تنها یک بار زندگی می‌کنیم...
021 4166 3000

اسپانیا

24 رای شما هم امتیاز بدهید!

 

آیا تور اسپانیا را برای سفر می‌پسندم؟

شکوه تاریخ و طبیعت دست‌به‌دست هم می‌دهند تا علاقه‌مندان به هنر و معماری و جاذبه‌های طبیعی، تور اسپانیا را توری موردعلاقه بدانند. تور اسپانیا برای هر نوع سلیقه‌ای چیزی در چنته دارد. برای افراد اهل هنر و معماری، کلیسای «ساگرادا فامیلیا» و «پارک گوئل» بسیار جذاب و دیدنی هستند. کسانی که به رقص و موسیقی علاقه دارند دیدن رقص پر شور و بومی فلامنکو را هیچگاه فراموش نمی‌کنند. سواحل بارسلونا و آفتاب گرم آن نیز حس گرمای همیشگی در تن مسافران باقی می‌گذارد. اسپانیا ترکیبی از بهترین تجربه‌هایی است که می‌توانید داشته باشید و به همین دلیل حتماً سفر با تور اسپانیا را می‌پسندید.

اسپانیا کجاست؟

اسپانیا در اروپای غربی و در شبه‌جزیره ایبری واقع شده است. این کشور از جنوب و شرق با دریای مدیترانه و تنگه جبل‌الطارق، از غرب و شمال غرب با پرتغال و اقیانوس اطلس، و از شمال و شمال شرق با آندورا، فرانسه و خلیج بیسکای هم مرز می‌باشد. پایتخت اسپانیا شهر مادرید و زبان مردم این کشور اسپانیایی است. اسپانیا یکی از مهم‌ترین مراکز توریستی دنیا محسوب می‌شود و به دلیل هزینه‌های نسبتاً مناسب، جاذبه‌های بسیار خاص و شور زندگی، سالانه افراد بسیاری را در تور اسپانیا به سوی خود دعوت می‌کند.

 

پرواز تور اسپانیا چگونه انجام می‌شود؟

بیشتر پروازها با تور اسپانیا به مقصد مادرید انجام می‌شوند. خطوط هوایی همچون قطر، ترکیش، لوفتانزا از جمله خطوط هوایی هستند که این پرواز را ارائه می‌دهند. مدت‌زمان پرواز با توجه به خط‌هوایی متفاوت است و به طور مثال با پرواز قطر و با یک توقف در مسیر چیزی در حدود ۱۰ ساعت سفر به این تور خارجی زمان می‌برد.

تور اسپانیا ویزا می‌خواهد؟

برای سفر با تور اسپانیا شما نیاز به ویزای شینگن خواهید داشت. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد مدارک موردنیاز، دو مطلب «مدارک موردنیاز ویزا برای تور اروپا» و «وقت سفارت اسپانیا» می‌توانند اطلاعات مهمی را به شما ارائه کنند.

 

بهترین زمان سفر با تور اسپانیا کی است؟

اگر می‌خواهید بهترین زمان برای تور اسپانیا را انتخاب کنید باید در اواخر بهار یا اوایل پاییز به این کشور سفر کنید. در این زمان هوا دلپذیرتر است و ازدحام توریست‌ها کمتر می‌باشد. جدای از این دو زمان، اسپانیا در باقی روزهای سال نیز هوای تقریباً معتدلی دارد. انتخاب زمان تور اسپانیا بیشتر به نوع تفریحاتی باز می‌گردد که شما می‌خواهید در طول سفر تجربه کنید؛ بنابراین اگر به دنبال سواحل اسپانیا هستید به تور اسپانیا در تابستان فکر کنید.

خبرم کن!
برای این مقصد در حال حاضر سفری وجود ندارد اما چنانچه علاقمند هستید می‌توانیم به محض اضافه شدن این سفر در بین سفرهای دالاهو به شما نیز خبر بدهیم!
نام
نام خانوادگی
تعداد
نفر
تلفن همراه
ایمیل

 

جاذبه‌های تور اسپانیا چیست؟

در تور اسپانیا با توجه به هر شهر شما با جاذبه‌های خاصی روبرو خواهید بود. اگر به بارسلونا سفر می‌کنید به پایتخت فرهنگی توریستی‌ترین شهر اسپانیا قدم گذاشته‌اید. موزه پیکاسو، تماشای بافت قدیمی بارسلونا و پارک گوئل از جمله دیدنی‌های این شهر هستند. «سویل» یکی دیگر از شهرهای زیبای تاریخی اسپانیاست که از آن به‌عنوان رمانتیک‌ترین شهر اسپانیا یاد می‌شود. در این شهر می‌توانید شاهد موسیقی و رقص اصیل اسپانیایی باشید و به دیدن کلیسای جامع سویل و محله سانتا کروز بروید. اگر به مادرید یا پایتخت سالخورده اسپانیا سفر می‌کنید شب‌های پرهیجان و رنگارنگ در انتظار شما هستند. میدان مایور، دروازه آفتاب و کاخ سلطنتی مادرید از جمله جاهایی هستند که نباید دیدن آنها را فراموش کنید.

فستیوال‌ها و جشن‌های مهم اسپانیا

اگر به دنبال جشن و فستیوال‌های مهم در تور اسپانیا هستید پیش از سفر حتماً در مورد آنها تحقیق کنید. «فستیوال لاتامبورادا» یکی از فستیوال‌های معروف اسپانیا است که در ماه ژانویه و در شهر سباستین برگزار می‌شود. «فستیوال بِنیکاسیم» برای افراد اهل موسیقی بسیار جذاب است که به مدت ۴ روز در ساحل شرقی اسپانیا بین والنسیا و بارسلونا به اجرا در می‌آید. اگر به گاوبازی علاقه دارید «فستیوال سان فِرمین» را از دست ندهید. این فستیوال در آغاز ماه جولای و در «پامپلونا» برگزار می‌شود و می‌توانید از دیدن آن بسیار لذت ببرید. «لا توماتینا» جشنواره بسیار معروف دیگری در اسپانیا است که در شهر «بنل» برگزار می‌شود و در آن افراد به سمت یکدیگر گوجه‌فرنگی پرتاب می‌کنند. اگر دوست دارید با گوجه‌فرنگی هدف‌گیری شوید، این جشنواره را نباید از دست بدهید.

 

شکم گردی و غذاهای تور اسپانیا چگونه است؟

برای خوردن طعم‌های لذیذ و تازه به اسپانیا خوش آمدید. در اسپانیا تنوع باورنکردنی از غذا دیده می‌شود. از دلایل این تنوع می‌توان به نزدیکی به دریا و وفور میوه و سبزی‌ها در این ناحیه اشاره کرد. غذاهای سنتی اسپانیا از جمله جاذبه‌های گردشگری این کشور هستند که بدون خوردن آنها در تور اسپانیا، نباید به خانه بازگشت. املت اسپانیایی، «پاتاتاس براواس» (Patatas Bravas، «پائِیا» (Paella)، و خوراک ماهی مرکب تنها تعدادی از خوشمزه‌هایی هستند که شما در تور اسپانیا می‌توانید آنها را مزه کنید. از جمله شیرینی‌های دسری نیز می‌توان به نوقای بادام، «چوروس» (Churros) و «کرما کاتالانا» (Crema Catalana) اشاره کرد که حسابی کامتان را شیرین می‌کنند.

 

نکات مهمی که باید پیش از سفر به اسپانیا بدانید

- فلامنکو یک سنت اسپانیایی نیست و در واقع در فرهنگ کاتالان‌ها جایی ندارد. اگر می‌خواهید به دیدن این رقص مشهور بروید باید به شهرهایی همچون سویل، گرانادا و کردوبا سر بزنید. در بارسلونا این رقص تنها برای گردشگران اجرا می‌شود.
- در ماه آگوست به اسپانیا سفر نکنید؛ زیرا بسیاری از مردم اسپانیایی کسب‌وکار خود را تعطیل می‌کنند و روانه سفر می‌شوند.
- اسپانیایی‌ها به دیر غذاخوردن عادت دارند و ساعت خوردن ناهار ۲ تا ۴ و ساعت شروع شام آنها ۹ شب به بعد است.
- در اسپانیا انعام دادن چندان رایج نمی‌باشد؛ اما در رستوران‌های لوکس می‌توانید در صورت تمایل ۱۰ درصد انعام بدهید.
- اگر می‌خواهید سوغاتی خاصی از اسپانیا بیاورید می‌توانید بادبزن سنتی اسپانیایی، لباس فلامنکو، زعفران اسپانیا، قاشقک یا کاستانت را در لیست خرید خود قرار دهید.

هزینه‌های جانبی در هنگام سفر به اسپانیا

در بارسلونای اسپانیا یک وعده غذا در یک رستوران معمولی بین ۹ تا ۱۶ دلار، یک فنجان کاپوچینو چیزی در حدود ۳ دلار و یک بطری آب‌معدنی حدود 1 دلار هزینه دارد. برای طرح ماهانه تلفن همراه با امکان تماس و 10 گیگابایت به‌علاوه داده، حدود 20 دلار باید بپردازید و بلیت یک‌طرفه حمل‌ونقل عمومی تقریباً ۳ دلار است.






بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل

در حال حاضر تور اسپانیا نداریم اما اگر مشخصات تماست رو ثبت کنی، قول می‌دیم وقتی سفر جدید برنامه‌ریزی کردیم، قبل از همه بهت خبر بدیم.

نفر