تنها یک بار زندگی می‌کنیم...
021 4166 3000
حمایت از جوامع محلی و حفظ اثار معنوی و سنتی ایران

همکاری دالاهو با موسسه کفشدوزک

31 رای   شما هم امتیاز بدهید!

دالاهو در راستای حمایت از جوامع محلی و حفظ آثار معنوی و سنتی ایران با خرید هدایا و شیرینی از موسسه کفشدوزک و توزیع آنها در بین همسفران، با این موسسه همکاری می‌کند.

موسسه کفشدوزک در زمینه حمایت از حیات وحش و محیط زیست مشغول به فعالیت است. این موسسه طی سه سال گذشته با کمک و همراهی موسسات حمایتی دیگر در مناطق روستایی و عشایرنشین مختلف ایران مشغول به فعالیت‌هایی در زمینه حمایت از جوامع محلی با هدف حفاظت از محیط زیست و حیات وحش ایران است. این موسسه به روستاییان آموزش می‌دهد تا محصولات کشاورزی و صنایع دستی را به صورت سالم تولید کنند. منظور از سالم این است که بذر محصولات غذایی تولید شده توسط روستاییان، بذری بومی و محلی باشد. مزیت این بذر این است که نسبت به آفت‌های منطقه مصون است. در پروسه تولید محصولات کشاورزی هیچ نوع آفت کش شیمیایی استفاده نمی‌شود.
موسسه کفشدوزک
شرکت دالاهو در راستای حفاظت از حیات وحش و حمایت از جوامع محلی به خرید محصولات این موسسه که توسط مردم بومی و محلی تولید می‌شود، پرداخته است. دالاهو بیش از یک سال برای تمامی تورها، چای به و کلوچه‌های تولید شده از شیره انگور و گندم کامل و برای تمامی تورها نوروزی در دو سال پیاپی به عنوان پذیرایی از آجیل‌ها و شیرینی‌های تهیه شده از مواد غذایی سالم از موسسه کفشدوزک خریداری کرد. سود فروش این محصولات به دالاهو به رشد وضع معیشت جوامع محلی کمک می‌کند و تعارضات آنها را نسبت به طبیعت و حیات وحش در منطقه‌ی سکونتشان کم می‌کند و علاوه بر این، باعث آشنایی بیشتر مردم شهری با پروژه‌های حفاظتی می‌شود.

محصولات موسسه کفشدوزکدالاهو از پاییز سال ۹۳ عروسک‌های گونه‌های جانوری در خطر انقراض ایران که توسط گروهی در انزلی ساخته و تهیه می‌شوند را از موسسه کفشدوزک خریداری کرده و به عنوان هدیه برای هر تور به یک نفر اهدا می‌کند. به بهانه این هدیه در تمامی تورهای دالاهو در خصوص گونه‌ی مورد نظر توسط لیدر تور توضیحاتی ارائه می‌شود تا همسفران دالاهو با حیات وحش ایران بیشتر آشنا شوند و این شناخت به حفاظت و حمایتشان از حیات وحش کمک کند.



1395/03/22 | کد مطلب: 3465
برچسب‌ها: مجله دالاهو
مهناز قاضی

تهیه و تدوین: تحریریه دالاهو
لطفا در نشر دانسته‌های خود کوشا باشید.
برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب‌سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.


  • به اشتراک بگذارید:



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل
برای اینکه مطالب بعدی وبلاگ دالاهو را از دست ندهید در خبرنامه ثبت‌نام کنید.
ثبت‌نام
با وارد کردن ایمیل خود مطالبی خواندنی و جذاب دریافت کنید.