنامه‌های رایگان جمعه‌ها، دالاهو برای هر فصل برنامه‌ی جذاب تماشای فیلم را نیز  ترتیب داده است.
این برنامه در یک سالن اختصاصی خواهد بود و ممکن است کارشناسان و افراد مطلعی نیز برای نقد فیلم همراه‌مان باشند.
فیلم‌ها از بین آثار ارزشمند انتخاب می‌شوند تا بتوانیم به دانش و علم خود نیز اضافه کنیم.

نکات مهم شرکت در تور رایگان دالاهو

  • ظرفیت هر کدام از برنامه‌های هفتگی دالاهو، ۲۰ نفر است.
  • حتما باید ثبت‌نام کنید و امکان همراهی دوستانی که ثبت‌نام نکرده‌اند میسر نمی‌باشد.
  • تمام همراهان تورهای رایگان دالاهو با هزینه دالاهو بیمه می‌شوند.
  • مسیر و مقصد هر برنامه با برنامه قبلی متفاوت است.
  • راهنماهای هر گروه از برنامه‌ها، از بین بهترین لیدرهای دالاهو انتخاب می‌شوند.

این آخر هفته کجا بریم؟

تور رایگان دالاهو که برای این آخر هفته ارائه شده است را می‌توانید با کلیک بر روی کلید زیر ببینید. برای شرکت در برنامه حتما ثبت‌نام کنید. برای حفظ نظم و الزام بیمه همه مسافران حاضر در برنامه‌های رایگان دالاهو، امکان همراهی دوستانی که ثبت‌نام نکرده‌اند، با کمال احترام نخواهد بود.
 

تور دورهمی دوچرخه‌سواری

دورهمی رایگان با دالاهو

اگر عاشق طبیعتگردی هستید یا دوست دارید اطلاعات تاریخی‌تان را بیشتر کنید، دل‌تان می‌خواهد منتظر تعطیلات طولانی نباشید و هر هفته بتوانید از اوقات فراغت خود در یک تور داخلی رایگان لذت ببرید، با دالاهو همراه شوید.

برای ثبت خاطرات جدید با دالاهو همراه شوید


هر جمعه، تورهای دورهمی رایگان دالاهو در مسیرهای جدید برگزار می‌شوند و برای شرکت در هرکدام فقط کافی است ثبت‌نام کنید. در برنامه‌های جدید دالاهو منتظر دیدن روی ماه‌تان هستیم.



1403/07/28 | کد مطلب: 5097
نیوشا امینیان


  • به اشتراک بگذارید:

بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل
برای اینکه مطالب بعدی وبلاگ دالاهو را از دست ندهید در خبرنامه ثبت‌نام کنید.
ثبت‌نام
با وارد کردن ایمیل خود مطالبی خواندنی و جذاب دریافت کنید.