تنها یک بار زندگی می‌کنیم...
021 4166 3000

اکوادور

26 رای شما هم امتیاز بدهید!

 

آیا تور اکوادور را برای سفر می‌پسندم؟

در اکوادور شما با تنوعی از جاذبه‌ها روبرو هستید و همین مسئله باعث می‌شود تور اکوادور را حتماً دوست داشته باشید. اگر اهل دیدن معماری‌های خاص هستید در تور اکوادور و شهر «کوئنکا» می‌توانید گنجینه‌های معماری ۴۰۰ساله را ببینید. اگر اهل جاذبه‌های طبیعی هستید مجمع‌الجزایر گالاپاگوس و چشمه‌های آب گرم Baños حتماً برای شما دیدنی خواهند بود. برای علاقه‌مندان به حیوانات خاص نیز اکوادور دیدنی‌های بسیاری دارد. «پارک ایگوانا» با حیواناتی نظیر ایگوانا و انواع ماهی و لاک‌پشت حسابی شما را سرگرم خواهند کرد. همان‌طور که می‌بینید تنوعی از جاذبه‌ها در این کشور برای مسافران تور اکوادور وجود دارد و همین مسئله باعث می‌شود سفر با تور اکوادور برای شما دوست‌داشتنی باشد.

کشور اکوادور کجاست؟

کشور اکوادور با نام رسمی جمهوری اکوادور در شمال غربی آمریکای جنوبی قرار گرفته است. پایتخت این کشور شهر «کیتو» و بزرگ‌ترین شهر آن «گوایاکیول» است. اکوادور در شمال با کلمبیا، در شرق و جنوب با پرو و در غرب با اقیانوس آرام مرز دارد و «جزایر گالاپاگوس» که متعلق به این کشور هستند در غرب آن واقع شده‌اند. این کشور در ابتدا توسط امپراتوری اینکا اداره می‌شده و پس از پستی و بلندی‌های بسیار در سال ۱۸۳۰ به استقلال رسیده است. زبان مردم اکوادور اسپانیایی است و بزرگ‌ترین گروه نژادی در این کشور «مستیزوها» هستند که تلفیقی از اجداد اسپانیایی و سرخ‌پوستان محسوب می‌شوند.

 

پرواز با تور اکوادور چگونه انجام می‌شود؟

اکثر پروازها در تور اکوادور به مقصد «کوییتو» انجام می‌گیرد. خطوط هوایی قطر، ترکیش، لوفتهانزا و... از جمله خطوط پروازی هستند که این سفر را ممکن می‌کنند. طول زمان پرواز با توجه به غیرمستقیم بودن پروازها متفاوت است و مسافران باید خود را برای یک پرواز طولانی آماده نگه دارند.

تور اکوادور ویزا می‌خواهد؟

برای سفر توریستی با تور اکوادور شهروندان ایرانی نیاز به ویزا نخواهند داشت. مسافران تنها با ارائه پاسپورت با اعتبار ۶ماهه و رزرو هتل و داشتن بلیت رفت‌وبرگشت می‌توانند به این کشور سفر کنند. در صورت داشتن هرگونه سؤالی مسافران می‌توانند صفحه ویزای اکوادور را مطالعه کنند و یا با همکاران آژانس مسافرتی دالاهو تماس بگیرند و برای این تور خارجی جذاب ثبت‌نام کنید.

 

بهترین زمان برای سفر با تور اکوادور کی است؟

کشور اکوادور بر روی خط استوا واقع شده و به همین دلیل باید انتظار آب‌وهوای استوایی را در این کشور داشته باشید. شاید بتوان گفت هیچ زمان خاصی را نمی‌توان به‌صورت قطعی به‌عنوان بهترین زمان برای دیدن این کشور در نظر گرفت. به‌صورت کلی اما می‌توان گفت ماه‌های مرطوب در این کشور بین ماه‌های آذر تا خرداد قرار دارند و ماه‌های خشک از تیرماه تا آبان به شمار می‌روند.

خبرم کن!
برای این مقصد در حال حاضر سفری وجود ندارد اما چنانچه علاقمند هستید می‌توانیم به محض اضافه شدن این سفر در بین سفرهای دالاهو به شما نیز خبر بدهیم!
نام
نام خانوادگی
تعداد
نفر
تلفن همراه
ایمیل

 

جاذبه‌های گردشگری تور اکوادور چیست؟

اگر با تور اکوادور به این کشور سفر می‌کنید حتماً به دیدن کیتو پایتخت اکوادور خواهید رفت. این شهر با معماری استعماری خود، آماده مجذوب کردن شما نشسته است. در این شهر شما می‌توانید به دیدن کلیساهای قدیمی همچون «کلیسای سنت فرانسیس» و میدان‌های عمومی همچون میدان زیبای «گرند پلازا» بروید. در شهر کوئنکا که میراث جهانی یونسکو و گنجینه‌های معماری ۴۰۰ساله است دیدن «موزه هنرهای مذهبی» و «برج ساعت» را نباید از دست بدهید.
به علاقه‌مندان به طبیعت و حیات‌وحش نیز توصیه می‌شود حتماً به دیدن مجمع‌الجزایر گالاپاگوس بروید. در این منطقه شما می‌توانید از پنگوئن‌ها، لاک‌پشت‌های غول‌پیکر و انواع پرندگان نایاب دیدن کنید. چشمه‌های آبگرم Baños را نیز فراموش نکنید؛ زیرا تفریحاتی همچون قایق‌سواری و تفریحات آبی انتظار شما را می‌کشند. «روستای میندو»، پارک ایگوانا و «پارک ملی ال کاجز» از دیگر جاذبه‌های تور اکوادور هستند که نباید دیدن آنها را از دست بدهید.

فستیوال‌ها و جشنواره‌های تور اکوادور

یکی از بهترین کارها پیش از سفر این است که در مورد فستیوال‌ها و جشنواره‌های تور مقصد کمی تحقیق کنید تا فرهنگ مردم را از زاویه دیگر بتوانید ببینید. از جمله جشنواره‌های بسیار شاد اکوادور جشنواره «مسابقات رقص بین فرهنگ‌های مختلف» است که می‌تواند برای افراد علاقه‌مند به این هنر بسیار دیدنی باشد. «جشنواره موسیقی جاز کیتو» و «جشنواره بین‌المللی مستقل موسیقی کویتو فست» از برنامه‌های دیگری هستند که برای علاقه‌مندان به موسیقی حتماً دیدنی خواهند بود. اگر به فیلم نیز علاقه‌مندید «جشنواره فیلم زیرو لاتیتود» مناسب شما است که در آن می‌توانید به دیدن فیلم‌های موردعلاقه‌تان بنشینید.

 

شکم گردی و غذاهای تور اکوادور چگونه است؟

اکوادور سرزمین کشف مزه‌های جدید نیز هست و در تور اکوادور می‌توانید مزه غذاهای خاص آن را بچشید. یکی از غذاهای معروف آنها llapingachos است که نوعی املت سیب‌زمینی محسوب می‌شود و طعم بسیار لذیذی دارد.Mote con chicarrón غذای دیگری است که با ترکیبی از ذرت، گوشت سرخ شده و سالسا پخته می‌شود و علاقه‌مندان به گوشت را حتماً راضی می‌کند. Empanadas غذای دیگری است که نوعی پیراشکی پنیری سرخ شده است و طعم خارق‌العاده‌ای را در ذهن شما به یادگار می‌گذارد. تنوع غذاهای اکوادور بسیار زیاد است و حتماً در تور اکوادور باید برای کشف مزه آنها وقت بگذارید.

 

نکته‌های مهم که پیش از سفر با تور اکوادور باید بدانید

- آب لوله‌کشی این کشور قابل‌آشامیدن نیست، پس حتماً در حین تور اکوادور از آب‌های معدنی موجود در فروشگاه‌ها استفاده کنید.
- پیش از شرکت در تور اکوادور حتماً واکسیناسیون تب زرد و تیفوئید را انجام دهید.
- به دلیل وجود بیماری مالاریا در مناطق ساحلی اکوادور، در مورد زدن واکسن مالاریا با پزشک خود مشورت نمایید.
- اگرچه اکوادور مناطق بسیاری برای پیاده‌روی و صعود دارد؛ اما در گذشته آدم‌ربایی در این مناطق دیده شده و توصیه می‌شود که به‌تنهایی به‌هیچ‌عنوان به این مناطق نروید.

هزینه‌های جانبی در هنگام سفر با تور اکوادور

در هنگام سفر با تور اکوادور اگر بخواهید در یک رستوران نه‌چندان گران غذا میل کنید باید حدود ۴ تا ۷ دلار بپردازید. یک فنجان کاپوچینو و یک بطری آب‌معدنی به ترتیب چیزی در حدود ۳ و ۱ دلار هزینه برمی‌دارند. اگر قصد خرید طرح ماهانه تلفن همراه با امکان تماس و 10 گیگابایت به‌علاوه داده، را دارید باید حدود ۱۲ دلار هزینه کنید. برای خرید بلیت یک‌طرفه حمل‌ونقل عمومی چیزی در حدود 0.35 دلار باید بپردازید.






بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل

در حال حاضر تور اکوادور نداریم اما اگر مشخصات تماست رو ثبت کنی، قول می‌دیم وقتی سفر جدید برنامه‌ریزی کردیم، قبل از همه بهت خبر بدیم.

نفر