تنها یک بار زندگی می‌کنیم...
021 4166 3000

فرانسه

25 رای شما هم امتیاز بدهید!

تور خارجی

 

آیا تور فرانسه را برای سفر می‌پسندم؟

سفر به کشوری با بیش از ۴۰ اثر تاریخی و طبیعی در فهرست میراث جهانی یونسکو نمی‌تواند توقعات شما را از یک سفر برآورده نکند. فرانسه چهارمین کشور در لیست یونسکو است و در سفر به آن گردشگران می‌توانند تلفیقی از بناهای تاریخی را در کنار زیبایی‌های طبیعی تجربه کنند. برج ایفل و موزه لوور، کوه‌های آلپ و تفریحات زمستانی و آفتاب‌گرفتن در گرمای سواحل نیس، مجموعه‌ای از ویژگی‌های خاص این کشور هستند که می‌توانند تور فرانسه را به یکی از بهترین‌ها تبدیل کنند. فرانسه به شیرینی‌های بسیار خوشمزه و کافه‌های بسیار زیبا و خاص خود نیز معروف است. کافه‌هایی که زمانی محل تجمع بسیاری از نویسندگان و متفکران جهانی بودند و دیدن آنها می‌تواند برای بسیاری از علاقه‌مندان به این افراد جذاب باشد. در وبلاگ دالاهو مطلب بهترین کافه‌های پاریس را بخوانید تا در سفر خود با تور فرانسه آنها را از دست ندهید.

فرانسه کجاست؟

فرانسه که به سرزمین شش‌ضلعی نیز معروف است بزرگ‌ترین کشور اروپای غربی و اتحادیه اروپا و سومین کشور بزرگ در کل قاره اروپا محسوب می‌شود. این کشور در شمال شرقی با بلژیک و لوکزامبورگ، در شرق و جنوب شرقی با آلمان، سوئیس و ایتالیا و در جنوب غربی با اسپانیا هم مرز است. دریای مدیترانه در جنوب این کشور قرار گرفته و اقیانوس اطلس در گستره غربی این کشور قرار دارد. سه شهر مهم فرانسه پاریس، مارسی و لیون هستند و پاریس به‌عنوان پرجمعیت‌ترین شهر کشور و دومین شهر جذاب جهان در سال ۲۰۱۹ مهم‌ترین شهر این کشور در جذب بازدیدکننده به شمار می‌رود.

 

پرواز با تور فرانسه چگونه است؟

مسافران تور فرانسه برای رسیدن به این کشور به شهر پاریس سفر می‌کنند. خطوط هوایی مختلفی همچون قطر، امارات، لوفت‌هانزا و... این پرواز را ارائه می‌دهند. مدت‌زمان پرواز با توجه به خطوط هوایی متفاوت است و به طور مثال با پرواز قطر چیزی در حدود ۹ ساعت زمان می‌برد.

تور فرانسه ویزا می‌خواهد؟

در جواب این سوال باید گفت بله، شما برای سفر به فرانسه نیاز به ویزای شینگن خواهید داشت. برای دریافت این ویزا با توجه به هر کشور نیاز به مدارکی است که در مطلب «ویزا برای تور اروپا» به طور کامل به همه این موارد پرداخته شده است.

 

بهترین زمان سفر با تور فرانسه کی است؟

فرانسه را شاید بتوان در تمام فصول سال دیدنی یافت. فصل تابستان هوا در این کشور ایده‌آل است و اگر قصد سواحل جنوب فرانسه را دارید بهترین زمان سفر می‌باشد. در فصل بهار هوا چندان گرم نیست؛ اما قیمت‌ها در این ماه‌ها ارزان‌تر است. فصل پاییز مناسب کسانی است که علاقه‌ای به تفریحات دریایی ندارند و تنها می‌خواهند از بودن در این کشور لذت ببرند. فصل زمستان در نقاط شمالی فرانسه سرمای خاصی تجربه می‌شود و باید این نکته را برای سفر با تور فرانسه در نظر داشته باشید.

خبرم کن!
برای این مقصد در حال حاضر سفری وجود ندارد اما چنانچه علاقمند هستید می‌توانیم به محض اضافه شدن این سفر در بین سفرهای دالاهو به شما نیز خبر بدهیم!
نام
نام خانوادگی
تعداد
نفر
تلفن همراه
ایمیل

 

جاذبه‌های تور فرانسه چیست؟

اگر با تور فرانسه دالاهو به این کشور سفر می‌کنید، اولین مقصد شما پاریس، شهر عشق است. در این شهر شما می‌توانید به دیدن نمای بیرونی کلیسای نوتردام، برج ایفل، دروازه پیروزی، بلوار سن ژرمن و... بروید و عصر را با نوشیدن قهوه‌ای در کافه‌های تپه «مونت مارتر» سپری کنید. در ادامه سفر بازدید از نمای بیرونی موزه لوور، خیابان شانزلیزه، میدان وندوم و باغ لوکزامبورگ و... تجربه خواهند شد. بازدید از شهر «بروکسل» پایتخت کشور بلژیک به دلیل نزدیکی آن به فرانسه یکی دیگر از بخش‌های سفر با تور فرانسه خواهد بود. در ادامه تماشای «کاخ ورسای» و آشنایی با تاریخ غنی این کشور در برنامه است. مکان‌های دیگری همچون خانه ویکتور هوگو، اپرای گارنیه، و پانتئون از دیگر دیدنی‌های پاریس هستند که در صورت وجود زمان کافی از آنها دیدن خواهد شد.

فستیوال‌ها و جشن‌های تور فرانسه

فرانسه کشور فستیوال‌ها و جشنواره‌های بی‌شماری است. اگر اهل سینما و موسیقی هستید جشنواره فیلم کن در ماه می، فستیوال روز موسیقی در ۲۱ ژوئن و فستیوال آوینیون در حوالی ماه تیر را نباید فراموش کنید. فستیوال‌هایی همچون «فستیوال محله‌ای تابستانی پاریس» از ماه جولای تا آگوست، «فستیوال سواحل پاریس» از جولای تا آگوست و «فستیوال کارناوالنی نیس» در حوالی ماه فوریه از دیگر فستیوال‌ها و جشن‌های تور فرانسه هستند. اگر هم‌زمان با این فستیوال‌ها با تور فرانسه همراه شوید تجربه‌های بی‌نظیری را از آشنایی با فرهنگ، هنر و موسیقی این کشور به دست خواهید آورد.

 

شکم گردی و غذاهای تور فرانسه چیست؟

وصف طعم لذیذ غذاهای فرانسوی حتماً به گوش افراد شکم‌گرد رسیده است. فرانسه در دنیا با انواع پنیرها، کره و نوشیدنی‌های خود معروف است و در بسیاری از رستوران‌های فرانسوی به شما بشقاب‌های بزرگی از انواع پنیر ارائه می‌شود. از غذاهای بسیار معروف فرانسوی می‌توان به سوپ پیاز، کُک او‌ وَن (Coq au vin)، کَسوله (Cassoulet) اشاره کرد. اگر اهل دسر و شیرینی‌جات هستید حتماً سوفله شکلات، تارت تتان، کراسون و «میل فوی» را در تور فرانسه امتحان کنید.

 

نکات مهم که پیش از سفر به فرانسه باید بدانید

- کمی در مورد فرهنگ مردم فرانسه پیش از سفر تحقیق کنید. در شهرهایی مانند پاریس و لیون مردم فرانسه با افراد غریبه راحت نیستند و حتی ممکن است جواب سلام شما را ندهند. این آگاهی کمک می‌کند چندان ناراحت نشوید.
- در هنگام رفتن به رستوران‌های فرانسه شلوارک‌های کوتاه یا شلوار ورزشی به تن نداشته باشید زیرا مردم فرانسه به لباس پوشیدن خود بسیار اهمیت می‌دهند.
- بهتر است در طول سفر با تور فرانسه راجع به سیاست و موضوعات حساس با مردم محلی صحبت نکنید و به جای آن صحبت درباره مد، فوتبال و ورزش را جایگزین نمایید.
- در هنگام سفارش‌دادن غذا یا بازدید از جاذبه‌های تاریخی صبر داشته باشید؛ زیرا خدمات مردم فرانسه به‌آرامی و با آرامش ارائه می‌شود.

هزینه‌های جانبی در هنگام سفر به فرانسه

برای صرف یک وعده غذایی در پاریس و در رستوران‌های معمولی و نه‌چندان گران در حدود ۱۰ تا ۱۶ دلار باید هزینه کنید. یک فنجان کاپوچینو چیزی در حدود ۴ دلار و یک بطری آب‌معدنی تقریباً یک دلار است. طرح ماهانه تلفن همراه با امکان تماس و 10 گیگابایت به علاوه داده، حدود 22 دلار هزینه دارد. برای خرید بلیت یک‌طرفه حمل‌ونقل محلی در حدود ۲ دلار باید هزینه کنید.


سوالات متداول "فرانسه"
هزینه سفر را به چه روشی می توانم پرداخت نمایم؟

شما می‌توانید هزینه سفر خود را به صورت حضوری در دفتر دالاهو، واریز به حساب، انتقال وجه از طریق کارت به کارت و یا ثبت‌نام آنلاین پرداخت کنید.

اگر به اشتباه پول زیادتری به حساب دالاهو واریز نمودم، چگونه می‌توانم آن را پس بگیرم؟

با دالاهو تماس بگیرید و مشخصات فیش واریزی خود را اعلام کنید. همکاران ما در بخش حسابداری، مازاد واریزی شما را در اولین فرصت به حساب شما عودت خواهند داد.

اگر سفری را کنسل کنم، مبلغ پرداختی چگونه و در چه مدتی عودت داده می شود؟

مبلغ پرداختی شما پس از کسر هزینه‌های کنسلی، حداکثر ظرف 1 هفته به حساب شما عودت داده خواهد شد.

آیا دالاهو مسافران خود را بیمه می کند؟

بله. کلیه مسافران دالاهو بیمه مسئولیت مدنی با شرایط اعلام شده در قسمت سایر خدمات می‌گردند.

چرا با دالاهو سفر کنیم؟ برتری دالاهو نسبت به دیگر شرکت‌ها چیست؟

نمی‌توانیم بگوییم ما از دیگران برتریم اما ویژگی‌هایی که به آنها مفتخریم عبارتند از:

  • شیوه متفاوت: ما به شیوه‌ای متفاوت سفر می‌کنیم.
  • قیمت‌های متناسب با خدمات: معتقدیم قیمت‌های متناسبی با توجه به خدمات ارائه شده داریم.
  • تنوع سفر: سفرهای بسیار متنوعی داریم و گمان می‌کنیم سلایق همه سفردوستان را برآورده کرده‌ایم.
  • بهترین مسیرها: ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا کلیه مسیرهای انتخابی برای سفر، بهترین و جذاب‌ترین مسیرهای ممکن باشند.
  • تورلیدرهای مجرب: همه تورلیدرهای دالاهو، آموزش‌دیده و دارای کارت "راهنمای تور" از "سازمان میراث فرهنگی و گردشگری" هستند. همچنین دالاهو برنامه‌های منظم و مدون آموزشی درون سازمانی برای تورلیدرهای خود دارد.
  • تجربه بالا: دالاهو تا به امروز(مردادماه 1396) قریب به 16هزار روز در سفر بوده‌ایم و در این سفرها افتخار همراهی بیش از 110هزار نفر را در این سفرها داشته است.
در صورت نارضایتی از هر یک از واحدهای فروش و اجرایی تور، شکایت یا انتقاد خود را به چه صورت به اطلاع مدیرعامل دالاهو برسانم؟

شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت دالاهو، روی لینک "شکایت" در بالای صفحه کلیک کنید و شکایت خود را مطرح نمایید. کلیه پیام‌ها مستقیما توسط مدیریت بررسی می‌شوند. همچنین میتوانید با شماره‌های دالاهو تماس گرفته و با واحد امور مشتریان مشکل خود را مطرح نمایید.

در صورتیکه پیشنهاد و یا ایده ای داشته باشم و بخواهم آن را به اطلاع مدیریت دالاهو برسانم چه باید کنم؟

شما می‌توانید از طریق فرم "تماس با ما" در وبسایت دالاهو، اقدام به ارسال پیشنهادات خود نمایید و یا با واحد امور مشتریان دالاهو تماس گرفته و پیشنهاد خود را اعلام کنید.

وسایل سفرم را از کجا می‌توانم تهیه کنم؟

مراکز متعددی در سطح شهر برای عرضه لوازم سفر وجود دارند اما بورس اصلی فروش لوازم سفر و طبیعت‌گردی خیابان ولیعصر، حد فاصل میدان منیریه تا خیابان امام خمینی(چهارراه سپه) است.
در ضمن، پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید لوازم سفر، مطالب منتشر شده در پرتال خبری دالاهو را مطالعه بفرمایید.

اگر سوالی دارم که در لیست فوق وجود ندارد چگونه می‌توانم سوالم را مطرح نمایم؟

شما می‌توانید با دفتر دالاهو تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح کنید. همکاران دالاهو با کمال میل منتظر شنیدن صدای گرم شما هستند: 41663000

آیا می‌توان همراه با تور با وسلیۀ نقلیۀ شخصی و یا به تنهایی سفر کرد؟

خیر،ما خواهان حضور شما در وسیلۀ نقلیه خودمان هستیم تا بتوانیم خدمات بهتری ارائه دهیم؛ اما اگر تمایل دارید این سفر را شخصی انجام دهید برای داشتن اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

لباس مناسب طبیعت گردی چه لباسی است؟

لباس مناسب طبیعت‌گردی لباسی است که برای پیاده‌روی و کوه‌پیمایی ایجاد مزاحمت نکند و طبیعت‌گرد در آن احساس راحتی داشته باشد، مقاومت خوبی نسبت به آّب، باد، خاک و ساییدگی داشته باشد؛ رنگی متناسب با طبیعتی که در آن قرار می‌گیریم داشته باشد.

آیا می‌توانیم محل نشستن خود در وسیلۀ نقلیه را از قبل مشخص کنیم؟

خیر، با توجه به گروهی بودن سفر و مقتضیات اینگونه سفرها، این امکان وجود ندارد.

آیا لزوما برای سفر باید کولۀ حرفه ای داشت؟

برای سفرهای یک روزه لزوما نیاز به کولۀ حرفه‌ای نیست، اما کوله‌ای که موجب سخت شدن پیاده‌روی شود پیشنهاد نمی‌شود.





بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل

در حال حاضر تور فرانسه نداریم اما اگر مشخصات تماست رو ثبت کنی، قول می‌دیم وقتی سفر جدید برنامه‌ریزی کردیم، قبل از همه بهت خبر بدیم.

نفر