تنها یک بار زندگی می‌کنیم...
021 4166 3000

آلاسکا

29 رای شما هم امتیاز بدهید!

 

آیا تور آلاسکا را برای سفر می‌پسندم؟

اگر اهل طبیعت بی‌نظیر و حیات وحشی خاص هستید تور آلاسکا را حتماً دوست خواهید داشت. بیشتر افراد طبیعت‌گرد که به دنبال مناظر حیرت‌انگیز هستند سفر با تور آلاسکا را انتخاب می‌کنند. شرایط جغرافیایی این منطقه باعث شده تا جنگل‌های بکر، یخچال‌های طبیعی و به‌صورت کلی پارک‌های ملی بسیار زیبایی را شما در این منطقه ببینید. برای علاقه‌مندان به حیوانات نیز دیدن خرس گریزلی، گوزن، گرگ و کاریبو بسیار دیدنی خواهد بود. شاید فرصت داشته باشید حتی نهنگ‌ها و گرازهای دریایی را در آلاسکا ببینید؛ امکانی که در دیگر کشورها شاید برایتان فراهم نباشد.

آلاسکا کجاست؟

ایالت آلاسکا یکی از ایالت‌های دورافتاده آمریکا است که توسط کانادا از آمریکا جدا شده است. آلاسکا بزرگ‌ترین و کم‌جمعیت‌ترین کشور آمریکا محسوب می‌شود که از شرق با کانادا هم مرز است و از غرب با روسیه مرز دریایی مشترک دارد. پایتخت این کشور شهر «جونو» است اما بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهر این ایالت «آنکوریچ» است که در جنوب آلاسکا قرار دارد. حدود ۶۰ درصد از جمعیت آلاسکا را سفید پوستان آمریکایی، ۱۵ درصد آن را بومیان آلاسکا، ۷ درصد را اسپانیایی‌ها یا لاتین‌تبارها، ۶ درصد را آسیایی‌ها و ۴ درصد را افریقایی - آمریکایی‌ها تشکیل داده‌اند.

 

پرواز با تور آلاسکا چگونه انجام می‌شود؟

پرواز به این نقطه دور از کره زمین کمی زمان بر است. به طور معمول خطوط هوایی به شکل ترکیبی پرواز به آلاسکا را ارائه می‌دهند. پرواز لوفتهانزا به طور مثال بخشی از مسیر را ارائه می‌دهد و در بخش دیگر ایرلاین «آلاسکا آمریکا» ادامه مسیر را ممکن می‌کند. باید مسافران در نظر داشته باشند که طول این پرواز با توقف‌های در مسیر چیزی در حدود ۳۰ تا ۳۶ ساعت با توجه به خطوط هوایی است.

تور آلاسکا ویزا می‌خواهد؟

برای سفر به این ایالت امریکایی شما نیاز به ویزای آمریکا خواهید داشت. برای دریافت این ویزا نیاز به مدارکی دارید که باید حتماً در مورد آنها با آژانس ارائه‌دهنده تور آلاسکا مشورت نمایید. مشاوران آژانس مسافرتی دالاهو می‌توانند در زمینه تهیه ویزای توریستی آلاسکا و انواع تور خارجی شما را راهنمایی کنند.

 

بهترین زمان برای سفر با تور آلاسکا کی است؟

بهترین زمان برای سفر با تور آلاسکا بازه اواسط ژوئن تا اواسط سپتامبر است. در این بازه زمانی روزها بلندتر و آب‌وهوا گرم‌تر است و درجه هوا چیزی در حدود ۱۵ تا ۱۹ درجه سانتیگراد است. طبیعت در این زمان در زیباترین حالت خود در این منطقه دیده می‌شود.

خبرم کن!
برای این مقصد در حال حاضر سفری وجود ندارد اما چنانچه علاقمند هستید می‌توانیم به محض اضافه شدن این سفر در بین سفرهای دالاهو به شما نیز خبر بدهیم!
نام
نام خانوادگی
تعداد
نفر
تلفن همراه
ایمیل

 

جاذبه‌های تور آلاسکا چیست؟

در تور آلاسکا آن‌قدر جاذبه‌ها بسیارند که شاید نتوان از همه آنها نام برد و یا در یک تور آلاسکا همه آنها را دید. معروف‌ترین این جاذبه‌ها را می‌توان برشمرد تا در سفر پیشرو حتماً آنها را ببینید. «پارک ملی رنگل سن الیاس» از جمله جاهایی است که در قدم اول باید به دیدن آن بروید. در این منطقه شما می‌توانید مسیرهای مختلف پیاده‌روی را پیش بگیرید و یا به ماجراجویی‌های شبانه و کمپ زدن بپردازید. در شهر انکوریج می‌توانید تمام امکانات یک شهر بزرگ آمریکایی را ببینید و به دیدن موزه تاریخ و هنر، مرکز حیات‌وحش آلاسکا یا مرکز میراث بومی آلاسکا بروید.
«پارک ملی خلیج گلاسیر» از دیگر جاهای دیدنی است که یخچال‌های طبیعی زیبایی دارد و شما می‌توانید در این منطقه به کایاک سواری بپردازید. «هومر» از دیگر جاهایی است که برای افراد علاقه‌مند به طبیعت و ماهیگیری بسیار دیدنی است، پس اگر قصد ماهیگیری دارید به این پارک ملی سر بزنید. «پارک ملی کنای فیوردز» از دیگر جاهایی است که با سرزدن به آن می‌توانید به گذشته و عصر یخ‌بندان بروید. یخچال‌های طبیعی و کلاهک‌های یخی همچنان در این منطقه وجود دارند و مناظر شگفت‌انگیزی را به شما عرضه می‌کنند. این لیست می‌تواند همچنان ادامه داشته باشد؛ اما باید سعی کنید در تور آلاسکای خود بهترین‌ها را برای دیدن انتخاب کنید.

فستیوال‌ها و جشن‌های تور آلاسکا

اگر بین ماه‌های مه و آگوست از آلاسکا دیدن می‌کنید، مطمئناً با یک جشن روبرو خواهید شد. «نمایشگاه ایالتی آلاسکا» (در دره Mat-Su، حدود یک ساعت در شمال آنکوریج) بزرگ‌ترین جشنواره تابستانی است که از اواخر آگوست تا اوایل سپتامبر برگزار می‌شود. در این جشن مسافران می‌توانند با سرگرمی‌های مختلف، سنت‌های عجیب و غذاهای مردم این منطقه آشنا شوند. از جمله فستیوال‌های زمستانی می‌توان به بزرگ‌ترین فستیوال زمستان یعنی «میعادگاه خز» (Fur Rondy) اشاره کرد که در ماه فوریه آنکوریج را به یک مهمانی برفی بزرگ تبدیل می‌کند. «مسابقه جهانی هنر یخ» نیز که در ماه‌های فوریه و مارس برگزار می‌شود و محل مناسبی برای هنرنمایی یخ کاران بااستعداد است. در این فستیوال مجسمه‌های یخی بسیار زیبایی با نورهای رنگارنگ ساخته می‌شوند که می‌توانند برای مسافران تور آلاسکا بسیار دیدنی باشند.

 

شکم گردی و غذاهای تور آلاسکا چگونه است؟

غذای آلاسکا محصول جغرافیای این کشور است و به دلیل اینکه این ایالت ۳ میلیون دریاچه دارد غذای دریایی سنگ بنای همه غذاهای آنها است. شما در تور آلاسکا می‌توانید انواع ماهی، صدف و خرچنگ را میل کنید. از جمله غذاهای معروف این منطقه «سوسیس گوزن شمالی» است که در ترکیب با گوشت خوک یا گوشت گاو چرخ‌کرده تولید می‌شود و غذای اصلی صبحانه در این منطقه به شمار می‌رود. «شاه خرچنگ» یکی دیگر از غذاهای بسیار خوشمزه‌ای است که باید حتماً مزه آن را در رستوران‌های معروف این منطقه بچشید. برای خوردن «گوشت یاک» که نوعی گوشت گاو است برگرهای یاک و ناچوهای یاک را از دست ندهید. علاقه‌مندان به صدف نیز باید حتماً خوش‌طعم‌ترین صدف‌های جهان را در تور آلاسکا بچشند؛ پس در رستوران‌ها خوردن انواع صدف را از دست ندهید.

 

نکات مهمی که پیش از سفر با تور آلاسکا باید بدانید

- اگر برای دیدن شفق شمالی به آلاسکا سفر می‌کنید باید بدانید که شفق قطبی در تمام طول سال قابل‌مشاهده نیست و گاهی نیز فقط در دوربین مشخص می‌شود.
- جنوب شرقی آلاسکا قابل رانندگی نیست پس این نکته را در نظر داشته باشید.
- در آلاسکا باران به شکل پراکنده و غیرقابل‌پیش‌بینی می‌بارد، پس لباس مناسب و چتر همراه خود داشته باشید.
- آب‌وهوا می‌تواند غیرقابل‌پیش‌بینی باشد،؛ بنابراین چندلایه لباس بپوشید.
- بسیاری از رستوران‌ها ساعت 8 شب بسته می‌شوند.
- غذا در رستوران‌های آلاسکا ممکن است برای بسیاری از مسافران گران باشد.

هزینه‌های جانبی در هنگام سفر با تور آلاسکا

در آلاسکا قیمت خوردن یک وعده‌غذا در نقاط مختلف کمی متفاوت است؛ اما هر وعده‌غذای معمولی چیزی در حدود ۲۳ دلار هزینه دارد. حمل‌ونقل عمومی در آلاسکا کمی گران است و چیزی در حدود 51 دلار خرج برمی‌دارد. اگر به دنبال برنامه‌های سرگرم کننده در آلاسکا هستید چیزی در حدود ۶۵ دلار برای هر روز باید در نظر بگیرید. این مبلغ شامل هزینه ورود به موزه‌ها، تورهای روزانه و گشت‌وگذار به مناطق اطراف است.






بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل
Morteza_lotfipour@yahoo.com
1403/01/12 13:30
تعداد متقاضیان به چند نفر برسه این تور رو برگزار میکنید؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1403/01/18 11:08
دوست عزیز
سلام

در حال حاضر این تور را اجرا نداریم.

با تشکر از پیام شما

mahsima.gh1377@gmail.com
1402/07/15 12:05
سلام امسال برگزار ميشه؟ و برنامه اي براي ديدن شفق هاي قطبي هم هست در سفر و اينكه چند روزه هست؟ حركت از كجاست؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1402/07/16 10:38
دوست عزیز
سلام

برای تماشای شفق قطبی، تور روسیه و سفر به مورمانسک را داریم. برای آذر ماه و بهمن ماه می‌توانید از روی سایت ثبت نام بفرمایید.

با تشکر از پیام شما

ناشناس
1402/01/18 00:58
قیمت های تور چقدر هست و هتل ها چند ستاره هستند
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1402/02/06 13:43
دوست عزیز
سلام

فعلا این تور اجرا نمی شود در صورت اجرایی شدن حتما روی سایت ما قرار خواهد گرفت.

با تشکر از پیام شما

ناشناس
1400/02/27 20:54
ای کاش وسایله مورده نیاز قبل از سفرو هم مینوشتین
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1400/02/29 09:37
دوست عزیز
سلام

در مطلب وسایل مورد نیاز مسافرت، تا حدودی در مور وسایلی که برای سفر نیاز دارین نوشته ایم. لطفا لیم زیر را در بروزر خود کپی کنید:
https://dalahoo.com/news.cfm?id=4706

با تشکر از پیام شما

saheb.silavi@gmail.com
1400/01/20 01:53
چطور میشه مهاجرت کرد به الاسکا؟؟؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1400/01/21 10:07
دوست عزیز
سلام

متاسفانه اطلاعاتی در زمینه مهاجرت به آلاسکا نداریم.

با تشکر از پیام شما

saheb.silavi@gmail.com
1400/01/20 01:43
چطور میشه مهاجرت کرد به الاسکا؟؟؟
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1400/01/21 10:00
دوست عزیز
سلام

متاسفانه در این زمینه اطلاعاتی نداریم.

با تشکر از پیام شما

mahdiwagoneer60@gmail.com
1399/09/30 19:52
باید برم ببینم بعد نظر میدم
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1399/10/01 09:12
دوست عزیز
سلام

بسیار فکر خوبی هست. امیدواریم مطلبی که اینجا مطالعه کردین در سفر به آلاسکا برای شما کارآیی داشته باشد.

با تشکر از پیام شما

در حال حاضر تور آلاسکا نداریم اما اگر مشخصات تماست رو ثبت کنی، قول می‌دیم وقتی سفر جدید برنامه‌ریزی کردیم، قبل از همه بهت خبر بدیم.

نفر