تنها یک بار زندگی می‌کنیم...
021 4166 3000

کندلوس

65 رای شما هم امتیاز بدهید!

تورهای آینده دالاهو برای این مقصد
مــشاهــده هــمه تــورها

 

 

تور داخلی

تور کندلوس

تور کندلوس سفر به روستایی است که ۱۰۰ سال پیش توسط «کمال‌الملک» در یک تابلوی نقاشی به تصویر کشیده شد. این تور امروز شما را به دل تابلوی نقاشی واقعی این روستا می‌برد و اجازه می‌دهد جزئیات این نقاشی را به شکل واقعی کشف کنید.
کندلوس روستایی است که پیشینه ۴۰۰۰ساله دارد و حکایت‌های بسیاری را از دوران پیش از ظهور اسلام در خود جای داده است. این روستا در دل رشته‌کوه البرز و منطقه «کجور» مازندران قرار دارد و منطقه ییلاقی و سرسبزی است که به دلیل آب‌وهوا و زیبایی بی‌نظیر، مسافران بسیاری را به سمت خود دعوت می‌کند.
روستای کندلوس به دلیل حفظ بافت قدیمی، زمین سنگ‌فرش شده، دیواره‌های کاهگلی خانه‌ها، پنجره‌های سنتی و سقف‌های قدیمی شناخته می‌شود و قدم زدن در میان کوچه‌ها و تماشای خانه‌هایش یکی از تفریحات بیشتر مسافران تور داخلی کندلوس به شمار می‌رود.
روستای کندلوس امروزه بیش از هزار نفر جمعیت دارد و مردم آن به زبان مازندرانی با گویش «کجوری» گفتگو می‌کنند. شغل مردم کندلوس در قدیم کشاورزی و تولید زغال از درختان جنگلی بوده است. امروزه مردم این روستا به کشاورزی، دامپروری، نجاری و بافندگی مشغول‌اند.
این روستا به پاکیزگی خود بسیار معروف است؛ زیرا مردم روستا به بهداشت این منطقه بسیار اهمیت می‌دهند. سطل‌های زباله‌ای که در تمام روستا قرار داده شده کاملاً گویای توجه مردم این روستا به بهداشت هستند.
مردم این روستا همچنان آداب‌ورسوم قدیمی خود را حفظ کرده‌اند. یکی از رسوم قدیمی آنها، رسم «مج» به معنی «خوش‌قدم» در آستانه سال جدید است. در این مراسم نام چند کودک یا نوجوان خانواده انتخاب می‌شود و با نام هر کدام از آنها با قرآن مجید استخاره می‌کنند. نام هر فردی که با استخاره خوب آمد به عنوان «سال مج» انتخاب می‌شود. وظیفه این فرد این است که در هنگام تحویل سال با یک سینی تزیین شده با سبزه و آب و شیرینی وارد خانه شود و با ریختن آب در گوشه‌های اتاق برکت را به خانه دعوت کند. جشن تیر ماه «سیزده شو» از دیگر رسم‌های مهم این منطقه است که به دلیل پیروزی کاوه بر ضحاک در تاریخ دوازدهم تیرماه برگزار می‌شود.
این روستا در طول تاریخ مورد توجه بوده است. بیش از صد سال قبل «ناصرالدین‌شاه» به همراه «کمال‌الملک» نقاش معروف دوره قاجار به این روستا سفر کرد. این نقاش معروف در هنگام اقامت از این روستا یک نقاشی کشید که این اثر اکنون در داخل موزه صاحبقرانیه نگهداری می‌شود.
سفر با تور داخلی روستای کندلوس شما را به دل طبیعت و فرهنگ مردمی می‌برد که حضور در کنار آنها می‌تواند آرامش خاطر را به زندگی شلوغ روزمره‌تان وارد کند.

مسیر تور کندلوس

مسافران تور داخلی باغ‌های کندلوس از سمت تهران با اتوبوس به سمت نوشهر حرکت می‌کنند. پس از گشت‌وگذار در مناطق دیگر در نهایت مسافران به این روستای زیبا در منطقه کجور نوشهر می‌رسند. افرادی که می‌خواهند با هواپیما به این منطقه سفر کنند می‌توانند خود را به نوشهر برسانند و از آنجا همراه دیگر مسافران تور باغ‌های کندلوس شوند.
بهترین فصل سفر با تور کندلوس کی است؟
اگر مسافران تور داخلی بخواهند طبیعت سرسبز باغ‌های کندلوس را ببینند باید فصل بهار و تابستان را برای سفر خود انتخاب کنند. اگر مسافران باغ‌های کندلوس به دنبال تصاویر جادویی پاییز هفت رنگ هستند فصل پاییز را نباید از دست بدهند. کندلوس همچنین در فصل زمستان و در میان برف‌ها نیز بسیار زیبا است و نباید دیدن آن را از دست داد.

جاهای دیدنی تور کندلوس کجاست؟

مسافران تور داخلی کندلوس پیش از دیدن این روستا به دیدن دره‌ای پرآب در دل جنگل‌های انبوه شمال می‌روند که «تنگ دار» نام دارد. پس از این پیش‌درآمد در روستای کندلوس مسافران تور داخلی می‌توانند به سراغ دیدنی‌های آن بروند. «موزه مردم‌شناسی» روستا یکی از این دیدنی‌ها است. در این موزه ابزارآلات قدیمی، کتاب‌های خطی، لباس‌های محلی، قباله ازدواج محمدرضا شاه و فرح پهلوی و بسیاری اسناد دیگر وجود دارند.
«موزه گیاهان دارویی» روستای کندلوس از دیگر جاهای دیدنی آن است که آن را در سال ۱۳۶۵ با هدف کاشت و پرورش داروها، تهیه روغن‌های گیاهی و اسانس‌ها ساختند. این موزه گیاهی در مساحتی به بزرگی ۱۰ هکتار برپا شده و در آن به کاشت بیش از ۲۵۰ نوع گیاه مختلف می‌پردازند.
آبشار ۱۰ متری کندلوس از دیگر جاهای دیدنی تور کندلوس است که از بریدگی کوه به پایین می‌ریزد و منظره‌ای زیبا را به مسافران تور داخلی تقدیم می‌کند. یک چشمه آب‌معدنی گوارا به نام «دیو چشمه» نیز در این منطقه قرار دارد که می‌توان در گرمای تابستان از خنکای آب آن استفاده کرد.
«دریاچه فراخین» از دیگر جاهای دیدنی است که در این سفر مسافران باغ‌های کندلوس به دیدنش می‌روند. این دریاچه در نزدیکی روستای «ویسر» قرار دارد و به دلیل قرار گرفتن در میان درختان سر به فلک کشیده جاذبه حیرت‌انگیزی را به وجود می‌آورد.

غذاهای محلی تور کندلوس چیست؟

یکی از بخش‌های جذاب سفر به باغ‌های کندلوس چشیدن طعم غذاهای محلی مردم این منطقه است که بسیاری از آنها غذاهای محلی مازندران به شمار می‌روند. یکی از غذاهای محلی کندلوس آش «پیشت واش» نام دارد که نوعی آش اسفناج است و طعم بسیار لذیذ و خوشمزه‌ای دارد. از دیگر غذاهای بسیار خوشمزه مردم این منطقه می‌توان به نازخاتون، کدو بره، باقلا وابیج و «آغوز مسما» اشاره کرد که مسافران تور داخلی می‌توانند در کندلوس یا رستوران‌های اطراف طعم آنها را به یاد بسپارند.

چه وسایلی برای تور کندلوس برداریم؟

در این تور داخلی مسافران باید حتماً یک کفش مناسب پیاده‌روی برای گشت روستای کندلوس و یک صندل برای مسیر داخل دره به همراه داشته باشند. به دلیل اینکه در هنگام گذشتن از دره امکان خیس شدن لباس مسافران وجود دارد باید حتماً یک دست لباس اضافه به همراه برد.
یک کوله‌پشتی سبک نیز باید به همراه داشت تا بتوان در آن لوازم شخصی، داروهای ضروری، قمقمه آب و کمی خوراکی قرار داد. کرم ضدآفتاب، کلاه آفتاب‌گیر و عینک‌آفتابی را فراموش نکنید. اگر می‌خواهید پیش از رسیدن به این روستا در موردش بیشتر بدانید می‌توانید قسمت «روستای کندلوس» از مجموعه «کتاب گویای ایران صد»ا را بر روی گوشی خود داشته باشید و به آن گوش دهید.

سفر با تور کندلوس برای چه کسانی مناسب است؟

در تور داخلی کندلوس تمام افراد بالای ۷ سال می‌توانند شرکت کنند. در روز اول این تور مسافران حدود ۳ ساعت مسیر رفت و برگشتی در دره پرآب تنگ دار خواهند داشت که بیشتر مسیر تا زانو در آب می‌گذرد. در روز دوم و در روستای کندلوس نیز پیاده‌روی سبکی در انتظار مسافران تور داخلی است.

روستای کندلوس را حداقل در چند روز بگردیم؟

تور داخلی باغ‌های کندلوس دالاهو یک تور دو روزه است. در این دو روز مسافران تور داخلی فرصت کافی خواهند داشت تا از جاذبه‌های روستای کندلوس و اطراف آن به خوبی دیدن کنند.

در سفر با تور کندلوس کجا بمانیم؟

مسافران تور داخلی باغ‌های کندلوس دالاهو در این سفر در یک اقامتگاه بوم‌گردی خواهند ماند. این اقامتگاه با توجه به استانداردهای آژانس گردشگری دالاهو انتخاب شده و اقامت مطلوبی را به مسافران ارائه می‌کند. در اطراف روستای کندلوس چند اقامتگاه و متل وجود دارند که افراد می‌توانند جهت ماندن در نزدیکی این روستا به آنها مراجعه کنند.

قبل از تور کندلوس بدانید

بسیار مهم است مسافران تور داخلی کندلوس نکات زیر را پیش از سفر در نظر داشته باشند:
• از آنجایی که در تنگ دار مسافران باید از یک مسیر پر آب بگذرند افرادی که با این فعالیت مشکل دارند نباید در تور کندلوس شرکت کنند.
• اگر می‌خواهید در اقامتگاه‌های اطراف کندلوس بمانید حتماً از قبل اقامتگاه موردنظر خود را رزرو کنید.
• در هنگام سفر به کندلوس از صنایع‌دستی و محصولات مردم روستا خریداری کنید تا به اقتصاد آنها کمک کرده باشید.

سوغات و صنایع‌دستی مردم کندلوس

در تور داخلی باغ‌های کندلوس شما می‌توانید از مردم روستا صنایع‌دستی مختلفی را خریداری کنید. از جمله دست بافته‌های مردم این منطقه می‌توان به چادرشب، قالی، شمد، لباس‌های پشمی و محصولات چوبی و فلزی اشاره کرد. یکی از خاص‌ترین آثار صنایع‌دستی مردم این منطقه «نی هفت‌بند» نام دارد که می‌توانید برای افراد اهل موسیقی خریداری کنید. از آنجایی که در این منطقه گیاهان دارویی کشت می‌شود، می‌توانید خرید این گیاهان را نیز در برنامه خود قرار دهید. روستای کندلوس باغ‌های میوه فراوانی دارد که می‌توانید با توجه به فصلی که در آن هستید از میوه‌های محلی این منطقه برای عزیزانتان به سوغات بیاورید.

 


سوالات متداول "کندلوس"
آیا شما تور کیش یا مشهد دارید؟

خیر.

آیا تورهای شما به صورت چارتر است و شامل شرایط تخفیف می شود؟

خیر، تورها به صورت انفرادی بوده و تاریخ و نحوه سفر با توجه به درخواست شما اجرا خواهد شد.

مسیرهای هوایی تورهای انفرادی با چه پروازهایی( ایرلاین) انجام می‌شود؟

همه ایرلاین‌ها از طرف دالاهو  بررسی و کلیه پروازهای موجود در مسیر انتخابی سفر به شما  اعلام می‌شود. شما می‌توانید با توجه به ظرفیت، ساعت پرواز، قیمت بلیط و شرایط خاص خود، پرواز مورد نظر خود را انتخاب کنید.

تورهای همه روزه شما در تمامی ایام اجرا می شود؟

تورهای انفرادی دالاهو با توجه به درخواست شما در هر تاریخی قابل اجراست. بدیهی‌ست اجرای تور به امکان‌پذیر بودن رزرو "اقامتگاه" و "وسیله نقلیه" مورد نظر شما دارد.

هزینه سفر را به چه روشی می توانم پرداخت نمایم؟

شما می‌توانید هزینه سفر خود را به صورت حضوری در دفتر دالاهو، واریز به حساب، انتقال وجه از طریق کارت به کارت و یا ثبت‌نام آنلاین پرداخت کنید.

اگر به اشتباه پول زیادتری به حساب دالاهو واریز نمودم، چگونه می‌توانم آن را پس بگیرم؟

با دالاهو تماس بگیرید و مشخصات فیش واریزی خود را اعلام کنید. همکاران ما در بخش حسابداری، مازاد واریزی شما را در اولین فرصت به حساب شما عودت خواهند داد.

اگر سفری را کنسل کنم، مبلغ پرداختی چگونه و در چه مدتی عودت داده می شود؟

مبلغ پرداختی شما پس از کسر هزینه‌های کنسلی، حداکثر ظرف 1 هفته به حساب شما عودت داده خواهد شد.

آیا دالاهو مسافران خود را بیمه می کند؟

بله. کلیه مسافران دالاهو بیمه مسئولیت مدنی با شرایط اعلام شده در قسمت سایر خدمات می‌گردند.

اقامت در تورهای دالاهو چگونه است؟(هتل، خانه محلی، چادر)
  • اقامت در هتل: در سفرهای گروهی، اقامت در هتل‌ها تا آنجا که امکانات هتل و شرایط سفر اجازه دهد، در اتاق‌های 2 یا 3 نفره صورت می‌گیرد. اولویت تخصیص اتاق‌های 2 نفره در سفرهای دالاهو با زوجین است.
    اگر تنها سفر می‌کنید، شما با همسفران دیگر هم ‌اتاق خواهید شد. اقامت به صورت انفرادی با توجه به شرایط هتل مقصد و با هماهنگی قبلی و پرداخت هزینه‌های مربوطه امکان‌پذیر است.
  • اقامت در خانه محلی: به علت محدودیت اتاق‌ها در خانه‌های روستایی،  استقرار و استراحت خانم ها و آقایان در اتاق های جداگانه و به صورت گروهی است. بدیهی‌ست تعداد همسفرانی که در یک اتاق مستقر شده و از فضای مشترک استفاده می‌کنند به مراتب بیشتر از هتل خواهد بود. در این نوع اقامت، معمولا امکان اختصاص اتاق خصوصی به همسفران وجود ندارد.
  • اقامت در چادر: چادر‌های دالاهو، به صورت دوپوش با ظرفیت 3 الی 4 نفر است که بر روی زیرانداز ضدآب برپا می‌گردد. کلیه امور مربوط به کمپ، از جمله تامین "چادر دوپوش"، "مکان‌یابی محل مناسب کمپینگ"، "حمل و برپایی چادرها"، "تهیه امکانات اولیه کمپ"  و ... بر عهده دالاهو می‌باشد. اختصاص چادرها حتی‌المقدور با توجه به روابط همسفران صورت می‌گیرد.
    در ضمن شما می‌توانید با هماهنگی قبلی با دالاهو، چادر شخصی به همراه بیاورید.
حمل بار شخصی مسافران در برنامه های چند روزه چگونه است؟

تقریبا در تمام سفرهای چندروزه دالاهو که پیاده‌روی و کوهپیمایی دارند، همسفران فقط "کوله یک روزه" خود را که نیازهای یک روزشان را برطرف می‌کند حمل خواهند کرد. حمل مابقی لوازم به وسیله اتوبوس، وانت، چهارپا و ... به محل اقامت شبانه، توسط دالاهو انجام می‌گیرد.

آیا دالاهو کیسه خواب به مسافرین می‌دهد؟ من کیسه خواب ندارم. چه کار کنم؟

خیر. کیسه خواب وسیله شخصی‌ست و دالاهو امکان ارائه آن به مسافرین را ندارد. در صورتی که "کیسه خواب"‌ از وسایل ضروری یک سفر باشد، شما باید شخصا نسبت به خرید یا قرض از دوستان و آشنایانتان اقدام فرمایید. لازم به ذکر است قیمت یک کیسه خواب معمولی، از 80هزار تومان شروع می‌شود.

چرا با دالاهو سفر کنیم؟ برتری دالاهو نسبت به دیگر شرکت‌ها چیست؟

نمی‌توانیم بگوییم ما از دیگران برتریم اما ویژگی‌هایی که به آنها مفتخریم عبارتند از:

  • شیوه متفاوت: ما به شیوه‌ای متفاوت سفر می‌کنیم.
  • قیمت‌های متناسب با خدمات: معتقدیم قیمت‌های متناسبی با توجه به خدمات ارائه شده داریم.
  • تنوع سفر: سفرهای بسیار متنوعی داریم و گمان می‌کنیم سلایق همه سفردوستان را برآورده کرده‌ایم.
  • بهترین مسیرها: ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا کلیه مسیرهای انتخابی برای سفر، بهترین و جذاب‌ترین مسیرهای ممکن باشند.
  • تورلیدرهای مجرب: همه تورلیدرهای دالاهو، آموزش‌دیده و دارای کارت "راهنمای تور" از "سازمان میراث فرهنگی و گردشگری" هستند. همچنین دالاهو برنامه‌های منظم و مدون آموزشی درون سازمانی برای تورلیدرهای خود دارد.
  • تجربه بالا: دالاهو تا به امروز(مردادماه 1396) قریب به 16هزار روز در سفر بوده‌ایم و در این سفرها افتخار همراهی بیش از 110هزار نفر را در این سفرها داشته است.
در صورت نارضایتی از هر یک از واحدهای فروش و اجرایی تور، شکایت یا انتقاد خود را به چه صورت به اطلاع مدیرعامل دالاهو برسانم؟

شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت دالاهو، روی لینک "شکایت" در بالای صفحه کلیک کنید و شکایت خود را مطرح نمایید. کلیه پیام‌ها مستقیما توسط مدیریت بررسی می‌شوند. همچنین میتوانید با شماره‌های دالاهو تماس گرفته و با واحد امور مشتریان مشکل خود را مطرح نمایید.

در صورتیکه پیشنهاد و یا ایده ای داشته باشم و بخواهم آن را به اطلاع مدیریت دالاهو برسانم چه باید کنم؟

شما می‌توانید از طریق فرم "تماس با ما" در وبسایت دالاهو، اقدام به ارسال پیشنهادات خود نمایید و یا با واحد امور مشتریان دالاهو تماس گرفته و پیشنهاد خود را اعلام کنید.

وسایل سفرم را از کجا می‌توانم تهیه کنم؟

مراکز متعددی در سطح شهر برای عرضه لوازم سفر وجود دارند اما بورس اصلی فروش لوازم سفر و طبیعت‌گردی خیابان ولیعصر، حد فاصل میدان منیریه تا خیابان امام خمینی(چهارراه سپه) است.
در ضمن، پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید لوازم سفر، مطالب منتشر شده در پرتال خبری دالاهو را مطالعه بفرمایید.

اگر سوالی دارم که در لیست فوق وجود ندارد چگونه می‌توانم سوالم را مطرح نمایم؟

شما می‌توانید با دفتر دالاهو تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح کنید. همکاران دالاهو با کمال میل منتظر شنیدن صدای گرم شما هستند: 41663000

آیا می‌توان همراه با تور با وسلیۀ نقلیۀ شخصی و یا به تنهایی سفر کرد؟

خیر،ما خواهان حضور شما در وسیلۀ نقلیه خودمان هستیم تا بتوانیم خدمات بهتری ارائه دهیم؛ اما اگر تمایل دارید این سفر را شخصی انجام دهید برای داشتن اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

لباس مناسب طبیعت گردی چه لباسی است؟

لباس مناسب طبیعت‌گردی لباسی است که برای پیاده‌روی و کوه‌پیمایی ایجاد مزاحمت نکند و طبیعت‌گرد در آن احساس راحتی داشته باشد، مقاومت خوبی نسبت به آّب، باد، خاک و ساییدگی داشته باشد؛ رنگی متناسب با طبیعتی که در آن قرار می‌گیریم داشته باشد.

آیا می‌توانیم محل نشستن خود در وسیلۀ نقلیه را از قبل مشخص کنیم؟

خیر، با توجه به گروهی بودن سفر و مقتضیات اینگونه سفرها، این امکان وجود ندارد.

آیا لزوما برای سفر باید کولۀ حرفه ای داشت؟

برای سفرهای یک روزه لزوما نیاز به کولۀ حرفه‌ای نیست، اما کوله‌ای که موجب سخت شدن پیاده‌روی شود پیشنهاد نمی‌شود.





بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل
khghazanfari400@gmail.com
1398/07/10 16:12
سلام لطفا موقعیت روستای کندلوس را با آزادرا ه تهران شمال را هرکس میداند اطلاع رسانی کند متشکرم
پاسخ دهید...
shahaa@gfdgfg.com
1398/05/04 01:12
منطقه کجور طبیعت زیبایی داره و یکی از بهترین روستاهاش کندلوس ولی حیف نیست آدم تا کندلوس بره و به بقیه جاهای کجور سر نزنه ! روستاها زیبایی مثل لرگان ، زانوس و... ای کاش تورهای کجور گردی چند روزه برگزار می کردید
پاسخ دهید...
واحد تولید محتوای دالاهو
1398/05/05 15:43
دوست عزیز، سلام
از اینکه اطلاعات خود را با ما در میان گذاشتید، متشکریم. در برخی از تورهای دالاهو از جاذبه‌های کجور مثل دریاچه فراخین بازدید می‌شود. برای اطلاع از تورها می‌توانید به وبلاگ دالاهو مراجعه کنید.
با تشکر از پیام شما
ناشناس
1397/07/11 18:14
عجیبه یکساعت دارم تو نت میگردم یه تلفن از یه اقامتگاه هتل یا ویلا تو کندلوس پیدا نشد.
پاسخ دهید...
واحد تولید محتوا دالاهو
1397/07/16 16:29
دوست عزیز، سلام
برای اطلاع از جزئیات تورهای دالاهو به مناطق مختلف ایران می‎توانید با همکاران ما در بخش فروش تماس بگیرید.
با تشکر.
بزرگي
1394/06/07 11:39
با تشكر از اطلاعاتتون من خودم اهل مازندرانم ولي متاسفانه بسياري از اماكن ديدني رو نتونستم ببينم انشا ا.. تور شما فرصتي براي ديدن اين جذبه ها باشه
لطفا هزينه سفر كندلوسو رو اعلام نماييد همچنين بفرماييد آيا در شهرستانها نيز نماينده جهت پذيرش مسافر داريد يا خير؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1394/06/08 10:09
با عرض سلام و خسته نباشید
هزینه تورها را روی سایت دالاهو می‌توانید مشاهد کنید
همچنین نمایندگی‌ها فعلا در شهر تهران شروع شده است اما هنوز این پروژه برای شهرستان‌ها کلید نخورده است.
تنها
1393/04/24 18:20
با سلام و تشکر از اینکه به این خوبی کندلوس را معرفی کردید.

حالا این جزو آرزوهایم شده که از روستای کندلوس دیدن کنم.

اگر کسی باشه گه برای عزیمتم بهم کمک فکری کنه ممنون میشم

                                                   التماس دعا   تنها

پاسخ دهید...
الهام
1392/08/14 08:26
آِیا در این روستا خانه هایی جهت اقامت مسافرین اجاره داده می شود؟
پاسخ دهید...
Ali Shojaei
1392/08/14 09:56
امکاناتی که برای اقامت در کندلوس مهیا شده مهمانکده کندلوس است که اتاقهای دو تخته – سه تخته و پنج تخته در اختیار مسافران می گذارد. با جستجو در اینترنت می‌توانید مشخصاتی از این مهمانسرا پیدا کنید.
ناشناس
1398/09/18 22:57
اگه یه بازدید مختصر داخل روستا داشته باشید حتما با افراد محلی که خانه اجاره میدن رو به رو میشید
نگین
1392/05/28 14:19
اگر کسی میدونه میشه به من بگه از رشت تا روستای کندلوس چند ساغت راهه؟از چه مسیری باید رفت؟جاده چطوره؟
پاسخ دهید...
Ali Shojaei
1392/08/14 10:01
از رشت تا کندلوس حدود 280 کیلومتر راهه. باید از رشت بیاید سمت چالوس و وارد جاده چالوس بشید. بعد از طی 25 کیلومتر، سمت چپ خروجی کجور را برید داخل.
رضا شریف کاظمی
1392/04/08 23:57
روستای کندلوس رو من از نزدیک دیدم بیشتر روستا سنگفرش است موزه ی بسیار زیبایی دارد امام زاده ی بسیار زیبا و معطر این روستا خیلی زیباست به همه ی شما توصیه می کنم این روستا را ببینید ممنون
پاسخ دهید...
علی
1392/03/22 12:41
خیلی خوب
پاسخ دهید...
میثم
1392/02/07 14:53
سلام
آیا جایی برای اقامت در روستا وجود دارد ؟
پاسخ دهید...
نسترن
1391/12/21 15:41
واقعا لذت بردم لطفابرای رفتن به آنجاواسکان مارابیشترراهنمایی کنید
پاسخ دهید...
مجتبی قاسمی
1391/12/17 08:40
لفا هرانچه درباره کنلوس هست برای من ایمیل کنید.ممنون
پاسخ دهید...
مجتبی قاسمی
1391/12/15 11:18
کندلوس رادر اینترنت دیدم.واقعا زیباست.فکرمردم خارج ازایرانه.وهم انگیزه
پاسخ دهید...
saman shirzad
1391/12/02 12:14
سلام
اگه امکان داره مراکز اقامتی که در کندلوس هست معرفی کنید.
با تشکر
پاسخ دهید...
محمد
1391/11/16 20:19
سلام میکنم واقا از تراح این صفحه مچکرم چون برای من خاطرات2بار پشت سرهم به کندلوس رو زنده کرد.من از مشهد رفتم به شما پیشنهاد میکنم از اون سر دنیاهم شده یک سفر به کندلوس برید.
پاسخ دهید...
سايه
1391/07/13 09:50
سلام من فردا دارم ميرم كندلوس اگه خوب بود ميام اينجا براتون تعريف مي كنم .
پاسخ دهید...
شبنم پژوهنده
1391/06/27 13:04
مرسی از عکاسی که این عکسهای زیبا را گرفته و کسی که این متن را نوشته. استفاده کردم. ممنون
پاسخ دهید...
nedamaleklo
1391/06/12 23:10
منظور از اقامت در کمپ دقیقا چیست ؟
پاسخ دهید...
ماری
1391/06/09 11:23
من خیلی دوس دارم چنین سفرهای داشته باشم ولی متاسفانه امکاناتش برام فراهم نیست ولی وقتی این مطالب رو میخونم حس میکنم اونجا هستم واقعا ممنون
پاسخ دهید...
arash
1391/06/02 13:53
mamnoon az site khoobetun
پاسخ دهید...
ARSHADF
1391/05/14 18:57
تقدیر و تشکر از توجهی که به شناساندن ایران دارید . خسته نباشید
پاسخ دهید...
آزاده جهانی
1391/05/14 17:44
Salam
dameton garm
mamnunam
پاسخ دهید...
sima davari
1391/05/06 01:56
vay cheghadr ziba bood matalebetoon..vali che fayde ke ma nemitoonim ba shoma berim kandeloos,akhe ma pool nadarim ke...ma faghat axaye khoshgele unja ro tamasha mikonim,vaghti raftin jaye ma ro ham khali konid
پاسخ دهید...
سامان جلایی
1391/05/26 09:09
سلام.واقعا مشکل شما اینه؟
ابوذر آبسته
1391/04/25 16:16
اطلاعات خوب و مفید برای سفر به منطقه کندلوس ، ارائه دادید . از اینکه برای شناساندن بیشتر مملکت ایران عزیزمان و ترغیب دوستان به مسافرت و ایرانگردی و ایجاد زمانی کوتاه برای فراموش کردن دلمردگی ها تلاش می کنید از شما ممنونم .
واقعاً دست مریزاد دارید
پاسخ دهید...
دالاهو
1391/04/25 17:18
مرسی از شما، که به ما انرژی می دهید.
milad
1391/04/25 15:35
خیلی ممنون از اطلاعات ارزنده که در اختیار میزارید.
پاسخ دهید...
دالاهو
1391/04/25 17:18
خواهش می کنیم.
امیر حسن غلامرضا
1391/04/25 08:34
اطلاعاتی که دادید خیلی کامل بود ممنون از شما
پاسخ دهید...
دالاهو
1391/04/25 17:19
تشکر از شما بابت انرژی تان...
firouzeh
1391/04/25 07:19
man inja vila daram .mardom mehraban va khungarmi darad .mouze giyahan darooi niyaz be hemayat va tavajoh bishtar darad.
پاسخ دهید...
سامان جلایی
1391/05/26 09:05
سلام.میشه ببرسم شما جه تجربه ای از سکونت وضعیت اسکان مسافرین دارین؟
علي رضا
1391/11/14 12:36
سلام اگه زحمتی نیست میتوان ویلاتون رو برای تابستان اجاره كرد اگر پاسخ مثبت است شماره تماس و آدرس رو برای هماهنگی لطف كنید ممنون میشوم.
ناصر جعفری
1397/06/10 15:30
ممنون اولین بار که به کندلوس رفتم ۳سال پیش بود حالا سه ساله هر سال میروم عجب جایی وعجب هوایی داره لطفا نیچکوه هم معرفی کنید جایی رویایی است
ناشناس
1391/04/19 12:44
بسیار زیباست
ممنون از اطلاع رسانی تان
پاسخ دهید...
محمدرضا فرتاش
1391/04/15 15:44
ضمن عرض سلام
کمال تشکر و قدر دانی از اطلاعات مفید و جامع تان دارم
پاسخ دهید...
sahar
1391/04/15 12:42
Man inja raftam vaghean kheyly ghashange.
پاسخ دهید...