تنها یک بار زندگی می‌کنیم...
021 4166 3000

تایلند

25 رای شما هم امتیاز بدهید!

 

آیا تور تایلند را برای سفر می‌پسندم؟

افرادی که تجربه سفر به تایلند را داشته‌اند این کشور را مقصدی رؤیایی برای تجربه‌کردن می‌دانند. طبیعت بی‌نظیر تایلند، غذاهای لذیذ و طعم‌های جدید، معابد بودایی و مشاهده فرهنگ غنی این مردم، برای افرادی که به دنبال این جاذبه‌ها هستند می‌تواند بسیار هیجان‌انگیز باشد. شهرهای معروف تایلند مانند بانکوک، پاتایا، آیوتایا، و پوکت از جمله شهرهایی هستند که شما در هر کدام می‌توانید تفریح و هیجانی تازه را پیدا کنید. دیدن آرامگاه‌ها و معابد بانکوک، تجربه موسیقی و رقص در پاتایا، مشاهده جزیره‌های بسیار زیبای پوکت و بناهای تاریخی و با قدمت سوخوتای تنها بخشی از جاذبه‌های تایلند هستند.
شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر از تور تایلند و به خصوص بانکوک مقاله «بانکوک، شهر فرشتگان» را مطالعه نمایید.

تور تایلند از بهترین مقاصد گردشگری آسیای جنوب شرقی است. شما هرچه را که از یک سفر بخواهید در کشور پادشاهی تایلند پیدا خواهید کرد. تایلند برگرفته از دو کلمه thai و land به معنی سرزمین لبخند است. کشوری که در آن می‌توانید از زیباترین جاذبه‌های طبیعی لذت ببرید و در کنار آنها معابد باشکوه بودایی و فرهنگ غنی مردم را از نزدیک مشاهده کنید. تایلند کشوری است که امروزه به دلیل جاذبه‌های گردشگری خود به یکی از مهم‌ترین مقاصد سفر تبدیل شده است و شما می‌توانید یکی از مسافران این کشور باشید. مردم تایلند به مهمان‌نوازی، خوش‌رویی و صبر شهره هستند و در بیشتر مواقع لبخند بر لب دارند. اگر می‌خواهید تجربه بودن در کنار این مردم دوست‌داشتنی را داشته باشید و دیدنی‌های تایلند را از نزدیک تجربه کنید، انتخاب تور تایلند را در برنامه خود قرار دهید.

تایلند کجاست؟

تایلند یکی از کشورهای آسیایی است که پایتخت آن شهر بانکوک است. این کشور با کشورهای دیگری همچون لائوس، میانمار، کامبوج و مالزی مرز مشترک دارد. تایلند از سمت جنوب به خلیج تایلند و از سمت جنوب غربی به دریای «آندامان» می‌رسد. تایلند به شکل مشروطه سلطنتی اداره می‌شود و مقام پادشاهی در آن از عزت و احترام بسیاری برخوردار است. تاریخ مردم تایلند بیش از ۵ هزار سال قدمت دارد و مردم آن ترکیبی از مهاجرانی هستند که در طی قرون متمادی به این کشور مهاجرت کرده‌اند.

 

پرواز به تور تایلند چگونه انجام می‌شود؟

بهترین راه سفر به تور تایلند استفاده از خطوط هوایی است. بیشتر پروازها به مقصد تایلند در بانکوک به زمین می‌نشینند و پس از آن مسافران با پروازهای داخلی خود را به شهرهای دیگر می‌رسانند. از جمله ایرلاین‌هایی که این پرواز را ارائه می‌دهند می‌توان به هواپیمایی قطر، ماهان، ترکیش ایرلاینز، امارات و ایرفلوت اشاره کرد. برخی از این پروازها به شکل مستقیم به سمت تایلند می‌روند و برخی از آنها یک توقف در مسیر دارند. مدت‌زمان پرواز مستقیم از سمت تهران به بانکوک حدود ۷ ساعت است و در صورت انتخاب پروازهای خارجی ممکن است در صورت توقف در مسیر پرواز، کمی طولانی‌تر باشد.

تور تایلند ویزا می‌خواهد؟

افراد کشورمان برای رفتن به تور تایلند نیازمند ویزا هستند. برای دریافت ویزا نیاز به مدارکی است که می‌توانید آنها را در مطلب «ویزای تایلند» بخوانید. درصورتی‌که تور خود را از آژانسی مانند دالاهو تهیه کنید تمام امور مربوط به ویزا برای شما انجام می‌شود و شما حتی نیازی به مراجعه حضوری به سفارت تایلند نخواهید داشت.

نقشه تور تایلند

 

بهترین زمان سفر به تایلند چه زمانی است؟

ازآنجایی‌که تایلند نزدیک دریا است در بیشتر زمان‌های سال از آب‌وهوای معتدل برخوردار است؛ هر چند باید در نظر داشت که آب‌وهوای این کشور چندان قابل‌پیش‌بینی نمی‌باشد. در بخش‌های مختلف تایلند ممکن است شما آب‌وهوای متنوعی را تجربه کنید. در ماه ژانویه آب‌وهوای بیشتر مناطق تایلند معتدل است و هرچه به سمت شمال می‌روید آب‌وهوا خنک‌تر می‌شود. با رسیدن به ماه فوریه در قسمت‌های شرقی بارش باران مشاهده می‌شود؛ هرچند باقی بخش‌های تایلند آب‌وهوای گرم و خشک را تجربه می‌کنند. شاید بتوان گفت بهترین زمان رفتن به تور تایلند بازه آذرماه تا بهمن باشد.

خبرم کن!
برای این مقصد در حال حاضر سفری وجود ندارد اما چنانچه علاقمند هستید می‌توانیم به محض اضافه شدن این سفر در بین سفرهای دالاهو به شما نیز خبر بدهیم!
نام
نام خانوادگی
تعداد
نفر
تلفن همراه
ایمیل

 

جاذبه‌های تور تایلند چیست؟

جاذبه‌های تور تایلند با توجه به هر کدام از شهرهای آن خاص و بی‌نظیرند. در سفر ۱۰ روزه به تایلند پس از رسیدن به بانکوک، مسافران با یک پرواز داخلی به سمت «چیانگ مای» خواهند رفت. در این شهر رفتینگ، دوچرخه‌سواری و مشاهده معابد می‌تواند شروع مناسبی برای این سفر باشد. فیل‌سواری، بازدید از «غار چیانگ دائو» از دیگر جاذبه‌های این بخش هستند. بازدید از شهر سوخوتای و مجموعه ثبت شده جهانی یونسکو در این شهر، در ادامه سفر تجربه می‌شود. ادامه مسیر به بانکوک ختم می‌شود و به مشاهده شهر باستانی آیوتایا، محله چینی‌ها و... ختم می‌گردد. مقصد نهایی پوکت و طبیعت بی‌نظیرش است. وقت‌گذرانی در سواحل شنی و آب‌های زلال این منطقه، و تجربه‌کردن تفریحات دریایی، از جمله جاذبه‌های روزهای آخر سفر هستند که تجربه‌هایی آرامش‌بخش و هیجان‌انگیز را به شما می‌دهند.

فستیوال‌ها و جشن‌های مهم در تور تایلند

در تور تایلند جشن‌های بسیار مهمی برگزار می‌شود و بهتر است سفرتان را به‌گونه‌ای تنظیم کنید که در هنگام برگزاری یکی از این جشن‌ها در آنجا باشید. «جشن آب سونگکران تایلند» یکی از بزرگ‌ترین، طولانی‌ترین و سرگرم‌کننده‌ترین فستیوال‌های دنیا است. این جشن بسیار هیجان‌انگیز است و شما می‌توانید از سیزدهم تا پانزدهم آوریل در این جشن شرکت کنید. «جشنواره رنگ‌های دوی تونگ» از معروف‌ترین‌های دیگر است که هر سال در آخر هفته تعطیلات رسمی ماه‌های دسامبر و ژانویه، در کوه‌های «دوئی» برگزار می‌شود. «فستیوال فی تا خون» که به جشن ارواح نیز معروف است مشابهت‌هایی با هالووین دارد و در کوه‌های شمال شرقی تایلند جشن گرفته می‌شود. جشنواره‌های معروف دیگری همچون جشنواره فستیوال لوی کراتونگ، فستیوال بوفه میمون لوبپوری و... در این کشور برگزار می‌شوند که شما می‌توانید در طول سفر خود آنها را از نزدیک ببینید.

 

شکم گردی و غذاهای تور تایلند چگونه است؟

تصور عموم مردم این است که غذاهای تایلندی چندان باب میل مسافران ایرانی نیست و یا غذاهای تایلند به غذاهایی تشکیل شده از حشرات محدود است. این باور بسیار اشتباه می‌باشد. تور تایلند سفر به سرزمین غذاهای متنوع و جذاب است که طعم و ظاهر جذاب آنها هیچگاه از خاطر شما بیرون نخواهد رفت. از جمله غذاهای بسیار خوشمزه تایلندی می‌توان به نودل سرخ شده به نام Pad Thai، پنکیک تایلندی، سس ترش‌وشیرین، سوپ توم یام، و مرغ با دانه‌های بادام‌زمینی اشاره کرد. در ترکیب این غذاها از برنج نودلی، گوشت مرغ، میگو و سبزی‌ها استفاده می‌شود.
اگر اهل تجربه‌کردن غذاهای جدید هستید سعی کنید با روی باز به سمت خوردن غذاهای تایلندی بروید و مطمئن باشید که با دست ‌خالی باز نمی‌گردید. می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر مقاله «شکم گردی در تایلند» را مطالعه کنید تا با دیدی بازتر در تور تایلند به سراغ خوشمزه‌های تایلندی بروید.

 

نکات مهمی که پیش از رفتن به تور تایلند باید بدانید

پیش از سفر به تور تایلند بهتر است نکات زیر را در نظر داشته باشید:
- ازآنجاکه در مدارس تایلند زبان انگلیسی آموزش داده می‌شود شما در بیشتر مکان‌های عمومی می‌توانید با آنها به زبان انگلیسی صحبت کنید.
- در صورت بازدید از کاخ سلطنتی و معابد کشور تایلند حتماً باید لباس مناسب به تن داشته باشید و بدون کفش وارد شوید.
- توهین به مقدسات در کشور تایلند مجازات دارد و در صورت انجام این کار فرد زندانی می‌شود.
- در هنگام استفاده از تاکسی‌ها حتماً مقصد و مبلغ را با راننده طی کنید. راننده‌های تاکسی این کشور عادت دارند تا مسافران را به نقطه‌های دورتر ببرند تا پول بیشتری دریافت کنند.
- در هنگام سوارشدن به اتوبوس و در مراکز شلوغ شهر توجه خاصی به وسایل شخصی خود داشته باشید.

هزینه‌های جانبی تور تایلند

در تور تایلند و در شهری مانند بانکوک برای صرف یک وعده غذا در رستوران معمولی حدود ۳ تا ۶ دلار، برای نوشیدن یک فنجان کاپوچینو حدود ۲ دلار و برای خرید یک بطری آب‌معدنی نیم دلار باید بپردازید. خرید طرح ماهانه تلفن همراه با امکان تماس و 10 گیگابایت به‌علاوه داده، حدود 13 دلار هزینه دارد. برای تهیه بلیت یک‌طرفه وسیله‌های حمل‌ونقل محلی حدود یک دلار باید هزینه کنید.

کاتالوگ تور تایلند

کاتالوگ تایلند





بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل

در حال حاضر تور تایلند نداریم اما اگر مشخصات تماست رو ثبت کنی، قول می‌دیم وقتی سفر جدید برنامه‌ریزی کردیم، قبل از همه بهت خبر بدیم.

نفر