تنها یک بار زندگی می‌کنیم...
021 4166 3000

گران‌ترین هتل‌های اروپا کجاست؟

28 رای   شما هم امتیاز بدهید!

طبق تحقیقات انجام شده درسال 2014 لندن، کپنهاگ و پاریس گران‌ترین و استانبول، اسلو و استکهلم ارزان‌ترین هتل‌های اروپا شناخته شدند.

طبق تحقیقات انجام شده درسال 2014 لندن، کپنهاگ و پاریس گران‌ترین- استانبول، اسلو و استکهلم ارزان‌ترین هتل های اروپا شناخته شدند.
 
طبق تحقیقاتی که اخیرا از سوی موسسه HRS صورت گرفته روشن شد که لندن در تمام کشورهای اروپایی گران ترین پایتخت برای اقامت است.
 
طبق همین گزارش این شهر امسال شاهد افزایش بیش از ده درصدی قیمت‌ها در مقایسه با سال گذشته در همین مدت بوده است. این گزارش یادآور شده است که با میانگین نرخ اتاق هتل در لندن که تقریبا 130 پوند بوده اقامت در لندن درگرانی از پاریس و کپنهاگ هم که هزینه اقامت در آن ها به طور میانگین 117 پوند است پیشی گرفته است.
 
لندن در میان شهرهای بریتانیا نیزگران‌ترین شهر است و ادینبورگ دومین جایگاه را از نظر گرانی دریان کشور دارد که نرخ قیمت هتل درآن نیز نسبت به سال گذشته 13 درصد افزایش یافته است. "جان وست" مدیر اجرایی HRS می‌گوید:« افزایش دوباره و رونق گردشگری در افزایش قیمت هتل‌ها در لندن بازتاب یافته و این گرانی نشانه خوبی از ورود و استقبال گردشگران است.»
 
لندن، کپنهاگ و پاریس از گران‌ترین مقصدهای گردشگری در اروپا هستند که شاهد افزایش ده درصدی قیمت ها نیز بوده‌اند. تحقیقات همچنین نشان داده است که بازدید کنندگان از بوداپست، پراگ و برلین نیز با گرانی قیمت هتل‌ها مواجه می‌شوند.
 
استانبول، اسلو و استکهلم شاهد کاهش قیمت کرایه اتاق ها در 12 ماه گذشته بوده‌اند درحالی که نرخ کرایه اتاق ها حدود 12 درصد هم کاهش داشته است.
 
منبع:میراث فرهنگی
 


1393/05/24 | کد مطلب: 1925
برچسب‌ها: دیدنی و خواندنی


  • به اشتراک بگذارید:



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل
برای اینکه مطالب بعدی وبلاگ دالاهو را از دست ندهید در خبرنامه ثبت‌نام کنید.
ثبت‌نام
با وارد کردن ایمیل خود مطالبی خواندنی و جذاب دریافت کنید.