تنها یک بار زندگی می‌کنیم...
021 6646 8471

خدمات ویزا

ویزای دانمارک
25 رای شما هم امتیاز بدهید!
100 یورو
دریافت این ویزا در حال حاضر مقدور نمی‌باشد.

دریافت ویزای دانمارک چطور است؟

مطالب زیر صرفا جهت راهنمایی و اطلاع رسانی برای افرادی که قصد سفر به این کشور را دارند قرار داده شده است.


برای سفر به کشور دانمارک به ویزای شینگن نیاز دارید.

 

چه مدارکی برای دریافت ویزای دانمارک نیاز دارید؟

  1. تکمیل فرم درخواست ویزای دانمارک
  2. اصل پاسپورت امضا شده با حداقل یک سال اعتبار و دارای دو صفحه خالی به همراه کپی صفحه اول پاسپورت
  3. کپی ویزای‎های موجود در پاسپورت فعلی
  4. کپی از صفحه اول پاسپورت های قبلی و ویزاها
  5. شناسنامه متقاضی به همراه کپی از تمام صفحات
  6. یک قطعه عکس 3.5*4.5 با مشخصات زیر:
  • بیش از 6 ماه از تاریخ آن نگذشته باشد.
  • از روبرو گرفته شود و چهره 80-70 درصد عکس را پوشش دهد.
  • دارای پس زمینه همگن و روشن (پس زمینه سفید) باشد.
  • ویژگی‎های چهره مشخص باشد و مو یا قاب عینک چهره را نپوشاند.
  • پوشش سر تنها به دلایل مذهبی پذیرفته می‎شود.
  • بر روی کاغذ با کیفیت چاپ و با رزولوشن بالا توسط دوربین های دیجیتال گرفته شده و روی کاغذ مخصوص عکس چاپ شده باشد.
  1. نامه از کارفرما، حامی مالی شامل نام، آدرس پستی وشماره تلفن شرکت، با ذکر جزئیات مربوط به سمت کارمند، تاریخ شروع استخدام، حقوق و مدت زمان مرخصی(تاریخ مورد انتظار برای بازگشت از سفر و شروع به کار) و مدت زمان طول سفر، لیست بیمه سه ماه گذشته الکترونیکی و چاپ شده، فیش حقوقی سه ماه گذشته، ترجمه قرارداد.
  2. مدارک مالی- بانکی: گواهی تمکن مالی به زبان انگلیسی، پرینت گردش حساب سه ماه گذشته نزد بانک ایرانی به حروف و ارقام لاتین (نسخه ی اصل به همراه مهر بانک)
  3. رزرو رفت و برگشت پرواز
  4. رزرو هتل برای کل سفر که با تاریخ رزرو پرواز مطابقت داشته باشد.
  5. برنامه دقیق سفر برای تمام مدت سفر به زبان انگلیسی
  6. بیمه نامه مسافرتی با شرایط زیر:
  • دارای اعتبار برای کل مدت درخواست ویزا و تمامی کشورهای حوزه شنگن
  • بیمه حداقل پوشش 30000 یورو و دارای قرارداد بازگشت بیمار به کشور مبدأ
  • شرایط و پوشش بیمه باید بر روی بیمه نامه ذکر شده باشد. (پوشش: بازپرداخت هزینه های پزشکی، مراقبت فوریت های پزشکی، معالجه اورژانسی در بیمارستان و نقل و انتقال جنازه در صورت فوت

 

نکته هایی که برای دریافت ویزای دانمارک به شما کمک می کند:

تمامی هزینه ها غیرقابل بازگشت است.

در صورتی که متقاضی زیر 18 سال سن دارد، فرم می بایست توسط پدر و مادر امضا شود.

برای کودکان زیر 6 سال درخواست ویزا رایگان است منتها هزینه سرویس VFS دریافت می‎شود.

سه ماه زودتر از سفر برای صدور ویزا اقدام کنید.

مدت زمان بررسی حداقل 15 روز تقویمی خواهد بود. ممکن است ارزیابی درخواست ها بیش از مدت مذکور به طول انجامد.

 

ویزای دانمارک را با دالاهو بگیرید.

 

آیا حتما باید به سفارت بروم؟

بله، مسافر باید شخصا برای تحویل مدارک به واحد کنسولی مراجعه نمایید.

 

چه زمانی برای گرفتن ویزا به سفارت مراجعه کنم؟

توصیه می‌شود سه ماه پیش از آغاز سفر برای دریافت ویزا اقدام و روند تکمیل و تحویل تکمیل مدارک اقدام کنید.

   

آیا صد در صد این ویزا را خواهم گرفت؟

ویزای شما از طرف نمایندگی کشور مقصد (سفارت و یا کنسولگری) صادر می‎شود و افراد صادرکننده ویزا در صدور و یا عدم صدور ویزا مختارند.

  

آیا می‌توانم مدارکم را خودم ترجمه کنم؟

خیر، همه ترجمه ها باید ترجمه های رسمی باشند که دارای مهر و امضای دفتر مترجم مربوط، دادگستری و همچنین وزارت امورخارجه باشد. 

ویزای توریستی چه نوع ویزایی است؟

همانگونه که قبلا اشاره شد، ویزای توریستی برای گردش و مسافرت تفریحی ارائه می‌شود. بنابراین شما با داشتن این ویزا نمی‌توانید در کشور مورد نظر کار کنید یا هرگونه فعالیت اجتماعی دیگری داشته باشید.

شرایط و مقررات مهم

  1. لطفا قبل از ثبت‌نام، «منشور و قوانین تورهای دالاهو» و همچین برنامه سفر، خدمات تور و اطلاعات تکمیلی را با دقت مطالعه فرمایید و در مورد هرگونه ابهام اطلاعات لازم را از دفتر دالاهو دریافت فرمایید.
  2. صرفا گشتهای اعلام شده بر عهده دالاهو می‌باشد و بازدید از مابقی جاذبه‌های پیشنهادی سفر با همسفران است. همچنین برنامه‌های اعلام شده با توجه به شرایط آب و هوایی و سایر عوامل محیطی یا فنی قابل جابجایی است.
  3. در صورت انصراف از شرکت نمودن در سفر، جریمه کنسلی طبق شرایط مندرج در قرارداد مکتوب بین همسفران و دالاهو دریافت خواهد شد. برای مطالعه قرارداد اینجا را کلیک کنید.

 در حال حاضر ویزای این کشور جز خدمات ما نمی باشد و تنها جهت اطلاعات عمومی مطالب ثبت شده است. 

در حال حاضر امکان خرید و پرداخت آنلاین وجود ندارد.
در صورت رزرو قبلی تایید شده، می‌توانید از سایر روش‌های پرداخت استفاده نمایید.
بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل
محسن غلامی پور
1393/11/14 16:11
سلام خدمت آژانس دالاهو
میخواستم یک درخواست همکاری درزمینه اجرای تورجنگل ابرداشته باشم باعث افتخاربندست که باآژانسهای مختلف درحال همکاری هستم وخوشحال میشم بتونم نظرشماروهم جلب کنم وبتونیم یک همکاری خوب ورضایت مندانه داشته باشیم.باکمال تشکر.
پاسخ دهید...
دالاهو نیوز
1393/11/27 14:16
سلام
لطفا درخواست‌های اینچنینی را به مدیریت دالاهو به صورت ایمیل ارسال بفرمایید.
نیلوفر سلاجقه
1392/05/01 15:21
من دانشجوی کارشناسی ارشد هستم و جهت انجام پایان نامه صنعت گردشگری را انتخاب کردم. متاسفانه بر خلاف تصورم دست اندرکارن این صنعت و مسئولین آژانس های گردشگری همکاری موثری نداشتند. امیدوارم آژانس دالاهو از این قاعده مستثنی باشد و به این امید پرسشنامه ام را به پست الکترونیکی شما ارسال می نمایم.
پاسخ دهید...
وبگرد
1392/05/30 10:39
سلام
موضوع پایان نامه شما بسیار موضوع جالبی است.
من هم امیدوارم که آژانس دالاهو همکاری های لازم را با شما به عمل آورد. اما پیشنهاد میکنم که بضورت حضوری به موسسات و آژانس های گردشگری مراجعه کنید و زمان رابرای به اتمام رساندن پایان نامه از دست ندهید.
موفق باشید
سهیلا کریمی
1392/01/18 07:11
سلام منو همسرم سعید کریمی نوروز 92 از 11تا14 بادالاهو تو شیراز همراه بودیم خیلی خوش گذشت و دوستان زیادی پیدا کردیم به همشون از اینجا سلام میکنیم و امیدواریم بازم بتونیم با دالاهو سفر کنیم .در ضمن خیلی خیلی خیلی از آقای پارسی زاده بابت همه زحمات و توضیحاتی که دادند تشکر میکنیم . به امیددیدار
پاسخ دهید...
دوست
1391/11/03 16:43
با سلام . پیشنهاد میشه برای 22 بهمن یه برنامه ویژه و خاص گردشگری و شاد و مفرح در نظر داشته باشید و قابلیت اجرای اون رو بررسی بفرمایید . برای مثال همه در دیزین و آبعلی جمع بشیم و یا هر مکان گردشگری که مدیریت محترم صلاح بدونند و دیگه اینکه بخاطر 22 بهمن تخفیف ویژه برای 10 بار سفر کرده های زمستانه دالاهو و یا از این دست برنامه ها ....
پاسخ دهید...
فروزان پاک روش
1391/10/24 16:20
با درود به دست اندرکاران دالاهو.من سفرهای زیادی با دالاهو انجام داده ام و در مجموع از کیفیت برنامه هاتون نسبت به سایر اژانس ها راضی تر هستم.نکته حائز اهمیت موضوع قیمت ها میباشد که به نظر بنده بالا میباشد. مخصوصا برای افرادی مثل من که زیاد سفر میکنندو با هر آژانسی هم تمایل به سفر ندارند بالا بودن قیمت ها باعث میشود که سفر کمتر برویم.اگر برای افرادی مثل ما تخفیف های ویژه ای در نظر گرفته شود مسلما به عنوان پای ثابت سفرها خواهیم بودو با آژانس های دیگر قطعا سفر نخواهیم کردو انگیزه ای برای دیگران که با بیشتر سفر کردن با شما از تخفیف های خاص شما نیز بهره مند شوند. ضمنا بنده در حال حاضر مدیر فنی بند میباشم و همچنین دارای مدرک تور لیدری فرهنگی و مسلط به زبان آلمانی و تور ورودی برای آلمانی زبان ها را نیز اجرا نموده ام و خوشحال میشوم که با شما همکاری داشته باشم و از تجربیاتم در زمینه سفر چه داخل چه خارج استفاده شود.با سپاس فراوان
پاسخ دهید...
فرشته ثنایی
1391/10/23 14:23
باسلام به دوستان عزیز دالاهو. من کارشناس ارشد محیط زیست هستم و فوق العاده به گردشگری علاقمندم و تمایل دارم در این زمینه کار کنم و مایلم با شما همکاری داشته باشم . من تجربه زیادی ندارم اما فوق العاده عاشق گردشگری و طبیعت گردی بصورت حرفه ای هستم.ممنون
پاسخ دهید...
سحر کریمی
1392/04/09 11:23
سلام
من هم نظر فرشته خانم رو دارم و کار شناس ارشد محیط زیستم.و ساکن شیراز
میشه در این زمینه ما رو راهنمایی کنید.
مثلا امکانش هست که نمایندگی هایی تو شهرهای دیگه برپا کنین؟
دوست
1391/10/21 16:41
باسپاس فراوان از خدای بزرگ و مهربان . من چند جلسه ای هست با دالاهو سفر میکنم . به بهترین شرایط و کوتاهترین زمان ، ثبت نام انجام میشه . تاخیر حرکت نداره و یا بسیار حداقله . مسافراش افراد تحصیلکرده و اغلب روشن هستند . مهربانی و تبسم و محبت در لیدرها حس میشه . اونها با اخلاقند . قیمتش برای هر سفر بسیار مناسبه و من بیشتر حس میکنم به گردشگر و شرایط مالیش توجه داره تا به سود و زیان خودش چون با کمی نگاه به قیمت هاش و حساب 2 *2 میشه فهمید ، بیشتر ارائه خدمات و کیفیت براش مهمه تا کاسبی و به جیب زدن با توجه به شرایط تورم . من شاید چندین آزانس دیگه هم رفتم و سفر کردم . راننده های فوق العاده با اخلاقش خوبند . من انتقادی داشتم مثلا شرایط هوا که قراره تور رو در محل خراب کنه قبلا میبردند اما الان دیگه با خراب شدن هوا کنسل میکنند . این کار خیلی خوبه . کانترهاش مودبند و خوب راهنمایی میکنند . انتقاد دوم اطلاعات محل رفتن رو در یه برگ کاغذ در سفر ها یا نمیدند یا در برگشت میدند البته جای تصحیح داره . ایا امکان آشنایی با مدیریت و هیئت مدیره و کانترها ..... تا تور لیدرها در سایت هست و یا به مصلحت و عدم ضرورت نیومده در سایت ؟ در فاصله یک ماه تا دوماه محل های گردشگری بخصوص یکروزش کمتر تغییر میکنه اگر چه میدونم شرایط مکان یابی و فراهم اوردن امکانات و نیز هزینه تموم شده هر سفر و زمان رفت و برگشت جزو مشکلات اولیه سخت هست اما میتونه به بزرگتر شدن و توسعه دالاهو کمک کنه و دالاهوی بزرگ در آینده باید راه سخت کاری و تفکر رو بیش از پیش راه بیاندازه . فعلا همین اما با سفر بیشتر باهاتون به اظهار نظر بی طرف خواهم پرداخت . با تشکر
پاسخ دهید...
سوزنچی
1391/10/25 14:13
سلام دوست گرامی:
از تعریف شما سپاس گذاریم، نظر لطف شماست که باعث میشه همکاران ما در دالاهو بتوانند فعالیت های خود را گسترش دهند.
در مورد انتقاد اول که به نظر همسفران احترام گذاشته شد و مراتب جهت اطلاع ارسال میشود. در مورد انتقاد دوم با توجه به ارزش اطلاعات ارائه شده در هر سفر در آینده نزدیک کتابچه ای تقدیم همه همسفران خواهد شد که اطلاعات منطقه مورد بازدید را به یادگار داشته باشند. و در مورد آشنایی با مدیریت و مجموعه کارکنان در حال تدارک برنامه ای هستیم که ارتباط فی مابین به نحوه احسنت اتفاق بی افتد.
خوشحال میشویم هر چقدر ما را بیشتر نقد کنید. و به زودی باشگاه همسفران دالاهو راه اندازی خواهد شد که ما از اطلاعات شما بیشتر بهره مند گردیم.
سارا چمن دار
1391/10/05 20:10
سلام ودرود. من لیسانس جهانگردی دارم و دوره راهنمایان تور را هم گذرانده ام ولی هنوز کارت دریافت نکرده ام. میتوانم به عنوان assist همکاری کنم؟                                                                         با احترام سارا چمن دار
پاسخ دهید...
برای مشاهده نظرات بیشتر کلیک نمایید