تنها یک بار زندگی می‌کنیم...
021 4166 3000

مهربانی های خدا در آسایشگاه خیریه کهریزک

34 رای   شما هم امتیاز بدهید!

گزارش «ایران پترو» از برگزاری سفر عیادت نوروزی آسایشگاه خیریه کهریزک که در سال گذشته توسط دالاهو برگزار شده بود.

 تور نوروزی عیادت از آسایشگاه خیریه کهریزک که شرکت دالاهو به طور رایگان برای داوطلبان تدارک دیده بود با حضور جمعی از دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاه‌های امیرکبیر، علم و صنعت، علمی کاربردی، شهرداری، کارکنان شرکت توریستی دالاهو و سایر مردم عزیز کشورمان امروز (25 اسفند 90) به طور خاطره انگیزی برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایران پترو، این افراد که ظاهر آن‌ها اکثرا شبیه به همان افرادی بود که معمولا فقط هر دو سال یا چهار سال یک‌بار آن هم به وقت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری یا مجلس می توان چهره‌هایشان را از طریق صدا و سیما دید با قلبی آکنده از مهربانی و روحی سرشار از عطوفت به عیادت سالمندان و بیماران ام اسی این آسایشگاه رفتند.

این افراد در تمامی لحظات حضور روحانی خود در آسایشگاه خیریه کهریزک مدام در حال گپ و گفت صمیمانه با بیماران و سالمندان آسایشگاه کهریزک بودند به طوری که یکی برای این عزیزان شعر می‌خواند، یکی به آنها گل تقدیم می‌کرد، دیگری شیرینی تعارف می‌زد، یکی لطیفه می‌گفت و دیگری با بغض به لطیفه‌های بیماران گوش می‌داد و می‌خندید تا صدای خنده‌اش، خنده به روی لب‌های آن‌ها بیاورد.

جالب این بود که اکثر سالمندان و بیماران حاضر در این آسایشگاه با وجود کسالت و کهولت، از عزت نفس، اعتماد به نفس و روحیه بسیار بالایی برخوردار بودند.

رفتار دلنشین این عزیزان و جمله تابلوی آسایشگاه آدم را عمیقا به فکر فرو می‌برد:

" ما در این جا خدای مهربانی داریم که باور ِ وجودش در زندگی ما، جبران همه تنهایی هاست."

منبع: ایران پترو



1391/12/14 | کد مطلب: 609
برچسب‌ها: مجله دالاهو


  • به اشتراک بگذارید:

بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل
ژینوس
1392/12/15 04:25
خیلی زیبا بود.لذت بردم و اشک از چشمام سرازیر شد راستش اگه ایران بودم قطعا میومدم.بازم ممنون بابته این برنامتون و این گزارش پر احساستون.
پاسخ دهید...
برای اینکه مطالب بعدی وبلاگ دالاهو را از دست ندهید در خبرنامه ثبت‌نام کنید.
ثبت‌نام
با وارد کردن ایمیل خود مطالبی خواندنی و جذاب دریافت کنید.