تنها یک بار زندگی می‌کنیم...
021 4166 3000

ساحل کیلیوس کجاست؟

دلایل سفر به استانبول کم نیستند؛ از طبیعت و آب و هوای دلپذیر استانبول بگیرید تا سازه‌های مدرن و تاریخی آن، همه دلایلی هستند که هر کسی را برای سفر به استانبول وسوسه می‌کنند. در این میان، شاید از سواحل استانبول کمتر شنیده باشید؛ اما لازم است بدانید استانبول یکی از مقاصد جذاب برای تفریحات ساحلی نیز به شمار می‌رود. کیلیوس نام یکی از سواحل جذاب استانبول است. در ادامه با این ساحل آشنا شوید.

درباره ساحل کیلیوس

ساحل کیلیوس یکی از زیباترین سواحل شنی استانبول است. این ساحل در کرانه دریای سیاه و در منطقه سریر واقع شده. برای رفتن به ساحل کیلیوس باید تقریبا 35 کیلومتر از استانبول به سمت شمال بروید. با گذر از این مسیر، هیجانات بی‌شماری انتظار شما را می‌کشند.

 ساحل کیلیوس یکی از زیباترین سواحل شنی استانبول است.

تفریحات ساحل کیلیوس

این ساحل منظره فوق‌العاده‌ای دارد. می‌توانید در سواحل داغ آن آفتاب بگیرید و خستگی روزهای پرمشغله را به فراموشی بسپارید. شاید هم دل‌تان بخواهد در تخت‌های سایه‌بان‌دار کنار دریا دراز بکشید، چشمان‌تان را ببندید و به آوای امواج دریا گوش بسپارید. پیاده‌روی در کنار ساحل، شنا، اسکی، قایق سواری و موج سواری گوشه دیگری از جذابیت‌های این ساحل است. در ساحل کیلیوس، تمام امکاناتی رفاهی مثل رستوران، هتل، ریزورت و غیره وجود دارد. 

در تخت‌های سایه‌بان‌دار کنار دریا دراز بکشید، چشمان‌تان را ببندید و به آوای امواج دریا گوش بسپارید.

مناظر زیبای ساحل کیلیوس.

هزینه‌های ساحل کیلیوس 

اگر با مترو به سمت این ساحل بروید، چیزی حدود 25 لیر باید هزینه کنید. کرایه راه 5 لیر و مبلغ ورودی پلاژ 20 لیر است. البته روزهای غیر تعطیل هزینه ورودی پلاژ نصف می‌شود.

مسیر دسترسی به ساحل کیلیوس

سوار مترو در میدان تکسیم شوید و به سمت حاجی عثمان بروید. سپس تعدادی پله را بالا بروید و سوار آسانسور شوید؛ از آسانسور که خارج شدید، اتوبوس‌هایی هستند که شما را تا کیلیوس می‌برند. اتوبوس‌ها از جاده‌ای زیبا و  رویایی می‌گذرند تا به ساحل تماشایی کیلیوس برسند.

 



1397/09/07 | کد مطلب: 4280
برچسب‌ها: استانبول
سیما رفیعی

کارشناس ارشد فلسفه غرب، علاقه‌مند به سینما، مطالعه و ورزش


تهیه و تدوین: تحریریه دالاهو
لطفا در نشر دانسته‌های خود کوشا باشید.
برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب‌سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.


  • به اشتراک بگذارید:



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل
برای اینکه مطالب بعدی وبلاگ دالاهو را از دست ندهید در خبرنامه ثبت‌نام کنید.
ثبت‌نام
با وارد کردن ایمیل خود مطالبی خواندنی و جذاب دریافت کنید.