تنها یک بار زندگی می‌کنیم...
021 4166 3000

نکاتی درباره‌ی گذرنامه (پاسپورت)

گذرنامه، یکی از مدارک شناسایی رسمی است که از طرف دولت، برای اتباع یک کشور صادر می‌شود. داشتن گذرنامه، هم نشان‌دهنده‌ی داشتن تابعیت آن کشور است و هم امکان درخواست اجازه‌ ورود به کشورهای دیگر و یا گذر از آن‌ها را به فرد می‌دهد. فرق ویزا و گذرنامه چیست؟ آیا می‌دانید برای سفر خارجی اعتبار پاسپورت‌تان چقدر باید باشد؟ می‌دانید اگر در پاسپورت شما اعضای خانواده شما هم باشند به‌عنوان افراد در پاسپورت همراه چه قوانینی بر آن اجرا می‌شود؟ از شرایط دریافت پاسپورت برای افراد مشمول خدمت آگاهی دارید؟ چه کسانی نمی‌توانند گذرنامه دریافت کنند؟ مدارک لازم برای دریافت گذرنامه و پاسخ سوال‌های دیگرتان را در این مطلب بخوانید.

 

تورهای خارجی

آنچه باید درباره گذرنامه بدانید

تفاوت ویزا و پاسپورت

 

گذرنامه یا پاسپورت چیست؟

گذرنامه معادل فارسی پاسپورت است. اما برخی ممکن است معنای پاسپورت و ویزا را اشتباه بگیرند. گذرنامه یا پاسپورت در واقع سند مجوز خروج شهروندان از کشورشان است. این سند حقوق و امنیت شخص را در خارج از مرزهای کشورش تضمین می‌کند. گذرنامه یا پاسپورت ریشه تاریخی دارد؛ نخستین گذرنامه در 450 سال پیش از میلاد صادر شد. گذرنامه در اغلب کشورها به صورت دفترچه کوچکی با رنگ‌های قرمز، آبی، سبز و... صادر می‌شود. گذرنامه ایرانی زرشکی رنگ و نشان جمهوری اسلامی با رنگ طلایی روی آن درج شده است. در صفحات آن مشخصات فرد به فارسی و انگلیسی ثبت شده. در بقیه صفحات که حدود 30 صفحه است مهرهای ورود و خروج فرد ثبت می‌شود. 

 گذرنامه در واقع سند مجوز خروج شهروندان از کشورشان است.

ویزا چیست؟

این سند توسط نمایندگان دولت هر کشور در سفارتخانه‌ و کنسولگری به شهروندان دیگر کشورها صادر می‌شود. ویزا ممکن است به صورت برگه‌ای در گذرنامه فرد ضمیمه شود یا به صورت برگه‌ای مجزا به متقاضی داده شود. هم‌چنین ویزا با توجه به هدف فرد از ورود به کشورهای خارجی انواع مختلفی دارد؛ ویزای کاری، تحصیلی، توریستی و... از جمله این ویزاها هستند. این ویزاها ممکن است به صورت یک بار یا چند بار ورود به کشور مقصد صادر شود. به عبارتی ویزا هدف فرد را برای ورود به کشور دیگر و زمان اقامت او را مشخص می‌کند. در حالی که گذرنامه نوعی کارت شناسایی است که هویت فرد را مشخص می‌کند. برای دریافت ویزا یا گرفتن وقت سفارت بعضی از کشورها می‌توانید از خدمات ویزا و خدمات ویژه دالاهو استفاده کنید.

پیکاپ پاسپورت یا پیکاپ ویزا چیست؟

کلمه پیکاپ (Pickup) در اصطلاح انگلیسی به معنی برداشتن و یا تحویل گرفتن چیزی و یا کسی است. گاهی برای اخذ ویزای بعضی از کشورها (به دلیل تعطیلی سفارتخانه و یا کنسولگری مدنظر) شما باید به یک کشور واسطه مراجعه کنید؛ این عمل را اصطلاحا پیکاپ می‌گویند. سفر به کشور سوم علاوه بر هزینه‌های اقامت و پروازی، مشکلاتی برای تنظیم زمان رفتن و طی کردن مراحل اداری دارد. شما می‌توانید این مراحل را برای پیکاپ ویزای انگلستان و کانادا به دالاهو بسپارید. 

از کجا گذرنامه بگیریم؟

اتباع ایرانی می‌توانند برای دریافت گذرنامه باید با در دست داشتن مدارک مورد نظر به یکی از دفاتر پلیس + 10 نزیک‌تان مراجعه کنند. پس از پرداخت مبالغ مشخص شده در سایت  epolice.ir با استفاده از دستگاه کارتخوان (POS) مستقر دفاتر، مدارک خود را تحویل و فرم‌های مربوطه را پر کنند.

مدارک مورد نیاز برای دریافت یا تعویض گذرنامه

  • حضور شخص متقاضی با هر سنی الزامی است.
  • اصل و کپی شناسنامه و کارت ملی و یا تأئیدیه ثبت احوال برای کلیه متقاضیان.
  • ارائه اصل آخرین گذرنامه (در صورت معتبر بودن)
  • یک (1) قطعه عکس 6x4 جدید و رنگی با زمینه سفید و تمام رخ.
  • اجازه محضری برای افراد زیر 18 سال از سوی پدر و یا قیم قانونی.
  • افراد بالای 15 سال ضمن حضور در دفتر می‌بایست شناسنامه عکس‌دار ارائه نمایند.
  • افراد زیر 15 سال ضمن حضور در دفتر می‌بایست گواهی اشتغال به تحصیل، دفترچه بیمه و یا گذرنامه عکسدار ارائه نمایند.
  • بازنشستگان نظامی که 5 سال تمام از بازنشستگی آنها نگذشته است ارائه نامه از حفا یگان مربوطه الزامی است.
  • بازنشستگان نظامی که 5 سال از بازنشستگی آنها می‌گذرد می‌بایست اصل و کپی کارت کانون بازنشستگان را ارایه دهند (نیازی به ارایه گواهی از سازمان متبوع نمی‌باشد).
  • نظامیان شاغل می‌بایست نامه موافقت حفا یگان مربوطه را ابتدا به دبیرخانه اداره گذرنامه ارایه و پس از ثبت به دفاتر خدمات الکترونیک انتظامی ارایه نمایند.

در مورد عکس‌ گذرنامه به نکات زیر توجه کنید: 

  •  6 ماه از تاریخ انداختن آن نگذشته باشد.
  • آقایان بدون کلاه و عینک کراوات و زیور آلات و آرایش مو و محاسن به طوری که پیشانی و گوش‌ها مشخص باشند. همچنین رنگ لباس و زمینه یکسان نباشد.
  • خانم‌ها با حجاب کامل بدون آرایش و زیورآلات، با استفاده از روسری و یا مقنعه ساده و تیره به طوری که گردی صورت مشخص باشد. (برای دختران بالای 6 سال با حجاب کامل)

برای گرفتن گذرنامه به دفاتر پلیس به علاوه 10 مراجعه کنید.

از چه سنی می‌توان گذرنامه گرفت؟

برای داشتن گذرنامه محدودیت سنی وجود ندارد و حتی نوزادان هم می‌توانند گذرنامه‌ی جداگانه داشته باشند. اجازه‌ دریافت گذرنامه، بعد از بررسی مدارک و انجام مصاحبه‌ حضوری کوتاه با متقاضی، صادرشده و گذرنامه، حداکثر تا ده روز بعد، از طریق پست به نشانی پستی متقاضی ارسال خواهد شد. 

اعتبار پاسپورت برای سفر چقدر باید باشد؟

برای سفر دقت کنید پاسپورت شما به هنگام خروج از کشور باید حداقل 7 ماه اعتبار داشته باشد. البته قوانین هر کشور در خصوص پذیرش مسافر و مدت اعتبار پاسپورت در هر زمان ممکن است تغییر کند. به‌طور مثال برای سفر به ترکیه تا قبل از آوریل 2014 شما می‌توانستید با اعتبار حتی 1 ماه هم وارد ترکیه شوید اما از آوریل 2014 به بعد این امکان وجود ندارد. یعنی شما پاسپورت‌تان باید حتماً 6 ماه اعتبار را داشته باشد. زیر 5 ماه تا 2 ماه شما جریمه می‌شوید و زیر 2 ماه هم اجازه ورود به کشور ترکیه را ندارید. ممکن است این قانون در هرسال تغییراتی داشته باشد.

 قوانین مربوط به پاسپورت همراه

اگر در پاسپورت شما اعضای خانواده شما هم باشند، به‌عنوان افراد در پاسپورت همراه چه قوانینی بر آن اجرا می‌شود؟

  • دقت کنید که برخی از کشورها قوانین متفاوتی دارند؛ مثل هند که حتی نوزاد هم باید پاسپورت جداگانه داشته باشد. پیشنهاد ما این است که از همان اول که قصد دارید پاسپورت بگیرید به‌صورت جداگانه برای هر فرد اقدام کنید.
  • اگر پاسپورت‌تان همراه است حتماً قبل از خرید تور به مشاور فروش شرکت مجری تور اعلام کنید که شما دارای پاسپورت همراه هستید. یعنی همسر یا فرزندتان توی پاسپورت شما یا شما در پاسپورت والدین‌تان هستید.
  • این مسئله یک سری اشکالات را ایجاد می‌کند. مثلاً اگر آقایی در پاسپورت والدین به‌عنوان همراه باشد و 15 سالش تمام‌شده باشد اجازه خروج پیدا نمی‌کند و حتماً باید پاسپورتش را جدا کند. یا اگر خانمی 17 سالش تمام‌شده باشد و در پاسپورت یکی از والدینش باشد اجازه خروج از کشور پیدا نمی‌کند. بنابراین برای اینکه از خسارات احتمالی جلوگیری شود پاسپورت خود را حتماً جدا کنید.

پاسپورت افراد مشمول خدمت

اگر کسی مشمول خدمت سربازی و به  سربازی نرفته باشد چه گونه می‌تواند پاسپورت تهیه کند و به خارج از کشور برود؟

  • اگر افرادی که مشمول خدمت سربازی هستند دانشجو باشند با آوردن گواهینامه اشتغال به تحصیل و مراجعه به مراکز نظام‌ وظیفه شهر خود و پلیس به‌علاوه 10 و سپردن وثیقه می‌توانند پاسپورت موقت داشته باشند.
  • اعتبار پاسپورت فقط به‌اندازه طول سفر آن‌ها و رفت‌ و برگشت سفر محاسبه می‌شود و اگر کسی دانشجو نیست و یا گواهی نمی‌تواند داشته باشد متأسفانه نمی‌تواند از پاسپورت موقت استفاده کند.

قبل از اقدام به خروج حتما از ممنوع الخروج نبودتان اطمینان حاصل کنید.

چه کسانی نمی‌توانند گذرنامه دریافت کنند؟

  • کسانی که در ایران و خارج از ایران سوء پیشینه دارند.
  • افرادی که به هر دلیلی از طرف مقامات قضایی حق خروج از کشور را ندارند. 
  • افرادی که خروج آنها از ایران بنا به تشخیص مقامات قضایی مخالف مصالح جمهوری اسلامی ایران باشد.
  • کسانی که بدهی مالیاتی و اجرای دادگستری و ثبت اسناد باشند ممکن است اجازه خروج از کشور را نداشته باشند. 

ممنوع‌الخروج نبودن

قبل از اینکه اقدام به خرید تور کنید حتماً مطمئن باشید که ممنوع‌الخروج نیستید. شما با مراجعه به سایت exitban.ssaa.ir می‌توانید از ممنوع‌الخروج بودن‌تان مطلع شوید. اگر ممنوع‌الخروج باشید و موقع پرواز به شما اجازه پرواز داده نشود کلیه هزینه تور شما سوخت کامل اعلام می‌شود و هیچ مبلغی به شما برگشت داده نخواهد شد. بنابراین موضوع ممنوع‌الخروج بودن رو جدی بگیرید.

شرایط گرفتن پاسپورت برای خانم‌ها:

  • موافقت رسمی همسر برای زنان متأهل و موافقت رسمی ولی یا قیم برای افراد زیر ١٨سال که تقاضای گذرنامه‌ی جداگانه دارند. 
  • در مورد زنان متأهلی که مقیم خارج از کشور هستند و یا همسر غیر ایرانی دارند، داشتن موافقت رسمی همسر ضروری نیست. 
  • ارائه‌ اصل و فتوکپی مدارک فوت و یا طلاق، در مورد زنانی که همسرشان فوت کرده و یا طلاق گرفته‌اند، الزامی است. 
  • زنان متأهل که همسرشان مفقودالاثر، غایب و یا به هر دلیلی در دسترس نیست، احتیاج به مجوز دادستان دارند. 
  • افراد زیر ١٨ سال در صورت فوت ولی و عدم دسترسی به جد پدری و مشخصات قیم یا ولی قهری، با داشتن مجوز دادستان می‌توانند اقدام به دریافت گذرنامه نمایند. 

در سفر برای اخذ ویزا از سپردن گذرنامه یا هرگونه مدرکی به افراد واسطه خودداری کنید.

شرایط گرفتن پاسپورت برای مشمولین خدمت:

  • اصل و فتوکپی کارت پایان خدمت، کارت معافیت دائم و یا موافقت نظام‌وظیفه عمومی برای آقایانی که به سن مشمولیت رسیده‌اند. 
    توجه: مشمولینی که به‌جای مدرک نظام‌وظیفه، موافقت کتبی معاونت وظیفه عمومی را جهت دریافت گذرنامه ارائه نمایند، مهر خروج از کشور آن‌ها به استناد همین نامه صادر می‌شود و ممکن است زمان محدودی را شامل شود. لازم است متقاضی به تاریخ خروج از کشور توجه داشته باشد. در خصوص آقایانی که بالای 50 سال سن دارند ارائه کارت پایان خدمت الزامی نیست. 
  • موافقت حفاظت اطلاعات یگان خدمتی برای کارکنان شاغل نیروهای مسلح و کارکنانی که کم‌تر از ٥ سال از تاریخ رها شدنشان می‌گذرد. 
    توجه: کارکنان بالای ٥ سال و بازنشسته لازم است مدارکی مبنی بر مدت‌زمان بازنشستگی ارائه دهند. 

انواع گذرنامه‌‌های ایران

گذرنامه توریستی (عادی): برای گردشگری، تجارت و تحصیل در کشورهای خارجی این گذرنامه صادر می‌شود.

گذرنامه دیپلماتیک: مقامات سیاسی برای خروج از کشور باید اقدام به دریافت گذرنامه دیپلماتیک بکنند. 

گذرنامه خدمت: کارمندان برای انجام ماموریت و سفرهای کاری نیازمند دریافت گذرنامه خدمت هستند. مراحل دریافت این گذرنامه مانند گذرنامه دیپلماتیک متفاوت است. 

توصیه‌های عمومی

  • حضور شخص متقاضی جهت ارائه‌ مدارک الزامی است. 
  • متقاضی فقط در زمان ارائه‌ مدارک می‌تواند مدارک همسر و فرزندان خود را ضمیمه نماید تا به‌عنوان همراه در گذرنامه‌ی او درج شوند. 
  • گذرنامه‌ها با اعتبار پنج‌ساله و غیرقابل تمدید صادر می‌گردند. 
  • هنگام تحویل مدارک، ارائه‌ نشانی کامل پستی متقاضی ضروری است. 
  • متقاضیان تعویض گذرنامه، باید اصل و کپی گذرنامه‌ قبلی خود را ارائه نمایند. کپی باید از صفحه‌ مشخصات و صفحاتی که مهر روادید و ورود و خروج دارند، تهیه‌ شده باشد.
  • به‌هیچ‌عنوان و تحت هیچ شرایطی مدارک هویتی خود مثل گذرنامه، شناسنامه و... را در اختیار افراد ناشناس قرار ندهید چراکه در صورت وقوع هرگونه مشکل یا سو استفاده از این مدارک توسط هر شخص دیگر مسئولیت آن بر عهده شما خواهد بود. 
  • چنانچه گذرنامه خود را برای انجام سفر در اختیار شرکت مسافربری قرار داده‌اید حتماً نسبت به اخذ رسید آن با درج زمان تحویل گذرنامه اقدام نمایید. 
  • هنگام ورود به کشورهای دیگر دقت نمایید تا گذرنامه شما ممهور به مهر ورود شده باشد، لازم به ذکر است حتی در صورت سهل‌انگاری پلیس مرزی، صاحب گذرنامه ازنظر مقامات، متهم به عبور غیرمجاز بوده و عواقب این امر متوجه شما خواهد بود.
  •  در سفر برای اخذ ویزا از سپردن گذرنامه یا هرگونه مدرکی به افراد واسطه خودداری کنید. به اشخاص بدون یونیفورم و کارت شناسایی در فرودگاه‌ها، پایانه‌ها و سایر اماکن که در ظاهر به‌ قصد کمک یا کنترل مدرک و در باطن به‌ قصد دیگری به شما نزدیک می‌شوند، اعتماد نکنید و از ارائه وسایل و مدارک همراه خود به‌خصوص «گذرنامه» پرهیز نمایید.
  • افرادی که با اجازه سازمان یا فردی گذرنامه می‌گیرند، اگر سازمان یا فرد موردنظر از اجازه‌اش خودداری کند، فرد نمی‌تواند از کشور خارج شود و گذرنامه او تا برداشتن مانع ضبط خواهد شد. 
  • در هر سفر حداقل دو کپی از گذرنامه خود داشته باشید.

 

 

 



1399/01/23 | کد مطلب: 2526
برچسب‌ها: نکات سفرویزا
حامد احمدی

کارشناس ادبیات، کارشناس ارشد گردشگری، علاقمند به سفر و طبیعت


گردآوری و تنظیم: تحریریه دالاهو
لطفا در نشر دانسته‌های خود کوشا باشید.
برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب‌سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.


  • به اشتراک بگذارید:



تور مرتبط با این موضوع کدام است؟
بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل
نیاز به اجازه همسر هست ?
1402/09/16 02:38
سلام وقت به خیربنده ۵ سال هست اقامت کوتاه مدت توریستی ترکیه رو دارن و اخرین باری که تمدید پاسپورت کردم در ترکیه بود و در پاسپورتم محل اقامت ترکیه زده شده.میخاستم بدونم برای تمدید مجدد پاسپورتم
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1402/10/05 13:31
دوست عزیز
سلام

لطفا به سفارت مراجعه کنید.

با تشکر از پیام شما

جلال بنگینی
1402/06/15 23:39
سلام من با خانواده به عراق آمدم اینجا پاسپورتم گم شده باید چیکارکنم کنسول جواب خوبی ندادن
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1402/06/18 16:54
دوست عزیز
سلام

باید به مراکز پلیس+10 مراجعه کنید تا راهنمایی تان کنند.

با تشکر از پیام شما

ناشناس
1402/01/14 18:24
سلام شوهر من الان ترکیه است من خودم ایران هستم برای خودم ودوتا پسرم که زیرنه سال هست می‌خوام پاسپورت بگیرم آیا امکانش هست
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1402/01/31 10:16
دوست عزیز
سلام

لطفا به مراکز پلیس +10 مراجعه کنید.

با تشکر از پیام شما

ناشناس
1402/06/01 05:56
سلام زنگ بزنید راهنمایی میکنم 093-----
علی مومنیان
1401/08/01 09:42
سلام وقت بخیر اگر فامیل بعضی از اعضا خانواده تغییر کرده باشد امکان گرفتن پاسپورت مشترک هست؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1401/08/04 09:36
دوست عزیز
سلام

لطفا به مراکز پلیس +10 برای استعلام این موارد مراجعه کنید.

با تشکر از پیام شما

علی مومنیان
1401/07/30 21:28
سلام وقت بخیر اگر فامیل بعضی از اعضا خانواده تغییر کرده باشد امکان گرفتن پاسپورت مشترک هست؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1401/08/04 09:35
دوست عزیز
سلام

لطفا به مراکز پلیس +10 مراجعه کنید.

با تشکر از پیام شما

جوادی احمد
1401/07/06 18:23
با سلامامید دارم روز خوشی داشتہ باشید من متولد ایرانم تا سیزدہ سال ایران بودم بعدن رفتم پاکستان الان الحمدللہ ۱۸ساله شدم آیا میتوانم شناسنامه بگیرممنتظر پاسخ مثبت شما ھستمخدا حافظ یا علی
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1401/07/10 10:54
دوست عزیز
سلام

لطفا با شرکت هایپرشیا که فعال در زمینه اخذ ویزا هستن تماس بگیرید.
09011307827
با تشکر از پیام شما

علی احمد
1401/07/06 18:12
سلام علیکممن متولد ایران هستم تا سیزده سال در ایران بودم بعدن رفتم پاکستان الان ۱۸ سالمه میتوانم شناسنامه بگیرم منتظر پاسخ مثبت شما ھستم یا علی خدا حافظ
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1401/07/10 11:04
دوست عزیز
سلام

متاسفانه ما در این زمینه فعالیتی نداریم و در این مطلب فقط در مورد نحوه اخذ پاسپورت اطلاعاتی نوشته شده است.

با تشکر از پیام شما

نیلوفر
1401/05/20 13:05
سلام وقتتون بخیر آیا خارجی ها میتوانند پاسپورت ایران بگیرن و در ایران زندگی کنند ؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1401/05/23 14:08
دوست عزیز
سلام

بله. در صورت داشتن شرایط لازم می‌توانند. لطفا با شماره هایی که در این صفحه وجود دارد برای کسب اطلاعات دقیق تر تماس بگیرید.

با تشکر از پیام شما

علي
1401/03/19 10:27
سلام، من دانشجوي كارشناسي هستم. ميخواستم پاسپورت بگيرم ولي قصد سفر ندارم فعلا. احتياج به وثيقه هست؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1401/03/31 14:23
دوست عزیز
سلام

اطلاعاتی که در این زمینه داشتیم همگی داخل متن نوشته شده است. برای اطلاعات بیشتر لطفا به مراکز پلیس+10 مراجعه کنید.

با تشکر از پیام شما

سلام
1401/02/31 17:12
سلام خسته نباشید ببخشید من شناسنامه المثنی دارم میخواستم بدونم ایا خللی تو گرفتن ویزا ایجاد میکنه یا خیر؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1401/03/02 11:34
دوست عزیز
سلام

خیر مشکلی نیست.

با تشکر از پیام شما

پرهام
1400/10/07 15:32
سلام من 16 سالمه و شناسنامه عکس دار دارم برای کارت ملی هم اقدام کردم ولی هنوز به دستم نرسیده میتونم برای پاسپورت اقدام کنم؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1400/10/12 10:25
دوست عزیز
سلام

لطفا به مراکز پلیس +10 مراجعه کنید.

با تشکر از پیام شما

رامین
1400/07/24 19:44
سلام من دوماه پیش باویزاایران رفتم ودوباره برمیگشتم افغانستان البته ویزام ۴۵روزگذشته بودبعددرمسیربازگشت ردومرزشدم پاسپورتم خروجی نخوردالان ویزابگیرم مشکلی پیش میادبایدچیکارکنم ممنون
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1400/07/28 12:01
دوست عزیز
سلام

لطفا با شرکت هایپرشیا که فعال در زمینه اخذ ویزا هستن تماس بگیرید:
09011307827

با تشکر از پیام شما

رضا
1400/05/08 04:28
سلام. خسته نباشید. من کارت ملی هوشمند خود را گم کرده ام . الان احتیاج به گرفتن اجازه خروج از کشور از همسرم و همچنین گرفتن مهر خروج از اداره گذرنامه را دارم. آیا با رسید اقدام برای کارت هوشمند میتوانم این کارها را انجام بدهم؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1400/05/09 10:21
دوست عزیز
سلام

لطفا به مراکز پلیس +10 مراجعه کنید.

با تشکر از پیام شما

علی
1400/05/01 14:37
سلام من ۱۶ سال دارم میخوام پاسپورت بگیرم ولی قصد سفر ب جایی رو ندارم آیا باید وثیقه بزارم تا بهم پاسپورت بدن و شرایط گرفتن پاسپورت برا من چی هست
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1400/05/02 11:05
دوست عزیز
سلام

خیر. برای دریافت پاسپورت نیازی به وثیقه ندارید. لطفا به مراکز پلیس +10 مراجعه کنید.

با تشکر از پیام شما

Shima
1400/04/01 13:51
سلام خسته نباشین من ی صفحه از پاسپورتم ک رفتم ارمنستان همون صفحه کنده شده آیا مشکلی پیش میاد؟؟؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1400/04/02 11:47
دوست عزیز
سلام

لطفا به مراکز پلیس +10 مراجعه و درخواست تعویض پاسپورت کنید.

با تشکر از پیام شما

حمید سلیمان زاده
1400/03/06 19:37
سلام ساکن امریکا هستم اصل شناسنامه و گذرنامه باطله که سالیان پیش از واشنگتن صادر شده را در اختیار دارم ولی ( کارت ملی ) تا به حال نگرفته ام چطور می توانم برای گرفتن گذرنامه جدید اقدام کنم چو در سایت میخک یا دفتر اولین چیزی که می خواهد شماره کارت ملی است لطفا راهنمایی بفرمایید ، سپاسگزارم
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1400/03/08 11:51
دوست عزیز
سلام

لطفا به همکار ما در واتساپ پیام دهید:
شماره واتساپ دالاهو: 00989196774938

با تشکر از پیام شما

نیایش خاکشور
1400/01/30 12:57
سلام من کارت هوشمند نگرفتم وبرای پاسپورت میتونم ازکارت شناسایی قدیمیم استفاده کنم
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1400/01/31 11:09
دوست عزیز
سلام

اگر برای کارت ملی هوشمند اقدام کردین و برگه کاغذی (رسید) آن را در اختیار دارید می‌توانید اقدام کنید. در حال حاضر کلیه کارهای اداری با کارت ملی هوشمند جدید یا رسید کاغذی آن که نشان می دهد شما برای دریافت آن اقدام کرده اید انجام می‌شود.

مريم سواري
1400/01/21 22:09
سلام من 18سالمه ميتوانم باسپورت ميگيرم بدون حضور والديم بايد كجا برم
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1400/01/28 10:33
دوست عزیز
سلام

بله می توانید پاسپورت دریافت کنید. لطفا به مراکز پلیس +10 مراجعه کنید.

با تشکر از پیام شما

میلاد جعفری
1400/01/18 01:00
سلام وخسته نباشیدمن پاسپورت و اقامت قم را دارم میتوانم گذرنامه بگیرم
پاسخ دهید...
متین
1400/01/18 09:41
مگه قم پاسپورت داره؟!
مسعود
1399/11/17 21:10
سلام من 6ماه ممنوع الخروج هستم آیا در این مدت میتونم پاسپورت بگیرم
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1399/11/18 09:50
دوست عزیز
سلام

لطفا به مراکز پلیس+10 مراجعه کنید.

با تشکر از پیام شما

رویا محمودی
1399/10/15 23:08
با سلام من دویاله که از طریق پیوست ازدواج در المان زندگی میکنم و تاریخ پایان پاسپورت ایرانیم زیر 6ماه است زودتر از موعد تمدید نمیکنن الان. ولی کارت اقامت المان رو دارم که اونهم کمتر از 6ماهه و باید تمدید کنممیخام به ایران برم ایا میتونم
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1399/10/16 09:15
دوست عزیز
سلام

لطفا با وکلای امور مهاجرت مشورت کنید. متاسفانه اطلاعاتی در این مورد نداریم.

با تشکر از پیام شما

Sahar
1399/10/06 18:19
سلام وخسته نباشید .من یکسال خوردی هست ترکیه زندگی میکنم .از ایران باپاسپورت اومد وارد ترکیه هستم .دوباره میخام برگردم ایران .توی این یکسال خوردی چقدر باجریمه امو رو پرداخت کنم .وکجا باید برم پرداخت کنم
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1399/10/07 10:26
دوست عزیز
سلام

برای مدت زمان بیش از 90 روز باید به ازای هر روز جریمه پرداخت کنید. جریمه در مبادی خروجی از کشور ترکیه از شما اخذ خواهد شد. در فرودگاه یا از مرز زمینی در همان مرز.

با تشکر از پیام شما

Hooman
1399/10/01 18:14
سلام کارت خدمتتم و گم کردم چطور میتونم پاسپورت بگیرم
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1399/10/02 11:43
دوست عزیز
سلام

لطفا با مراجعه به مراکز پلیس +10 نسبت به ارسال درخواست برای صدور المثنی کارت پایان خدمت خود اقدام کنید.

با تشکر از پیام شما

نعمت الله حیدری
1399/09/27 10:02
سلام من با گذرنامه وارد ایران شدم آلن سه ساله نرفتم امکان تمدید ویا اقامت است برام
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1399/09/29 11:08
دوست عزیز
سلام

لطفا به مراکز پلیس +10 مراجعه و سئوال خود را بپرسید. متاسفانه در این زمینه اطلاعاتی نداریم.

با تشکر از پیام شما

محسن
1399/09/17 06:34
سلام، من پارسال وقتی از ترکیه برمیگشتم به دلیل بار زیاد توسط مامور گمرک بارم بازرسی شد و بعد کلمه k 89 رو توی گذرنامه ام قید کرد، میخواستم بدونم این عبارت به چه معناست و آیا میشه با اینکه ۳ سال از اعتبار گذر نامه ام باقی مونده اون رو تعویض کنم و آیا با تعویضش سریال گذر نامه ام تغییر میکنه یا نه؟؟؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1399/09/17 09:24
دوست عزیز
سلام

عبارت درج شده در پاسپورت شما میزان بار بر حسب کیلوگرم است. مورد نگران کننده‌ای نیست. برای کسب اطلاعات درباره تعویض پاسپورت و... لطفا به مراکز پلیس +10 مراجعه کنید.

با تشکر از پیام شما

مث
1399/09/15 23:31
سلام کسی اقامت داشته باشد ولی کسر مهری داشته باشد گذرنامش چ اتفاقی میوته در مرز مکنه عواقب داشته باشه؟؟
پاسخ دهید...
سينا محمدي
1399/09/13 16:48
سلام خسته نباشين، من بايد هفته بعد به تركيه برم ولي اون موقع پاسپورتم چهار ماه و نيم اعتبار داره، و نمي تونم پاسپورتم هم عوض كنم حالا ايا اجازه سوار شدن به هواپيما رو دارم؟ ايا هنوز ميشه همون جريمه حدود ٣٥٠ لير را پرداخت كرد تا بتونيم وارد تركيه بشيم؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1399/09/15 09:42
دوست عزیز
سلام

متاسفانه اطلاعی در این مورد نداریم.

با تشکر از پیام شما

خجسته
1399/08/17 19:43
سلام خدمت شما وقت بخیر.عذرخواهم من پاسپورتم همراهم نیست و برای ثبت نام در جایی شماره پاسپورت لاززم هست.من عکس از پاسپورت دارم ولی خوانا نیست.و من در شهر محل سکونتم نیستم.آیا راهی هست که بشود شماره پاسپورتم را از جایی پرسید؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1399/08/18 09:42
دوست عزیز
سلام

برای دسترسی به صفحه اول گذرنامه خود می‌توانید با مراجعه به سایت گذرنامه، اطلاعات خود را وارد کرده و با مشاهده صفحه اول گذرنامه از آن پرینت بگیرید.

با تشکر از پیام شما

بی نام
1399/07/28 10:31
سلام در پاسپورت شوهرم که صدورش سال۹۵ بوده در قسمت همراهان دو خط به صورت ستاره نوشته شده ایا در سفر کسی همراه او بوده
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1399/07/29 15:06
با سلام
خیر. در واقع قسمت همراهان رو خط زدند.
بی نام
1399/07/28 10:26
سلام در پاسپورت قدیمی شوهرم نام دو همراه به صورت ستاره امده در قسمت همراهان ولی عکسی ندارد ایا کسی همراه او بوده
پاسخ دهید...
MOHAMMAD ABDULLAHZADEH
1399/07/12 01:00
با سلام.ترکیه زندگی میکنم.۲۹سالمه خدمت سربازی نرفتم.میخوام پاسپورت بگیرم.در ایران دانشجو بودم و بعد از سال سوم ترک تحصیل کردم.از اون موقع تا الان ۸سالی گذشته.
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1399/07/12 09:29
دوست عزیز
سلام

متاسفانه اطلاعی در خصوص امور مهاجرت و تحصیل به ترکیه نداریم. لطفا از وکلای متخصص در این زمینه مشاوره بگیرید.

با تشکر از پیام شما

ناشناس
1399/07/08 02:49
سلام من قبلا طلاق گرفتم و شناسنامه مجردی دارم ایا لازمه برای ثبت نام لاتاری به موضوع طلاق اشاره کنم یا با وجود شناسنامه مجردی نیازی نیست
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1399/07/08 10:45
دوست عزیز
سلام

متاسفانه در زمینه لاتاری اطلاعاتی نداریم. لطفا به وکلای حقوقی و کسانی که در امر مهاجرت به آمریکا فعال هستند، پیام دهید.

با تشکر از پیام شما

احمد
1399/06/23 01:44
سلام خسته نباشید.من بخاطر کرونا قاچاقی امدم ترکیه پاسپورتم دارم الان میخام برگردم بدون مهر خروج و ورود به ترکیه چکار باید بکنم.کسی جواب درست نمیده بهم لطفا اگه مقدوره راهنمایی کنید.ایران هیچ مشگلی ندارم.نمیخامم قاچاقی برگردم خیلی سخته .ممنون
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1399/06/25 14:44
دوست عزیز
سلام

متاسفانه اطلاعاتی در این مورد نداریم. لطفا با وکلای حقوقی آشنا به امور مهاجرت مشاوره کنید.

با تشکر از پیام شما

maryam
1399/06/19 19:19
من 14 سال دارم یا میتوانم بی اجازه پدرومادر ام با گذر نامه وارد کربلا شوم
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1399/06/20 09:53
دوست عزیز
سلام

تا جایی که ما مطلع هستیم چنین امکانی را ندارید. اما برای کسب اطلاعات دقیق تر به مراکز پلیس+10 مراجعه کنید.

با تشکر از پیام شما

سپیده
1399/06/17 18:32
سلاممن پاسپورت گرفتم با اجازه ی شوهرم. وبعدش طلاق گرفتم، الان برای خروج از کشور، اجازه ی پدر میخواد یا نیازی نیست‌؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1399/06/18 10:59
دوست عزیز
سلام

برای اطلاعات دقیق لطفا به مراکز پلیس +10 مراجعه کنید؛ اما احتمالا نیازی به اخذ اجازه پدر ندارید.

با تشکر از پیام شما

زهرا
1399/05/31 16:20
سلام من دختر ۲۰ ساله هستم و مقیم کشور ترکیه هستم ایا پدرم میتونه مانع خروج من از کشور بشه؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1399/06/02 12:54
دوست عزیز
سلام

تا جایی که ما مطلع هستیم پدر شما اختیار ممنوع‌الخروج کردن شما را در ایران دارند اما اگر در کشور ترکیه باشید، خیر. لطفا برای کسب اطلاعات دقیق‌تر به مشاورین متخصص در این زمینه مراجعه کنید.

با تشکر از پیام شما

زهرا
1399/05/31 16:16
سلام من دختر ۲۰ ساله هستم و مقیم کشور ترکیه هستم ایا پدرم میتونه مانع خروج من از کشور بشه؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1399/06/01 11:28
دوست عزیز
سلام

به احتمال زیاد ایشان میتوانند مانع خروج شما از ایران شوند اما در مورد کشورهای دیگر، خیر. لطفا بریا کسب اطلاعات دقیق‌تر به مراکز پلیس+10 یا مشاورین حقوقی متخصص مراجعه کنید.

با تشکر از پیام شما

ناشناس
1399/08/03 18:31
سلم من دخترم ب صورت قاچاقی رفته عراق الان گفتن باید ۵۰۰هزاردینارببرم تا ازادش کنن برگرددرضمن پاسپورت ندارم گذرنامه همان امان نامه هست ک برم بگیرم دخترم رابیارم
kafaenafise1380@gmil.com
1399/03/25 13:44
سلام ازکجابایداجازه دادستان برای صدورپاسپورت بگیریم برای زنی که همسرش مفقودشده؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1399/03/26 10:18
دوست عزیز
سلام

لطفا به مراجع قانونی و مراکز پیشخوان دولت مراجعه کنید. متاسفانه اطلاعاتی در این مورد نداریم.

با تشکر از پیام شما

مازيار
1399/03/19 04:16
با سلام و احتراممن در انگلستان زندگي ميكنم و قصد سفر به ايران را دارم،اعتبار گذرنامه ايراني من تا ٢ ماه ديگه تموم ميشه، ايا امكان سفر به ايران را دارم قبل از پايانه اعتبار يا چون زير ٦ ماه اعتبار هست بايد تمديد كنمسپاس فراوان
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1399/03/19 10:45
دوست عزیز
سلام

معمولا زیر 6 ماه امکان سفر ندارد اما برای اطمینان از این موضوع حتما به کنسولگری مراجعه و از ایشان استعلام کنید.

با تشکر از پیام شما

فرانک
1399/03/13 19:42
سلام من ایرانی هستم ولی پاسپورت و شهروندی ترکیه هم دارم قصد سفر به ایران دارم ولی از اعتبار پاس ایرانیم 2 ماه گذشته یعنی باطل شده میخواستم بدونم چیکار میتونم بکنم ؟آیا امکانش هست به پلیس ترکیه پاس ترکم رو نشون بدم و وقتی وارد ایران شدم به پلیس گذرنامه پاس ایرانیم رو نشون بدم و داخل بشم ؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1399/03/19 10:39
دوست عزیز
سلام

پاسپورتی که منقضی شده باشد فاقد اعتبار است و امکان استفاده از آن نیست.

با تشکر از پیام شما

ناشناس
1399/09/08 00:30
برو سفارت ایرا 80 یورو بده پاس جدید بگیر
؟؟؟
1399/02/14 15:18
سلام من ۲۰ سالمه قصد به سفر هند دارم اگر خواستم پاسپورت درست کنم جدا گانه باید خانواده رضایت بدن یا نه لازمی نیست چون جداگانه است   قصد دارم اونجا زندگی کنم میتوانم ....آیا مشکلی است که اونجا زندگی کنم
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1399/02/15 16:39
دوست عزیز
سلام

باید به مراکز پلیس +10 مراجعه کنید و اطلاعات دقیق را بگیرید.

با تشکر از پیام شما

S.h.m
1399/01/31 21:30
سلام وقت بخیر برای گرفتن پاسپورت ،همان گونه که در مطلب ذکر شده،شرایط اتباع ایرانی است.در رابطه با اتباع خارجی،به چه گونه است؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1399/02/01 09:45
دوست عزیز
سلام

اتباع خارجی باید نسبت به دریافت تبعیت ایرانی اقدام کنند پس از آن می‌توانند پاسپورت ایرانی دریافت کنند.

با تشکر از پیام شما

سوگند
1398/12/05 23:11
سلام یک خانم شهروند افغانستان هستم پاسپورتم را در ایران کم کردم حاالا بعد از گذشت چند سال و داری فرزند شدن چه راهکاری هست ک پاسپورت بگیرم؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1398/12/06 10:42
دوست عزیز
سلام

لطفا به مراکز پلیس +10 مراجعه کنید.

با تشکر از پیام شما

آزاده
1398/11/30 13:30
سلام وقت بخیر شرمنده من بار اولی هستش که برای گرفتن پاسپورت اقدام کردم و متاسفانه در هنگام پر کردن اطلاعات مدرک تحصیلی رو اشتباه نوشتم تاثیری داره روی گرفتن پاسپورتم یا نه ممنون میشم جواب بدین
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1398/12/03 09:14
دوست عزیز
سلام

معمولا موثر نیست. برای کسب اطلاعات دقیق تر به مراکز پلیس +10 مراجعه کنید.

با تشکر از پیام شما

هستی
1398/11/20 22:46
من 17 سالمه و برای عکس دار کردن شناسنامه اقدام کردم میخواستم بپرسم که با رسیدی که اداره ثبت احوال بهم داده برای عکسدار کردن،میتونم با همون رسید پاسپورت بگیرم یا حتما باید خود شناسنانه باشه؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1398/11/21 09:32
دوست عزیز
سلام

تا جایی که ما در جریان هستیم باید اصل شناسنامه حتما باشد. اما شما می توانید برای کسب اطلاعات دقیق تر به پلیس +10 مراجعه کنید.

با تشکر از پیام شما

Romina
1398/11/01 17:58
سلام. همسرم افغانه. آیا با گرفتن اقامت ایران میتونه از پاسپورت ایرانی بهره مند بشه؟ یا اگه بخواد ب کشوری سفر کنه میتونه از ایران ویزا بگیره برای کشور مقصد؟
پاسخ دهید...
رامین
1398/10/30 22:18
سلام،پاسپورت مخدوشی که به اداره گذرنامه تحویل میدهیم ابطال میشود؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1398/11/01 11:07
دوست عزیز
سلام

در صورت مخدوش شدن و یا آبدیدگی گذرنامه خود در اولین فرصت ضمن شرح کتبی موارد مخدوش و یا آبدیده از طریق ادارات پلیس +10 می توانید نسبت به دریافت گذرنامه جدید اقدام کنید.

با تشکر از پیام شما

سپیده
1398/10/19 02:40
سلام. من 20 سالمهکارت ملیم گم شده و درخواست واسه المثنی دادم هنوز نیومده. واسه ی سفر فوری باید پاسپورت بگیرم.میخوام ببینم بدون کارت ملی برم پلیس 10 ثبت نام میکننینی با اون برگه ای ک از پست بابت کارت ملیم میگیرم میتونم درخواست پاسپورت کنم یا ن
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1398/10/19 09:43
دوست عزیز
سلام

با برگه ای که دارید امکان دریافت پاسپورت هست. لطفا برای ثبت نام به مراکز پلیس +10 مراجعه کنید.

با تشکر از پیام شما

سیما
1398/10/18 02:24
سلام ممنون از پاسخ هاتون ، میخوام بدونم اگر بعد از منقضی شدن پاسپورت و زمانی که میخواهین درخواست پاسپورت جدید بدیم ، میتونیم از امضای جدید استفاده کنیم؟ هم برای فرم های درخواست هم برای داخل خود پاسپورت منظورمه.
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1398/10/19 09:33
دوست عزیز
سلام

در مورد این جزییات به پلیس +10 مراجعه کنید.

با تشکر از پیام شما

ناشناس
1398/10/14 17:23
با سلام پاسپورت پسرم ٤ماه اعتبار داره ايا ميتونه با اين پاس از كشور خارج بشه به مقصد استراليا؟؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1398/10/15 09:10
دوست عزیز
سلام

معمولا توصیه می شود حداقل پاسپورت 6 ماه اعتبار داشته باشد. ممکن است مشکلی برای ایشان ایجاد شود.

با تشکر از پیام شما

ناشناس
1398/10/09 00:28
سلام وخسته نباشید ما چند نوع پاسپورت 5ساله داریم
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1398/10/09 09:43
دوست عزیز
سلام

تا جایی که ما اطلاع داریم، یک نوع پاسپورت 5 ساله داریم. پاسپورت سیاحتی.

با تشکر از پیام شما

shaghayegh Dalir
1398/10/08 18:34
سلام وقتتون بخیر من پارسال گذرنامه گرفتم الان ازدواج کردم گذرنامه هنوز اعتبار داره ؟ یعنی بدون تایید همسر هنوز اعتبار داره
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1398/10/09 09:10
دوست عزیز
سلام

مشکلی نیست. گذرنامه تونم اعتبار داره. بعد از پایان معلت اعتبار این گذرنامه، باید تایید همسر رو بریا گذرنامه بعدی بگیرین.

با تشکر از پیام شما

تولید محتوای دالاهو
1398/10/09 09:11
دوست عزیز
سلام

مشکلی نیست. گذرنامه تون اعتبار داره. بعد از پایان معلت اعتبار این گذرنامه، باید تایید همسر رو بریا گذرنامه بعدی بگیرین.

با تشکر از پیام شما

جواد
1398/10/03 10:57
سلام.خسته نباشید.من درخواست گذرنامه دادم.کشور مقصد رو مشخص نکردم من.اما کارمند زده عراق.من اگه بخوام جای دیگه برم مشکل پیش میاد؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1398/10/04 11:17
دوست عزیز
سلام
مشکلی نیست. تمام پاسپورت ها در حال حاضر سیاحتی هستند و پاسپورت زیارتی نداریم.

با تشکر از پیام شما

ناشناس
1398/08/17 17:06
برای تعویض گذرنامه اقدام کردم تغییر فامیلی داشتم چقدر طول میکشه گذرنامه بیاد
پاسخ دهید...
ناشناس
1398/08/18 09:23
دوست عزیز
سلام

معمولا کارهای مربطو به گذرنامه حدود 7 تا 10 روز زمان نیاز دارد.

با تشکرا زپیام شما

امیر
1398/08/16 10:46
سلام،من معافیت تحصیلی دارم و برای انجام یه سری. کارای اداری به پاسپورت نیاز دارم ولی قصد خروج از کشور ندارم میتونم بدونم گذاشتن وثیقه پاسپورتمو بگیرم یا حتما نیاز به وثیقه هست؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1398/08/16 12:34
دوست عزیز
سلام

با توجه به آخرین اطلاعات ما، نیاز به وثیقه هست. ممکن است این موارد تغییراتی در طی سال داشته باشند که می توانید با مراجعه به پلیس +10 اطلاعات کامل تری کسب کنید.

با تشکر از پیام شما

ناشناس
1398/08/10 15:43
گذر نامه من ۱۳ ماه اعتبار داره میتونم درخواست گذرنامه جدید کنم
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1398/08/11 12:48
دوست عزیز
سلام

داشتن گذرنامه با حداقل 6 ماه اعتبار شرط سفر به بسیاری از کشورهاست. مدت تعویض گذرنامه هم حدود هفت روزکاری زمان نیاز دارد. مشکلی نیست و می توانید گذرنامه‌تان را تعویض کنید.

Mehdi
1398/08/06 21:37
سلام من امروز رفتم پلیس 10 کلی مدارمم ازم گرفت بعد آخر سر همشونو بهم پس داد. مگه اون مدارک و عکس نباید پیش خودشون باشه. من ازش پرسیدم اینا باید پیش من بمونه، گفت آره مال خودتونه
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1398/08/08 12:14
دوست عزیز
سلام

اگر به مراکز پلیس +10 مراجعه کردین مشکلی نیست. این مراکز معتبر بوده و مرجع انجام کارهای گذرنامه و... هستند.

با تشکر از پیام شما

fg
1398/08/06 16:31
سلام برای پسرم ۲ سالم درخواست پاسپورت دادم زنگ زدن گفتن برم اداره گذر نامه چپن مشکل ثبت احوال خورده ب پاسپورتمچ مشکلی میتونه داشته باشه؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1398/08/08 12:07
دوست عزیز
سلام

بهترین کار در این مرحله مراجعه به اداره گذرنامه هست همونطور که مراجع این کار از شما خواستن.

با تشکر از پیام شما

ناشناس
1398/08/06 13:12
سلام آیا افراد زیر 18 سال برای سفر های داخلی نیاز به اجازه پدر دارند
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1398/08/13 15:39
بله. اجازه خانواده برای سفر این افراد الزامی است.
محمد رضا
1398/07/22 13:37
سلام من که پايان خدمت ندارم میتوانم پاسپورت بگیرم می خوام برم کربلا
پاسخ دهید...
واحد تولید محتوای دالاهو
1398/07/22 15:22
دوست عزیز، سلام
لطفا به پلیس +10 مراجعه کنید.
با تشکر از پیام شما.
علی اکبر
1398/07/19 14:09
سلام خسته نباشین من کارت ملیم قدیمی هست میتونم برای گرفتن پاسپورت اقدام‌ کنم‌ یانه
پاسخ دهید...
ناشناس
1398/07/20 20:04
با درود
دوست عزیز، جدیدا در همه ارگانهای دولتی نسبت به استفاده از کارت ملی قدیمی سخت گیری میشه تا همه اقدام به گرفتن کارت ملی جدید بکنند،‌لذا برای اطلاع دقیقتر میتونید از پلیس بعلاوه 10 این موضوع رو استعلام کنید.
خانم نوری
1398/07/14 14:33
سلام من مادر برا تمدید گذرنامه فرزندم به کجا مراجعه کنم حضانت محضری فرزندم با خودم است و فصد سفر به کربلا را دارم لطفا راهنماییم کنید
پاسخ دهید...
واحد تولید محتوای دالاهو
1398/07/16 16:19
دوست عزیز، سلام
لطفا به مراکز پلیس +10 مراجعه کنید.
با تشکر از پیام شما.
ناشناس
1398/07/13 19:49
سلام من فرم گذرنامه پر کردم نوشتم مقصد کشور عراق اما الان ۴ روز شد گذرنامه موقتی نیومد چیکار کنم
پاسخ دهید...
واحد تولید محتوای دالاهو
1398/07/16 16:18
دوست عزیز، سلام
لطفا با مراکز پلیس + 10 تماس بگیرید.
با تشکر از پیام شما.
شبنم
1398/07/13 13:22
سلام وقت بخیر، اگه اطلاعات شغلی مربوط به فرم گذرنامه رو وارد نکنیم ،متوجه خواهند شد که شاغل هستم ؟
پاسخ دهید...
واحد تولید محتوای دالاهو
1398/07/16 16:17
دوست عزیز، سلام
در این مورد اطلاعی نداریم.
با تشکر از پیام شما
پیمان
1398/07/11 16:09
سلام من ۴.۵روزه فرم پاسورتمو تکمیل کردم یکشنبم میخام برم کربلا هنوزنیومده چیکارکنم؟؟؟
پاسخ دهید...
واحد تولید محتوای دالاهو
1398/07/13 10:37
دوست عزیز، سلام
حداکثر زمان دریافت گذرنامه 10 روز است.
با تشکر از پیام شما.
nastaran
1398/07/10 12:57
سلام ببخشید دختری که ۱۸ سال داره و پاسپورت هم داره میتونه خودش تنها بدون محارمش با کاروان بره کربلا؟ یا حتما باید یکی از محارم باشه؟
پاسخ دهید...
واحد تولید محتوای دالاهو
1398/07/13 10:28
دوست عزیز،سلام
بله با داشتن پاسپورت می‌توانید از ایران خارج شوید.
با تشکر از پیام شما.
Zk
1398/07/09 18:37
با سلام میخواستم بدونم گذرنامه چند روزه به دستمون میرسه چرا میگن یه هفته ولی بیشتر طول میکشه
پاسخ دهید...
واحد تولید محتوای دالاهو
1398/07/13 10:35
دوست عزیز، سلام
بعد از انجام اقدامات لازم، حداکثر زمانی که گذرنامه به دست‌تان خواهید رسید 10 روز است. در غیر این صورت با مراکز پلیس+10 تماس بگیرید.
با تشکر از پیام شما.
Nasim Rahimian
1398/07/07 16:48
سلام. خسته نباشین. من امروز فرم گذرنامه پر کردم. مقصد رو ترکیه نوشتم ولی روی فرم عراق چاپ کردن. مشکلی پیش نمیاد مرز ترکیه؟ یا برم قبل اینکه گذرنامه بیاد بگم؟
پاسخ دهید...
واحد تولید محتوای دالاهو
1398/07/09 17:02
دوست عزیز، سلام
لطفا به پلیس +10 مراجعه کنید.
با تشکر از پیام شما
ناشناس
1398/07/13 09:36
اشگالی نداره
محمد صابر
1398/07/06 12:55
سلام من ۳ سال پیش رفتم عراق موقع برگشت خروج عراق نخورده ولی ورود ایران خرده مشکلی هست
پاسخ دهید...
واحد تولید محتوای دالاهو
1398/07/06 16:25
دوست عزیز، سلام
لطفا با پلیس + 10 تماس بگیرید.
با تشکر از پیام شما.
امید اژدری
1398/07/05 20:03
سلام من رفتم عراق اما مهر خروج عراق مرز مهران نزدم اما مهر ورود به ایران نزدم چیکار کنم
پاسخ دهید...
واحد تولید محتوای دالاهو
1398/07/06 16:19
دوست عزیز، سلام
لطفا با پلیس + 10 تماس بگیرید.
با تشکر از پیام شما.
حسین
1398/07/02 20:55
سلام..من 7 ابان ماه 18 سالم میشه ایا تا اول ابان میتونم از کشور خارج بشم؟؟چه قدر زمان دارم بدون وثیقه از کشور خارج بشم
پاسخ دهید...
واحد تولید محتوای دالاهو
1398/07/03 09:27
دوست عزیز، سلام
لطفا به پلیس+10 مراجعه کنید.
با تشکر از پیام شما.
میثم جعفری
1398/07/01 13:33
سلام گذرنامه من اززمان رفتنم 2ماه اعتبار داره باید برم تعویض کنم یا میتونم برم کربلا
پاسخ دهید...
واحد تولید محتوای دالاهو
1398/07/02 16:49
دوست عزیز، سلام
لطفا با پلیس + 10 تماس بگیرید.
با تشکر از پیام شما
واحد تولید محتوای دالاهو
1398/07/02 16:49
دوست عزیز، سلام
لطفا با پلیس + 10 تماس بگیرید.
با تشکر از پیام شما
sababehrangnia@yahoo.com
1398/07/01 00:11
سلام،برای خروج دختر مجرد بالای ۱۸سال ازکشورچه میزان وثیقه لازم است؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1398/07/01 09:48
سلام
وثیقه‌ای لازم نیست. حتی برای دریافت پاسپورت، نیاز به اجازه از پدر هم ندارید.
ناشناس
1398/06/31 14:06
سلام...اگر شوهر یا سرپرست در کشور دیگر باشد چطور میتوان پاسپورت گرف
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1398/07/01 09:49
با سلام
از مراکز پلیس+۱۰ سوال بفرمایید.
S
1398/06/27 15:40
سلام. اگر مشمول خدمت سربازی باشیم و به خدمت نرفته باشیم، به‌جای مدرک نظام‌وظیفه، موافقت کتبی معاونت وظیفه عمومی جهت دریافت گذرنامه رو بگیریم، دیگه نیازی به وثیقه نیست؟ و مشکلی پیش نمیاد؟
پاسخ دهید...
واحد تولید محتوای دالاهو
1398/06/30 16:32
دوست عزیز، سلام
لطفا به مراکز پلیس +10 مراجعه کنید.
با تشکر از پیام شما
ع
1398/06/23 15:57
سلام من پاسپورت درم 4سا ل هم اعتبار داره دیگه چه مدارکی میخوام برای رفتن به کربلا
پاسخ دهید...
واحد تولید محتوای دالاهو
1398/06/26 16:58
دوست عزیز، سلام
در این مورد اطلاعی نداریم. لطفا به مراجع مربوط مراجعه کنید.
با تشکر از پیامشما.
مجید
1398/06/22 13:08
سلام اگرزن وشوهر با هم قسد سفر به کربلا را داشته باشند بازهم رضایت نامه لازم است ممنون
پاسخ دهید...
واحد تولید محتوای دالاهو
1398/06/26 16:57
دوست عزیز، سلام
برای دریافت گذرنامه رضایت نامه همسر ضروری است.
با تشکر از پیام شما.
سلام
1398/06/20 16:40
با سلام در برگه ای که برای درخواست گذر نامه توسط کاربر پر شده کشور مقصد را عراق زده است آیا میشود به کشور های دیگر هم سفر کرد
پاسخ دهید...
واحد تولید محتوای دالاهو
1398/06/26 16:59
دوست عزیز،سلام
لطفا با مراجع پلیس +10 تماس بگیرید.
با تشکر از پیام شما
ناشناس
1398/06/10 12:08
سلام پدرم فامیلیش عوض کرده پاسپورتش با فامیلی قدیمی هست الان ویزا برای اربعین گرفته تو سیستم فامیل جدید اومده صادر شده مشکلی براش پیش نمیاد
پاسخ دهید...
واحد تولید محتوای دالاهو
1398/06/12 16:38
دوست عزیز، سلام
لطفا به پلیس+10 مراجعه کنید.
با تشکر از پیام شما
هستی
1398/06/09 11:19
سلام برای پسرم که ۱۷ساله سه اگر گذرنامه با موافقت رسمی از پدرش بگیرم برای خروج از کشور توسفارت حضور پدر الزامی هست یا نه همون رضایت نامه خروج از کشور کفایت میکند
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1398/06/11 16:24
با سلام
گرفتن گذرنامه با رضایت‌نامه خروج از کشور متفاوت است. برخی از سفارتخانه‌ها، اصرار به دریافت رضایت‌نامه محضری دارند.
amirabbas
1398/06/05 17:18
سلام وقت بخیر اگر فردی مشمول سربازی باشد اما دانشجو نباشد میتواند برای اربعین از کشور خارج شود
پاسخ دهید...
واحد تولید محتوای دالاهو
1398/06/12 16:44
دوست عزیز، سلام
در این مورد اطلاعی نداریم، لطفا از مراجع مربوط اطلاع کسب کنید.
با تشکر از پیام شما.
ناشناس
1398/06/05 15:31
من پیمانی نیروی انتظامی بودم تسویه حساب کردم شش‌ماه است میتوان پاسپورت بگیرم
پاسخ دهید...
ali
1398/06/03 19:10
سلام من 18 سالمخ و یک سال هم به خاطر گواهی اشتغال به تحصیل می تونم سر بازی نرم ایا میتونم پاسپورت بگیرم یا نه
پاسخ دهید...
مریم
1398/05/29 04:11
سلام خسته نباشید ببخشید من شناسنامه عکس دار دارم ولی کارت ملی ندارم میتونم پاسپورت بگیرم در ضمن اقدام کردم برای کارت ملی ولی بهم ندادن هنوز و من پاسپورت نیاز دارم
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1398/06/02 14:16
دوست عزیز
سلام

لطفا به مراکز پلیس+10 مراجعه کنید.

با تشکر

مرتضی
1398/05/23 00:17
سلام و خسته نباشید من از اعتبار پاسپورتم بیش از 5 ماه باقی مونده می تونم به ترکیه سفر کنمم فردا
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1398/06/02 14:14
دوست عزیز
سلام

توصیه می شود بریا انجام سفرهای خارجی پاسپورت تان حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشد.
با تشکر

محمد
1398/05/21 23:07
سلام خسته نباشید،شنبه پرواز دارم اولین بارمه به جز پاسپورت و فیش عوارض چه مدارکی لازم ، شناسنامه من قدیمیه،کارت ملی هم هنوز نیومده فقط فیش کارت ملی دارم‌که پلیس ۱۰ مهر زده
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1398/05/23 00:04
سلام
چیزی به جز پاسپورت و عوارض خروج از کشور نیاز ندارید.
مرضیه ترابی
1398/05/19 08:28
با عرض سلام و خسته نباشیدچند روزی است پاسپورت ام را گم کرده ام چکاد بلید انجام بدهم مممون میشم راهنمایی بفرمایید
پاسخ دهید...
واحد تولید محتوای دالاهو
1398/05/19 16:06
دوست عزیز، سلام
لطفا به مراکز پلیس +10 مراجعه کنید.
با تشکر از پیام شما
ناشناس
1398/05/15 10:53
سلام. من شناسنامم گم شده میشه با فتوکپیش گذرنامه بگیرم؟
پاسخ دهید...
واحد تولید محتوای دالاهو
1398/05/15 16:02
دوست عزیز، سلام
لطفا برای دریافت اطلاعات، وبسایت پلیس +10 (http://epolice.ir/news.php) را ببینید یا به صورت حضوری به یکی از دفاتر پلیس +10 مراجعه کنید.
با تشکر از پیام شما
Moqadam
1398/05/11 19:18
سلام من کارت ملی هوشمند ندارم میتونم پاسپورت بگیرم؟
پاسخ دهید...
واحد تولید محتوای دالاهو
1398/05/13 15:55
دوست عزیز، سلام
بله می‌توانید.
با تشکر از پیام شما
حامد
1398/05/05 22:39
سلام من به اتفاق همسر و کودک یکساله ام قصد سفر به جمهوری آذربایجان را داریم، آیا برای فرزندم بایستی پاسپورت و ویزا تهیه کنم ؟
پاسخ دهید...
واحد تولید محتوای دالاهو
1398/05/08 16:19
دوست عزیز، سلام
در ایران هر فرد (حتی نوزاد ۱ روزه) برای خروج از کشور نیاز به پاسپورت مجزا است و امکان درج نام فرزند در گذرنامه‌ والدین وجود ندارد.
با تشکر از پیام شما
طاهرخاني
1398/04/31 13:14
سلاممن موقع تكميل فرم گذرنامه در قسمت ميزان تحصيلات به جاي كارداني به اشتباه كار شناسي نوشتم هنوز يك هفته نشده وپاسپورتم نيومده آيا مشكلي پيش مياد؟؟؟ممنون ميشم پاسخ بديد
پاسخ دهید...
واحد تولید محتوای دالاهو
1398/05/05 15:31
دوست عزیز، سلام
در پاسپورت میزان تحصیلات نوشته نمی‌شود. اما بهتر است به مرکز پلیس+10 موردنظر اطلاع دهید.
با تشکر از پیام شما
؟
1398/04/20 14:20
سلام.برایه تمدید پاسپورت دختران افغان چ چیزی لازمه؟خواهشن راهنمایی کنید
پاسخ دهید...
واحد تولید محتوای دالاهو
1398/04/22 12:30
دوست عزیز، سلام
برای کسب اطلاعات موردنظر با شماره 02166414716 تماس بگیرید.
با تشکر از پیام شما
گیسو
1398/04/17 06:50
من برای اولین بار میخام پاسپورت بگیرم و برم سفر ترکیه میتونم برم ؟
پاسخ دهید...
گیسو
1398/04/17 06:48
سلام‌ من به تازکی میخوام برای اولین بار پاسپورت بگیرم و یه سفر برم‌ترکیه میتونم برم چقدر طول میکشه؟:
پاسخ دهید...
واحد تولید محتوای دالاهو
1398/04/18 16:34
دوست عزیز، سلام
بعد از تحویل مدارک موردنیاز به مراکز پلیس+10 حداکثر پس از 10 روز گذرنامه به دست‌تان خواهد رسید.
با تشکر از پیام شما
حسین
1398/04/12 03:43
من ۱۷ سالمه میتونم برم خارج کشور
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1398/04/15 09:06
بله.
علی
1398/05/13 13:33
اره ولی سخته
ا
1398/03/19 15:42
سلام گذرنامه دخترم صفحه اولش پارگی داره بایدچکارکنم راهنمایی کنیدبراچی کمیسیون بایدبره
پاسخ دهید...
واحد تولید محتوای دالاهو
1398/03/21 16:34
دوست عزیز، سلام
لطفا با پلیس+10 تماس بگیرید.
با تشکر از پیام شما
ش.ش
1398/02/08 16:20
از اجازه محضري همسر ٥ ماه گذشته باشه ، آيا گذر نامه قبول ميكنه كه پاسپورت جديد صادر بكنه يا مجدد بايد برم محضر و به تاريخ روز اجازه محضري بگيرم
پاسخ دهید...
واحد تولید محتوای دالاهو
1398/02/31 16:35
دوست عزیز، سلام
برای کسب اطلاعات دقیق، به مراکز پلیس +10 مراجعه کنید.
با تشکر از پیام شما
حسین
1398/04/12 03:46
من ۱۷ سالمه میتونم برم خارج کشور
ناشناس
1398/02/02 21:26
سلام من کارت پایان خدمت ندارم وغیر قانونی اروپا رفتم ایا برم سفارت ایران پاسپورت بهم میدن در ضمن ۵سال از تاریخ اعزام می گذره و غیبت دارم
پاسخ دهید...
ناهید
1398/01/17 13:56
سلام .من ۲فرزند دوقلو دارم ایا میتوانم بچه هامو تو پاسپورت خودم بنویسم یعنی یک پاسپورت برای سه نفرمون باشه
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1398/01/23 16:41
با سلام
خیر. هر فرد باید یک پاسپورت جداگانه داشته باشد.
محمد عسیی کاریزی سمنگانی
1397/12/24 17:14
سلام من خريد خدمت سربازي كردم و الان هم باسبرت دارم ولي محدوديت داره تقريبا 1 ماه و 15 روز رفتم عراق و بر گشتم ایران و 10 روز دیگه مانده اتمام محدویت ایا دوباره می توانم به مدت 6 روز برم عراق و برگردم
پاسخ دهید...
محمد عسیی کاریزی سمنگانی
1397/12/24 17:05
سلام من خريد خدمت سربازي كردم و الان هم باسبرت دارم ولي محدوديت داره تقريبا 1 ماه و 15 روز رفتم عراق و بر گشتم ایران و 10 روز دیگه مانده اتمام محدویت ایا دوباره می توانم به مدت 6 روز برم عراق و برگردم
پاسخ دهید...
واحد تولید محتوای دالاهو
1398/01/10 11:08
دوست عزیز، سلام
برای کسب اطلاعات دقیق، به مراکز پلیس +10 مراجعه کنید.
با تشکر از پیام شما
ناشناس
1397/12/21 11:33
سلام من پسری 24ساله هستم پارسال پایان خدمت معافیتی گرفتم بابام ارتشی بود به همون خاطر معاف شدم کارتم هم ارسال شده عید میخواستم به خارج از کشور بریم نیاز به مراجعه به پلیس 10نیست اکثرا میگن باید جلوی پاسپورتو باز کنی .لطفا زود راهنماییم کنید باتشکر
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1398/01/11 00:52
با سلام
از مراکز پلیس+۱۰ سوال بفرمایید.
ناشناس
1397/12/12 13:59
سال ٢٠١٥ پاسپورت گرفتم نميدونم تا كي اعتبار داره
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1398/01/11 00:52
با سلام
داخل پاسپورت‌تون تاریخ انقضا نوشته شده است.
میلاد
1397/12/07 12:53
باسلام من هفده سالمه ایا برام پاسپورت و ویزا انگلیس میدن؟
پاسخ دهید...
واحد تولید محتوای دالاهو
1398/01/10 16:06
دوست عزیز، سلام
برای اطلاع از شرایط سنی دریافت پاسپورت متن فوق را مطالعه کنید.
با تشکر از پیام شما
محمد صادق کریمی
1397/12/06 22:35
سلام من دانشجو هستم و میخوام پاسپورت بگیرممجوز خروج از کشور رو گرفته ام و مبلغ ۱۵ میلیون تومان ودیعه را داده ام سوال ام این است من توی شهر خودمون نیستم یعنی قم الان تبریزم میتونم همینجا برای پاسپورت اقدام کنم و همینجا پاسپورت رو دریافت کنم؟
پاسخ دهید...
واحد تولید محتوای دالاهو
1397/12/21 16:03
دوست عزیز، سلام
دوست عزیز، سلام
لطفا برای دریافت اطلاعات، وبسایت پلیس +10 (http://epolice.ir/news.php) را ببینید یا به صورت حضوری به یکی از دفاتر پلیس +10 مراجعه کنید.
با تشکراز پیام شما
لیلا
1397/12/05 02:29
سلام.بعد از تمدید و گرفتن پاسپورت جدید برای ورود به کشوری دیگر مشخصات سفر های قبل(با توجه به تغییر شماره پاسپورت) در سیستم فرودگاه کشور مققد یکسان است یا خیر؟
پاسخ دهید...
واحد تولید محتوای دالاهو
1397/12/06 09:44
دوست عزیز، سلام
لطفا برای دریافت اطلاعات، وبسایت پلیس +10 (http://epolice.ir/news.php) را ببینید یا به صورت حضوری به یکی از دفاتر پلیس +10 مراجعه کنید.
با تشکراز پیام شما
ناشناس
1398/05/13 14:56
با سلام مبلغ درست کردن گذرنامه چقدر است
جواددانش
1397/11/27 01:26
ضمن تشکر من چندساله قبل باهمسرقبلی ام گذرنامه داشته ام واکنش امنیت وبرنامه راهم نمیدونم چه کرده است. آیامی نمیتوانم گذرنامه جدیدبگیرم؟
پاسخ دهید...
واحد تولید محتوای دالاهو
1397/12/01 14:45
دوست عزیز، سلام
لطفا به مراکز پلیس +10 مراجعه کنید.
با تشکر از پیام شما
لیلی
1397/11/24 13:40
سلام من تا ۵ ماه دیگه ویزای انگلیس دارم که توی پاسپورت قبلی ام هستش اما گمش کردم ایا برای سفر نیازی هست که توی پاس حدیدم لیبل بخوره ؟؟
پاسخ دهید...
واحد تولید محتوای دالاهو
1397/12/01 14:52
دوست عزیز، سلام
لطفا برای دریافت اطلاعات، وبسایت پلیس +10 (http://epolice.ir/news.php) را ببینید یا به صورت حضوری به یکی از دفاتر پلیس +10 مراجعه کنید.
با تشکراز پیام شما
اکبر فتحی
1397/11/17 07:39
سلام من قانونی از ایران رفتم ترکیه واز ترکیه غیر قانونی رفتم سوید در بین راه پاسپوتمو گم کردم والان سه سال از تاریخ پاس میگذرد برای گرفتن پاسپورت چیکار کنم میگن نامه از پلیس محلی بیار منظور پلیس ترکیه هست یا کشوری که الان هستم و پاسپورد فاقد اعتبار هست سه سال تاریخش باطل شده
پاسخ دهید...
واحد تولید محتوای دالاهو
1397/12/05 16:34
دوست عزیز، سلام
در این مورد اطلاعی نداریم. لطفا به مراجع قانونی مربوط مراجعه کنید.
با تشکر از پیام شما
مهدی
1397/11/12 17:22
سلام ببخشید من معافیت پزشکی دارم ایا برای گرفتن پاسپورت ،گذرنامه مشکلی هست یعنی چون معافیت اعصاب و روان دارم پاسپورت بهم نمیدن
پاسخ دهید...
ناشناس
1397/12/01 14:53
دوست عزیز، سلام
لطفا برای دریافت اطلاعات، وبسایت پلیس +10 (http://epolice.ir/news.php) را ببینید یا به صورت حضوری به یکی از دفاتر پلیس +10 مراجعه کنید.
با تشکر از پیام شما
نسترن پویان
1397/11/10 19:03
سلام، وقت بخیرمن از همسرم جدا شدم، برای دخترم پارسال پاسپورت میخواستم بگیرم اجازه نامه رسمی همسرم رو که برای سفرهای مکرر پر شده بود دادم پلیس ۱۰. سوالم اینه که الان برای هر بار خروج باز باید از و پدرش اجازه و رضایت نامه بگیرم؟
پاسخ دهید...
واحد تولید محتوای دالاهو
1397/11/29 16:21
دوست عزیز، سلام
لطفا برای دریافت اطلاعات، وبسایت پلیس +10 (http://epolice.ir/news.php) را ببینید یا به صورت حضوری به یکی از دفاتر پلیس +10 مراجعه کنید.
با تشکر از پیام شما
عارف
1397/11/10 01:40
سلام دوست عزیز من از اروپا اومدم پاسپورت را در ایران گم کردم باید چیکار کنم
پاسخ دهید...
واحد تولید محتوای دالاهو
1397/11/17 15:42
دوست عزیز
سلام
لطفا به مراکز پلیس +10 مراجعه کنید.
با تشکر از پیام شما
CHICO
1397/11/09 12:39
سلام داشتن مهر ورود و خروج به عراق در پاس مانع گرفتن ویزا شنگن میشود . ممنون اتز راهنماییتان
پاسخ دهید...
واحد تولید محتوای دالاهو
1397/11/17 15:47
دوست عزیز
سلام
برای کسب اطلاعات مورد نظر با این شماره تماس بگیرید: 02166414716
با تشکر از پیام شما
حسام
1397/11/07 17:36
سلام پاسپورت که منقضی بشه چقد طول میکشه پاسپورت نو بدند ؟
پاسخ دهید...
واحد تولید محتوای دالاهو
1397/11/17 15:39
دوست عزیز
سلام
لطفا به مراکز پلیس +10 مراجعه کنید.
با تشکر از پیام شما
فاطمه
1397/11/04 22:01
سلاممن برای انگشت نگاری کانادا اقدام کردم و پاسپورتم ده ماه اعتبار دارد، اگر برای پاس جدید اقدام کنم آیا برای دریافت ویزا مشکلی نخواهم داشت؟ممنون
پاسخ دهید...
واحد تولید محتوای دالاهو
1397/11/17 15:44
دوست عزیز
سلام
لطفا برای دریافت اطلاعات موردنظر خود با این شماره تماس بگیرید: 02166414716
با تشکر از پیام شما
علي
1397/10/26 18:45
سلام من ١٧ سالمه و پاسپورت دارم ايا ميتونم از مرز خارج بشم يا نه ؟
پاسخ دهید...
واحد تولید محتوا دالاهو
1397/11/01 10:09
دوست عزیز، سلام
لطفا برای دریافت اطلاعات، وبسایت پلیس +10 (http://epolice.ir/news.php) را ببینید یا به صورت حضوری به یکی از دفاتر پلیس +10 مراجعه کنید.
با تشکر.
فرشید
1397/10/25 13:58
سلام من میخواستم پدر و مادرم رو بفرستم کربلا پاسپورت تاریخش گذشته میخوام متوجه نشن که میخوام بفرستم کربلا آیا می‌شه خودم براشون انجام بدم
پاسخ دهید...
واحد تولید محتوا دالاهو
1397/10/26 10:17
دوست عزیز، سلام
لطفا برای دریافت اطلاعات، وبسایت پلیس +10 (http://epolice.ir/news.php) را ببینید یا به صورت حضوری به یکی از دفاتر پلیس +10 مراجعه کنید.
با تشکر.
فرشید
1397/10/25 13:57
سلام من میخواستم پدر و مادرم رو بفرستم کربلا پاسپورت تاریخش گذشته میخوام متوجه نشن که میخوام بفرستم کربلا آیا می‌شه خودم براشون انجام بدم
پاسخ دهید...
واحد تولید محتوا دالاهو
1397/10/26 10:19
دوست عزیز، سلام
لطفا برای دریافت اطلاعات، وبسایت پلیس +10 (http://epolice.ir/news.php) را ببینید یا به صورت حضوری به یکی از دفاتر پلیس +10 مراجعه کنید.
با تشکر.
تهمینه
1397/10/22 11:44
با سلام گذرنامه های فاقد اعتبار را بعد از تمدید گذرنامه و دریافت گذرنامه جدید باید نگهداری کرد؟؟
پاسخ دهید...
واحد تولید محتوا دالاهو
1397/10/26 10:17
دوست عزیز، سلام
لطفا برای دریافت اطلاعات، وبسایت پلیس +10 (http://epolice.ir/news.php) را ببینید یا به صورت حضوری به یکی از دفاتر پلیس +10 مراجعه کنید.
با تشکر.
ناشناس
1397/11/16 12:06
نمیدونم والا
ساناز
1397/10/15 15:38
سلام چند روز بعد طلاق خلعي نوبت يك ميشود پاسپورت گرفت؟
پاسخ دهید...
واحد تولید محتوا دالاهو
1397/10/26 10:17
دوست عزیز، سلام
لطفا برای دریافت اطلاعات، وبسایت پلیس +10 (http://epolice.ir/news.php) را ببینید یا به صورت حضوری به یکی از دفاتر پلیس +10 مراجعه کنید.
با تشکر.
قاسم
1397/10/09 08:31
سلامبرای ویزای قطر اقدام نموده ام سه مرتبه ریجکت شده میگویند شما قبلا درخواست داده اید وازجایی دیگراقدام شده درصورتی که چنین چیزی نیست ودرثانی چگونه ازوضعیت اقدام ازشرکتها جهت اخذویزا مطلع شویم که بتوانیم درسایت کنسل نماییم ومجددا اقدام نماییم
پاسخ دهید...
واحد تولید محتوا دالاهو
1397/10/11 16:12
دوست عزیز، سلام
لطفا برای دریافت اطلاعات، وبسایت پلیس +10 (http://epolice.ir/news.php) را ببینید یا به صورت حضوری به یکی از دفاتر پلیس +10 مراجعه کنید.
با تشکر.
داودی
1397/10/02 14:46
سلام با عرض معذرت وقتی که رفتم پاسپورت بگیرم دو نوع عکس همراهم بود یک نوع با سری تاس و تراشیده و یه نوع هم با موی سر مال ۱۰ سال قبل وقتی که موی سرم پر پشت بود اونجا خودِ مسول گذرنامه عکس ۱۰ سال پش رو بردا شت الان زنگ زدن که واسه طتبیق به اداره گذر نامه برم اونجا چه جوابی بدهم ممنون
پاسخ دهید...
واحد تولید محتوا دالاهو
1397/10/11 16:30
دوست عزیز، سلام
لطفا برای دریافت اطلاعات، وبسایت پلیس +10 (http://epolice.ir/news.php) را ببینید یا به صورت حضوری به یکی از دفاتر پلیس +10 مراجعه کنید.
با تشکر.
ناشناس
1397/10/01 23:16
سلام من ۱ماه مونده ۱۸سالم بشه اگه الان گذرنامه بگیرم وقتی ۱۸سالم بشه گذرنامم باطل میشه
پاسخ دهید...
واحد تولید محتوا دالاهو
1397/10/26 10:17
دوست عزیز، سلام
لطفا برای دریافت اطلاعات، وبسایت پلیس +10 (http://epolice.ir/news.php) را ببینید یا به صورت حضوری به یکی از دفاتر پلیس +10 مراجعه کنید.
با تشکر.
ناشناس
1397/09/29 04:51
چطوری باید اسمم رو تو پاسپورت عوض کنم
پاسخ دهید...
واحد تولید محتوا دالاهو
1397/10/01 15:40
دوست عزیز، سلام
لطفا برای دریافت اطلاعات، وبسایت پلیس +10 (http://epolice.ir/news.php) را ببینید یا به صورت حضوری به یکی از دفاتر پلیس +10 مراجعه کنید.
با تشکر.
Salam12345713@gmail.com
1397/09/28 11:50
باسلام یک سوال دارم جواب دهید من پدرم درسال1359درکویت فوت نموده گذرنامه وویزاهم داشته ایا بیمه بهش تعلق میگیردجواب دهید
پاسخ دهید...
واحد تولید محتوا دالاهو
1397/10/01 15:39
دوست عزیز، سلام
لطفا برای دریافت اطلاعات، وبسایت پلیس +10 (http://epolice.ir/news.php) را ببینید یا به صورت حضوری به یکی از دفاتر پلیس +10 مراجعه کنید.
با تشکر.
سيد مصطفي رضوي
1397/09/26 22:04
ممنون از راهنماييتون
پاسخ دهید...
Hamid
1397/09/25 14:45
سلام من الان دانشجوام و میخواستم برای گذرنامه به قصد زیارتی اقدام کنم.خواستم ببینم میتونم از عراق با این نوع گذرنامه به ترکیه برم.مشکلی پیش نمیاد؟قصد برگشت هم ندارم
پاسخ دهید...
واحد تولید محتوا دالاهو
1397/09/28 10:02
دوست عزیز، سلام
لطفا برای دریافت اطلاعات، وبسایت پلیس +10 (http://epolice.ir/news.php) را ببینید یا به صورت حضوری به یکی از دفاتر پلیس +10 مراجعه کنید.
با تشکر.
ابوذر
1397/09/30 01:04
سلام.بله میتونی بری ترکیه.
Hamid
1397/09/25 14:42
سلام من الان دانشجوام و میخواستم برای گذرنامه به قصد زیارتی اقدام کنم.خواستم ببینم میتونم از عراق با این نوع گذرنامه به ترکیه برم.مشکلی پیش نمیاد؟قصد برگشت هم ندارم
پاسخ دهید...
واحد تولید محتوا دالاهو
1397/10/01 15:39
دوست عزیز، سلام
لطفا برای دریافت اطلاعات، وبسایت پلیس +10 (http://epolice.ir/news.php) را ببینید یا به صورت حضوری به یکی از دفاتر پلیس +10 مراجعه کنید.
با تشکر.
ناشناس
1397/09/24 18:08
سلام چرا باید مدارک را به دفاتر استان تحویل دهیم
پاسخ دهید...
واحد تولید محتوا دالاهو
1397/09/28 10:02
دوست عزیز، سلام
لطفا برای دریافت اطلاعات، وبسایت پلیس +10 (http://epolice.ir/news.php) را ببینید یا به صورت حضوری به یکی از دفاتر پلیس +10 مراجعه کنید.
با تشکر.
رامین
1397/09/19 13:09
با درود فراوان میخاستم بدونم مشخصات دینی را چگونه میشود از استعلام گذرنامه گرفت؟
پاسخ دهید...
واحد تولید محتوا دالاهو
1397/09/19 14:09
دوست عزیز، سلام
لطفا برای دریافت اطلاعات، وبسایت پلیس +10 (http://epolice.ir/news.php) را ببینید یا به صورت حضوری به یکی از دفاتر پلیس +10 مراجعه کنید.
با تشکر.
محمد علی عرفانیان
1397/09/18 11:32
سلام من یک پاسپورت داشتم که توش ویزا یکساله کاری بود - چون تاریخ پاسپورتم داشت تمام میشد رفتم پاس جدید گرفتم - موقع خروج مهر در ایران به پاسپورت جدیدم خورد ولی برگشتنی به ایران داخل پاس قدیمی که ویزا داشت الان اجازه خروج به من نمیدن میگن باید تو پاس جدید مهر ورود و خروجت میخورد الان باید چه کنم
پاسخ دهید...
واحد تولید محتوا دالاهو
1397/09/19 14:09
دوست عزیز، سلام
لطفا برای دریافت اطلاعات، وبسایت پلیس +10 (http://epolice.ir/news.php) را ببینید یا به صورت حضوری به یکی از دفاتر پلیس +10 مراجعه کنید.
با تشکر.
ناشناس
1397/09/17 14:24
سلام. با توجه به اینکه در پاسپورت متاهل بودن خانمها نوشته نمیشه، آیا پس از طلاق وقبل از سرآمدن موعد گذرنامه، نیازی به تعویض گذرنامه هست؟
پاسخ دهید...
واحد تولید محتوا دالاهو
1397/09/19 14:08
دوست عزیز، سلام
لطفا برای دریافت اطلاعات، وبسایت پلیس +10 (http://epolice.ir/news.php) را ببینید یا به صورت حضوری به یکی از دفاتر پلیس +10 مراجعه کنید.
با تشکر.
ابوذر
1397/09/30 01:05
خیر نیازی به تعویض نیست
غزال
1397/09/17 03:11
سلام پاسپورت من مخدوش شده اگه پاسپورت جدید بگیرم برای خروج از ایران باید پاسپورت مخدوش شده هم همراه داشته باشم؟ راهی هست که این پاسپورت مخدوش شده دیگه همراهم نباشه؟
پاسخ دهید...
واحد تولید محتوا دالاهو
1397/09/19 14:09
دوست عزیز، سلام
لطفا برای دریافت اطلاعات، وبسایت پلیس +10 (http://epolice.ir/news.php) را ببینید یا به صورت حضوری به یکی از دفاتر پلیس +10 مراجعه کنید.
با تشکر.
غزال
1397/09/17 02:29
سلام من پاسپورتم مخدوش شده و اگه پاسپورت جدید بگیرم باید برای خروج پاسپورت مخدوش شده رو هم باید همراه خودم ببرم؟ راهی هست که دیگه این پاسپورت مخدوش شده رو همراه نبرم؟
پاسخ دهید...
واحد تولید محتوا دالاهو
1397/09/19 14:07
دوست عزیز، سلام
لطفا برای دریافت اطلاعات، وبسایت پلیس +10 (http://epolice.ir/news.php) را ببینید یا به صورت حضوری به یکی از دفاتر پلیس +10 مراجعه کنید.
با تشکر.
سعیده
1397/09/16 20:16
باسلام.من پارسال که پاسپورت گرفتم مجرد بودم.۲۶ سالم هست.امسال متاهل شدم و میخوام تنهایی برم ترکیه.امکانش هست یا باید قبل رفتن اجازه همسرم رو داشته باشم?و اینکه میتونم بدون اطلاع اون برم یا نه?
پاسخ دهید...
واحد تولید محتوا دالاهو
1397/09/19 14:09
دوست عزیز، سلام
لطفا برای دریافت اطلاعات، وبسایت پلیس +10 (http://epolice.ir/news.php) را ببینید یا به صورت حضوری به یکی از دفاتر پلیس +10 مراجعه کنید.
با تشکر.
ابوذر
1397/09/30 01:08
بله ملاک پاسپورته ،که دارید ،میتونی بری.بعد اتمام گذرنامه باید اجازه مرد یا شوهر در دفترخانه اسناد بگیری تا گذرنامه جدید صادر بشه
sam63
1397/10/02 23:51
تا زمانی که پاسپورت شما معتبر هست احتیاج به اجازه همسر ندارید. اما هنگام درخواست پاسپورت جدید بعد از منقضی شدن پاسپورت فعلی، احتیاج به اجازه رسمی در دفترخانه خواهید داشت. البته اگر در نظر داشته باشید اگر با همسرتان مشکلاتی دارید، احتمالا همسرتان امکان ممنوع الخروج کردنتان را دارد
الی
1397/09/15 22:43
سلام آیا تعرفه پاسپورت هر ساله تغییر میکنه ؟ و چه میزان ممنون
پاسخ دهید...
واحد تولید محتوا دالاهو
1397/09/19 14:07
دوست عزیز، سلام
لطفا برای دریافت اطلاعات، وبسایت پلیس +10 (http://epolice.ir/news.php) را ببینید یا به صورت حضوری به یکی از دفاتر پلیس +10 مراجعه کنید.
با تشکر.
ابوذر
1397/09/30 01:09
نخیر تغییر نمیکنه مگه شهریه دانشگاه ؟
محمدحسین میرزایی
1397/09/15 19:21
بله من مخواهم برم هندوستان سلمان خان
پاسخ دهید...
عباس
1397/09/14 17:45
سلام من میخوام با دختر تبعه عراقی ازدواج کنم رفتم پاسپورت از عراق اوردم بدون صاحب پاسپورت بیاد ایران پاسپورت هم مهر ورود نخورده تالان دیگه رفتم تهران گواهی تجرد گرفتم وزارت خارجه هم امضا کرد بعد اومدم اهواز پاسپورت ترجمه کردم بعد باید به یمرکزی که همشون نظامی هستن ببرم بعد بهم گفت که واست مشکل درست
پاسخ دهید...
واحد تولید محتوا دالاهو
1397/09/19 14:07
دوست عزیز، سلام
لطفا برای دریافت اطلاعات، وبسایت رسمی پلیس +10 (http://epolice.ir/news.php) را ببینید یا به صورت حضوری به یکی از دفاتر پلیس +10 مراجعه کنید.
با تشکر.
Navid
1397/09/13 01:55
سلام من همسرم پاسپورت داره و میخواد ب کشور المان سفر کنه میخواستم ببینم دیگه نیاز ب اجازه ی من هست یا با داشتن پاسپورت میتونه خارج‌ بشه؟؟برای ویزا گرفتن چی؟؟ایا برای ویزا گرفتنش نیاز داره کا من اجازه بدم؟؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/09/13 15:48
با داشتن پاسپورت ایشان می‌توانند به خارج از کشور سفر کنند اما برخی از سفارت‌خانه‌ها، برای دادن ویزا به خانم‌ها، نیاز به رضایت‌نامه محضری همسر دارند.
محمد زرگر
1397/09/12 18:42
سلام،اگر پاسپورت گم كنيم،وقتي ك بخواهيم پاسپورت جديد بگيريم شماره پاسپورت عوض ميشود يا نه؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/09/13 16:06
بله. تغییر می‌کند.
ناشناس
1397/09/05 12:16
سلام ببخشید می خواستم ببینم چه طور یه نفر 2 تا گذرنامه داره
پاسخ دهید...
ابوذر
1397/09/30 01:11
اقامت چند کشور را داشته باشی میشه پاسپورت زیاد داشت همون چند تابعتی
نازنین ابر
1397/09/02 02:23
سلام.میخواستم بدونم من که طلاق گرفتم اگر پاسپورت بگیرم داخل پاسپورتم این مورد ذکر میشود؟؟؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/09/13 16:09
خیر.
Eqbalmehrabal
1397/08/27 16:35
رمز دو مرحله خودرا فراموش کردم
پاسخ دهید...
ghazale ghaderi
1397/08/21 12:44
سلاممن تاریخ خروجم با تاریخی که تو پاسپوردم زدن فرق میکنه آیا مشکلی میشه من برم ایران برگردم تو ایران یا آلمان
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/09/13 15:39
از اداره گذرنامه استعلام بفرمایید.
سعید
1397/08/20 17:52
با عرض سلام و خداقوت . و تشکر از سایت خوبتان    . من یک سوالی داشتم که کیخواستم بدونم آیا میشه شخصی بیشتز از دو تا پاسپورت داشته باشه . و دیگه اینکه شخصی اجازه بدون ویزا برای کشورهایی رو داره . چقدر میتونه اونجا بمونه . چقدر میتونه در کشورها اقامت داشته باشه . و از این کشور دوباره بره کشور دیگه ای ؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/09/13 15:39
به ازای هر شهروندی، می‌تواند یک پاسپورت داشته باشد. یعنی نمی‌تواند ۲ پاسپورت ایرانی داشته باشد. درخصوص حق اقامت هم،‌قوانین کشورهای مختلف متفاوت است.
میثم
1397/08/19 23:00
سلام .گذرنامه ای که برای من صادر شده دوتا از حروف های فامیلی رو ننوشته تو زبان انگلیسی چیکار کنم نیاز هست پیگیری کنم یا نه
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/09/13 17:19
حتما پیگیری بفرمایید.
ناشناس
1397/08/19 00:02
درود بر شمااطلاعاتتون کامل و دقیق هستند خیلی سپاسگزارم                            به امید موفقیت و کامیابی بردی شما
پاسخ دهید...
طيارى
1397/08/18 23:04
سلام ، من ١٨ سالمه به خدمت هم نرفتم ولى وقت پاسپورتم ٢ سال مونده آيا ميتونم از مرز خارج شم؟ پارسال هم ٣ روز مونده بود بشم ١٨ ساله از مرز خارج شدم الان چطور؟
پاسخ دهید...
saeideh.jangjoo1206@gmail.com
1397/08/12 01:57
سلام یکی از دوستانم دانشجوی روسیه است و اقدام به تمدید پاسپورت کرده است ولی سفارت ایران گفته فراموش کرده است که آن را تمدید کند و پیگیری خواهد کرد و به اداره پلیس احضار شده آیا پلیس فرصت چند روزه به او می دهد ؟یا ممکن است او را دیپورت کند؟ لطفا بهم جواب بدین
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/09/13 15:37
متاسفاه اطلاعی درخصوص قوانین روسیه نداریم.
طيارى
1397/08/08 16:34
سلام، من ١٨ سالمه به خدمت هم نرفتم ولى وقت پاسپورتم ٢ سال مونده ايا ميتونم از مرز خارج شم؟پارسال هم ٣ روز مونده بود بشم ١٨ ساله از مرز خارج شدم الان چطور؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/09/13 15:37
خیر. در حال حاضر ممنو‌ع‌الخروج هستید.
سيناطيارى
1397/08/08 16:21
سلام ، من ١٨ سالمه وقت پاسپورتم هنوز ٢ سال مونده ايا ميتونم از مرز خارج بشم؟خدمت هم نرفتم ولى پارسال كه ٣ روز مونده بود بشم ١٨ ساله از مرز خارج شدم الان چطوره؟
پاسخ دهید...
واحد تولید محتوای دالاهو
1398/01/10 11:39
دوست عزیز، سلام
لطفا به مراکز پلیس +10 مراجعه کنید.
با تشکر از پیام شما
نسرین
1397/08/06 21:46
سلام من ویزا دیدار برای المان یک ماهه گرفتم ولی پاسپورتم ۵ماه اعتبار دارد به گفته اژانس پاسم را عوض کردم چون گفتند فرودگاه ایران اجازه خروج نمیدند اعتبار کمتر از ۷ماه باشه ولی پاس قبلی رو سالم تحویل دادندبه خاطر ویزا، در فرودگاه مشکلی برام پیش نمیاد؟اگر برم سفارت ویزا رو انتقال میدند به پاس جدید؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/09/13 16:01
پیشنهاد می‌کنیم به سفارت آلمان مراجعه و مشکل خود را شرح دهید.
ناشناس
1397/08/06 11:38
ایا کودکان زیر نه سال گذرنامه جدا وهزینش هم جدا میگیرن
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/09/13 15:36
بله. حتی کودک ۱ روزه هم باید گذرنامه مجزا داشته باشه.
ناشناس
1397/07/26 06:25
متشکر و ممنون ب خاطر حرف آخر که بحث کپی بود
پاسخ دهید...
مهدی
1397/07/24 16:46
سلام وقت بخیر اگر شخصی قانونی بره یه کشور دیگه وبعد از اتمام تاریخ پاسپورت به وقتش برنگرده برای تمدید چه حکمی بهش میدن؟؟سلام وقت بخی
پاسخ دهید...
یونس
1397/08/03 21:57
سلاممن گذرنامه ام تا پایان فروردین اعتبار داره میتونم برم ترکیه سفر بدون برنامه پیش اومده ۶ ماه اعتبار دارهممنون
احمدرضا فدایی
1397/07/23 10:35
سلام من گذرنامم 5 سال اعتبار داره . پدرم فوت شده . برای رفتن به کربلا اجازه پدر لازمه یا باید گذرنامه جدید با قیم اصلی خودم بگیرم؟لطفا سریع جواب بدین
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/09/13 15:35
از اداره گذرنامه استعلام بفرمایید.
ناشناس
1397/07/20 17:20
به پانزده سال رسیدم و شناسنامه خود را عکس دار نکرده ام میخواهم برای اربعین کربلا برم آیا میتوان گذرنامه را گرفت
پاسخ دهید...
ناشناس
1397/07/20 01:12
سلام من دوماه دیگه مهلت گذرنانه ام تموم میشه .میشه برم زیارت اربعین وبرگردم
پاسخ دهید...
مجید کردبچه
1397/07/19 13:09
سلام من خدمت نرفتم اما میخوام بدون کربلا ایا با وثیقه گذاشتن میشود پاسپورت گرفت ممنون از راهنمایی
پاسخ دهید...
ناشناس
1397/07/18 23:47
سلام من قبلا مجرد بودم حالا متاهل شدم بخام ثبت نام کنم میگه اعتبار ندارد چراا؟؟؟؟؟؟
پاسخ دهید...
نازنین
1397/08/06 10:49
سلام الان که متاهل هستید یک گذرنامه جدید با رضایت همسرتون براتون صادر میکنند.
تحریریه دالاهو
1397/09/13 15:35
در کجا می‌خواید ثبت‌نام کنید؟
حسن
1397/07/18 01:07
سلام ببخشین سوال داشتممن کارت معافیم اومده و گذر نامه هم داشتم انشالله اگه اربعین بخوام عازم کربلا شم مشکلی نداره؟
پاسخ دهید...
امیر محمدی
1397/07/16 14:51
سلام خسته نباشید. من و شوهرم هر دو مقیم اروپا هستیم . پاس دوم داریم. تو پاس ایرانی هردو اقامت آلمان زده شده. طبق قانون ایران سالی یکبار باید از کشور خارج بشیم. مبخواستم بپرسم اگه اقامت خوودمون رو به ایران تغییر بدیم آیا مشکلی برای رفت و امد خواهیم داشت یا نه؟ممنون میشم از پاسخگوییتون
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/09/13 15:59
متاسفانه اطلاعی در این خصوص نداریم. گمان می‌کنم اداره مهاجرت بتونند در این زمینه به شما پاسخ صحیحی بدند.
مرتضی
1397/07/15 12:56
سلام من سال 90 با گذر نامه رفتم اندولزی که از آون جا برم استرالیا بنا به دلایلی نشد گذر نامه رم اونجا نابود کردم از طریق افغانستان برگشتم ایران الان میتونم درخواست گذر نامه بدن
پاسخ دهید...
لیلا احمدی
1397/07/13 14:18
اگر خانمی بخواهد برای پاسورت اجازه همسر را بگیرد شناسنامه در دسترس نباشد ولی کارت ملی در دسترس باشد چه باید کند؟؟
پاسخ دهید...
Gull Gullkhandhan@
1397/07/15 04:09
همسرم شناسنامه وکارت ملی شو گم کرد وکپی داره میتونه رضایت نامه محظری بده ممنون میشم جواب بدید
ناشناس
1397/07/18 23:48
سلام نمیشه باید همسر حاضر باشه و وکالت بده و امضاء کنه
تحریریه دالاهو
1397/09/13 15:34
از دفاتر اسناد رسمی استعلام بفرمایید.
@
1397/07/11 15:45
مگه پاسپورتی که برای رفتن به کربلا میگیرن همون پاسپورتی نیس که بشع باهاش بری ترکیه وکشورای دیگه؟؟؟مگه پاسپرت زیارتی فرق داره؟
پاسخ دهید...
ناشناس
1397/07/24 18:05
پاسپورت هیچ فرقی نمی کنه اما مجوز خروج از کشور سربازها فقط به کشورهای زیارتیه
فرشته
1397/07/10 15:30
سلامروزگارتون به خیرمن ۲۵ سالمه و میخوام با نامزدم از کشور خرج بشیم منتها عقد داعم نیستیم میخواستم بدونم پدرم میتونه ممنوع الخروجم کنه و یا اینکه پاسپورتمو بگیرن؟
پاسخ دهید...
ناشناس
1397/07/18 23:49
خیر نمیتونه چون شما سنتون قانونی هست
تحریریه دالاهو
1397/09/13 15:32
خیر.
پرستو
1397/07/09 09:31
من پاسپورتم در سفارت هلند موند برای ویزای انگلیس. با برگه ورود وارد ایران شدم. بهم به کاغذ دادن که پاسم اومد ببرم مهر بزنن توش. الان مجا باید برم ؟
پاسخ دهید...
Mehdi
1397/07/08 15:19
سلام برای پاسپورت گرفتن بایدشناسناممون عکس دارباشه؟؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/09/13 15:31
در صورتی که بیش از ۱۵ سال دارید، بله.
حسین
1397/07/04 14:41
باسلام.لطفا راهنمایی بفرمایید که،آیا قانونا میشه بصورت روزانه به ترکیه سفر کرد؟)مثلا ماهی بیست روز،هر روز برای انجام کاری به اون کشور رفت(،یا اینکه بابتش باید ویزای خاصی گرفت؟-آیا امکان گرفتن لیر با کارت های عضو شتاب داخلی،در ترکیه وجود داره؟- حداکثر تا چه مقدار میشه دلار یا لیر از ترکیه خارج کرد
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/09/13 15:30
۱- اطلاعی در این خصوص نداریم.
۲- بله. امکان دریافت لیر در صرافی‌های ایرانی مقیم استانبول و آنکارا وجود دارد.
۳- اطلاعی در این زمینه نداریم.
منامیناوی
1397/07/04 14:36
باسلام در صورت مفقود شدن پاس ایا پاس جدیدی که صادر میشود با شماره گذرنامه پاس قدیمی یکی میباشد یا اینکه تعییر میکند؟باتشکر
پاسخ دهید...
ناشناس
1397/07/24 18:05
تغییر می کنه
تحریریه دالاهو
1397/09/13 15:55
تغییر می‌کند.
محمد
1397/07/02 22:32
سلام خسته نباشید،،، من گذر نامه دارم از دوسال پیشه ی تصادفی کردم یکم لاغر شدم اما صورتم زیاد تغیرر نکرده فقط لاغر شده باید برای تعویض گذرنامه اقدام کنم یا ن؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/09/13 15:29
در صورتی که چهره شما با تصویر گذرنامه مطابقت داشته باشه، نیازی به تعویض پاسپورت نیست.
علی تارآبادی
1397/07/01 01:14
سلام.من ۱۷سال دارم آیا میتوانم پاسپورت دریافت کنم
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/09/13 17:18
دریافت گذرنامه محدودیت سنی ندارد.
علی تارآبادی
1397/07/01 01:09
سلام.من ۱۷سال دارم آیا میتوانم پاسپورت دریافت کنم
پاسخ دهید...
واحد تولید محتوای دالاهو
1398/01/10 10:40
دوست عزیز، سلام
همان‌طور که در متن اشاره شد، برای افراد زیر 18 سالی که تقاضای گذرنامه دارند، موافقت رسمی ولی یا قیم ضروری است.
با تشکر از پیام شما
هلیا
1397/06/18 22:13
سلام خسته نباشید من یه سوال داشتم من قبلا پاسپورت داشتم الان چند ماه که نامزد شدم ما میخوایم بریم خارج از کشور لازمه که پاسپورتم عوض شه یا نه ؟
پاسخ دهید...
ناشناس
1397/07/05 06:06
سلاماگر مهلت قانونی داشته باشد نیازی به تعویض پاسپورت نیست.
تحریریه دالاهو
1397/09/13 15:28
خیر. نیازی نیست.
فهیمه
1397/06/18 01:13
سلام میخواستم بدونم من عکس پاسپورتی گرفتم ولی برای گواهینامم استفاده کردم میتونم همون رو برای پاسپورتم هم دوباره استفاده کنم
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/09/13 16:07
بله. امکان‌پذیر است.
حامد
1397/06/15 12:36
سلام من شناسنامم جایی گرو هست با کارت ملی می تونم گذرنامه بگیرم
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/09/13 15:28
از مراکز پلیس+۱۰ سال بفرمایید.
اشکان
1397/06/11 08:34
سلام .من به تازگی تقاضای پاسپورت کردم . قبلا نظامی 5 ساله بودم و الان 7 سال که قانونی رها شدم و کارت پایان خدمتم دارم . میگن برگه از یگان خدمتی میخوایم . یگان میگه کارت پایان خدمت کافیه . چه کنم ؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/09/13 15:53
به اداره گذرنامه مراجعه و مشکل خود را مطرح کنید.
علی
1397/06/10 18:14
سلام خسته نباشید ببخشید من واسه کار رفته بودم اربیل وقتی برگشتم پاسپورتمو تو عراق مهر خروج زدن ولی تو ایران مهر ورود نزدن الان من باید چیکار کنم به کجا مراجعه کنم؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/09/13 16:10
اداره گذرنامه.
ناشناس
1397/06/08 23:51
سلام برای گذرنامه میشه باگواهینامه گرفت؟
پاسخ دهید...
نازگل
1397/06/07 16:29
سلام،چرا در گذرنامه های جدید تعداد صفحات از ۴۰به ۳۲ صفحه کاهش پیدا کرده؟علت این کاهش صفحات چیست؟
پاسخ دهید...
فاطمه
1397/06/06 16:46
سلام.من پاسپورتمو گم کردم و باید حتما تا ۲ ماه دیگه برای سفارت پاسپورتمو ببرم.امکانش هست بلیت کربلا زیارتی بگیرم و با اون بهم پاسپورت جدید یک هفته ای بدن؟
پاسخ دهید...
ناشناس
1397/06/12 01:43
سلام منم دقيقا مشكل شمارو دارم اگه جوابي گرفتين به منم بگيد لطفا،ممنون
Azadeh
1397/06/05 23:33
سلام من قبل از اینکه ازدواج کنم پاسپورت گرفتم و هنوز اعتبار داره ، برای رفتن به کربلا اجازه همسر رو باید بگیرم ، یا نیازی نیس چون پاسپورتم از قبل اعتبار داره ؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/09/13 15:49
نیازی نیست.
ایزدی
1397/06/05 12:16
سلام میخواستم بدونم وقتی به عنوان توریست وارد ترکیه میشی تا چه مدت میتونی بمونی
پاسخ دهید...
راضیه
1397/06/01 04:30
سلام من از همسرم جدا شدم ولی حضانت دختر ۱۶ ساله ام را دارم ایا برای گرفتن پاسپورت برای دخترم نیاز به رضایت پدر می باشد
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/06/03 17:23
این موضوع را از مراکز پلیس+10 استعلام بفرمایید.
Alireza
1397/05/30 06:08
سلامم من 17 سال سن دارم و رضایت پدر را هم دارم ، ایا میتوانم تنها سفر کنم؟ به من پاسپورت میدهند؟؟؟
پاسخ دهید...
ناشناس
1397/05/25 23:32
سلام بنده معافیت مشمولان غایب خرید خدمت دارم پاسپورت دارم یعنی میتونم همه جای دنیا سفر کنم
پاسخ دهید...
ناشناس
1397/05/22 20:50
سلام ایابرای گرفتن گذرنامه نیازی ب تعویض شناسنامه هم هست یاخیر .... گفته میشه موقع خروج ازکشور دچارمشکل میشه ایاصحت داره ..ممنون میشم پاسخ بدید؟؟؟
پاسخ دهید...
سارا
1397/05/22 18:22
با سلام. پاسپورت بنده برای طی مراحل ویزا دست سفارت ایتالیا هست و من باید برای کاری در همین مدت به ترکیه سفر کنم. آیا راهی برای خروج از کشور بدون پاسپورت وجود دارد؟ چیزی مثل گواهی تردد...
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/05/27 20:00
خیر. راهی نیست؛ اما می‌توانید با سفارت ایتالیا تماس بگیرید و با شرح مشکل، پاسپورت خودتان را دریافت کنید. پس از بازگشت از سفر، مجددا پاسپورت را به سفارت تحویل دهید.
Element
1397/05/20 16:08
سلام رفیق....من پاسپورتمو گرفتم و بیست و پنج مرداد خروج تا شش شهریور باید به کشور برگردم..به یه علتی سفرم لغو شد ایا هنگام استرداد ودیعه ...پاسپورتم رو هم ضبط میکنند؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/05/27 19:59
بله.
دین پرور
1397/05/20 15:32
سلام وقت بخیر. پاسپورت من حدودا 2 سال اعتبار داره . میخواستم ببینم چور میتونم برای تمدیدش اقدام کنم؟ چون که برای تحصیل از خارج نیاز دارم تا پاسپورتم 4 سال حداقل اعتبار داشته باشه و طبق قوانین پاسپورت با تاریخ اعتبار بیش تر از یک سال رو تمدید نمیکنن. چطور میشه از روش قانونی این مشکل رو حل کرد؟ با تشک
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/05/27 20:05
به اداره گذرنامه مراجعه و با ارایه مدارک لازم (با هدف دریافت ویزای بلندمدت) درخواست تعویض پاسپورت بدهید.
ابتسام
1397/05/20 14:01
سلام من ساکن اهوازم اما چندین ساله که تغییر مذهب دادیم کل خانواده والان واسه صدور گذرنامه گیردادن ونامه دادن برام به تهران بنظرتون چی میشه صادر میکنن یانه تعهد کتبی هم گرفتن ازم که تابع قوانین جمهوری اسلامی هستم
پاسخ دهید...
ناشناس
1397/07/27 15:01
تعییر مذهب؟مگه میزارن؟
ناشناس
1397/05/20 12:08
سلام وقت بخیر من برای گرفتن یک نمایندگی نیاز به داشتن گذرنامه دارم و دانشجو هم هستم . ولی قصد خروج از کشور ندارم و صرفا برای تکمیل مدارکم لازمش دارم .ایا میتوانم نوع سفر را زیارتی مثلا به کشور عراق انتخاب کنم و بعد از صدور گذرنامه اقدام به لغو سفر کنم؟واسه سفر زیارتی 3 میلیون باید وثیقه بذارم .
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/06/03 17:01
بله. می‌توانید.
سمانه
1397/05/15 11:42
سلام من پاسپورتم ماله زمانه مجردی الان متاهل شدم و میخوام با شوهر سفر برم ایا باید پاسپورتم رو تعویض کنم یا کار دیگه باید بکنم؟
پاسخ دهید...
سجاد
1397/05/15 10:56
سلاممن از دانشگاه انصراف دادم مقطع ارشد. الان توی فرجه یکساله هستم که خودمو به نظام وظیفه معرفی کنم. پاسپورت دارم که تا آخرسال ۲۰۲۱ اعتبارداره و از سایت exitban.ssaa.ir استعلام گرفتم گفته ممنوع خروج نیستی میتونم برای سفر تفریحی از کشور خارج بشم یا باز نیاز به نامه از نظام وظیفه و گذاشتن وثیقه دارم؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/05/27 19:58
تا زمانی که دانشگاه، نامه‌ی انصراف شما را به نظام وظیفه ارایه نده باشد، شما امکان خروج از کشور را دارید.
ناشناس
1397/05/14 21:51
اگه ممنوع الخروج باشی درخواست پاس بدی پاسپورت برات ارسال میشه؟
پاسخ دهید...
بنده ی خدا
1397/05/14 13:09
من سنم 15سال تکمیل است برای گرفتن پاسپورت به من گفتن باید شناسنامه ات را باید عکس دار کنی ایا برای گرفتن پاسپورت در16سالگی کارت ملی برای گرفتن پاسپورت ضروری است
پاسخ دهید...
میترا
1397/05/12 15:16
سلام وقت بخیر من پاسپورتم اعتبارش گذشته بود رفتم تمدیدش کردم باز همون عکس قبلیو دادم تحویل الان ۷ روز شده ک نیمده یعنی امکان این هست ک پاسم برگشت بخوره؟؟؟؟؟؟ اصن تغییری تکردم با عکس ۳ سال پیشم. ممنون میشم راهنمایی کنید.
پاسخ دهید...
Rahmani2a8892@gmail.com
1397/05/12 15:02
سلام زنی هستم قصد سفر به کشور گرجستان دارم تا الان گذرنامه نداشتم آیا به محض اینکه گذرنامه بگیرم میتونم از کشور خارج شم یا باید 7 ماه صبر کنم؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/05/27 19:57
با سلام
به محض صدور پاسپورت، شما می‌توانید از کشور خارج شوید.
Yasaman
1397/05/08 06:34
سلامايا يك فرد بجز پاس اول كشورش و پاس دوم يك كشور ديگه ميتونه به واسته پاس دوم پاس ديگه اى رو از كشور ديگه گرفت؟
پاسخ دهید...
ناصر
1397/05/08 00:18
سلاماگر خارج از کشور باشیم و اقامت هم نداشته باشیم تا چه زمان مانده به تاریخ انقضای گذرنامه میتوتنیم خارج از ایران باشیم
پاسخ دهید...
صادق
1397/05/05 14:22
سلام من هفته پیش رفتم صربستان ولی تاریخ اتمام رزرو هتلم با تاریخ برگشتم یکی نبود و به همین خاطر اجازه ورود بهم ندادن البته من بدون تور رفتم میخواستم بدونم الان میتونم مجددا با تور برم؟؟سوال دیگه که داشتم توی پاسم مهر زدن و چهار طرف جای مهر رو با خودکار علامت زدن.معنیش چیه؟؟ممنون از پاسخگویی شما
پاسخ دهید...
Soli
1397/05/04 12:14
سلام من جدا شدم غیابی واسه گذرنامه اقدام کردم نشد گفتم برگه قطعیت دادنامه بیارم بردم میگن باید سند طلاق باشه اونم سه ماه و ده روز دیگه وقتش پر میشه الان من باید چیکار کنم راهی هست برای گرفتن گذرنامه 28 عروسی داریم استانبول الان باید چیکار کنم؟؟؟؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/06/03 17:04
با سلامدر این خصوص از دفاتر پلیس+۱۰ استعلام بفرمایید.
نازلى
1397/05/02 19:07
سلاممادر من از سفارت نروژ ويزاى شينگن گرفته اند و ششم مرداد پرواز دارند.اعتبار پاسپورتشون تا بيستم اسفند امسال هست وتاريخ برگشت بيست و سه شهريور.خواستم مطمئن بشم واسه خروج از كشور مشكلى ندارند احياناً؟ممنون
پاسخ دهید...
بهار
1397/04/31 20:43
با سلام و تشکر از سایت خوبتون.من و همسرم قصد مهاجرت کاری به سوئد داریم. اما همسرم کارت پایان خدمت نداره و لازمه کاریابی و مهاجرت در سوئد داشتن پاسپورت هست. همسرم دانشجو هستن و در حال تحصیلسوال من اینه که آیا با گواهی اشتغال به تحصیل ما میتونیم پاسپورت بگیریم برای مهاجرت کاری؟با دعوتنامه کاری چطور
پاسخ دهید...
ناشناس
1397/04/30 15:00
سلام ،من پاسپورتن هنگام ورود به ایران مهر نخورده و ثبت نشده الان چکار کنم
پاسخ دهید...
ta
1397/04/30 00:37
سلام . من برای کارت ملی درخواست دادم و به من رسید دادن . مییتونم با اون رسید و یا نهایتا تاییدیه از ثبت احوال اقدام به دریافت پاسپورت کنم ؟
پاسخ دهید...
میکائیل
1397/04/29 18:59
سلام من معافیت کفالت دائم گرفتم ولی کارتم نیومده راهی هست تا قبل از اینکه کارتم برسه برای پاسپورت اقدام کنم؟؟؟؟
پاسخ دهید...
میکائیل
1397/04/29 18:54
سلام من معافیت دائم گرفتم و منتظر کارتمم راهی هست تا قبل از اینکه کارتم برسه واسه پاسپورت اقدام کنم؟؟؟؟؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1398/01/05 12:00
دوست عزیز سلام
لطفا به مراکز پلیس +10 مراجعه کنید.
با تشکر از پیام شما
Ali
1397/04/28 21:36
سلام بنده هنوز در حال تحصیلم برای گرفتن پاسپورت باید گواهی تحصیلی ببرمقصد سفر ندارم فقط برای اینکه بهم پاسپورت بدن علاوه بر گواهی تحصیلی مورد دیگری هم نیاز هست یا خیر ؟
پاسخ دهید...
امیر درود
1397/04/27 19:10
سلام وقت بخیر پاسپورتم برج ۹ تاریخش تمام میشه...واسه تایلند چقدر زمام نیازه...میشه .یا باید برم پاس جدید بگیرم
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/06/03 16:58
از زمان ورود به تایلند، پاسپورت شما باید حداقل ۶ ماه اعتبار داشته باشد.
ناشناس
1397/04/26 23:25
سلام وقت بخير .اگر كسي به صورت قانوني از كشور خارج شده باشد ولي بعدش به علت محكوميت قضايي ممنوع الخروج شده باشد در هنگام ورود به كشور به مشكل بر ميخورد؟
پاسخ دهید...
کاظمی
1397/04/25 15:13
سلام من درخواست گرفتن پاسپورت دادم و کارت پایان خدمتم جز طرح مشمولان غائب هستش امروز برام پیامک آمد که اطلاعات من مغایرت داره به پلیس ۱۰ مراجعه کردم گفت باید برم اداره اماکن و گذرنامه گفتن اطلاعات من کد ۵ خورد میشه بگید چی هست ؟؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/05/27 19:38
متاسفانه اطلاعی در این خصوص نداریم.
ناشناس
1397/04/23 20:02
سلام برای تمدید پاسپورت پلیس ۱۰رفتم خروج بیش از ماه داشتم الان بهم پاس نمیدن
پاسخ دهید...
So
1397/04/21 18:46
اقامت یک ساله ترکیه داشتم تمام شده با چند روز دیر کرد میخوام خارج بشم غیر از جریمه دپورت هم میشم .این دفعه دوم میشه که دیر خارج میشم قبلا فقط جریمه شدم
پاسخ دهید...
Neda
1397/06/16 14:13
با سلام چون دفعه دوم هست بله دیپورت میشید
Fahimi
1397/04/20 22:41
سلام..آیا می شه یک روزه یا نهایتا دو روزه پاسپورت و تمدید کرد .چون نمی دونستم مهلت زیر ۶ ماه اجازه پرواز ندارم و دو روز دیگه بلیط دارم برای استانبول
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/04/21 11:37
پس از ثبت درخواست در مراکز پلیس+۱۰، باید به اداره گذرنامه مراجعه و با ارایه مدارک معتبر درخصوص زمان پرواز، ممکن است بتوانید سریع‌تر گذرنامه خود را دریافت نمایید... اما ۴۸ ساعته بسیار بعید است.
سحر
1397/04/20 11:24
سلاممن پاسپورتم رو وقتي گرفتم مجرد بودم الان گم شده واينكه متاهل شدمالان بايد اداره گذرنامه مراجعه كنم واعلام مفقودي كنم يا ميتونم دوباره برم پليس 10اقدام كنم؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/04/21 11:38
با سلام.
از مراکز پلیس+۱۰ استعلام بفرمایید.
رضا
1397/04/20 08:03
سلام ادمین محترم یه سوالی داشتم من رفتم گذرنامه فرم رو پر کردم و اون فرم و کپی مدارک و فرم استعلام و به خودم دادن و گفتن باید پیش خودم نگهدارم دلیلش چیه ممنون از جوابتون
پاسخ دهید...
علی
1397/04/17 23:02
سلام ببخشید خیلی مهمه من هنوز کارت ملی نگرفتم میتونم با ف توکوپی شناسنامه میشه
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/04/21 11:36
با سلام. خیر. مدارک‌تون باید کامل باشه.
ناشناس
1397/04/16 14:51
سلام ببخشید بعد مهرخروج. کشور میشه به دلیلی نری دوباره مهر ورود به کشورو همون لحظه بزنن
پاسخ دهید...
مجید
1397/05/01 22:37
ارز مسافرتی فقط برای مسافراست
ناشناس
1397/07/02 23:11
سلام نه نمیشه
ناشناس
1397/07/02 23:13
سلام نه نمیشه
هدی
1397/04/14 03:52
سلام من 3 ماه ترکیه بودم آیا الان که یک هفته هست برگشتم میتونم به کشور امارات یا آذربایجان سفر کنم؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/04/14 13:58
برای تعداد و مد سفر، محدودیتی وجود ندارد.
ناشناس
1397/04/05 17:02
سلام ايا فرقي بين ممنوع الخروجي و اجازه خروج وجود داره؟ يا يكي هستن جفتشون؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/04/09 13:38
با سلام
متفاوت هستند این ۲ موضوع. فردی که ممنوع‌الخروج هستش، در هنگام ورود، به او اجازه ورود می‌دهند اما دیگر نمی‌تواند از کشور خارج شود.
shirinbano
1397/04/05 16:17
سلام من ویزای ایتالیا دارم به مدت 16 روز، موقع خروج از کشور پاسپورتم حدود پنج ماه اعتبار داره و موقع برگشت میشه چهار ماه و نیم ، در صورتی که قوانین سفارت ایتالیا برای صدور ویزا سه ماه از تاریخ اعتبار پاسپورته میخواستم بدونم مشکلی پیش نمیاد واسه ورود و خروجم با توجه به زیر شش ماه بودن پاسپورت؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/04/09 13:37
در صورتی که ایتالیا، تایید می‌کنه مدت باقی مانده از پاسپورت‌تون رو، به مشکلی بر نخواهید خورد.
ناشناس
1397/04/10 16:46
خیلی ممنون از جوابتون من برای اطمینان پاسپورتم رو عوض کردم حالا با توجه به اینکه ویزا تو پاسپورت باطل شده است با شماره پاسپورت قبلی مشکلی توی مرز پیش نمیاد واسم؟
لیلا
1397/04/04 23:35
سلام پسوندم در شناسنامه تغییر کرده ایایعنی الان پسوند فامیلیم در شناسنامه و پاسپورت متفاوته ایا برای سفر به ترکیه مشکلی پیش میاد
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/04/09 13:36
بله. برای خروج از کشور به مشکل بر خواهید خورد. با مراجعه به اداره گذرنامه، نسبت به تعویض پاسپورت اقدام فرمایید.
محمد
1397/04/03 01:23
سلام خسته نباشید من هنوز کارت ملی نگرفتم چگونه می توانم پاسپورت بگیرم
پاسخ دهید...
ناشناس
1397/04/01 14:04
من حدود یکماه در ترکیه بیشتر مانده ام که متاسفانه دیپورت شدم اگر نام خانوادگی عوض شود میتوانم با نام خانوادگی جدید به ترکیه بروم
پاسخ دهید...
محمد
1397/03/30 01:42
سلام.خسته نباشید.من۳ روزه ویزای مولتی کانادا گرفتم ولی هنوزتو پاسم زده نشده.پاس من تا آخر سال ۹۹ اعتبار داره.آیا راهی هست که من پاسمو تعویض کنم که از ۵ سال ویزام بتونم استفاده کنم.ممنون
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/04/09 13:35
با سلام
دوست عزیز، خب چرا از ابتدا و پیش از اقدام برای ویزا، پاسپورت‌تون رو تمدید نکردید؟ الان تعویض پاسپورت امکان‌پذیر نیست.
محمد
1397/04/10 21:57
سلام شما بامدرک رفتین کانادا یا ویزا گرفتین بعد انجا اعلام پناهندگی کردین؟
Mohammadnabiloo1381@Gmail.com
1397/03/29 23:10
سلام ببخشید من پاسپورت دارم برای چند سال پیش است و یک سال وقت داره میخوام برم کربلا میگن عکست فرق میکنه یعنی اون موقع که بچه بودم عکس انداختم والان فرق کردم به دچار افتادم ایا دچار مشکل در مرز میشوم
پاسخ دهید...
....
1397/03/23 22:28
سلام‌ من دو تا سوال دارمواسه بچه ی زیر ۶ سال پاسپورت لازمه؟ و اینکه تو تمدید پاسپورت،سفر های قبلی توش قید میشه یا نه؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/03/26 23:11
با سلام
۱- برای خروج هر فردی (حتی ۱ روزه) نیاز به پاسپورت است.
۲- خیر.
ناشناس
1397/03/23 22:23
سلام‌ میخوام‌بدونم تو تمدید پاسپورت، سفر های قبلی قید میشه؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/03/26 23:12
خیر
ليلي
1397/03/21 17:30
سلام من يك سوال داشتم،ما اقدام كرديم براي گرفتن ويزاي ٥ ساله كانادا و انگشت نگاري هم رفتيم موقع برگشت پاسپورت ما خيس شد و مهر خروج من از ايران كم رنگ شده ميخواستم ببينم چيكار بايد بكنم براي گرفتن ويزا مشكلي هست؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/03/21 20:53
برای گرفتن ویزا، مشکلی برای شما پیش نخواهد آمد.
هادی
1397/03/20 14:09
سلام وقتون بخیر ببخشید برا سفر به هر کشور باید گذر نامه جدا گرفت یا با همون پاسپورت میتونی با گرفتم ویزا سفر کنی ممنون میشم پاسخ بدید
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/03/21 20:52
خیر. تا پایان مدت اعتبار گذرنامه، برای سفر به کشورهای مختلف، نیاز به تعویض پاسپورت ندارید.
عبدالزهرا زاهدی
1397/03/20 10:31
سلام چرا بعدازاقدام ودادن مبالغ ومدارک مطلوببعدازپایان مراجعت به پلیس ۱۰ لمن گفتن چون دیرکردی نه گذرنامه ومن پس دادن مبالغ ازطرف همسرم مهدیه زاهدی
پاسخ دهید...
محمدامین
1397/03/19 23:26
سلام خسته نباشید من قبل اینکه ۱۸ سالم تموم شه با اجازه پدرم پاسپورت گرفتم و الان ۱۸ سالم تموم شده و کارت معافیت از خدمتم هم دریافت کردم ینی میتونم همون روز کارتمو و پاسمو ببرم گذرنامه از ممنوع خروجی در بیام و همون روز پرواز داشته باشم؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/03/21 20:56
با سلام
برای اطمینان، از اداره گذرنامه استعلام بفرمایید.
mohamad vafaie
1397/03/18 00:21
سلاماگر معافیت عصاب روان داشته باشیم ( کارت قرمز) میتونیم گذرنامه بگیریم؟؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/03/21 20:49
بله. می‌توانید.
الهام
1397/03/16 11:13
سلام من سه سال پیش عمل بینی داشتم و یکسال از مدت پاسپورتم مونده آیا باید عکس پاسپورتم جدید باشد؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/03/21 20:55
در صورتی که چهره‌تون خیلی تغییز کرده، بهتره پاسپورت‌تون رو عوض کنید.
ناشناس
1397/03/15 18:02
سلام میخواستم بدونم تاریخ ورود ب هرکشور در پاسپورت زده میشود و یا خروج؟؟؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/03/21 20:49
بله.
مجید
1397/03/14 21:35
سلام خسته نباشید .من الان دانشجو هستم و پاسپورت هم دارم .و تا برج ۱۰ سال۹۸ اعتبار دارد. تو متن بالا فرموده بودید که تا ۷ ماه اعتبار لازمه برای خروج از کشور .میخواستم ببینم من اگر برج ۷ سال ۹۸ بخوام برم نیاز به تمدید دارد ؟؟؟و آیا اگر نیاز هست تمدید کنم قبل از اتمام اعتبار امکان تمدید است؟؟؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/03/21 20:59
با سلام.
شما از برج ۱۰ سال ۹۷، می‌توانید برای تعویض پاسپورت اقدام بفرمایید.
فاطمه جنتی
1397/03/11 23:50
سلاممن زیر 18سال هستم ومیخواهم بورسیه شوم آیا امکان دارد ؟؟بدون پدر و مادرم سفر کنم
پاسخ دهید...
reza
1397/03/10 14:49
سلام وقت بخیر کارکنان ناجادر بخش فاوا هم ممنوع الخروجند؟کارکنان کدام بخش نظامی ممنوع الخروج اند؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/03/21 20:55
متاسفانه اطلاعاتی در این خصوص نداریم.
ناشناس
1397/03/08 19:35
سلام من خارجی هستم و هسرم ایرانی الان عقدمون رو شناسنامه همسرم ثبت نشده و اینکه میخوام برم برا خودم شناسنامه اقدام کنم چیا لازمه لطفا یه راهنمایم کامل کنید
پاسخ دهید...
ارتا
1397/03/07 21:11
سلام و خسته نباشيدمن الان حدود چندماه قبل از اينكه مشمول بشوم براي سفر تفريحي پاسپورت گرفتم و ٥سال اعتبار دارد و الان مشمول حساب ميشوم مي خواستم بدونم باز هم بايد وثيقه بزارم براي خروج جهت سفر تفريحي؟ اگر ممكنه بفرماييد مهر خروج چي هست؟ چون در نظرات ديدم كه خيلي از دوستان با مشكل مهر خروج مواجه بود
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/03/21 20:49
سلام.
۱- بله اگر الان مشمول هستید، امکان خروج از کشور ندارید (مگر با وثیقه)
۲- در هنگام خروج از کشور، در پاسپورت شما «مهر خروج از کشور» درج می‌شه.
محمد پارسیامهر
1397/03/07 16:59
سلام در صورتی که به مدت 5 سال خارج کشور بمونی موقع برگشت از تاریخ انقضاء گذرنامه چه مدت باید مانده باشد که دچار مشکل نشود...؟؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/03/21 20:54
با سلام.
از کنسولگری ایران سوال بفرمایید.
میلاد
1397/03/02 23:10
سلام . ایا کسی دارای پایان خدمت هست باز باید از دانشگاه نامه بگیره یا لازم نیس
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/03/04 19:32
خیر. نیازی نیست.
محمد
1397/03/01 02:34
سلام خسته نباشیدمیخواستم بدونم کشورهایی که ویزا نمیخواد(ارمنستان.گرجستان)رو میشه فقط با پاسپورت رفت یعنی من که دانشجو هستم میتونم با پاسپورت برم و بیام
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/03/04 19:32
بله.
ماندانا
1397/02/31 10:05
سلام من قصد سفر به ترکیه رو دارم و شخصی که شناخت درستی ازش ندارم از من خواسته که پاسورتش رو که برای گرفتن ویزا آمریکا در ترکیه است با خودم به ایران بیارم آیا همراه داشتن پاسورت شخص دیگری علاوه بر پاسپورت خودم جرم محسوب میشود
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/02/31 10:29
خیر. جرم محسوب نمی‌شود.
حسین
1397/02/29 17:13
سلام من دارای دو پاسپورت یکی انگلیسی و یکی ایرانی که اعتبارش یک ماه مونده. ایا با توجه به این مورد میتونم با این پاس به ایران سفر کنم و به انگلیس برگردم؟
پاسخ دهید...
علیرضا
1397/02/29 13:48
سلام و عرض ادبشماره گذرنامه با تعویض عوض میشه یا مثل کد ملی برای هرشخص ثابت است؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/02/31 10:21
تغییر می‌کند.
رها
1397/02/28 23:05
سلام من رها هستم و 18 سالمه میخواستم بدونم اگ مدارکمو بدم ب کسی اون میتونه برام تهیه کنه یا من باید حتما خودم برم اخه خودم الان شرایتشو ندارم لطفا جواب بدین ممنون
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/02/31 10:29
با سلام.
حضور شخص متقاضی برای دریافت گذرنامه ضروری است. با این وجود، مشکل‌تان را با یکی از مراکز پلیس+۱۰ در میان بگذارید، شاید راهکاری وجود داشته باشد.
مریم
1397/02/26 12:11
سلام و خسته نباشید به شما سوالی که دارم درمورد اجازه ی خروج است که مرد به همسرش می دهد . آیا در صورت مفقود شدن گذر نامه ای که از مدت آن حدود ۲ سال باقی است . برای دریافت گذرنامه جدید نیاز به کسب اجازه ی محضری مجدداز همسر هست ؟ممنونم
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/02/31 10:20
بله. نیاز به اجازه همسر دارید.
ارین
1397/02/24 19:55
با سلام.من غیر قانونی امدم ترکیه چون در ایران ممنوع الخروج بودم، پاسپورت قبلی هم که داشتم گم کردم و درضمن مدت اعتبارش هم تمام شده، ایا العان به سفارت ایران مراجعه کنم و درخواست پاسپورت جدید بدهم، ایا برای من پاسپورت صادر میکنند که از ترکیه برم کشور دیگه ای یا نه؟تشکر از راهنماییتان
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/02/31 10:22
از کنسولگری ایران سوال بفرمایید
مریم ایلخانی
1397/02/23 14:58
سلام گذر نامه و ویزای کانادا ی من سه ماه اعتبار دارد ا. آیا می توانم از کشور. خارج شوم وبه کانادا سفر کنم۲ اگر. پاسپورت را آمدید. کنم ویزای از بین. نمی رود
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/02/24 16:55
با سلام
تا آنجا که ما اطلاع داریم، با این مدت باقی مانده از اعتبار گذرنامه، شما اجازه ورود به کانادا را ندارید. ضمن اینکه با توجه به آنکه «گذرنامه» تعویض می‌شود نه تمدید، ویزای شما باطل می‌شود. (البته در سوپرویزا (ویزای والدین)، امکان درج ویزا در پاسپورت جدید وجود دارد.)
حمید رضا
1397/02/19 22:40
سلام من بصورت قانونی ترکیه رفتم دو سالی بودم پاسپورتمو دزدیدن من به صورت غیره قانونی اومدم ایران الان پاسپورت جدید گرفتم میتونم قانونی برم ترکیه
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/02/24 16:51
با سلام
متاسفانه اطلاعاتی در این زمینه نداریم.
پدرام
1397/02/16 15:03
سلام .من دو ترم دانشگاه نرفتم واسه همين گواهي نميدن ولي مشمول هم نيستم يني تا ٤ماه ديگه برگه معافيت دارم از نظام وظيفه چجوري ميتونم پاسپورت بگيرم؟؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/02/19 09:51
با سلام. از مراکز پلیس+۱۰ سوال بفرمایید.
ناشناس
1397/02/14 13:48
سلام علیکممن هم اکنون سرباز هستم آیا بعد از پایان خدمت و تا قبل از داشتن کارت پایان خدمت ( با برگه رهایی از خدمت) میتونم برای گرفتن پاسپورت اقدام کنم؟
پاسخ دهید...
ماری
1397/02/10 02:33
برای گرفتن پاسپورت و سفر به خارج نیاز به کارت ملی هوشمند هست یا با همون کارت ملی قبلی میشه؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/02/13 10:29
با سلام
لطفا آخرین وضعیت قوانین را از مراکز پلیس+۱۰ استعلام بفرمایید.
علی رامندی
1397/02/09 17:55
باسلام ،حدودیک سال ونیم هستش که ازسفارت کانادادرانکاربرای قبولی ویزای مولتی تماس گرفتن که پاسپورتم ارسال کنم به علت مریضیم نتونستم پاس بفرستم خواستم بینم العان میتونم بفرستم باطل نشده ویزام،ممنون میشم راهنمایم کنید
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/02/13 10:40
با سلام
شما می‌توانید با VAC نامه‌نگاری بفرمایید اما در شرایط عادی، شما فقط ۳۰ روز برای ارسال پاسپورت‌تان فرصت دارید.
Aria
1397/02/06 13:28
سلام اعتبار گذرنامه غير ايرانى فرزندم براى خروج كمتر از سه ماهه براى خروج ايا مشكلى ندارد ( دو تابعيتى هستند)
پاسخ دهید...
سحر
1397/02/04 14:14
سلام ببخشید من الان شانزده روزه پاسپورت اقدام کردم هنوز نیومده پلیس 10گفت برو پلیس امنیت باید چیکارکنم چقدردیرشداخه؟؟
پاسخ دهید...
M
1397/02/04 01:51
سلام من همسرم تو فرودگاه تفلیس بخاطر عکس برداری بهش مشکوک شدن فعلا دیپورت شده.آیا میتونه با گرفتن پاسپورت جدید واینکه فامیلیشو عوض کنه بره؟؟؟ آخه اونجا برای کار میخاد بره.لطفا جواب بدین
پاسخ دهید...
زهرا
1397/01/30 13:22
سلام من و همسرم اسممون برا عتبات دانشگاهی در اومده.ولی همسرم سربازه!چجوری میتونه پاسپورت بگیره؟باید موافقت از محل خدمتش بیاره؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/01/31 12:10
با سلام. برای دریافت شرایط، به اداره گذرنامه مراجعه بفرمایید.
محمد مهدی
1397/01/30 01:06
سلام من ۱۵‌سال دارم و حزانتم دست مادرمه و برای همیشه میخوام از کشور خارج شوم میتونم؟
پاسخ دهید...
فائزه خرم
1397/01/29 16:54
سلام من به تازگی ازدواج کردم و زمانی که مجرد بودم پاسپورت گرفتم، آیا لازمه پاسپورتم عوض بشه یا تا وقتی که اعتبار داره میتونم استفادش کنم؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/01/29 18:38
تا زمان پایان اعتبار گذرنامه فعلی می‌توانید از ایران خارج شوید.
Sadegh
1397/09/09 17:11
سلا من اقامت ايتاليا رو دارم از وقت پاسپورتم شش ماه گذشته الان ميتوانم برگردم ايتاليا
Monirk77
1397/01/29 15:42
ببخشید یه سوال دارم میرم پاسپورتمو بفرستم بره یعنی چی
پاسخ دهید...
ساناز اسدی
1397/01/29 01:11
سلام من میخوام برم براس سفر به بلژیک آيا هنگام خروج از کشور باید کارت ملی هوشمند داشته باشم یا کارت ملی قدیمی کافیست؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/01/29 18:36
خیر. نیازی نیست.
مری ه
1397/01/28 00:30
سلام وقت بخیر من دختر مجرد 25 ساله هستم برای خروج از کشور اجازه پدر باید داشته باشم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/01/29 18:29
خیر. شما می‌توانید به ورت مستقل اقدام به دریافت گذرنامه کنید.
مهدي
1397/01/24 11:20
سلام وقت بخير ببخشيد من سربازي نرفتم ولي دانشجوام و اسمم واسه عتبات از طرف دانشگاه در اومده و كاراي گذرنامه انجام دادم چند روز ديگه مياد ايا ممكن هست از عراق به تركيه و از اونجا به امريكا برم
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/01/29 18:30
با سلام. متاسفانه اطلاعاتی در این زمینه نداریم.
محمد حسين نصير تبريزي
1397/01/23 18:44
سلام گذر نامه من موقع ورود به ايران از تركيه مهر ورود نخورده بود موقع خروج دوم گفتند اجازه خروج مي ديم ولي بعد بر گشت بايد تهران بري و مهر ورود بگيري من اردبيل هستم راه حل ديگر تدارد ممنون
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/01/29 18:28
به مراکز پلیس+۱۰ مراجعه بفرمایید.
ندا
1397/01/23 18:01
سلام من درخاست براي كارت ملي دادم كه هوشمند كنم ولي وقتم اخر ارديبهشت طبعا يه ماهم طول ميكشه بياد ولي تو ارديبهشت ميخاستم برم سفر پاسپورت ندارم امكانش نيست با شناسنامه بهم بدنديعني بدون كارت ملي امكان داره بتونم پاسپورت بگيرم
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/01/29 18:38
با سلام
به مراکز پلیس+۱۰ مراجعه و مشکل خود را با مسئول مربوطه در میان بگذارید.
محیا صباغیان
1397/01/22 20:00
سلام همسرم پاسپورت داره کارت پایان خدمتش و گم کرده .تقاضای المثنی داده هنوز صادر نشده .آیا امکان خروج از کشور رو داره یا نه؟؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/01/29 18:28
در هنگام خروج از کشور، تنها مدرک شناسایی که کنترل می‌شود گذرنامه است.
مريم
1397/01/22 18:25
با سلام،اگر پاسپورت گم شودمهرخروج سفرهاي قبلي در پاسپورت جديد درج ميشود ؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/01/29 18:30
خیر
Sadeghpjv@icloud.com
1397/01/22 02:32
سلام بنده قرار هست از یکی از دانشگاه های خارج از کشور پذیرش دریافت کنم و به شماره پاسپورت من نیاز دارن،اما من هنوز پاسپورتم آماده نشده،آیا میتونم از طریق سایت نظام وظیفه که نوشته خرید شماره سریال گذرنامه،شماره گذرنامم رو خریداری کنم و این شماره همان شماره ی پاسپورت هست و اعتبار داره؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/01/29 18:27
متاسفانه اطلاعاتی در این زمینه نداریم. لطفا به پلیس گذرنامه مراجعه فرمایید.
محمد مهدی
1397/01/20 22:06
سلام من در پاسپورتم ویزای مکرر دارم ولی صفحاتش پر شده اگر پاس جدید بگیرم تکلیف ویزای مکرر چه میشه؟. ممنونم
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/01/29 18:39
قوانین کشورهای مختلف در این خصوص متفاوت است. از کنسولگری مربوطه سوال بفرمایید.
ب.....ح
1397/01/19 21:38
با سلام میخواستم بدونم اگر گذرنامه کسی ناخواسته اتیش گرفته باشه بازم شامل مفقودی حساب میشه و باید ۶ماه صبر کرد؟
پاسخ دهید...
ب. ح
1397/01/19 21:34
با سلام. میخواستم بدونم اگر گذرنامه کسی ناخواسته آتیش گرفته باشه بازم مفقودی حساب میشه و باید ۶ماه صبر کرد؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/01/29 18:05
بله. مشمول قوانین مفقود گذرنامه می‌شوید.
رز رضایی
1397/01/19 12:54
سلام...اگر طلاق گرفته باشیم در گذرنامه قید می شود؟
پاسخ دهید...
تحر
1397/01/29 18:04
خیر
النار
1397/01/17 14:14
باسلام.من میخوام همراه خانواده برم فرانسه.پسرم ۳.۵ سالشه.از فامیلامون میخواد برامون دعوتنامه بفرسته میگه به بچه نمیدن و باید رو پاسپورته یکیمون باشه.میشه راهنمایی کنین که آیا همچین چیزی میشه؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/01/19 09:57
با سلام.
در ایران هر فرد (حتی نوزاد ۱ روزه) برای خروج از کشور نیاز به پاسپورت مجزا داشته و امکان درج نام فرزند در گذرنامه‌ی والدین وجود ندارد. ضمن آنکه کنسولگری فرانسه نیز برای صدور ویزای فرزندان زیر ۱۸ سال، در صورتی که با والدین خود سفر کنند محدودیتی قائل نیست.
کامران
1397/01/14 21:31
سلام.به دلایلی گذرنامه ام از طرف دولت ضبط شده.میخواستم بدونم با پاسپورت برادرم میتونم به ترکیه سفر کنم؟خیلی به هم شبیه هستیم.خواهشا جوابمو زود بدید
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/01/19 10:56
چنین اقدامی از طرف شما و برادر شما، جرم محسوب شده و مجازاتی بین ۱ تا ۳ ماه حبس در پی خواهد داشت.
سلب ناز امیری
1397/01/10 17:28
سلام خسته نباشید ایا با پاسپورت میشه سفر داخلی کشور رفت فرودگاه تهران به شهرستانها ایراد نمیگیرن ملیت دخترم ایرانی هست
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/01/19 10:33
با سلام.
بله. گذرنامه نیز یکی از مدارک شناسایی مورد قبول فرودگاه‌ها می‌باشد.
Mostafatajik
1397/01/09 17:51
سلام برادر من از افغانستان به ایران سفر مردن یک ماه مدته پاسپورتشون هست اگر بخواهیم دو یا سه روز دیرتر برای رفتنشون اقدام کنیم چون سیزده بدر هم اینجا میخواهیم باشن اما وقتشون یازدهمه .صحبت اصلی من اینه ک جریمه بابت این چند روز جریمه ای داره؟چقدره ممنون میشم پاسخ بدید با تشکر
پاسخ دهید...
سارا
1397/01/07 17:19
سلام ،در گذرنامه جديد مهرهاي سفرهاي قبلي در گذرنامه قديمي پاك ميشن؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/01/19 10:19
بله. گذررنامه جدید بدون مهر تحویل شما داده خواهد شد.
عقیل
1397/01/07 15:58
اقا ماله من ۵ماه و ۲۲ روز مونده میشه رفت
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/01/19 10:18
قوانین کشورهای مختلف برای مدت زمان مجاز مانده اعتبار گذرنامه متفاوت است.
ارمین
1397/01/05 23:11
من پاسم ۵ماه عتبار داره میتونم برم ارمنستان
پاسخ دهید...
یحیی
1397/01/04 14:41
سلام من میخوام برای کار به خارج بروم اما واسطه که قراره باهاش برم مدام تاکید میکنه شماره گذرنامه را برایش بفرستم ایا اگر شماره بفرستم ایرادی ندارد
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/01/04 19:39
با سلام. شماره پاسپورت به تنهایی نمی‌تونه باعث سوء استفاده بشه.
حامد
1397/01/04 13:35
سلام من پاسپورت دارم ۵سالم هست اعتبارداره ولی مشمول به خدمتم میخوام برم گرجستان میخواستم ببینم میتونم ازپاسپورتم استفاده کنم
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/01/04 19:38
خیر. شما امکان خروج از کشور ندارید.
رضانجاتی
1396/12/24 15:13
سلام.من دفترچه سربازی پست کردم تو عید میخوام برم تور مسافرتی ترکیه آیاد به من پاسپورت میدن
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/01/03 12:57
اگر مشمول هستید، امکان خروج از کشور را نخواهید داشت مگر با گذاشتن وثیقه.
M
1396/12/22 12:57
سلام من 2 روزه خدمتم رو‌تموم کردم و از سال ۹۳پاسپورت دارم ایا میتونم با همون پاسپورت به ترکیه برم یا باس منتظر بمونم کارت پایان خدمتم بیاد دوباره به پاسپورت اقدام کنم
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/01/03 12:54
با سلام.
معتبرترین منبع برای پاسخگویی به پرسش شما، پلیس گذرنامه است.
M
1396/12/22 00:45
سلام من 2 روزه خدمتم رو‌تموم کردم و از سال ۹۳پاسپورت دارم ایا میتونم با همون پاسپورت به ترکیه برم یا باس منتظر بمونم کارت پایان خدمتم بیاد دوباره به پاسپورت اقدام کنم
پاسخ دهید...
مرتضاا
1396/12/21 14:26
سلام من ویزای شنگن فرانسه را دارم ولی نمیتونم توی تاریخی ک خروج خوردم از کشور برم ...میشه ویزا را تمدید کرد ؟یا تاریخ عوض کنند وایا مجداد نمره منفی داره چون ویزا تموم میشه ؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/01/03 12:52
با سلام
ویزای شنگن معمولا دارای یک بازه زمانی است که در آن مدت می‌توانید به حوزه شنگن وارد شوید. درخصوص تغییر تاریخ و یا نمره منفی، کنسولگری‌ها، قوانین متفاوتی دارند.
FM
1396/12/21 13:28
سلام وقت بخیر من کارشناسیم هفت ترمه تموم شده و یک سالو نیم معافیت تحصیلی دارم. آیا تو این یک سالو نیم میشه با گذاشتن وثیقه برم ترکیه فوتبال بازی کنم و برگردم دفترچه پست کنم یا نه؟دوستانی که اطلاعات دقیق دارند جواب بدن من پیگیری کردم ب جوابی نرسیدم. ممنون میشم جواب دقیق بدید.
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/01/03 13:09
با سلام
بهترین منبع برای پاسخ به سوال شما، پلیس گذرنامه است.
میلاد
1396/12/20 17:08
سلام من الان ۲ ماه اومدم ترکیه میخوام برگردم ایران بعد میخوام زود برگردم باید چند روز ایران باشم که بتونم دوباره برگردم ممنون میشم جوایمو بدین
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/01/03 12:49
با سلام. متاسفانه درخصوص اقامت در ترکیه اطلاعاتی در دسترس شرکت دالاهو نیست.
ساسان
1396/12/16 15:59
سلام.من پاسپورتم هنگام ورود به ایران مهر ورود نخورده ودر سیستم ثبت نشده.حالا چند روز دیگه ویزا گرفتم و میخوام برم چین.آیا مشکلی بوجود میاد یانه؟ آیا باید به تهران مراجعه کنم؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/01/03 13:07
با سلام.
در صورت ثبت نشدن ورود شما در سیستم، ورود شما به کشور به‌صورت قاچاق در نظر گرفته می‌شود.
ناشناس
1396/12/15 15:52
سلام.حصانت پسر ۱۲ ساله ام رو دارم.در صورت گرفتن حکم رشد میتونم گذر نامه براش بگیرم.پدرش زنده هست .ولی تاکنون فرزندش رو ملا قات نکرده.
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/01/03 12:47
موضوع را از پلیس+۱۰ استعلام بفرمایید.
علیرضا
1396/12/15 14:09
سلام من معافیت تحصیلی دارم بعد از این که پاسپورت موقت گرفتم و برگشتم ایران . اون پاسپورت اعتبار داره برای دفعه دیگه؟ یا باید دوباره پاسپورت بگیرم.
پاسخ دهید...
آبای
1396/12/12 13:57
سلام میشه بفرمایید در پاس جدید اعتبار کامل چند سال شده؟
پاسخ دهید...
لیلی
1396/12/11 19:36
سلام خسته نباشید اگر مهره کشور اذربایجان رو پاسپورتم بخوره برای ورود به ارمنستان مشکل دارم یا باید وایسم پاسپورتمو عوض کنم تا مهر پاک شه؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/01/03 13:00
با سلام
تاکنون با موردی به این شکل، برخورد نداشتیم اما بالعکس این مشکل، وجود داشته و کشور آذربایجان از ورود یکی از همسفران دالاهو که مهر ورود به کشور ارمنستان داشته جلوگیری به‌عمل آورده است.
سمانه
1396/12/02 11:58
سلام با گذرنامه باطل میشود وارد ایران شد ؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1396/12/08 16:16
از سفارت یا کنسولگری محل اقامت خود سوال بفرمایید.
شیواز
1396/11/14 21:20
ببخشید من یه سوال داشتم من پاسپورتم را گم کردم و اقدام کردم به سفارت ایران پاسپورت جدید گرفتم .آیا پاسپرتم موقت هست ؟ واگر برگردم ایران 6 ماه طول میکشه پاسپورت جدید برام صادر بشه اگر پاسپورتم پیدا بشه این 6 ماه باز طول میکشه ؟
پاسخ دهید...
Maryy
1396/10/26 22:48
سلام وقت بخير دوتا سوال داشتم. اول اينكه به محض دريافت پاسپورت امكان خروج از كشور هست؟ دوم اينكه خانم هاي مجرد بالاي ١٨ سال براي دريافت پاسپورت به اجازه پدر احتياج دارن؟ممنون ميشم پاسخ بديد
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1396/12/08 16:00
در پاسخ به سوالات شما:
۱- بله.
۲- از مراکز پلیس+۱۰ سوال بفرمایید.
صفی الله
1396/10/26 09:06
سلام من ۱۷ سالم آیامیتونم پاسپورتم راویز کنم همرا برادر بزرگترم که سن آن ۲۰ باشد
پاسخ دهید...
زینب
1396/10/24 14:01
سلام وقتتون بخیرمن پاسپورتم رو در سال ۹۳ گرفتم و در سال۹۵ ازدواج کردم.الان باید برم برا پاسپورت جدید اقدام کنم یا با همون قبلیه میتونم سفر کنم؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1396/12/08 15:58
با پاسپورت قبلی می‌توانید سفر کنید.
تينا
1396/10/24 01:32
سلام من ١٦ سالمه ميخام تكي سفر كنم به استانبول دوتا پاسپرت امريكايي و ايراني هم دارم. توي فرودگاه مشكلي واسم پيش نمياد؟؟ لطفا زود جواب بديد دوروز ديگه پرواز دارم به تهران ميترسم گير كنم..
پاسخ دهید...
محمد
1396/10/22 21:09
سلام من قصد خروج از کشور دارم تا دو ماه دیگ و هنوز مشمول ب خدمت نشدم.دو ماه دیگ مشمول میشم و گذرنامه ام اعتبار نداره تو این دو ماه میشه گذرنامه رو اعتبار زد بدون وثیقه؟ و از کشور خارج شد!!؟؟   لطفا جواب بدین
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1396/12/08 16:02
با سلام
در صورتی که مشمول نباشید، می‌توانید گذرنامه دریافت و از کشور خارج شوید.
s.s
1396/10/21 14:52
سلام.من یکبار یکسال پیش با گذرنامم کربلا رفتم و هفته آینده میخوام برم ترکیه .باید کار خاصی انجام بدم یا همینکه اونو تحویل لیدر تور بدم کافیه؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1396/12/08 15:55
همان گذرنامه کافی‌ست.
امیر
1396/10/11 13:37
سلام من گذر نامهام رو گم کرده ام و فکر کنم اون رو در سال 93 گرفته ام و نمی دانم اعتبارش تموم شده یا نه؟چطور میتونم مطمئن بشم وضعیت اعتبارش چیه تا بدونم نیاز به حضور در اداره گذر نامه هست یا خیر
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1396/12/08 15:54
شما در صورت گم کردن پاسپورت، حتما باید به اداره گذرنامه اعلام بفرمایید. ممکنه پیامدهای منفی و خطرناکی برای شما داشته باشد.
امیر
1396/10/11 13:05
سلام من گذر نامهام رو گم کرده ام و فکر کنم اون رو در سال 93 گرفته ام و نمی دانم اعتبارش تموم شده یا نه؟چطور میتونم مطمئن بشم وضعیت اعتبارش چیه تا بدونم نیاز به حضور در اداره گذر نامه هست یا خیر
پاسخ دهید...
امید
1396/10/09 12:00
افراد ممنوع الخروج هم میتونن پاسپورت بگیرند یا اصلا ربطی نداره ...یعنی پاسپورت رو میشه گرفت چون ممکنه این وسط ممنوع الخروجی رفع بشه یا اینکه اصلا تا ممنوع الخروجی رفع نشه پاسپورت داده نمیشه ؟؟؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1396/10/13 09:39
با سلام
درخصوص این موضوع، از پلیس+۱۰ سوال بفرمایید.
عزیزالله
1396/10/09 00:56
سلام چند روز یکی تو اینستا از من کمک خواسته و گفتنم پول ندارم گفت عکس پاسپورت رو تو فلان ایمیل برام بفرست تا دارایم رو برات بفرستم چون من زندانی هستم تو عمان منم عکس پاسپورت رو براش فرستادم حالا باید چه کار کنم
پاسخ دهید...
ستاره
1396/10/04 18:42
سلاممیخواستم بدونم هر شخص بالای ۱۸سال در سال چند بار میتونه سفر خارج از کشور داشته باشه؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1396/10/10 13:42
محدودیتی در تعداد دفعات خروج از کشور وجود ندارد.
سالار
1396/09/29 22:14
سلام خسته نباشید من میخوام با پاسپوت برم ترکیه برای کار.حداکثر اقامتم باید در اونجا چند روزه باشد؟چون خبر دارید که حق خروج رو زیاد کردن و شاید برا کار کردن خارج دیگه صرف نکنه.ممنون
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1396/10/04 11:58
حداکثر 90 روز. البته عوارض خروج از کشور، هنوز افزایش پیدا نکرده و در صورت افزایش، از ابتدای سال ۱۳۹۷ اعمال خواهد شد.
امیررضا
1396/09/27 15:04
سلام من پدرم فت ومادرم از من و خواهرم نگهداری میکند وپدربزرگم قیم ماست میتونیم بدون اجازه اون پاسپورت بگیریم لطفا جواب بدید
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1396/10/04 11:58
بله.
شبنم
1396/09/23 01:52
سلامامروز من دیدم خیلی جاها نوشته مهر یا اجازه خروج از کشور باید تو پاسپورت باشه، ین دقیقا چیه برا سربازاست یا همه؟ و کسایی که دانشجو نیستن و درسشون تموم شده ولی برا ادامه تحصیل میخوان برن خارج باید از این مهر ها بخوره پاسپورتشون؟ممنون
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1396/10/04 11:56
در صورت خروج هریک از اتباع ایرانی (و به هر دلیل) از ایران، باید مهر خروج در گذرنامه ثبت بشه.
علی ش
1396/09/22 20:58
با سلام و خسته نباشید... من دانشجو هستم و برا پاسپورت اقدام کرده ام متاسفانه تاریخ خروج رو اشتباهی زدم... حالا پاسپورت برا ترکیه و از یک بهمن تا یک اسفند صدور میشه... احتمالا شنبه یا یکشنبه دستم برسه... من نمیتونم تاریخ این خروج اولیه رو تغییر بدم؟ چون من کار خیلی ضروری ای دارم و باید ی هفته دیگه از کشور خارج شم... میتونم تاریخ خروج رو تغییر بدم؟خیلی مهمه برام...
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1396/10/04 12:00
با سلام. متاسفانه اطلاعی در این‌خصوص نداریم. از مراکز پلیس+۱۰ سوال بفرمایید.
mahsa
1396/09/18 12:18
من برای پاسپورت اقدام کردم فامیلیم حسینی هستش ک ب لاتین دوتا s میخواد اما من ب پلیس امنیتی گفتم ک یدونه s باید بزاره و اون هم ب ثبت احوال فرستاده و کاری نمیشه کرد حالا میخوام بدونم ک ب مشگل بر میخورم و باید از اول اقدام ب پاسپرت کنم و هزینه واریز کنم یا ایرادی نداره
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1396/10/04 11:55
از نظر ثبت احوالی مشکلی نداره اما تمامی مدارک‌تان باید با این فرم نوشته بشه؛ یعنی با یک S
مدارکی مثل ترجمه‌ها، مدارک تحصیلی از خارج از کشور و...
کوروش
1396/09/17 18:51
سلام من حدود ۲۰ سال سن دارمو به تازگی کارت معافی کفالت گرفتم و پاسپورت گرفتمشنیدم کسایی که معافی کفالت گرفتن نمیتونن ۵ سال از کشور خارج بشنمنبعی پیدا نکردم ممنون میشم جواب بدین چون قصد مهاجرت دارم و مهمه برام
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1396/09/18 09:04
چنین موضوعی صحت ندارد.
پروین
1396/09/17 15:14
سلام خسته نباشید با پاسپورت چند بار در سال میتوانیم کربلا بریم؟ ممنون
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1396/09/18 09:04
با پاسپورت‌های عادی، محدودیتی برای دفعات خروج از ایران وجود ندارد.
پانیذ
1396/09/13 01:24
با سلام و خسته نباشید بنده در ایران هستم و پارسال گذرنامه ی خود را دریافت کردم...ان شاالله تا مهر سال بعد قصد. مهاجرت به ایتالیا را دارم...حال سوال من ای است که اگر بعداز ۵ سال در کشور بیگانه گذرنامه ی بنده نیاز به تمدید داشته باشد،باید چه کنم؟آیا باید برای تمدید به ایران بیایم؟اگر اجازه ی خروج از کشور را نداشتم ...آیا دیپورت میشوم؟با سپاس
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1396/10/04 11:53
با سلام
برای تمدید گذرنامه، می‌توانید به کنسولگری‌های ایران در ایتالیا مراجعه فرمایید.
سارا
1396/09/12 21:01
با سلام و خسته نباشید .من از همسرم جدا شدم و میخوام برای مسافرت به همراه پسرم که تحت سر پرستی شوهرم هست به خارج از کشور برم اولین مقصد ما ترکیه هست آیا نیاز به رضایت نامه پدر هست ؟؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1396/10/04 12:00
بله.
الی
1396/09/12 20:30
سلام من حدود دو سال پیش در دوران مجردی گذرنامه گرفتم و بعد ازدواج کردم یه سوال داشتم همسر من در سوئد زندگی میکنه و با هم قراره بریم برای مسافرت ایا اجازه همسر لازمه؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1396/10/04 11:52
با سلام.
طبق اطلاعات ما، تا زمان تعویض پاسپورت، نیازی به اجازه خروج نخواهید داشت اما برای اطمینان از اداره گذرنامه سوال بفرمایید.
As
1396/09/12 14:13
با سلام.من موقع تحویل دادن مدارک ،تمام اطلاعاتم تو فرم درست پر شده،ولی تو اون چک پرینت ،واسم گزینه متاهلی خورده،درصورتی که مجرد هستم.حالا واس تغییر این متاهلی به مجردی باید پاسپورت رو عوض کنم یا خود دفتر پلیس 10میتون این کار رو تو سیستم انجام بده؟تو پاسپورت هم چیزی به عنوان مجرد یا متاهل بودن ذکر نشده.باتشکر
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1396/09/18 09:02
با سلام
با مراکز پلیس+۱۰ تماس بگیرید. در صورت مغایرت یا وجود مشکل در اطلاعات درج شده در پاسپورت، می بایست پاسپورت شما تعویض شود.
sj
1396/09/10 21:43
سلام خسته نباشيد .من سال ٢٠١٥ در سن ١٧ سالگي از كشور خارج شدم و به سوئد مهاجرت كردم و تا بحال گذر نامه نداشتم و خب خدمت سربازيم نرفتم الان ٢ سال است ك اقامت گرفتم ميخواستم بدونم ايا راهي است براي اينكه من گذر نامه در يافت كنم ؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1396/09/12 08:57
با سلام.
برای کسب اطلاعات دیق و به‌روز، این موضوع را با سفارت ایران در سوئد در میان بگذارید.
محمد منصوری
1396/09/07 23:26
سلام آیا شخصی که مشمول خدمت میباشد واقدام به خرید تور از آژانس مینماید ودارای پاسپورت با اعتبار پنج سال میباشد مسئولیت ممنوع الخروجی با مسافر است یا آژانس
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1396/09/08 09:07
با مسافر است.
آژانس امکان استعلام ممنوع‌الخروجی مسافر را ندارد.
نرگس
1396/09/06 13:15
اگر پروازی ۷۰ ساعت تاخیر داشته باشه و بخوان تو هتل اقامت بدن مسافراشونو..هتل بیرون از فرودگاه پاسارو میگیرن..ولی تو هتل فرودگاه ممکنه پاسارو نگیرن و دست خود مسافر باشه؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1396/09/07 15:28
در صورتی‌که هتل در بخش ترانزیت باشد، قائدتا نباید مجبور به ارایه پاسپورت باشید.
رها
1396/09/05 11:00
سلام چرا مسئول سایت جواب سوالهارو نمیده؟!!!!!!!!!!
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1396/09/05 17:48
با سلام
سوالاتی که پاسخ آنها را دقیق بدانیم و البته غیرتکراری باشند، پاسخ داده می‌شوند.
SaEeD
1396/09/01 17:52
سلام من ۱۵ سالمه و در مورد دریافت گذرنامه هیچ اطلاعاتی نداشتم. و تا اینکه این مطالب هایی که شما جمع آوری کردید را خواندم و الان خیلی خوشحالم که من هم می توانم گذرنامه بگیرم، خیلی ممنون اطلاعاتی که نوشته بودین عالی بود.
پاسخ دهید...
حسبن
1396/08/30 22:47
با سلام و خسته نباشید.من یک ماه قبل اقدام به دریافت گذرنامه به همراه دو ستم به صورت همزمان انجام دادیم. که برای من فقط مجوز به کشور عراق داده شده بود .و به مدت یک ماه فرصت داده شده بود. اما برای دوستم مجوز به کلیه کشورها به جز فلسطین اشغالی صادر شده بود.و هیچ محدودیت تاریخی نداشت. ممنون میشیم .اگه این که علت محدودیت مجوز گذر نامه اونم فقط برا عراق را برام بنویسید.
پاسخ دهید...
ناشناس
1396/12/09 14:47
من حدود ده روز پيش اقدام به تعويض پاسپورت كردم ولي تا امروز نيومده علتش چيه؟
zah
1396/08/27 23:17
سلام من گذرنامه ام رو چند ماه پیش گرفتم ولی تا حالا ازش استفاده نکردم ، الان چند تا خال بزرگ روی صورتم رو برداشتم و چهرم با عکس گذرنامه فرق کرده برای خروج مشکلی پیش نمیاد ؟
پاسخ دهید...
رها
1396/08/27 00:41
سلام و خسته نباشیدبرادر من بخاطر مهریه ممنوع الخروج هست، می خواستم بدانم برادر من می تواند پاسپورت بگیرد بدون اینکه از کشور خارج شود چون برای امتحان زبان نیاز به پاسپورت دارند؟ باتشکر
پاسخ دهید...
ناشناس
1396/09/22 00:17
لطفا جواب بدید. منم همین سوال رو دارم
شیوا
1396/08/26 19:06
سلام اعتبار پاسپورت من تا ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۷ هست من درتاریخ ۸ آذر امسال ۱۳۹۶ قصد سفر به ترکیه رو دارم یعنی زمان شروع مسافرتم اعتبار پاسپورتم ۵ ماه و یک هفته مونده .آیا میتونم ورود کنم یا باید پاسپورت رو تعویض و تمدید کنم
پاسخ دهید...
سید میرقادری
1396/08/24 13:05
سلام بنده نظامی بودم 5سال بصورت پیمانی خدمت کردم بعد اومدم بیرون الان 16 سال اومدم بیرون چون آموزش ندیدم کارت پایان خدمت ندارم برای همه گواهی از محل خدمت قبلی میگرم برای گرفتن پاسپورت هم رفتم نامه از حفاظت و کارگزینی محل خدمت گرفتم بردم اداره گذرنامه پاراف شد رفتم دفتر پلیس 10گفتن نمیشه باید کارت پایان خدمت داشته باشی لطفا راهنمایی کنید
پاسخ دهید...
ناشناس
1396/08/22 14:55
گذرنامه من دوسال اعتبار دارد و حدود ۸ صفحه خالی برای فرود و خروج من میتوانم برای تعویض اقدام کنم
پاسخ دهید...
شیوا دهقانی
1396/08/21 13:44
سلاممن در آلمان زندگی میکنم و اعتبار پاسپورتم تا آوریل ۲۰۱۸ میباشد، برای تعویض پاسپورت قصد سفر به ایران را دارم آیا اعتبار پاسپورت یک ایرانی برای سفر به ایران هم زمان مشخصی لازم دارد؟ یعنی اگر یک ماه قبل از تمام شدن پاسپورتم به ایران بخواهم سفر کنم امکان پذیر هست؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1396/08/21 20:36
با سلام
شما مشکلی برای سفر به ایران ندارید. ضمن اینکه از طریق سفارت ایران در آلمان هم می‌توانید نسبت به تعویض پاسپورت خود اقدام فرمایید.
ناشناس
1396/08/17 20:03
باسلام برادرم باپاسپورت من میخواست بره کربلا ماموران نیروی انتظامی فهمیدن پاسپورت منو گرفتن حالا من چیکار باید بکنم
پاسخ دهید...
ناشناس
1396/08/26 12:50
برادرتون شبیه شما نبود؟چند درصد شبیه شما بود
بابک صفری
1396/08/16 16:22
سلام ، بنده 47 سال دارم کارت پایان خدمت ندارم متولد 1349 می خوام بزم حج ، بهم پاسپورت می دهند ممنون می شم پاسخ بدید
پاسخ دهید...
علیرضا
1396/08/14 21:26
سلام. قصد صفر به دبی دارم. ۲ روز دیگه. اژانس هواپیمایی با پاسپورت قدیم که باطل شده از طرف پلیس ۱۰ ویزا گرفته. پاس قبلی هم اعتبار داره. الان میتونم از کشور خارج شوم،یا به مشکل بر میخورم.
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1396/08/15 08:52
با سلام
امکان خروج از کشور و ورود به امارات با پاسپورت باطل شده وجود ندارد. ویزای صادر شده در پاسپورت قدیمی نیز بلا استفاده است. برای راهنمایی بیشتر، به آژانس صادرکننده مراجعه فرمایید.
Milad
1396/08/14 19:47
سلام .دانشجو هستم و مشمول.پاسپورت دارم.ولی هنوز مجوز خروجم صادر نشده.تا صادر شدن مجوز میتونم برم ویزا بگیرم؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1396/08/15 08:53
بله.
امیر حسین
1396/08/14 14:10
سلام ایا امسال با احتمال ازاد شدن با کارت ملی هست ؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1396/08/15 08:51
اگر منظورتون خروج از مرز عراق است، اطلاعی در این زمینه نداریم.
مینا
1396/08/11 21:39
سلام خسته نباشید برادرم بدون ویزا رفته مرز اونجا پاسپورتشو گرفتن ندادن گفتن میفرستیم میخوام بدونم کی به دستش میرسه?
پاسخ دهید...
علی
1396/08/11 00:51
سلام من با گذرنامه ی پدرم که باطل شده بود به لب مرز رفتم اونجا پلیس فهمید و منو گرفت و بعدش گذرنامه را ضبط کرد و گفت دوهفته دیگه برو به اداره گذرنامه اصفهان اونجا تحویلش بگیر میخواستم ببینم مشکلی پیش نمیاد جرمه ای چیزی داره
پاسخ دهید...
علی برزگر
1396/08/09 23:27
سلام من متولد78نیمه دوم هستم و دانشگاه فعلا نمیروم و درس های مردودی ام را دارم امتحان میدم آیا میتوانم از مرز خارج شوم یعنی با پاسپورت و ویزاو داشتن اشتغال به تحصیل مدرسه ؟؟
پاسخ دهید...
safoura
1396/08/09 23:15
باسلام.شوهرمن خردادامسال اعتبارپاسپورتش تموم شده بود .الان متوجه شدیم مفقودشده.1برای گرفتن پاسپورت جدیدمشکلی نیست2آیادرقانون برای گم شدن گذرنامه جرم وجریمه ای لحاظ شده3اگربه سرقت رفته باشه وسوع استفاده شده باشه آیابرای همسرمن جرمی ثبت خواهدشد.خواهشاجواب بدهیدچکارکنیم ممنون
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1396/08/13 11:52
با سلام و احترام
لطفا سوالات خود را با مراکز پلیس+۱۰ در میان بگذارید.
علی
1396/08/09 13:07
سلام من موهام مصنوعی است من میتوانم پاسپورت بگیرم یانه
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1396/08/13 12:02
لطفا در هنگام مراجعه به پلیس+۱۰، موضوع را با کارشناسان این مراکز در میان بگذارید.
رها
1396/08/09 06:26
سلام من پارسال دردوران مجردیم با رضایت محضری ولیم گذرنامه گرفتم.میخواستم ببینم امسال که متاهل شدم برای خروج از کشور باید چیکار کنم؟ حتی الان که گذرنامه دارم بازم رضایت قانونی همسرم لازمه؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1396/08/13 11:52
با سلام و احترام.
تا آنجا که ما مطلع هستیم، شما تا پایان اعتبار گذرنامه‌تان می‌توانید از کشور خارج شوید.
ناشناس
1396/08/08 20:04
من۱۶سالمه میخوام برم باکاروان به کربلا ایا بدون پاسپورت میزارن برم
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1396/08/08 22:00
خیر. شما قانوناً اجازه خروج از کشور را ندارید.
احمد
1396/08/08 18:02
سلام چطوری. بفهمم پاسپورت من اومد
پاسخ دهید...
ناشناس
1396/08/08 17:12
سلام ی هفته هست که درخواست گذرنامه دادم هنوز به دستم نرسیده کجا باید برم
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1396/08/08 22:00
با اداره گذرنامه تماس بگیرید.
کامران
1396/08/07 23:54
سلام ۱۷سالم هست و پدر و مادرم رضایت کامل دارند ایا میتوانم با اشتغال به تحصیل پاسپورت بگیرم و به ترکیه سفر کنم؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1396/08/08 21:58
بله. می‌توانید
جواد
1396/08/07 22:54
سلام خسته نباشید من امشب برای ویزا گذر نامم را دادم ولی تا برج 1، 97 بیشتر تمدید ندارد میتونم باهاش امسال برای اربعین کربلا برمم ممنون
پاسخ دهید...
m
1396/08/07 21:44
با سلام ،همسرم برای پرداخت مهریه م ممنوع الخروجه و برای اربعین قصد سفر ب کربلا داریم آیا میتونه پاسپورت بگیره و از کشور خارج بشه ؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1396/08/08 21:58
با سلام. خیر قانوناً ایشان اجازه‌ی خروج از کشور را ندارند.
علی
1396/08/07 16:35
سلام من مشمول هستم برای سفر اربعین به عراق به مدت 50 روزمجوز خروج از کشور گرفته ام حال آیا میتوانم بعد از رفتن به عراق به کشور ثالث مثل ترکیه سفر کنم   و از مرز ترکیه به ایران برگدم ممنون میشم راهنماییم کنین تروخدا
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1396/08/07 21:16
با سلام
متاسفانه در این خصوص اطلاعی در دسترس ما نیست.
ایمان
1396/08/07 00:26
سلام من مدارک گذزرنامم کامله عکس رضایت نامه پدرو.....اگه امروز درخواست بدم چند روز دیگه گذزرناممو دریافت میکنم
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1396/08/07 21:15
با سلام.
معمولا طی ۱۰ روز کاری به دست شما خواهد رسید.
حمیدرضا
1396/08/05 19:12
سلام میخواستم بدونم مدارکی که برای صدور گذرنامه به پلیس ۱۰ارایه میدهیم به تهران فرستاده میشود ویا اداره‌ی گذرنامه استان برای صدور آن اقدام میکند
پاسخ دهید...
ایرج
1396/08/05 18:19
سلام    پاسپورت من   و پدرم و برادرم      باهم اومده ود داخلش اسم پدرم   به شکل   teimor و برای پدرمم هم همین شکل   ولی برای   برادرم    به شکل teymor نوشته ایا مشکلی برامون پیش میاد
پاسخ دهید...
محمد یوسف
1396/08/04 14:04
سلام. من پاسپورت دارم اما ۲ ماه دیگه منقضی میشه.اما وقتی پاسپورت رو دادم برای ویزا، ویزا رو صدر و مهر زدن اما الان میخوام گذر نامم رو تمدید کنم اون ویزا رو باطل میکنن؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1396/08/04 16:06
بله. پس از تعویض گذرنامه، ویزاتون غیرمعتبر خواهد بود. به سفارت مربوطه مراجعه و مجددا ویزا دریافت کنید.
علی
1396/08/03 23:14
سلام. من الان ۲۰ سالمه و دانشجو هستم. میخواستم به یک تور مسافرتی ۷ روزه برم.من از پلیس ۱۰ سوال کردم گفتن شما حداکثر ۲۰ روز میتونین خارج از کشور بمونین. میخواستم بدونم یعنی اگر من پاسپورت بگیرم اعتبارش ۲۰ روزه هست یا همون ۵ ساله؟ چون از این طرف هم برای خرید تور باید ۷ ماه اعتبار داشته باشه پاسپورت.ممنون میشم جواب بدین
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1396/08/04 16:07
سلام
خیر. اعتبار پاسپورت بلندمدت است.
مهدیه
1396/08/03 19:45
سلام لطفا کمکم کنید همسرم میخواهد برود اربعین کربلا اما آدرس را اشتباه داده است برای دریافت گذرنامه باید کجا برویم؟چون بعید است دم منزل بیاید
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1396/08/04 16:04
سلام
به اداره گذرنامه مراجعه کنید.
محمد حسین
1396/08/02 17:16
سلام آیا برای دریافت گذرنامه قبلش باید مجوز خروج داشته باشیم؟ یا نه این دو تا کلا جدا هستن؟ یعنی میشه اول گذرنامه گرفت و بعد مجوز خروج گرفت؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1396/08/02 17:35
شما برای خروج از کشور، اگر ممنوع‌الخروج نباشید، نیاز به مجوز خاصی ندارید.
انیک
1396/08/02 15:27
سلام خواهش میکنم جواب بدید اللن بخوام پاسپورت بگیرم دیره؟دیر نیست اخه میخوام برا اربعین کربلا باشم
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1396/08/02 17:35
با سلام
لطفا از دفاتر پلیس+۱۰ استعلام بفرمایید.
یوسف
1396/07/29 23:08
سلام خواهش میکنم جواب منو بدین من پشت کنکور هستم و برگه معافیت تحصیلی دارم و دانشجو هم نیستم به نظرتون به من پاسپورت میدن؟؟؟؟
پاسخ دهید...
ناشناس
1396/07/30 23:10
بله پاسپورت میدهند
محسن
1396/07/29 02:09
سلام ،من شناسنامه م رو گم کردم.....حالا ،میخوام پاسپورت بگیرم،امکانش هست که با ارائه کپی برابر اصل شده برام پاسپورت صادر کنن ؟
پاسخ دهید...
سعید
1396/07/24 23:47
سلام تروخدا جواب بدین من دانشجوام اما کارت ملیم گم شده میخوام برم کربلا باید چکار کنم.شناسنامم جدیده
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1396/07/25 13:45
با سلام
سوال خود را با مراکز پلیس+۱۰ مطرح فرمایید.
کربلایی میلاد
1396/07/27 14:08
سلام از اداره ثبت احوال تاییدیه کد ملی تون رو بگیرید.
ناشناس
1396/07/24 01:08
سلام متولد٢٩تيرماه هفتادونه هستم تاكي حق خروج ب خارج دارم
پاسخ دهید...
سارا
1396/07/23 23:28
سلام. من خارج از ایران زندگی می کنم و 5ماه دیگه پاسپورتم منقضی میشه می تونمدبا این پاسپورت به ایران سفر کنم ؟
پاسخ دهید...
مهسا
1396/07/23 10:50
سلام، من گذرنامه ام یک سال به پایان اعتبارش مونده، چون میخوام ویزای کانادا بگیرم و ویزای کاناد پنج ساله هست اگه روی گذرنامه فعلیم اقدام کنم ، با باطل شدنم گذرنامه ام ویزای کانادم هم باطل میشه، ایا راهی هست که علی رقم باقی موندن اعتبار ، گذرنامه جدید دریافت کنم، اعلام مفقودی هم نمیتونم بکنم چون شش ماه پروسه اش زمان میبره
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1396/07/23 16:50
با سلام
در صورتی‌که کمتر از ۲ سال از اعتبار گذرنامه شما باقی مانده باشد، می‌توانید با مراجعه به دفاتر پلیس+۱۰، گذرنامه خود را تعویض نمایید.
پگاه
1396/07/22 01:46
سلام، ايا با تعويض يا تمديد گذرنامه مهر ورود و خروج هاي قبلي در گذرنامه ي جديد درج ميشه؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1396/07/22 10:19
خیر.
hossein
1396/07/20 21:55
سلام ببخشید الان ۱۷ سالمه و میخوام گذرنامه بگیرم و هنوز کارت ملی رو تحویلم ندادند آیا شناسنامه برای گرفتن پاسپورت کافیه؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1396/07/23 11:29
با سلام
لطفا از مراکز پلیس+۱۰ سوال بفرمایید.
Poya
1396/07/20 19:44
سلام من میخوام برم کربلا ولی برج 9سنم 18میشه درسم نمیخونم میتونم اشتغال ب تحصیل بگیرم وبرم یا هنوز مشمول نیستم؟؟؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1396/07/23 11:29
در صورتی که مشمول نیستید، می‌توانید از ایران خارج شوید.
Nemi
1396/07/19 20:39
آیا شخصی که شصد سال به بالا داره میتونه تنها به خارج از کشور سفر کنه یعنی بهش پاسپورت میدن؟؟؟ لطفا جواب بدین
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1396/07/20 10:44
بله.
عبدالله
1396/07/19 00:46
سلام من رفتم گذرنامه روبگيرم اداره گذرنامه توي خيابان مطهري رفتم ميگن قانون بند٢شده ايد يعني چي قانون بند٢شده ام؟باتشكر
پاسخ دهید...
داریوش
1396/07/18 22:25
با سلام و احتراممن کارت پایان خدمتم گم شده برای دریافت پاسپورت چکار باید کنم؟؟؟
پاسخ دهید...
داریوش
1396/07/18 22:21
باسلامعذر میخوام من کارت پایان خدمتم گم شده و نیاز سریع به پاسپورت دارم چیکار باید کنم؟لطفا سریع جواب بدید..ممنون میشم
پاسخ دهید...
زلال
1396/07/18 14:36
سلام من دانش آموز پشت کنکوریم واز معافیت تحصیلیم یک سال مونده .رفتم مدرسه جهت گرفتن نامه برای نظام وظیفه برای گرفتن پاسپورت ولی به من نداد میشه با معافیت تحصیلی پاسپورت بگیرم
پاسخ دهید...
علی رضایی
1396/07/15 11:21
سلام گذرنانه من تاریخ اعتبارش ۵ماه مونده،آیا میتوانم با این گذرندمه به کربلا برم،ممنون؟
پاسخ دهید...
حسن
1396/07/14 23:59
سلام من قانوني از ايران خارج شدم و به دليل گم شدن پاسپورت غير قانوني وارد شدم و الان حدود ٩ ماه ميگذره آيا مشكلي پيش مياد كه بخوام پاسپورت بگيرم ممنونم اگه جواب بدين
پاسخ دهید...
پرهام
1396/07/14 09:11
سلام ممنون از سایت عالیتون من17سال دارم و شناسنامم عکس دار نیست بخوان برم اربعین کربلا به مشکل برنمیخورم ایا؟
پاسخ دهید...
هادی
1396/07/13 13:36
سلام شماره گذرنامه چند رقمی میباشد و کجای گذرنامه هست
پاسخ دهید...
ناشناس
1396/08/28 00:58
سلام در صفحه مشخصات بالا سمت چپ و هشت رقم می باشد.
اسماعیل
1396/07/11 00:18
سلام وقت بخیر. بنده به زودی خدمت سربازیم تموم میشه اما شنیدم گاهی امکان داره برای بعضی سربازان بعد از پایان خدمت چند ماه ممنوع الخروجی در نظر بگیرند آیا این گفته صحت داره؟ تا الان موردی بوده که بگن چون محل خدمتت حساس بوده و غیره ممنوع الخروجی؟
پاسخ دهید...
.
1396/07/10 22:30
سلام من ١٨سالمه و دخترم ميخوام از كشور خارج بشوم ايا نياز به اجازه ي پدر و يا مادر هست؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1396/10/13 09:38
سلام.شما برای دریافت گذرنامه، نیاز به اجازه پدر دارید اما بعد از دریافت گذرنامه، قانوناً نیازی به دریافت اجازه از پدر ندارید.
محمد
1396/07/10 14:18
سلاممن 30 شهریور دفاع پایانامم و انجام دادم ولی هنوز کاری برای فارق التحصیلی نکردم و حتی هنوز نمره پایانامه من ثبت نشده میخواستم بدونم من میتونم گواهی اشتغال ب. تحصیل بگیرم و کارای پاسپورتم و انجام بدم؟
پاسخ دهید...
عرفان
1396/07/08 22:28
سلام ایا من ک سنم رسیده ک برم خدمت ایا میتونم برای اربعین برم کربلا برگردم با گذاشتن وثیقه ای چیزی میشه راه نمایم کنیم
پاسخ دهید...
ناشناس
1396/07/13 13:38
بله با گذاشتن وثیقه میتونید برید
احسان
1396/07/07 01:50
سلام من پارسال اربعین کربلا بودم به علت ازدحام زیاد جمعیت موقع برگشت مهر خروج از عراق به گذرنامه ام نخورده ولی مهر ورود و خروج ایران خورده حتی مهر ورود به عراق هم خورده و الان میخوام برم یه کشور دیگه چه جوری این مشکل رو حل کنم لطف کنید راهنماییم کنید ممنون
پاسخ دهید...
سعيد
1396/07/06 08:51
سلام خسته نباشيد ممنون از سايت عالي شما-من اخيرا پاسپورت گرفتم ايا مي تونم بدون تور با هواپيما برم تركيه نيازي به ويزا نداره ؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1396/07/06 21:53
سلام.
بله. می‌تونید.
علی
1396/07/05 19:04
سلام.یه سوال فوری داشتم.ممنون میشم اگه راهنمایی کنید.من دانشجو هستم و برای مراحل سایت نظام وظیفه(epolice.ir) نیاز به تاریخ ورود و خروج دارد ولی در حال حاضر تاریخ بلیت که هنوز تهیه نکردم رو ندارم.میخواستم بدونم تاریخ رو با تلورانس یکی الی دو روزه بفرستم مشکلی وجود نداره؟راهنمایی کنید لطفا.ممنون
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1396/07/06 21:53
با سلام
سوال‌تون رو با نظام وظیفه مطرح بفرمایید.
کورش
1396/07/04 20:21
سلام خسته نباشید یه سوال داشتم من داشجو هستم و پاسپورت هم یک سال اعتبار دارد ،آیا برای رفتن به سفر دوباره باید از طزیق دانسگاه درخواست خروج کشور بدهم یا خیر
پاسخ دهید...
ناشناس
1396/07/30 22:56
برای هر بار خروج از کشور باید از دانشگاه نامه بگیرید . نظام وظیفه بر اساس نامه دانشگاه مجوز خروج صادر میکند.
Alireza
1396/07/03 13:01
سلام خسته نباشید ی سوال دارم ایا گرفتن عکس پاسپورت و شناسنامه ب افرادی ک میخوان شما را ب کشور دیگه ببرند مشکل پیش میاد؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1396/07/04 10:40
با سلام.
متاسفانه سوال‌تون مفهوم نیست!
مهتاب
1396/07/03 11:10
سلام ، اگر بعد از ورود به كشور خارجى مهر ورود در گذرنامه بخورد ولى هنگام خروج ، أفسر مربوطه مهر خروج نزند و شخص از ان كشور خارج شود ، ايا براى سفر بعدى به همان كشور مشكلى ايجاد ميشود ؟؟؟؟ خواهش ميكنم پاسخ در همين صفحه بدهيد ممنون ميشم
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1396/07/04 10:33
با سلام
متاسفانه در ای‌خصوص اطلاعاتی نداریم. از سفارت همان کشور سوال بفرمایید.
GonG
1396/07/02 21:11
سلاممن شونزده سالم داره تموم میشه و هنوز شناسنامم رو عکس دار نکردم کارت ملیم ندارم میخواستم ببینم بهم گذرنامه میدن یا ن
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1396/07/04 10:33
خیر. امکان دریافت اسپورت برای شما وجود ندارد.
َامیر
1396/06/31 23:36
سلام سوالی داشتم آیا وقتی از یک مرز از کشور خارج می شویم از همان مرز هم باید وارد کشور بشویم؟برای مثال اگر از مرز آستارا برویم اذربایجان میتوانیم از مرز بازرگان وارد ایران بشویم؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1396/07/04 10:42
خیر. می‌توانید از هر مرزی که مایل باشید به کشور مراجعت کنید. فقط برای افرادی که با خودروی شخصی کاپتاژ شده از مرز خارج می‌شوند، محدودیت‌هایی وجود دارد.
سعيد
1396/06/29 08:00
با سلام من مي خوام با هواپيما به استانبول تركيه سفر كنم اين ممهور بودن گذرنامه كجا انجام ميشه?ت خود فرودگاه يا من بايد به مكان ديگري مراجعه كنم؟ضمنا من بار اولمه مي خوام برم تركيه بصورت شخصي و مجردي اگه بدون تور برم مشكلي پيش نمياد البته سعي مي كنم از همين جا هتلم و اول رزرو كنم لطفا راهنمايي بفرماييد
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1396/06/30 08:44
مهر ورود به هر کشوری، در مبدی ورودی آن کشور در گذرنامه درج می‌شود.
اسماعیلی
1396/06/21 08:34
با سلام من 4 مهرماه بلیط برای باکو دارم و علی رغم گرفتن ویزا ، پاسپورتم را گم کرده ام ، آیا راهی برای حل موضوع وجود دارد؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1396/06/26 15:47
اولین اقدام‌تون باید دریافت گذرنامه باشه. پس از آن به سفارت آذربایجان مراجعه بفرمایید.
زهرا
1396/06/21 00:43
با سلام . سوال من درباره سفر کودک 4 ساله همراه دوست خانوادگی و بدون پدر و مادر هست. ایا اجازه خاصی نیازه ؟ با توجه به اینکه پدر یکبار بصورت ثبتی اجازه گرفتن پاس و سفر رو دادن . ممنون میشم هم درباره چک پاس ایران (امام) و هم ترکیه هر اطلاعاتی دارید در این زمینه بفرمایید . همینطور بفرمایید مرجع اینگونه سوالات در کشور کدوم ارگان هست. با تشکر از سایت بسیار مفیدتون .
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1396/06/21 14:55
با سلام
برای دریافت اطلاعات صحیح و دقیق، به «اداره گذرنامه» مراجعه بفرمایید.
mahur
1396/06/20 23:33
سلام . ببخشید توضیحی راجع به تابعیت سایر کشورها بدین لطفا . و اینکه فردی که تابعیت یه کشور دیگه رو گرفته میتونه برگرده ایران یا نه؟؟ اگه قبل از رفتن مشمول نباشه و بعدا مشمول بشه چی؟؟ و اینکه میگن فردیکه ۳ ماه مونده به سن مشمولیت( یعنی سه ماه مونده تا ۱۸ ساله بشه) نمیتونه از کشور خارج بشه درسته یا نه؟؟؟
پاسخ دهید...
mahmood
1396/06/24 16:02
با سلام و خسته نباشید خدا قوت از پاسخگویی های جنابعالی.بنده و همسرم عقد نامه دائم داریم و در دفاتر محضر ثبت شده ولی به دلایلی نخواسم اسمش در شناسنامه من ثبت بشه و دارای یک فرزند ۲.۵ ساله میباشیم که اسم فرزندمان در شناسنامه ما ثبت شده و براش شناسنامه گرفتیم.آیا همسرم برای سفر به کربلا میتواند پاسپورت بگیرد یا نه؟آیا حتما باید اسمش تو شناسنامه من ثبت بشه؟با تشکر
سونیا سلیمیان
1396/06/18 23:52
سلام . اگه تو پاسپورت مهر ریجکت خورده باشه و تاریخ اعتبار هم داشته باشه میشه پاسپورت راعوض کرد؟
پاسخ دهید...
Niloofar Taei
1396/06/16 13:19
من که خانوادم نظامی هستن آیا میتوانم به خارج از کشور برای ادامه تحصیل بروممثلا بورسیه ی انگلستان آیا اجازه ی خروج دارم؟لطفا جواب دهید
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1396/06/19 08:25
با سلامتا آنجا که ما مطلع هستیم، ممنوعیت خوج فقط برای نیرهای نظامی بوده و مشمول خانواده ایشان نمی‌شود.
سید محمود موسوی
1396/06/15 14:35
سلام.من دانشجو هستم ویه بار باگذاشتن وثیقه وصدور پاسپورت به زیارت رفتم وباردوم بدون وثیقه   و ویزا رفتم و توی مرز مهر ورود وخروج رو برای من زدن حالا سوالم اینه که میتونم بدون وثیقه با پاسپورتم برم و ویزا بزنم؟؟؟ضروریه ممنون میشم جواب بدید.چون میخوام پاسپورتمو بدم ویزا بزنن
پاسخ دهید...
رضا
1396/06/25 14:45
چجوری گذرنامه رو درست کردی ؟
حسام
1396/06/15 10:24
سلام . بنده تازه درسم در مقطع متوسطه تموم شده و کنکور فنی داده ام و هنوز هم 18 سالم نشده . نه دانشجو هستم و نه جز مشمولین سربازی . برای گرفتن پاسپورت از کجا باید نامه و یا گواهی بگیرم ؟؟
پاسخ دهید...
مسعود
1396/06/13 16:05
با سلام وخسته نباشد من پاسپورتم گم شده الان که اقدام کردن گفتن تا شش ماه صادر نمیشهبا توجه به اینکه میخواسم اربعین برم کربلا خواسم ببینم ایا پاسپورت یه بار خروج برا اونای که گم کردن و قصد زیارت عتبات دارن مث سالای قبل پا براست؟؟؟ وبه من تعلق میگیره ؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1396/06/14 08:24
با سلام
متاسفانه اطلاعاتی در این‌خصوص نداریم.
كامران
1396/06/13 14:05
با سلام پسر من اذر ماه سرباز مي شه، ما در اسپانيا در حال گرفتن اقامت هستيم و پسرم مشغول تحصيل است و تا ٣ سال اينده اعتبار پاسپورت دارد. بعد از ان با توجه به اينكه سرباز است و به ايران بر نمي گردد، و پاسپورت ندارد، ايا بدون مدرك نظام وظيفه پاسپورت تمديد مي شود؟ و اگر بخواهد به كشور ديگري سفر كند با چه مدرك و پاسپورتي مي تواند؟ ممنونم از زحماتتون
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1396/06/14 08:22
با سلام.
شرایط ایرانیان دارای اقامت در کشورهای خارجی متفاوت است. این موضوع را از سفارت ایران استعلام بفرمایید.
علي قادري
1396/06/12 02:07
سلام خسته نباشيد من ١٧سالگي پاسپورت جداگانه گرفتع ام با گواهي اشتغال ب تحصيل ميخواستم بدانم الان ك مشمول ب خدمت هستم ميتوانم ازش استفادع كنم ؟تاريخ انقضا پاسپورت ام تا ٢٠٢٢هستش
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1396/06/14 08:23
با سلام.
خیر. درصورتی که مشمول باشید، ممنوع‌الخروج هستید.
مهدی
1396/06/10 13:15
سلام بنده پاسپورت دارم ولی تاریخ آن ۸ ماه گذشته .آیا برای تمدید نیاز مجدد به کارت پایان خدمت میباشد با توجه به اینکه متولد ۱۳۴۹ میباشم
پاسخ دهید...
مرتضی عابدی
1396/06/09 21:27
سلام برادر من با پاسپورت من از ایران رفته میتونم پاسپورت بگیرم؟
پاسخ دهید...
مژگان رییسی
1396/06/09 14:49
سلام.برا پسرم که دانشجو هست پاسپورت میخوام.ایا باید بعد از گرفتن فرم اشتغال به تحصیل به میدون سپاه برم و بعد برا پاسپورت اقدام کنم؟
پاسخ دهید...
داوودجعفري
1396/06/06 21:06
سلام من در يك كشور ديگه ساكن هستم ولي پاسپورتم در ايران هست و اون پاسپورت رو لازم دارم اگر كسي از ايراناون پاسپورت رو برام بياره درفرودگاه به مشكل برميخوره بانه
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1396/06/08 22:48
با سلام. خیر. مشکلی ندارد.
ایرج
1396/06/04 23:49
اگر اسم پدر بنده   که امروز پاسپورتم امده با پاسپورت برادرم   که همگی باهم   به سفر میخواهیم بریم    کمی فرق داشته باشه   مثلا در پاسپورت من نام پدرمTeymorو در پاسپورت برادرمtiymor نوشته شده برای من یا برادرم مشکلی پیش میاره
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1396/06/08 22:47
با سلام. برای اطمینان، به اداره گذرنامه مراجعه فرمایید.
بیتا مهدوی
1396/06/04 01:06
سلام من سابقه زندان دارم میتونم گذرنامه بگیرم برا سفر زیارتی
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1396/06/08 22:46
سلام. بله. مشکلی نیست.
آرش
1396/05/28 12:17
سلام .ایا میتونم دختر 9 ماهمو تو شناسنامم به عنوان همراه ثبت کنم یا باید مجزا پاس بگیرم براش؟ لطفا ج بدید
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1396/05/31 19:15
با سلام
برای سفر کودکان به خارج از کشور (حتی کودک ۱ روزه)، حتما می‌بایست پاسپورت جداگانه تهیه شود.
مرضیه
1396/05/26 01:25
سلام.اعتبارپاسپورت من تا 9 اسفند 96 هست،میخواستم 20 شهریور96 سفری به وان داشته باشم.آیا میشه برم یا مدت اعتبارپاسپورتم کم هست نمیشه!؟؟؟
پاسخ دهید...
مهراد
1396/05/23 16:49
سلاممن دانشجو هستم و معافیت تحصیلی دارم،برای خروج از کشور برای تفریح یک ماه مجوز خروج دارم و میتونم برم سوالم این بود ک اعتبار پاسپورتم رو همون یک ماه میزنند یا 5سال یا بیشتر؟؟؟ممنون میشم جواب بدید خیلی ضروری هست
پاسخ دهید...
:
1396/05/21 15:56
با سلام بنده حدود 5 روز هست که درخواست صدور پاسپورت داده ام و منتظر دریافت آن هستمبرای رهگیری وضعیت پاسپورت باید شماره پاسپورت داشته باشماما وقتی پاسپورت به دستم نرسیده چگونه شماره آن را بدانم .لطفا راهنمایی کنید
پاسخ دهید...
ناشناس
1396/05/11 19:02
با سلامببخشيد اگه قانونى به تركيه رفته باشيم و بعد از طريق غير قانونى به يونان رفته و از طريق سفارت ايران در يونان به ايران برگردانده شويم در صورتيكه پاسپورت مهر خروج از كشور تركيه نداشته باشد آيا مشكلى براى ورود به تركيه هست؟مشكل ممنوع الخروجى از ايران حل شدهالان ميخوام بدونم با اينكه از تركيه خروج نخوردم ميتونم به تركيه سفر كنم يا ممنوعالورود هستم
پاسخ دهید...
امید
1396/06/05 17:39
بستگی داره به مدت زمانیه کا از مهر ورود ترکیه گذشته.
مهران
1396/05/11 02:18
سلام .من 5 سال از وقت پاسپورتم مونده ولی برج 12 امسال باید سربازی برم.سوال من اینه ک من تا چه وقتی میتونم سفر خارجی برم.
پاسخ دهید...
سامان
1396/05/11 00:26
سلام من یه ماه دیگه هیجده سالم میشه میتونم یه تور شش ماهه بگیرم ؟
پاسخ دهید...
حمیدرضا پایدار
1396/04/26 15:13
سلام وعرض ادب.میخواستم بدونم اگه شخصی دارای سابقه کیفری باشد به او پاسپورت نمیدن.تشکر
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1396/05/03 23:21
با سلام
محدودیتی در این زمینه وجود ندارد.
ناهید طهماسبی
1396/04/22 15:07
سوال دارم اینکه مهم قبل از گرفتن ویزا چند ماه از زمان اخذ پاسپورت گذشته باشه؟ مثلا من میخوام برای دی ماه برای دکتری توی دانشگاه اروپایی ویزای دانشجویی بگیرم. حالا سوالم اینه پاسپورت ندارم و ایرادی نداره مثلا شهریور اقدام کنم برای پاسپورت؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1396/05/03 23:18
با سلام
محدودیتی در این خصوص وجود ندارد.
مهرداد
1396/04/19 11:40
سلام.من معافی از نوع پزشکی اعصاب و روان بند ۳2ماده 11دارم.برای گرفتن پاسپورت و ویزا مشکل میفتم؟لطفا جواب بدید خیلی مهمه برام
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1396/04/20 12:15
با سلام. خیر. نوع معافیت به دریافت پاسپورت ارتباطی ندارد.
بهزاد
1396/04/17 11:11
فرزند من 8 ماهه است آیا برای وی نیز باید پاسپورت جداگانه گرفته شود. یا خیر
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1396/05/03 23:21
با سلام. بله. برای فرزند ۱ روزه هم باید پاسپورت جداگانه تهیه شود.
ناشناس
1396/04/10 08:50
سلام خسته نباشید،من الان خدمت سربازیم تموم شده ولی فعلاً کارت پایان خدمتم صادر نشده آیا میتونم با برگه رهایی از خدمت گذرنامه بگریم؟
پاسخ دهید...
فرهود رستگار
1396/04/03 13:13
من برای ویزای کاری از طرف شرکتی که کار میکنم ویزای یک ماهه فرانسه را گرفتم ولی روز خروج از کشور اعتبار پاسپورتم پنج ماه خواهد بود این در حالی است که خود سفارت به شرط سه ماه اعتبار را دارد و مشکلی برای پاسپورت نیست.آیا شرط داشتن اعتبار بیش از شش ماه برای خروج از کشور به مقصد فرانسه وجود دارد؟ در صورت نیاز به تعویض پاسپورت باید مجددا از سفارت بخواهم که بر روی پاسپورت جدید مهر و برگه ویزا بزند؟
پاسخ دهید...
سنا
1396/03/27 12:41
باسلام
دخترم شانزده ساله هست و داراي گذرنامه هم ميباشيد ولي يكساله پدرش فوت شده ميخاستم بدونم ايا با فوت پدرخروجي هم كنسل ميشه براي مسافرت
پاسخ دهید...
sina
1396/03/26 02:27
سلام
من هنوز 18ساله نشدم ولی پنج شیش ماه دیگه 18 سال میشم ایا می تون بدون مشکل به خارج از کشور مسافرت کنم؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1396/05/03 23:16
با سلام. تا پیش از ۱۸ سالگی، بله.
محسن نارویی
1396/03/18 11:48
سلام خسته نباشید چرا سایت گذرنامه دچار مشکل شده چرا رفعش نمیکنید الان ما یه هفته منتظر تعویض گذرنامه هستیم چرا رسیدگی نمیکنید
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1396/03/20 08:25
دوست عزیز، اطلاعات موجود در این وبسایت، صرفا برای افزایش سطح اطلاعات بازدیدکنندگان درج شده است. وبسایت گذرنامه زیر نظر اداره کل گذرنامه می‌باشد.
علي حسن پور
1396/03/13 00:08
سلام ميخواستم بدونم افراد بالاي چند سال ميتوانند به سفر دبي بروند
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1396/03/21 10:32
هر فردی،‌از بدو تولد می‌تواند به دبی سفر کند.
Omidkoorang
1396/03/06 01:11
سلام خسته نباشید
ببخشید بر روی مهر ورود پاسپورت من جوهر ریخته میخواستم بدونم باید پاسپورتمو عوض کنم؟؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1396/03/20 08:26
موضوع را از اداره گذرنامه سوال بفرمایید.
پريا
1397/02/29 08:23
سلام خسته نباشيد من هفتاده نه متولد شدم و الان هنوز ١٨سالم كامل نشد ميخوام برم تركيه أيا بدون اجازه پدر يا مادر ميتونم پاسپورت بگيرم و خارج بشم؟
امیر عرفانی
1396/02/31 13:08
سلام
من قصد دارم یه سفر یک ماهه به ایتالیا داشته باشم چطوری پاسپورت بگیرممن ۲۳سالم هست.
ممنونم میشم اگر راهنماییم کنید.
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1396/03/02 16:51
از طریق دفاتر پلیس+۱۰
مهشاد
1396/02/26 13:40
سلام من در حال گذروندن طرح نيروي انساني وزارت بهداشت هستم، براي خروج از كشور ممنوعيتي دارم يا نه؟
پاسخ دهید...
پوریا
1396/02/23 20:14
سلام،من دانشجوی سال اول دکترا در تهران هستم برای تحصیل در همین مقطع در چند کشور از جمله آلمان،کانادا،استرالیا،سوییس اقدام کردم که برای پر کردن فرم درخواست بورسیه تحصیلی دانشگاه هاشون لازمه که گذرنامه داشته باشم میخواستم بدونم از طریق سایت پلیس وظیفه که برای گذرنامه اقدام کردن و کشور مقصد رو هم سیاحتی سوریه زدم برای خرداد ماه در واقع سوریه که نمیخوام برم صرفا برای گرفتن گذرنامس، اگر نرم مشکلی پیش میاد؟وثیقه رو برای گرفتن گذرنامه باید ارائه بدم؟چیجوریه؟میشه در اینباره توضیح مختصری بدین ممنون میشم
پاسخ دهید...
ریحانه فردی بخش
1396/02/17 22:12
سلام. آیا کودک 9 ساله برای سفر به ترکیه نیاز به پاسپرت دارد؟ یعنی الزامی است؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1396/02/19 13:48
هر فردی برای خروج از کشور نیاز به پاسپورت جداگانه داره؛ حتی کودک ۱ روزه.
فرزانه کتویی
1396/02/17 00:56
سلام
سوالی داشتم آیا نام مستعار در گذرنامه ( پاسپورت) ثبت میشود؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1396/02/19 13:50
خیر
سایمه تاجیک
1396/02/14 18:42
با عرض سلام من یک ویزا سه ماهه ایران گرفته که مدت اقامتش سی روزه اگر من سی و یک روز در ایران اقامت کنم و یا روز سیو یکم از ایران خارج بشم مشکلی پیش میاد یا میتونم در فرودگاه جریمه اون یک روز را پرداخت کنم ؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1396/02/19 15:45
با سلام و احترام
لطفا موضوع را از وزارت امور خارجه ایران سوال بفرمایید تا پاسخ دقیق‌تر و شفاف‌تری داشته باشید.
غزل
1396/02/06 16:09
با سلام. برادر من آمریکاست و اعتبار پاسپورتش تموم شده اما ویزاش اعتبار داره. اگر بیاد ایران و پاسپورت جدید بگیره ویزای معتبری که در پاسپورت قدیمی ثبت شده چی میشه؟ باطل میشه یا وارد پاسپورت جدید میکنن؟ ممنون از پاسخگوییتون
پاسخ دهید...
فاطمه
1396/01/18 18:01
لطفن جواب سوالمو بدین
پاسخ دهید...
سامن
1396/01/18 15:30
سلام خست نباشید/ بنده ساکن استانبول هستم و در استانبول کار میکنم ی مشکلی داشتم صاحب کار بنده پاسپورتمو نزد خودش نگه داشته و اجازه ندارم سرکارمو ترک کنم حالا ب دلایل خاصی /// میخاسم بپرسم چطور میتونم پاسپورتمو پس بگیرم
پاسخ دهید...
فاطمه
1396/01/18 12:24
سلام، خسته نباشید
من ۲۵ سالمه و میخوام پاسپورت بگیرم
۱.برا گرفتن پاسپورت اجازه ی محضری از پدر لازمه؟
۲.میخوام برم گرجستان، موقع رفتن اجازه ی پدر لازمه؟
۳.بنده دانشجوام، موقع خروج نیاز به ارائه ی مدرکی مثل اشتغال به تحصیل هست؟
ممنون میشم اگر جواب بدین
کامنت را خوندم دو نفر این سوال رو پرسیده بودن ولی جوابی ندادین.
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1396/01/28 16:22
با سلام و احترام.
خیر،‌ شما نیازی به اجازه پدر برای خروج از کشور و یا دریافت پاسپورت ندارید.
مریم معاونی
1396/01/15 15:20
داخل پاسپورت میزان تحصیلات درج میشه؟؟؟؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1396/01/28 16:18
خیر
محمد
1396/01/05 11:33
سلام من معافی کفالت دارم آیامیتونم پاسپورت ارمنستان بگیرم وبرم اونجا اقامت بهم میدن البطه من ادامه تحصیل ندادم میشه عایا
پاسخ دهید...
امیرحسین
1395/12/27 21:57
سلام من پاسپورتمو گرفتم 18 سالمه میخوام برم ترکیه تنهایی یه سفر کوتاه می خوام بدونم تنهایی میتونم از مرز رد بشم با پاسپورتم یا والدین الزامی هستش؟و میخوام بدونم اولا برای رفتن به ترکیه باید از مرز یه کاغذ میگرفتی با یه مبلغی الان هم اونطوره یا باید ویزا ترکیه بگیری؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1396/01/01 16:56
شما به تنهایی می‌توانید از کشور خارج شوید. ورود به ترکیه نیز نیازمند ویزا نیست.
پوریا
1395/12/24 17:25
با عرض سلام و خسته نباشید

من مجوز نظام وظیفه برای سفر به ایتالیا را گرفته ام و در فرم پاسپورت کشور مقصد را ایتالیا نوشتم و پاسپورت را دریافت کرده ام اما ویزای من بدلیل کمبود زمان صادر نشده است با توجه به اینکه در قسمت ( کشورهایی که قصد عبور یا توقف را داریید ) امارات متحده را ذکر کرده ام و ویزای من برای امارات صادر شده است آیا مشکلی برای خروج از کشور ایجاد میشود یا خیر ؟

پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1396/01/01 16:55
خیز. مشکلی نخواهید داشت.
ناشناس
1397/03/19 21:24
سلام من پاسپورتم گم شد أيا ميتونم يكي ديگه بگيرم
کورش ا
1395/12/16 21:35
سلام.من با پاس زیارتی اومدم کربلا بعد ازون راه امدم ترکیه حالا که برگردم ایران مشکلی برام پیش میاد؟چون کار غیر قانونی ک نکردم فقط سفر کردم
پاسخ دهید...
امير رسولي
1395/12/10 18:42
سلام منبت پاسپورت ايران به عراق سفر كردم و الان كارت اقامت در عراق را دارم ميخواستم بدونم ميتوانم از عراق هم به تركيه سفر كرد؟ اگر جواب مثبت هست چه مداركي لازم هست براي سفر ؟ و اينكه آيا ويزا ميخواد يا نه ؟
پاسخ دهید...
جواد
1395/11/20 20:35
با سلام
محاسبه اتمام تاریخ ۳ماه خروج از کشور به میلادی حساب میشه یا شمسی . یعنی من ۱ماه قبل از ژانویه ۲۰۱۶ اومدم ترکیه و ۱ماه بعد از ژانویه ۲۰۱۷برگشتم . سه ماه مجدد شارژ میشه برای سال جدید ۲۰۱۷ یا فرقی نمیکنه
با تشکر .
پاسخ دهید...
رضا
1395/11/08 22:22
باسلام خسته نباشید. من الان ایران نیستم ولی خانوادم ایرانن. میخواستم برای دخترم ایران پاسپورت بگیرن اما رضایت محضری که میخوان من نیستم میشه راهنمایی کنین چیکار کنم. با تشکر
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1395/11/12 12:46
با سلام
از سفارت ایران در کشوری که زندگی می‌کنید سوال کنید.
ابراهیم
1395/10/25 11:44
سلام- خسته نباشید-من واسه پاسپورت زیارتی کربلا اقدام کردم ولی میخاستم نرم کربلا و فقط پاسپورتشو داشته باشم-الان میخاستم بدون اون مبلغ 3میلیونی که زدم به حسابشون اونو پس میدن بهم؟؟و یدونه هم اینکه تو یه جایی خوندم که نوشته تا یه سال ممنوع الخروج میشم اگه نرم . درسته؟؟؟و کی میتونم خودمو برم معرفی کنم تا مبلغمو پس بدن؟؟؟ ممنون میشم اگه کمک کنین
پاسخ دهید...
حامد ش
1395/10/13 06:00
سلام درود بر شما. بنده اکثر کامنت ها را خوندم ولی ج سوالم گفتم شاید باشه ولی...    من متولد 10.10.1376 هستم و پاسپورتم رو سال 1393 گرفتم میدونم اعتبار داره. بنده میخواهم پناهنده بشم و میخاستم بدونم ک من میتونم با هواپیما ب سوئد برم ؟؟؟؟ اشتغال ب تحصیل هم دارم . ایا باید وصیغه بزارم؟؟/ لطفا جوابمد بدید مدیونتون میشم . منتظرم اینم ایمیلم <
پاسخ دهید...
علی امینی
1395/10/12 21:06
سلام
من یه سوال داشتم اینه که من معاف شدم ولی هنوز کارتم نیومده میتونم اقدام به گرفتن گذرنامه کنم؟
پاسخ دهید...
ناشناس
1395/10/03 17:43
من برای ورود به ایران از استانبول تاخیر داشتم ولی جریمه ندادم ایا برای بازگشت به استانبول به مشکل بر می خورم؟
پاسخ دهید...
محمد
1395/09/26 02:26
سلام من الان 1377/7/28میتونم از کشور خارج شم.
پاسخ دهید...
امیر
1395/09/14 18:50
من از ایران با گذرنامه خارج شدم ومهرخروج در گذرنامه ثبت شد و اتریش رفتم. مهر ورود به اتریش در گذرنامه ثبت شد .وارد اتریش شدم ولی
و موقع برگشت از اتریش به ایران مهر خروج نزده در گذرنامه نزده یا فراموش کردن.
وفقط مهر ورود به ایران در گذر نامه ثبت شد
مشکلی نیست بابت نزدن مهر خروج از کشور اتریش در گدرنامه ؟
ولی مهر ورود به ایران زده شد در گذرنانه
پاسخ دهید...
shayan vakili
1395/09/07 23:09
با سلام و خسته نباشید خدمت شما..میخواستم ببینم من که در تاریخ۱۸/۵/۱۳۹۶شانزده سالگی ام تمام میشود میتوانم تنهایی به سفر خارجی بروم؟ممنون میشم‌پاسخ بدید.
پاسخ دهید...
ناشنای
1395/09/04 23:50
سلام لطفا جواب سوال من بدید،
همسر من میخاد پاسپورت بگیره اما پاس قبلیش گم کرده یعنی از سال ۸۹ گم کرده بعد یک سفر به ترکیه ،الان میخاد مجدد پاس بگیره ،بعد گم کردن پاس قاچاق ایران اومده یعنی خروج از ایران داشته اما ورود نه و الان پاس نداره پاسشم قدیمی بوده الانبرای اقدام پاس و گرفتن پاس و خروج از فرودگاه به چه مشکلاتی بر میخوره،اگر کسی با پاسش پناهندگی جایی گرفته باشه چی ؟چه اتفاقی میوفته؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1395/09/25 22:06
اگر ورود شما ثبت نشده باشه، به معنی ورود غیرقانونی به ایران است. به اداره گذرنامه مراجعه کنید.
ناشناس
1395/09/04 13:26
سلام من ۵،۶سال پیش از کشور خارج شدم اما برا ورود مهر ورود نخوردم الان برای پاسپورت جدید دارم اقدام میکنم ،پاس قبلیمم گم کردم ،الان پاس جدید بگیرم برای خروج از کشور به مشکل میخورم یا برا دریافت پاس جدید مشکل دارم؟؟البته من مشکل سربازی ندارم معافیت کفالت دارم
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1395/09/25 22:07
اگر ورود شما ثبت نشده باشه، به معنی ورود غیرقانونی به ایران است. به اداره گذرنامه مراجعه کنید.
کیمیا
1395/09/03 14:59
سلام,
ببخشید من تو شناسنامم سادات هستم ولی تو پاسپورت السادات نوشته شده,آیا مشکل ساز هست بودن "ال" در پاسپورتم؟؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1395/09/25 22:05
با سلام
این موضوع را از واحدهای پلیس+۱۰ استعلام کنید. ولی توصیه میکنم حتما پاسپورت‌تون رو‌عوض کنید.
علی
1395/08/24 10:29
با سلام اگربعد ازگرفتن گذرنامه کاشت مو انجام بشه .عکس گذرنامه که عوض نشده مشکل داره.
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1395/09/01 17:12
با سلام. لطفا این مورد را از اداره گذرنامه استعلام بفرمایید.
محسن عبدلي
1395/08/21 14:29
سلام من براي زيارت اربعين بدون پاسپورت به عراق اومدم حالا ميخوام بدونم بايد چه كار كنم براي برگشت كه مشكلي برام پيش نياد درضمن خدمت نرفتم ٧ سال غيبت دارم
پاسخ دهید...
nima afshar
1395/08/17 21:28
سلام من مرتکب جرمی شودم و به ضمانت وسیقه ازادم می تونم پاسپورت بگیرم ممنون
پاسخ دهید...
مصطفی
1395/08/17 17:34
سلام. هنگام خروج از عراق در اربعین پارسال مهر خروج لز عراق برایم نخورده است ولی مهر ورود به ایران خورده است آِا اگر امسال بخواهم به عراق بروم با مشکل مواجه می شوم؟ آیا ممکن است به من ویزا بدهند ؟ آیا اگر ویزا بدهند ممکن است لب مرز با مشکل مواجه شوم؟
پاسخ دهید...
حسین خانبان مهرابادی
1395/08/16 00:34
با خروج غیر قانونی از کشور میشود به طور قانونی ازکشور ترکیه به اروپا با داشتن ویزای شینگن سفر کرد
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1395/08/16 08:53
متاسفانه اطلاعی در این‌خصوص نداریم.
هادی
1395/08/15 09:45
سلام
تاریخ ورود و خروج روی ویزای کربلا به اشتباه یک تاریخ خورده که ویزا به صورت گروهی می باشد و از 40 نفر فقط 10 نفر از گروه این مشکل را دارند
ایا مشکی برای ورود و خروج پیش میاد
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1395/08/15 10:12
بله. قبل از عزیمت،‌ مشکل را مرتفع کنید.
نگهداری
1395/08/14 07:51
سلام کسی که با پاسپورت دیگری به خارج از کشور سفر کنه چه مسئولیتی ممکن است برای مسافر که پاسپورت متعلق به او نیست و کسی که صاحب اصلی پاسپورت است ایجاد کند مجازات آنها چیست?
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1395/08/15 08:53
این کار «خروج غیرقانونی از کشور»‌ محسوب میشه و حبس از دو ماه تا شش ماه یا پرداخت جریمه نقدی یا هر دو مجازات برای فرد متخلف درنظر گرفته خواهد شد.
عباس سلمانی
1395/08/09 20:51
سلام من که 16 سالم هست به من پاسپورت میدهند
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1395/08/10 13:38
بله.
سعید حیدری
1395/08/09 19:17
با سلام
من برای اخذ پذیرش از اتریش می خوام اقدام کنم ولی اولین شرط داشتن گذرنامه هست. من دانشجوی کارشناسی هستم و برای همین رشته و همین مقطع می تونم تقاضا پذیرش کنم.
برای دریافت گذرنامه حتما باید به نظام وظیفه ی تهران مراجعه کنم؟
همدان که مراجعه کردم گفتن برای دریافت گذرنامه ی تحصیلی باید به تهران مراجعه کنم و اون ها نمی تونن این کار رو انجام بدن!!!!! ولی فکر کنم حتی تفاوت گذرنامه و ویزا رو هم نمی دونن!
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1395/08/10 13:38
با اداره گذرنامه تهران تماس بگیرید دوست عزیز. متاسفانه اطلاعی درخصوص موضوع مورد سوال شما در دست نداریم.
نغمه اله دادی
1395/08/08 17:11
سلام.
یه سوال دارم.
من برای ویزای گروهی کربلا با شماره پاسپورت قبلیم اقدام کردم و الان که ویزا گرفته شده کارهای تمدید پاسپورتم رو انجام دادم.
الان شماره گذرنامه ام تغییر میکنه؟
برای خروج دچار مشکل نمیشم؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1395/08/10 13:37
بله. شماره گذرنامه شما تغییر می‌کنه و برای خروج از کشور دچار مشکل خواهید شد.
ناشناس
1395/08/07 13:31
سلام.. بنده از طرح مشمولان غایب اقدام به خرید خدمت کرده ام ولی هنوز کارت معافیتم نیومده ایا میتوانم پاسپورت برا اربعین تهیه کنم
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1395/08/08 10:07
متاسفانه در این‌خصوص اطلاعی در دست نیست. از مراکز پلیس+۱۰ استعلام بفرمایید.
سبا
1395/08/07 08:01
من مقیم فرانسه هستم اما پاسپورت فرانسویم گم شده میتونم به سفارت فرانسه برم و برگه خروج بگیرم آیا میشه با همون برگه خروح
(laisser- passer) برگرذم فرانسه؟وآیا حتما باید گذرنامه ایرانیم هم هراه اون برگه باشم یا همون برگه خروح کفایت میکنه؟
ممنون
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1395/08/08 10:11
با سلام. تا اونجایی که ما مطلع هستیم، برای ورود به و یا خروج از ایران، حتما باید پاسپورت Valid‌ داشته باشید و با برگه امکان خروج از کشور وجود نداره. با این‌حال، موضوع رو از سفارت فرانسه و وزارت امور خارجه ایران پیگیری کنید.
عرفان اقابابایی
1395/07/30 21:18
سلام
من متولد 1377/10/7هستم,,,خرداد امسال درسم تموم شد ولی دیپلم نگرفتم هنوز,,سربازی هم نرفتم,,میتونم پاسپورت بگیرم واسه اربعین برم کربلا؟؟؟
اگه نمیشه میتونم با پاسپورت دیگران برم ؟؟
لطفا جوابمو بدید خیلی واسم مهمه
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1395/08/01 09:33
سلام.
شما تا تاریخ ۱۳۹۵/۹/۳۰ می‌توانید از کشور خارج شوید و بعد از آن تاریخ مشمول خواهید بود.
علی اکبر
1395/07/27 20:41
با سلام وخسته نباشید.
بنده 17 سالم هست آیا برای گرفتن گذرنامه حتما باید کارت ملی همراهم باشه .
در قبال نداشتن مدرک دیگری نمیشه .
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1395/07/28 10:33
با سلام.
سوال‌تان را از مراکز پلیس+۱۰ بپرسید لطفا.
عارف گ
1395/07/27 18:16
سلامن من اخر همین ماه 18 سالم کامل میشه ونمیتونم از کشور خارج شم به دلیل مشمولیت.حالا میخام برای اربعین برم درصورتی که ن دانش اموز هستم(دیپلممو گرفتم)نه دانشجو ن سرباز.تکلیفم چیه؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1395/07/28 10:32
با سلام
با سلام. موضوع را از اداره نظام وظیفه استعلام بفرمایید. اما حدس می‌زنیم شما می‌توانید با گذاشتن وثیقه از کشور خارج شوید.
صادق سهیلی
1395/07/26 20:54
باسلام
بنده میخواستم واسه اربعین پاسپورت بگیرم و وثیقه رو بذارم اما نرم کربلا
ایا بعد از این تاریخ وثیقه را برمیگردانند؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1395/07/27 10:25
شما برای هربار خروج از کشور، باید وثیقه بگذارید. بعد از پس گرفتن وثیقه،‌نمی‌تونید از کشور خارج بشید.
مهدی
1395/07/21 08:56
سلام من متولد 1377/5/16 هستم و 95/5/16 مشمول شد درصورتی که 95/3/31 از پیش دانشگاهی فارغ تحصیل شدم رفتم پلیس +10 برای اینکه معافیت تحصیلی داشته باشم که بتونم سال دیگه دوباره کنکور بدم گفتن نمیشه گفتم چرا گفتن از روزی که فارغ تحصیل میشی خود به خود اتوماتیک معافی یعنی من که 95/3/31 فارغ التحصیل شدم تا 96/3/31 معافم ولی مشکلی که دارم اینه که کنکور ماه تیر 96/4/24 شروع میشه ولی من 3/31 معافیتم تموم میشه به نظرت میتونم برا کنکور دوباره ثبت نام کنم و میتونم پاسپورت برای رفتن به کربلا درست کنم
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1395/07/22 17:34
در حال حاضر شما مشمول هستید و امکان دریافت پاسپورت ندارید؛ اما درخصوص معافیت، موضوع را از پلیس+۱۰ استعلام بفرمایید.
علی
1395/07/09 22:38
سلام. وقتتون بخیر، من دانشجوی سال 5 پزشکی هستم. با توجه به اینکه مشمول خدمت هستم، می خواستم بدونم میتونم یک بار بدون قصد واقعی خروج از کشور برای پاسپورت اقدام کنم یا خیر؟
(چون قصدم اینه که برای پاسپورت اقدام کنم و داشته باشمش تا مثلا یک سال دیگه، که زمان واقعی رفتن فرا میرسه دیگه دغدغه کارای اداری مربوط به پاسپورت رو نداشته باشم و فقط وثیقه رو بذارم ... ممنونم
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1395/07/10 09:39
با سلام. خیر، شما امکان دریافت گذرنامه ندارید.
ناشناس
1395/06/27 02:24
سلام من طلاق گرفتم گذرنامه هم دارم می خوام با پسر خواهرم که ۶ سالشه برای خرید به ترکیه بریم آیا طلاق نامه لازمه همرام باشه؟ آیا با داشتن گذرنامه خواهرزاده م بدون مشکل می تونیم هوایی بریم معمولا چه سوال هایی می پرسن واسه کنترل گذرنامه ؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1395/06/27 08:20
شما فقط هنگام دریافت پاسپورت نیاز به اجازه‌نامه همسر دارید و بعد از اون برای هربار خروج، نیازی به اجازه ایشون ندارید. اگر پاسپورت شما دارای اعتبار است می‌توانید از کشور خارج شوید.
آیدا
1395/06/20 10:00
سلام
آیا دخترهای بالای 18 سال برای هر بار خروج از کشور نیاز به اجازه ولی قهری دارند؟
اگر نیاز دارند چه طور باید برای این کار اقدام کنند؟
پاسخ دهید...
قاسم
1395/06/14 21:57
سلام
پاسپورت داداش کوچیکم که 4 سالشه 5ماه و نیم اعتبار داره . میخوام هفته دیگه ببرمش دبی . میشه ؟ گفتن کمتر از 6 ماه بعضی کشورا نمیشه . تا 7 اسفند 95 اعتبار داره . ممنون اگه زود جواب بدین
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1395/06/15 08:39
با سلام
در صورتی‌که اعلام شده کمتر از ۶ ماه نباید اعتبار داشته باشه، به احتمال زیاد براتون مشکل ایجاد میشه.
جواد
1395/06/10 21:11
سلام ببخشيد من ١٨سالم نشده وكارت ملي نگرفتم أيا براي گرفتن پاسپورت كارت ملي لازمه ؟
پاسخ دهید...
مهدی
1395/06/09 16:50
سلام خسته نباشید پاسپورت بنده برای شهر های زیارتی صادر شوده اگه من باهمین پاسپورت برای رفتن ب فرانسه مشکلی پیش نمیاد
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1395/06/09 18:09
یعنی در پاسپورت شما قید شده به چه شهرهایی امکان سفر دارید؟
علی
1395/06/07 17:41
قیمت تور زمینی ارمنستان
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1395/06/07 17:59
دالاهو درحال عقد قرارداد با کارگزاری جدید به‌منظور ارائه بهترین خدمات در ارمنستان است. از تاخیر پیش آمده عذرخواهی می‌کنیم...
علی
1395/06/07 09:28
سلام
وقتی تماس می گیریم میگن قیمت ها اعلام نشده کی اعلام میشه ؟؟؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1395/06/07 09:54
با کجا تماس می‌گیرید؟ چه قیمت‌هایی هنوز اعلام نشده است؟
عارفه
1395/06/05 16:43
سلام من ۱۸ سالمه. اگر بخوام برای اولین بار سفر بدون خانواده داشته باشم به ترکیه با گواهی اشتغال به تحصیل بدون اجازه کتبی پدر امکان خروج هست؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1395/06/05 18:16
سلام. بله. می‌توانید خارج شوید.
ايمان
1395/06/03 20:59
با سلام.
برادر بنده ٦ ماه پيش با اجازه خروج مشمولين دانشجو با پرداخت ١٥ ميليون از كشور خارج شد اما باز نگشت.
اكنون تاريخ گذرنامه اش تمام شده،ايا سفارت ايران با توجه به اينكه او معافيت ندارد و در خارج از كشور است برايش گذرنامه را تمديد ميكند يا خير؟و در صورتي كه جواب منفي است ايا براي كسي كه برچسب اقامت ان كشور نيز در پاسپورتش است باز هم تمديد ميكند يا خير؟
با تشكر و سپاس
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1395/06/04 09:50
متاسفانه اطلاعی در این‌خصوص نداریم.
محمد
1395/06/01 00:01
سلام من ١٧سالمه.شناسنامم عكس داره ولي كارت ملي ندارم.ميتونم پاسپورت بگيرم اربعين برم كربلا.توروخدا راهنماييم كنيد
پاسخ دهید...
قنبری
1395/05/30 14:45
با سلام قیمت های جدید تور ارمنستان اعلام نشد ؟؟؟
کی اعلام میشه
پاسخ دهید...
سلیمانی
1395/05/30 11:37
سلام من تازه به سن 18 سالگی رسیدم خواستم بدونم ایا به من گذرنامه میدن یا نه در ضمن دانشجو هم نیستم.
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1395/05/30 14:06
سن مشمولیت، از اولین روز ماهی است که در آن ماه ۱۸ سالگی فرد تمام می‌شود. برای مثال فردی که متولد ۱۳۷۳/۰۵/۱۲ است از تاریخ ۱۳۹۱/۰۵/۰۱ مشمول محسوب می‌شود و خروج وی تا پیش از این تاریخ نیاز به مجوز سازمان وظیفه عمومی ندارد.
تشکری
1395/05/29 18:54
با سلام می خواستم بدونم واسه رفتن به ارمنستان پاسپورت و ویزا نیاز داریم
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1395/05/30 14:06
برای خروج از هریک از مرزهای ایران و ورود به هر کشور دیگری، نیاز به گذرنامه (پاسپورت) دارید. اما برای ورود به برخی از کشورها نظیر ارمنستان، نیازی به دریافت ویزا ندارید.
محراب بدیعی
1395/05/27 18:41
با سلام بنده 26 مهر ماه 95 به سن 17 سال تمام میرسم تا کی میتوانم از کشور خارج شوم لطفا راهنمایی بفرمایید با تشکر
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1395/05/30 14:03
سن مشمولیت، از اولین روز ماهی است که در آن ماه ۱۸ سالگی فرد تمام می‌شود. برای مثال فردی که متولد ۱۳۷۳/۰۵/۱۲ است از تاریخ ۱۳۹۱/۰۵/۰۱ مشمول محسوب می‌شود و خروج وی تا پیش از این تاریخ نیاز به مجوز سازمان وظیفه عمومی ندارد.
Mahi
1395/05/26 13:12
سلام. من حدود یکسال هست در حال طلاق از همسرم می باشم ولی شکایت دادگاهی هم ندارم و فقط جدا زندگی میکنیم. می‌خواستم بدونم برای تهیه گذرنامه باید چکار کنم که نمیتونم اجازه محضری از همسرم داشته باشم؟ خواهشا زود جواب بدید سفرم نزدیکه و نمیدونم باید چکار کنم....
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1395/05/26 14:27
با سلام
متاسفانه تا زمانی که قانوناً دارای همسفر هستید، امکان اخذ گذرنامه بدون اجازه محضری ایشون برای شما میسر نیست.
رمضان
1395/05/22 05:02
پاسخ ها و صبوریتون برام جالب بود. درود بر شما.به خاطر اطلاعات خوبتون سپاسگزارم
پاسخ دهید...
مجید
1395/05/21 14:13
سلام من تاریخ 94/11/24 درخواست پاسپورت دادم هنوز به دستم نرسیده مقصر پستچی بوده تو حین این موضوع پدرمم هم فوت کرد الان برای پاسپورت دوباره باید اقدام کنم یا تو سیستم هستم باز چاپ میکنن بهم میدن تروخدا جواب بدید مدت صدورش چقدر زمان میبره ؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1395/05/23 08:12
با سلام. این مورد را باید از همان پلیس+۱۰ که درخواست پاسپورت داده‌اید استعلام بفرمایید.
مهدی
1395/05/11 21:24
سلام من من تا یک ماه دیگه 18سالم تکمیل میشه ایا میتونم خارج از کشور شم یا باید سرباز برم بعد
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1395/05/12 09:32
سن مشمولیت از پایان ۱۸ سالگی تمام است. پیش از این تاریخ، خروج از کشور نیاز به مجوز ندارد.
علی افتخاری
1395/05/10 13:56
خسته نباشید من سه ماه دیگ مشمول میشم الان پاسپورت دارم ولی نمیدونم اجازه خروج دارم یا ن لطفا راهنمایی کنید
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1395/05/11 08:34
سن مشمولیت از پایان ۱۸ سالگی تمام است. پیش از این تاریخ، خروج از کشور نیاز به مجوز ندارد.
ماندانا
1395/05/06 15:04
من فرم گذرنامه پر کردم و قسمت گذرنامه قبلی رو خالی گذاشتم الان بهم زنگ زدن و گفتن باید دوباره برم و مغایرت پیدا کرده
ممکنه اینکه من قبلا بعنوان همراه تو گذرنامه مادرم بودم مشکل باشه?
اون گذرنامه قبلی هم باطل شده
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1395/05/06 15:12
مغایرت ممکنه دلایل متفاوتی داشته باشد. به مرکزی که فرم خود را تکمیل نموده‌اید مراجعه بفرمایید.
مهدی
1395/04/25 21:38
سلام خسته نباشید پسر خاله بنده 5ساله که تاریخ انقضای پاسپرت تمام شده ایا مشکلی پیش نمیاد که دوباره بره برای تمدید
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1395/04/26 08:44
خیر. مشکلی برای تمدید نخواهند داشت.
S.es
1395/04/23 21:26
اگر پاسپورت ٤ ماه تاريخ داشته باشه مشكل ايجاد ميشه براى ورود به تركيه؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1395/04/24 09:27
با سلام
طبق شنیده‌ها (که موثق نیست و باید درخصوص این موضوع تحقیق کنید.) در صورتی که اعتبار باقی‌مانده گذرنامه کمتر از ۵ ماه باشد، با پرداخت جریمه‌ای نزدیک به ۳۰۰ لیر ترکیه، می‌توانید وارد ترکیه شوید.
p.sh
1395/04/18 23:36
سلام
یکی از دوستان من تقریبا ۲ سال هست که داخل ترکیه مانده و با استفاده از پاسپورت وارد ترکیه شده ولی از وقت پاسپورتش رد شده و الان میخاد برگرده ایران از نظر قانونی چه اتفاقی بارش میوفته و اگه جرمی نقدی میشه چقدر جریمه میشه ؟؟؟؟؟
اگه میشه کمک کنید خیلی نگرانه
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1395/04/19 11:09
ایشون می‌تونند به سفارت ایران مراجعه و درخواست پاسپورت جدید کنند.
مهدی
1395/04/15 00:39
سلام خسته نباشد من 17سالم هست وکذرنامه دارم ولی میخواستم بدونم میشه با اون گذر نامه ب کشورهای خارجی رفت یانه من اون گذرنامه رو برای زیارت کربلا گرفتم
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1395/04/18 21:49
بله. امکان خروج از کشور را با این گذرنامه دارید.
امیر صفاهانی
1395/04/10 21:22
سلام خسته نباشید میخواستم بپرسم از طریق معافیت تحصیلی و دانشگاهی که دارم میتونم به عنوان یه کارمند یه شرکت در کشور های شنگن مشغول بکار شوم؟؟یعنی ویزای کار بهم میدن موقعی که معافیت تحصیلی دارم؟؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1395/04/18 21:47
با سلام
متاسفانه اطلاعی درخصوص این موضوع نداریم.
مهدی احمدی
1395/04/10 20:25
من چهار ماه مونده به مشمول شدنم ایا میتونم به ترکیه برم
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1395/04/18 21:54
پاسخ خود را در آدرس زیر می‌توانید بیابید:
http://vazifeh.police.ir/?siteid=25&pageid=520
mluxtt
1395/03/31 04:18
سلام من ويزام توي پاسپورت قديميم زده شده ، الان پاسپوورت جديد گرفتم امكانش هست با همون ويزا سفر كنم يا اعتبار ندارد؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1395/03/31 08:15
خیر. امکان سفر برای شما وجود ندارد. به سفارتخانه مربوطه مراجعه و تقاضای انتقال ویزا به پاسپورت جدیدتان را بدهید.
Armanfeizi
1395/03/30 03:49
سلام من١٨سالم پارسال پاسپورت گرفتم اعتبار پنج ساله زده ولي تو برگه اي همراه پاسپورتم نوشته شما تا تاريخ سي اذر 95 مي توانيد از مرز هاي مجاز كشور خارج شيد مي خواستم بدون من تابستان95مي تونم برم تركيه ?
پاسخ دهید...
الين
1395/03/13 18:19
سلام بنده چند سال قبل ازينكه ازدواج كنم پاسپورت گرفتم و تا دوسال ديگه انقضا دارد، باوجوداينكه الان متاهل هستم آيا براى سفر به خارج از كشور ، مشكلى پيش نمى آيد يا بايد پاسپورت جديد بگيرم؟ ممنون ميشم زود جواب بديد
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1395/03/15 21:46
سلام
موارد اینچنینی را از اداره گذرنامه سوال بفرمایید.
حسین
1395/03/10 11:06
سلام
یک سوال داشتم و خواهش میکنم پاسخ بدهید
آیا با مجوز خروج از کشور برای کربلا میتوان به یک جای دیگر رفت یا در فرودگاه این را متوجه میشوند؟
لطفاً پاسخ دهید.
با احترام
حسین
پاسخ دهید...
نوید شجاعی
1395/03/08 07:12
با سلام
من پنج شنبه این هفته از طریق استانبول (ترکیش ایر لاین) عازم سفر به نروژ هستم و در لحظه خروج اعتبار گذرنامه ام 6 ماه و 4 روز می باشد ،می خواستم بدونم ایا این موضوع مشکل ساز میشه؟
پاسخ دهید...
kian
1395/03/06 22:11
سلام، من 16 سالمه و شناسنمم هم عکس دار شده، پاسپورت جدا هم دارم .
آیا امکانش هست تنهایی از کشور خارج بشم؟
پاسخ دهید...
امیرحسام بهرادی
1395/03/02 18:42
سلام. بنده بعد از گرفتن گذرنامه نام خانوادگیم رو تغییر داده ام و گذرنامم به فامیلی قبلیم صادر شده ایا برای خروج از کشور مشکلی پیش نمیاد ؟ ایا باید گذرنامه رو عوض کنم یا نه؟ سوال دومم اینه که من با برادر کوچکترم می خوام سفرکنم 17 سال تمام داره و گذرنامه مستقل داره ایا او می تواند به صورت تنها از کشور خارج شود؟؟ ممنونم از پاسختون
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1395/03/03 12:32
با سلام و عرض ادب
برای اطمینان از دریافت پاسخ صحیح، پیشنهاد می‌کنیم این موارد را از «اداره گذرنامه»‌ استعلام بفرمایید.
ناشناس
1395/02/27 17:24
سلام
بنده چند سال بعد از فوت همسر پاسپورتم رو تمديد كردم، بعد از اون ازدواج كردم،ولى اجازه همسر دوم در پاسپورتم نيست، آيا براى سفر به خارج از كشور ، مشكلى پيش نمى آيد؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1395/02/29 10:37
با سلام و عرض ادب
صرفا هنگام دریافت پاسپورت؛اجازه همسر؛ لازم است و هنگام خروج از کشور، چنین اجازه‌ای لازم نیست. اگر شما دارای پاسپورتی هستید که هنوز منقضی نشده، می‌توانید با استفاده از آن از کشور خارج شوید.
ناشناس
1395/03/05 14:39
خیلى ممنونم، پاسختون کاملا به موقع بود.
حسن
1395/02/24 16:57
سلام ببخشید به سوال داشتم من ۱۹ اردیبهشت ۹۵شناسنامه رو دادم عکس دار کنن و ۱۱ شهریور یک سفر به خارج کشور دارم و سنم ۱۶ ساله میخواستم بدونم ایا زمان کافی( که به من گفتن ۳ ماه برای عکس دار کردن وقت لازم هست)دارم که پاسپورتم رو تمدید کنم؟؟کارت ملی ندارم
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1395/02/25 09:36
حداقل مدت زمان برای دریافت پاسپورت، ۱۰ روز کاری‌ست. اگر شناسنامه شما به‌موقع به‌دست‌تون برسه احتمال بسیار زیاد، زمان کافی برای تمدید پاسپورت دارید. با این‌حال به مراکز «پلیس+۱۰» مراجعه کنید، شاید راهکار دیگه‌ای برای تمدید پاسپورت‌تون وجود داشته باشه.
Erfan
1395/02/18 23:39
با سلام
من اجازه نظام وظيفه رو براي خروج به كشور المان زدم اما ويزام درست نشد الان ميخام برم دبي ميخاستم ببينم كه ايا مشكلي پيش مياد و اينكه بعدا در پس دادن وديعه ممكنه ازيت كنن يا نه
تورا به خدا جواب بدين
با تشكر
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1395/02/19 08:17
دوست عزیز سلام
برای خروج از کشور،‌براتون مشکلی پیش نمیاد اما درخصوص ایجاد مشکل در پس دادن ودیعه، باید از خود نظام وظیفه سوال بفرمایید؛ اما بعید می‌دونم مشکلی باشه.
امير حسين
1395/02/13 16:22
سلام. اعتبار گذرنامه من براي خروج 170 روز به نظر شما ميتونم زميني به تركيه برم؟ باتشكر
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1395/02/15 13:27
برای جلوگیری از بروز مشکل، پیشنهاد می‌کنیم پاسپورت‌تون رو تعویض کنید.
Shayea
1395/02/08 20:39
سلام من چهارده سال دارم و ميخوام پاسپورت بگيريم ولي پدر و مادرم حاضر به گرفتن پاسپورت نيستم خواستم بدونم ميشه خودم تنهايي پاسپورت بگيرم
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1395/02/15 13:26
سلام. خیر. تا سن ۱۸ سال،‌ پدر شما باید برای اخذ پاسپورت اقدام کنه
احمد
1395/02/07 03:30
سلام برای خروج از کشور فقط پاسپورت لازمه یا باید کارت ملی هم داشته باشیم با شناسنامه وپاسپورت امکان داره؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1395/02/07 13:00
خیر. نیازی به همراه داشتن کارت ملی و یا شناسنامه نیست و همراه داشتن پاسپورت کافیست.
رضایی
1395/01/28 02:45
سلام
من دو ماه دیگه از شهرستان به تهران میام ( تغییر محل کار و اقامت)
اگر الان اقدام به گرفتن پاسپورت از شهرستان بکنم و دریافت بشه ، و 2 ماه بعد بخوام از تهران سفر خارجی داشته باشم ، نیازی به تعویض پاسپورت یا اطلاع دادن جهت اپدیت کردن اطلاعات اون و ... هست؟؟؟ کلا دردسری ایجاد نمیشه؟ یا بهتره صبر کنم و از همون تهران اقدام کنم؟؟
پیشاپیش ممنون از پاسختون
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1395/01/29 00:35
خیر. نیازی به تعویض یا تغییر آدرس نیست.
نهال
1395/01/19 13:30
سلام ، من یازده ساله هستم ، چند سوال درباره فرودگاه امام خمینی داشتم ، 1 - پفک و چیپس میتونم تو هواپیما ببرم ؟ 2 - زمان رد شدن از دستگاه به جز گذرنامه به چیز دیگه ای کار دارن ؟ 3 - به محتویات لپ تاپ کار دارن ؟ 4 - به خمیر دندان خارجی کار دارن ؟ 5 - به ادکلان خارجی کار دارن ؟ 6 - خمیردندانم و ادکلانم را ازم میگیرن و بهم پس نمیدن ؟ 7 - موقع رد شدن از دستگاه باید کمربندم شلوارم را در بیاورم ؟ 8 - برادرم چند سال دیگه میخواد بره ترکیه میتونه بدون ویزا از فرودگاه امام خمینی بلیط بخره ؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1395/01/19 15:38
سلام دوست من
۱- بله. می‌تونید
۲- متوجه منظورتون از «موقع رد شدن از دستگاه» نشدم.
۳- خیر
۴، ۵ و ۶: به محصولات خارجی کاری ندارند اما ادکلن را داخل هواپیما نمی‌توانید ببرید. باید داخل چمدان، به قسمت بار تحویل دهید.
۷- خیر. معمولا لازم نیست.
۸- خیر. بلیط هواپیما را باید از آژانس‌های هواپیمایی تهیه کنید.
محمد عبدالهی
1395/01/14 17:48
سن من13 سال است ایا می توانم با کاروان به کربلا بدون مادر و پدرم بروم
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1395/01/15 20:09
این موضوع رو از کاروان‌تون بپرسید.
ناشناس
1394/12/27 20:31
salam,man pasportam 5 mah etebar dare mikham beram armanestan moshkeli pish miyad??
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1395/01/08 13:13
بله. ممکنه از ورودتون به ارمنستان جلوگیری بشه.
saeid
1394/11/23 23:05
وستان عزیز من دو سوال داشتم
1.اینکه اگر من از کشور با مجوز و وثیقه دانشجویی خارج شوم و اینکه مقصد را باید حتما مشخص کرد من می توانم از کشور مقصد مثلا ترکیه به کشور دیگر بروم یعنی برگه اشتغال به تحصیل را با مقصد ترکیه بگیرم بعد وارد ترکیه شوم بعد وارد دبی شوم مشکلی نخواهد داشت؟
2.دوستان من برای سفر علمی و نیمه علمی باید چه مدارکی داشته باشم که ثابت کنم وثیقه برای سفر علمی یا نیمه علمی دارم و اینکه این مدارک را به نظام وظیفه بدم یا دانشگاه؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1394/11/27 09:12
این سوالات رو از اداره گذرنامه بپرسید تا اطلاعات موثق‌تری داشته باشید.
ق.ق
1394/11/21 20:22
با سلام
من در تركيه كار مي كنم و ويزاي كاري دارم و اقامت كاري ميخوام براي مسافرت برم ايران بليط رفت و بركشت هم خريدم اما در بدو ورود به ايران ٦ ماه و ٣ روز اعتبار داره كذر نامم اما براي بركشت بعد از ٢ هفته ٥ ماه و خورده اي اعتبار داره كذر نامم و از اونجايي كه احتمال داره براي تمديد كذز نامه بيشتر از ٢ هفته طول بكشه اجازه خروج ميدن ايا؟ ممنون ميشم باسخ بدين
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1394/11/24 15:56
با سلام
لطفا این مورد را از اداره گذرنامه سوال بفرمایید.
ناشناس
1394/11/18 18:17
ممنون از اطلاعات عالی
پاسخ دهید...
ناشناس
1394/11/15 18:10
چند ماه از ورد خروج تركيه بايد گذشته باشه
پاسخ دهید...
مهدی یاری
1394/11/14 09:42
با سلام میخواستم بدونم عکس داخل گذرنامم یک خال زیر ابروم بوده که الان برداشتم حالا اگه به کشور دیگری مسافرت کنم به مشکلی بر نمیخورم؟
پاسخ دهید...
بابک قمی
1394/11/13 02:58
سلام من چیزی حدود دو سال پیش از ترکیه خارج شدم ولی متاسفانه پاسپورتم مهر خروج از ترکیه رو نداره چیکار باید بکنم؟
میتونم با تعویض پاسپورتم این مشکل رو حل کنم؟
ممنون میشم راهنمایی کنید.
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1394/11/13 18:43
باید به پلیس+۱۰ مراجعه بفرمایید.
برای تعویض پاسپورت نباید مشکلی داشته باشید.
مهسا
1394/11/11 22:50
سلام من 19 سالمه میخوام برم ترکیه ایا نیاز به اجازه پدر هست برای خروج از کشور ؟ برای گرفتن پاسپورت به اجازه ولی نیازه؟ چگونه باید رضایت ولی رو بگیرم رضایت نامه کتبی مینویسه یا باد تو فرودگاه فرم تکمیل کنه ؟
پاسخ دهید...
علی محمدی
1394/11/01 03:06
باسلام
من از ایران به عراق سفر نمودم آیا از عراق میتوانم با پرواز به ترکیه بروم یا باید به ایران برگردم ودوباره از آنجا اقدام نمایم
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1394/11/01 16:51
خیر. مشکلی برای سفر نخواهید داشت.
م.م
1394/10/15 14:58
با سلام تو روزنامه آگهی زده نیرو کار میخوان روزمه م را براش فرستادم بعد از یه مدتی ایمیل دریافت کردم که کار درکشور امارات بود و گفتن به این شماره زنگ بزنید بعد ازتماس یا یه آقای بود گفت تصویر پاسپورت و مدرک تحصیلی اسکن کنم برایشان ایمیل کنم دفترشون ترکیه بود گفتن باید بیای اینجا ویزاکار برای امارات بگیری ونتونستم برم .ایا امکان داره ازمدارکم خارج ایران سو استفاده کنند خواهشا راهنمایی کنید. باتشکر
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1394/10/15 15:22
با سلام و عرض ادب
تاکنون ما موردی از سوء استفاده از کپی این مدارک نشنیده‌ایم.
مریم
1394/10/12 10:58
با سلام. اعتبار گذرنامه من ۶ تیرماه ۹۵ تموم میشه،برای سغر به ترکیه در اول بهمن پاسپورت من بیشتر از ۵ ماه اعتبار داره،در این صورت آیا دوباره باید جریمه بدم موقع ورود یا باید گذرنامه رو عوض کنم؟ ممنون.
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1394/10/14 14:11
با سلام
با توجه به قانون جدید کشور ترکیه از تاریخ ورود به این کشور میبایست پاسپورت شما 5 ماه اعتبار داشته باشد. در غیر این صورت 325 لیره جریمه میشوید.
با تشکر
هانیه خانوم
1394/10/02 13:47
با سلام و خسته نباشید
من قبل از ازدواج با اجازه ی پدر پاسپورت تهیه کردم و اما الان ازدواج کردم و قصد مسافرت ب ترکیه را دارم
با توجه ب این ک پاسپورتم 2سال اعتبار دارد و من الان متاهلم برای خروج از کشور باید پاسپورت راعوض کنم؟
چون از لحاظ ظاهری هم تغییر کرده ام و با عکس پاسپورت هم خوانی ندارد
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1394/10/02 15:30
این مورد را از واحدهای «پلیس + ۱۰» سوال بفرمایید.
اویشن رهبری
1394/09/27 18:28
سلام، خسته نباشید، اعتبار پاسپورت من 12 خرداد 95 تموم می شه. من می خواستم اخر فروردین امسال به گرجستان سفر کنم، با توجه به این که برایسفر به خارج از کشور باید پاسپورت حداقل 6 ماه اعتبار داشته باشه من باید چه کار کنم؟ایا امکانش هست که تمدیدش کنم؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1394/09/30 10:21
با سلام
بله، شما میتوانید با مراجعه به پلیس+10 اطلاعات لازم جهت تمدید گذرنامه‌تان را جویا شوید.
اسفندیار تیمورتاشلو
1394/09/04 17:56
سلام خسته نباشید .سوالی داشتم اگه کسی تاریخ پاسپورتش در حال اتمام باشه ولی ویزاش اعتبار داره اگر اقدام به تمدید پاسپورد کند و پاسپورت جدید بگیرد چون پاسپورتی که ویزا دارد پانچ میشه وایزاش چی میشه .یعنی میشه هنگام خروج از کشور پاسپورت جدید را نشون بدیم و ویزا در پاسپورت قدیم نشون داد قبول میکنند.ممنون میشم که جوابی بگیرم
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1394/09/09 16:37
با سلام
بله. با توجه به تجربه دالاهو، اگر با 2 تا پاسپورتتون بروید، اجازه خروج می‌دهند و شما می‌توانید از ویزای گذرنامه قبلیتان استفاده کنید. اما ممکن است در مواردی استثنا وجود داشته باشد.
آرشام
1394/08/13 16:06
سلام و دورود بر شما،چند سوال داشتم 1- گذرنامه ی ایران تا چند سال اعتبار دارد 2- بعد از پایان اعتبار روش دریافت گذرنامه ی جدید چگونه است 3- برای کار چگونه روادید کشور مقصد را بگیریم 4- وچگونه در کشور مورد نظر مقیم شویم (البته خدمت سربازی انجام شده است ) باتشکر
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1394/08/14 11:02
با عرض سلام و درود
گذنامه‌های ایران معمولا 5 ساله صادر می‌شوند. بعد از اتمام تاریخ گذرنامه، به شعب پلیس +10 رفته و درخواست گذرنامه جدید می‌دهید. برای روادید کاری و اقامت، باید به سفارت کشور مربوطه مراجعه فرمایید.
با تشکر
ناشناس
1397/03/01 09:53
سلام م ازفاریاب هستم مه یک مشکل دارم پاسپورت اشتباه ثبت شده مه میخواستم مه تهران ثبت کنم اشتباه به استانبول ثبت شده ایا امکان داره مه پس به تهران ثبت کنم
محمد قرنفلی
1394/06/24 15:31
سلام ببخشید میخواستم بدونم با پاسپورتم که پنج سال هم وقت داره در سال چند بار میتونم به ترکیه سه ماه بطور توریستی سفر کنم و این امکان وجود داره که بتونم وقتی مدت سه ماه داره تموم میشه به مرز بازرگان بیام و یه ورود و خروج بزنم چون میخوام برم اونجا زندگی کنم
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1394/06/24 15:35
این قوانین،‌قوانین داخلی ترکیه است و باید از مراجع قانونی ترکیه سوال شود. معمولا ساکنین ایرانی در ترکیه هم این سوالات رو می‌تونند پاسخ بدند.
ماهان
1394/06/18 02:51
سلام
یکی از دوستان من قبل سن مشمولیت نظام وظیفه ، پاسپورت گرفته ! الان دانشجو هست و مشمول خدمت اما معافیت تحصیلی داره .
پاسپورت ایشون تا 1 سال دیگه اعتبار داره ؛ میخواستم بدونم الان با همین پاسپورت و بدون سپردن وثیقه ، میتونه از راه زمینی به ترکیه سفر کنه ؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1394/06/18 11:29
لطفا برای اطمینان، این سوال رو از اداره گذرنامه بپرسید.
ناشناس
1394/05/28 01:58
سلام.برای خروج از کشور چند ماه باید از پاسپورت گذشته باشد؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1394/05/29 17:52
شما به‌محض دریافت پاسپورت، در صورتی که منع قانونی برای خروج از کشور نداشته باشید، می‌توانید از کشور خارج شوید.
معین
1394/05/02 01:42
سلام دوباره واقعا کمک کردید فوق العاده سپاسگذارم فقط یه سوال دیگه چون ایران کشور اسلامی هست معمولا هم بریا زیارت گذرنامه میدن حالا اگه من بزنم زیارت بعد شد سیاحت مشکلی پیش نمیاد؟ همچنین چون خودتون هم گفتید بریا تفریح اجاره نامه و وثیقه و این چیزا میخوان ولی بریا زیارت یک نامه کفیت میکنه
5 کشور را زدم ترکیه عراق سوریه آمریکا و کانادا(آمریکا را زدم ) مشکل پیش میاد؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1394/05/02 18:51
دوست عزیز، برای زیارت یا سیاحت تفاوتی نمی‌کنه شرایط خروج از کشور. باید وثیقه گذاشته بشه. دوما، با اینکه این کشورهایی که می‌زنید تاثیری در روند دریافت پاسپورت نداره! اما تو دنیا بیشتر از ۱۹۰ کشور وجود داره. بین این همه کشور باید آمریکا رو انتخاب کنید؟!!
معین
1394/05/01 09:45
سلام سوالاتی داشتم در مورد گرفتن گذرنامه من دانشجوی رشته مدیریت هستم و میخوام بعد از اینکه لیسانسم را گرفتم در یکی از کشورهای اروپایی مثل کانادا یا آمریکا ادامه تحصیل بدم یا مقیم بشم میخواستم بدونم باید اول از دانشگاه محل تحصیلم فرم معافیت تحصیلی بگبرم چون سربازی نرفتم همچنین من فرم گذر نامه را گرفتم و بند 5 اون میگه کشور مقصد/ نام کشورهایی که قصد عبوریا توقف دارید و منظور از مسافرت / و مرز خروج را مشخص کنید کشور مقصد را چی بزنم ضمن اینکه الان به این خاطر میخوام گذرنامه بگیرم که دانشجو هستم و بعدا مشکل میشه و کارت پایان خدمت میخوان اگر در نام کشورهایی که قصد عبور یا توقف دارم عربستان و سوریه یا هر جایی غیر از آمریکا یا کانادا را بزنم یعنی فقط میتونم به اون کشور ها سفر کنم و ویزا بگیرم؟یا کلا فرقی نمیکنه منظور از مرز خروج چیه برای من که میخوام اونور مقیم بشم
منظور از مسافرت را اقامت دائم باید بزنم؟ توجه داشته باشید هدف من از گذرنامه فعلا فقط و فقط جداکردن گذرنامه ام از مادرم هست چون من همراه اون هستم و در حال حاضر قصد سفر به هیچ جایی را ندارم لااقل تا لیسانس گرفتنم فقط گفتم چون دارم درس میخونم راحت تر میتونم با نامه معافیت تحصیلی گذر نامه بگیرم بعدا کارت پایان خدمت میخوانو دردسر میشه همچنین بند 7 گذرنامه گفته اگه قبلا گذر نامه داشتید اطلاعاتش را وارد کنید قبلا من همراه مادرم بودم یعنی گذر داشتم؟ و باید پر بشه و اینکه با این شرایط(چون فعلا قصد خروج ندارم و سربازی نرفتم)اصلا گذرنامه بهم میدن؟
این سوالات را از خیلی ها کردم اما نمیدونستن لطفا بهم کامل و دقیق جواب بدید
1)کشور مقصد را چی بزنم با توجه اطلاعات بالا
2)نام 5 کشوری که قصد عبوریا توقف دارم را چی بزنم؟
3منظور از مسافرت اگه بزنم ادامه تحصیل و بعد فقط برای اقامت برم چی؟ الان باید چی بزنم برای اقامت که نمیدن چون سربازی نرفتم بزنم زیارتی؟
4)مرزخروج را چی بزنم؟
5 )قبلا همرا مادرم بودم یعنی قبلا گذرنامه نداشتم؟یا داشتم؟
تو را خدا برای هر کدوم توضیح کاملی بدید و دقیقا بگید چیکار کنم
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1394/05/01 14:01
۱- فرقی نمی‌کنه چی بزنید. یکی از کشورهای همسایه مثل ترکیه رو بزنید.
۲- مهم نیست. اسم ۵ تا کشور رو بنویسید توش. نام اسراییل، آمریکا و انگلیس رو ننویسید.
۳- کافیه بزنید تفریح. نمی‌خواد چیز دیگه‌ای بزنید.
۴- فرودگاه امام خمینی
۵- نداشتید

در ضمن، شما حتی اگر گذرنامه داشته باشید، برای خروج از کشور، نیاز به دریافت اجازه‌نامه دارید و نمی‌تونید همینطوری از کشور خارج بشید. نمی‌دونم دقیقا مراحلش چیه! اما می‌تونید از اداره گذرنامه سوال کنید.

،رشته
1394/03/15 12:59
سایت بسیار خوبی دارید ، این مطلب هم بسیار مفید بود.

با تشکر از شما

پاسخ دهید...
حسین ارشادی
1393/12/28 18:00
من امروز ۲۸ اسفند با تور های شما آشنا شدم و بسیار مورد توجه است ولی کاستی هایی دارد که اگر به آن اضافه شود بهتر است ، اگر قیمت تور ها ذکر شود در تصمیمم گیری تاثیر خواهد داشت در ضمن طرح سایت ساده است ولی محتوای آن بسیار مناسب است
پاسخ دهید...
حسین
1396/06/18 20:18
ایا من که بیست وسه سالمه وخانمم که بیست سالشه وتازه عقد کردیم ومن هم سربازی نرفتم ایا اجازه رفتن به ارمنستان را داریم لطفا پاسخ گو باشید
برای اینکه مطالب بعدی وبلاگ دالاهو را از دست ندهید در خبرنامه ثبت‌نام کنید.
ثبت‌نام
با وارد کردن ایمیل خود مطالبی خواندنی و جذاب دریافت کنید.