تنها یک بار زندگی می‌کنیم...
021 4166 3000

فروشگاه‌های میگروس ترکیه چطورند؟

زمانی که به کشور ترکیه سفر می‌کنید در شهرهای مختلف آن با فروشگاه‌های زنجیره‌ای با یک نام مشخص روبرو می‌شوید. این فروشگاه‌ها «میگروس» نام دارند که در آنها می‌توانید انواع و اقسام محصولات خوراکی، بهداشتی، آرایشی و... را برای خرید پیدا کنید. اینکه فروشگاه‌های میگروس ترکیه چطورند؟ و چه امکاناتی را ارائه می‌دهند شاید سؤال بسیاری از مسافران تور خارجی ترکیه باشد. آشنایی با این فروشگاه کمک می‌کند تا افراد در تور ترکیه بتوانند آگاهانه‌تر به دنبال چیزهایی باشند که ممکن است در این فروشگاه پیدا کنند. اگر نسبت به فروشگاه میگروس در ترکیه کنجکاو هستید با مقاله امروز همراه شوید تا نکات مهمی را در مورد این فروشگاه با شما در میان بگذاریم.

تور استانبول

فروشگاه‌های میگروس ترکیه چطورند؟

چه به شکل شخصی و چه با تور ترکیه به این کشور سفر می‌کنید برای خرید مواد غذایی و اقلام دیگر نیاز به یک سوپرمارکت مطمئن خواهید داشت. یکی از بهترین سوپرمارکت‌های ترکیه که دارای چندین شعبه در شهرهای مختلف و یک مجتمع خرید نسبتاً بزرگ در سمت آسیایی استانبول است، میگروس نام دارد. اگر حتی یک اقامت کوتاه با تور ترکیه داشته‌اید حتماً نام این فروشگاه به چشمتان خورده است. اینکه فروشگاه‌های میگروس ترکیه چطورند؟ چه خدمات و امکاناتی ارائه می‌دهند؟ و بسیاری نکات دیگر را در ادامه برای شما شرح خواهیم داد. شما حتماً در طول تور خارجی ترکیه به این فروشگاه گذرتان خواهد افتاد و بهتر است در مورد آن بیشتر بدانید.

هر آن‎چه بخواهید در میگروس وجود دارد.

درباره فروشگاه میگروس در ترکیه

اولین فروشگاه زنجیره‌ای میگروس، در استانبول ترکیه و در سال ۱۹۵۴ افتتاح شد. تا سال 1974 ده‌ها شعبه دیگر از این فروشگاه در استانبول تأسیس شد و شعبات زیادی در ازمیر، آنکارا و دیگر شهرهای بزرگ ترکیه نیز شروع به تأسیس کردند. در حال حاضر چند صد فروشگاه میگروس در شهرهای مختلف ترکیه وجود دارند و به ساکنین ترکیه و مسافران تور خارجی این کشور خدمت‌رسانی می‌کنند.
میگروس در ابتدا یک سوپرمارکت بزرگ بود اما به‌تدریج رشد کرد و بین ساکنان و مسافران تور ترکیه محبوبیت یافت. امروزه در شعب مختلف این فروشگاه می‌توان تمام لوازم موردنیاز از غذا گرفته تا لوازم برقی، کتاب، ظروف آشپزخانه و... را خریداری کرد. در این فروشگاه‌ها علاوه بر فروش برندهای معروف، تعدادی رستوران نیز وجود دارد. این رستوران‌ها به دلیل قیمت مناسب و کیفیت غذای خوبشان در بین مردم ترکیه و حتی مسافران تور خارجی ترکیه محبوب هستند. جالب است بدانید در برخی از شعبه‌ها مکان‌های تفریحی و فرهنگی مانند سینما، شهربازی... نیز دیده می‌شود که می‌توانند برای مسافران تور ترکیه بسیار جذاب باشند.
یکی از بزرگ‌ترین فروشگاه‌های میگروس در آنتالیا قرار دارد که در سه طبقه مجزا ساخته شده است. این فروشگاه معروف‌ترین و بزرگ‌ترین شعبه میگروس به‌حساب می‌آید؛ پس اگر تور خارجی آنتالیا را انتخاب کرده‌اید حتماً به سراغ این فروشگاه در این شهر بروید.

شاخه‌های فروشگاه میگروس

شاید برای بسیاری از مسافران تور ترکیه سؤال باشد که چرا فروشگاه‌های میگروس در شکل‌های مختلفی در شهرهای متفاوت وجود دارند. این مسئله به این باز می‌گردد که میگروس شاخه‌های مختلفی دارد که هر کدام امکانات متفاوتی را به خریداران مقیم و مسافران تور خارجی ترکیه ارائه می‌دهند. این شاخه‌ها به شرح زیر هستند:
- شاخه‌های M Migros: وسعت این شاخه‌ها بین 100 تا 400 متر مربع است. مواد غذایی، مواد شوینده و محصولات بهداشتی بیشتر در این شعبات فروخته می‌شود و سایر کالاها به ندرت در این شاخه‌ها یافت می‌شوند. اگر در تور خارجی ترکیه گذرتان به آنها افتاد انتظار بیشتری نداشته باشید.
- شاخه‌های MM MIGROS: این شاخه‌ها مساحتی بین 400 تا 1000 متر مربع دارند. در این شعبات علاوه بر مواد غذایی و بهداشتی، کالاهای دیگری مانند وسایل خانگی و لوازم الکتریکی ساده نیز فروخته می‌شوند.
- شاخه‌های MMM MIGROS: این شاخه‌ها دارای وسعتی در حدود 1000 تا 2500 متر مربع هستند. مواد غذایی و کالاهای دیگری مانند لباس، کیف، کفش، لوازم خانگی و لوازم برقی را در این مراکز می‌توانید خریداری کنید.
- شاخه 5M Migros: این فروشگاه‌ها مراکز خرید کاملی هستند و تعداد کمی از آنها وجود دارد. مساحت آنها بیش از 2500 متر مربع است و جزو کامل‌ترین فروشگاه‌ها در ترکیه و حتی در اروپا محسوب می‌شوند. در این فروشگاه‌ها مسافران تور خارجی ترکیه می‌توانند انواع وسایل برقی را علاوه بر طیف کاملی از محصولات دیگر خریداری کنند.
- شاخه‌های Migros Jet: این شاخه‌ها به‌تازگی در ترکیه تأسیس شده‌اند و دارای مساحت کمتر و سیستم خرید سریع‌تر هستند. هدف اصلی این شاخه‌ها خرید و پرداخت خیلی سریع است. معمولاً آنها در شلوغ‌ترین مناطق شهرهای ترکیه قرار گرفته‌اند تا زمان موردنیاز برای خرید محصولات را کاهش دهند.

فروشگاه های میگروس در ترکیه از جمله فروشگاه ای زنجیره‌ای در این کشور هستند.

خرید آنلاین از میگروس ترکیه

در طول سفر خود با تور خارجی ترکیه شما می‌توانید محصولات موردنظر خود را از فروشگاه میگروس به شکل آنلاین نیز خریداری کنید. دو راه برای سفارش دادن از میگروس در ترکیه وجود دارد.
در روش اول شما می‌توانید اپلیکیشن این برنامه را که Migros Immediately نام دارد دانلود کنید و از طریق آن سفارش خود را ثبت نمایید. به‌این‌ترتیب شما می‌توانید سفارش خود را در کمتر از ۳۰ دقیقه تحویل بگیرید.
در روش دوم از طریق بازار مجازی میگروس یا وب‌سایت این مجموعه می‌توانید انواع محصولات موردنظر خود را خریداری کنید. از این طریق می‌توانید کلیه محصولات فروشگاه میگروس را در ۲۴ ساعت شبانه‌روز و ۷ روز هفته با همان قیمت‌ها و مزایایی که فروشگاه حضوری میگروس برای محصولات در نظر گرفته، به شکل آنلاین سفارش دهید و در منزل خود تحویل بگیرید.

کارت مانی کلاب میگروس چیست؟

«کلوپ پول» یا «مانی کلاب» یک امکان برای مشتریان وفادار فروشگاه میگروس است. این امکان شاید برای مسافران تور ترکیه چندان قابل‌توجه نباشد؛ اما برای افرادی که در مدت طولانی‌تری در ترکیه به سر می‌برند امکانات خوبی دارد. زمانی که افراد از میگروس خرید می‌کنند عضو باشگاه مشتریان میگروس می‌شوند و می‌توانند کارتی را دریافت کنند که کارت «مانی کلاب» نام دارد. سازوکار این کارت‌ها به این شکل است که با خرید برخی کالاها که در وب‌سایت میگروس پیشنهاد می‌شوند، فرد می‌تواند مقداری هدیه در کارت خود ذخیره کند. از این ذخیره بعدتر و در زمان‌هایی که اطلاع‌رسانی می‌شود می‌توان استفاده کرد. در اصطلاح به تخفیفات میگروس «آوانتاج» (Avantaj) می‌گویند و بسته‌های پیشنهادی میگروس برای خرید را «کامپانیا» (kampanya) می‌نامند.

فروشگاه میگروس یک فروشگاه زنجیره‌ای است که در سفر با تور خارجی ترکیه نظر بسیاری از مسافران را به خود جلب می‌کند. این فروشگاه همان‌طور که گفته شد در وسعت‌های مختلف، امکانات متفاوتی را به خریداران ارائه می‌دهد و افراد می‌توانند در طی سفر با تور ترکیه اقلام موردنیاز خود را از آن تهیه کنند. فروشگاه میگروس تنوع بالایی از محصولات از مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی و وسیله‌های خانه را به مشتریان ارائه می‌دهد و اگر به‌عنوان مسافر تور ترکیه سری به آنها بزنید دست‌خالی باز نخواهید گشت. این فروشگاه به تعداد زیاد در شهرهای مختلف همچون استانبول، آنتالیا، آنکارا و دیگر شهرهای ترکیه وجود دارد و شما حتماً در طول سفر تور ترکیه گذرتان به آنها خواهد افتاد.

 

وقتی عضو باشگاه مشتریان میگروس باشید (یعنی از میگروس خرید کنید.) می‌توانید کارتی را بگیرید که به آن کارت‌های

 



1397/09/07 | کد مطلب: 3380
برچسب‌ها: استانبولترکیه
یاسمن شکرگزار
نویسنده، علاقمند به سفر، گردشگری، کتاب و موسیقی

گردآوری و تنظیم: تحریریه دالاهو
لطفا در نشر دانسته‌های خود کوشا باشید.
برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب‌سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.


  • به اشتراک بگذارید:

بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل
سما
1399/11/29 21:55
سلام،ویزا کارتی که از میگروس گرفته میشه و مثل کارت بانکی هست،چطور فعال میشه؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1399/12/02 09:37
دوست عزیز
سلام

متاسفانه اطلاعاتی در این زمینه نداریم.

با تشکر از پیام شما

K
1399/10/24 18:43
Chtori mishe in kartları faal kard ?
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1399/10/25 09:31
دوست عزیز
سلام

لطفا به خود فروشگاه‌های میگروس مراجعه کنید.

با تشکر از پیام شما

برای اینکه مطالب بعدی وبلاگ دالاهو را از دست ندهید در خبرنامه ثبت‌نام کنید.
ثبت‌نام
با وارد کردن ایمیل خود مطالبی خواندنی و جذاب دریافت کنید.