تنها یک بار زندگی می‌کنیم...
021 4166 3000

زیباترین مناظر در دوردست های جهان

برخی از نقاط کره زمین به اندازه‌ای دوردست هستند که به رغم زیبایی فوق‌العاده تعداد انگشت شماری از توریست‌ها امکان دیدن مناظربدیع و شگفت آور این سرزمین‌ها را دارند.

تورکشمیر

 

زیباترین نقاط جهان از نروژ تا کشمیر

به نقل از فایرالف، امروزه با پیشرفت ارتباطات و اینترنت دستکم این امکان فراهم شده که بتوان تصاویر مناظر زیبا و بدیع این سرزمین‌های دوردست را مشاهده کرد. 10 عکس از مناظر بدیع سرزمین‌های دورافتاده جهان را برای این گزارش انتخاب کرده‌ایم. این عکس‌ها متعلق به سرزمین‌های گوناگون هستند و بخشی از زیبایی‌های طبیعت را نشان می‌دهند. برخی در اروپا قرار دارند، برخی جزیره‌های دور دست هستند و بعضی دیگر را هم می‌توانید با تورهای دالاهو ببینید و بیشتر بشناسید.

 

چگونه به زیباترین مناطق جهان سفر کنیم؟

سفر، خود یک تجربه منحصر به فرد است و هر آنچه در آن رخ می‌دهد، می‌تواند زیبا باشد. اما برخی از مردم دوست دارند به خاص‌ترین نقاط جهان بروند و تجربه‌هایی متفاوت داشته باشند. کشف بهترین‌ها و برترین‌ها، برای بعضی‌ها لذت دیگری دارد و هیچ چیز نمی‌تواند جایگزین باشد. از سوی دیگر، ممکن است شما به بسیاری از سرزمین‌ها و کشورها سفر کرده باشید اما هنوز به آن منظره منحر به فردی که دنبال هستید، برنخورده باشید. به همین دلیل سفر به خاص‌ترین نقاط جهان را باید تجربه کنید. آژانس گردشگری دالاهو با سال‌ها تجربه و حضور تورلیدرهای آگاه، می‌تواند شما را در بهترین سفرها همراهی کند. پس اگر می‌خواهید در تورهای خاصی مثل تور سریلانکا، تور ازبکستان و یا تور قرقیزستان و حتی سرزمین‌های دورتر مثل تور کوبا یا تور نپال شرکت کنید، دالاهو همراه شماست.

 

زیباترین مناطق جهان را ببینید

در اینجا می‌توانید ده تصویر برتر از نقاط زیبای جهان را ببینید.

 www.dalahoo.com

 منظره لاتفوس در منطقه اودا در نروژ.

www.dalahoo.com

دورنمای جزیره الیئوای در مجمع الجزایر وستمانایجار در سواحل جنوبی ایسلند.

www.dalahoo.com

جاده بائوباب در منطقه منابه در غرب ماداگاسکار.

دیدن بائوباب در تور ماداگاسکار

تور ماداگاسکار

بی‌شک ماداگاسکار از زیباترین و جذاب‌ترین مناطق جهان است، از حیات وحش، فرهنگ‌های بومی و جذابیت‌هایش که بگذریم، اینجا محل زندگی درختان بائوباب است. همان‌هایی که شاید اولین بار نام‌شان را در کتاب شازده کوچولو خوانده بودید. بائوباب، درواقع یک درخت میوه ‌دار است که از آن 8 گونه در جهان پیدا شده. 6 گونه از این درخت در منطقه ماداگاسکار می‌روید و دو گونه آن در عربستان و استرالیا پیدا می‌شوند. تنه درخت ماداگاسکار چند ده لیتر آب را ذخیره و می‌تواند در مواقع خشکسالی، از جان درخت مراقبت کند. برای دیدن درت بائوباب و چشیدن طعم میوه‌های آن که بسیار خوش عطر و پرخاصیت هستند، می‌توانید در تور ماداگاسکار دالاهو شرکت کنید. این تور در اواخر تابستان برگزار می‌شود و امکانات و شرایط آن به‌صورت ویژه و با قیمتی مناسب، طراحی شده است.

 

 www.dalahoo.com

چشم انداز روستای جاگران در دره نیلوم در منطقه کشمیر آزاد پاکستان.

 

کشمیر، بهشت هندوستان

کشمیر از مناطق زیبایی است که بخشی از آن در هند و بخشی دیگر در پاکستان واقع شده است. اگرچه بخش پاکستانی آن نیز بسیار زیباست اما به سبب مشکلات سیاسی و امنیتی، امکان حضور گردشگر در آن منطقه وجود ندارد. به همین دلیل شما می‌توانید با دالاهو در تور کشمیر هندوستان شرکت کنید و طبیعت بی‌نظیر آن‌را از نزدیک ببیننید. کشمیر هندوستان سرزمینی پر آب و بسیار سرسبز است. دشت‌ها و کوه‌هایش مشهورند و فستیوال گل لاله و زعفرانش شهرت جهانی دارند. دریاچه زیبای کشمیر با قایق‌های شیکارا، غذاهای کشمیری  و فرهنگ این منطقه، زیبایی سفر به کشمیر را برایتان چند برابر خواهد کرد. اگر دوست دارید هند را از زاویه دیگری ببینید و اسیر شهرهای شلوغ نشوید، کشمیر مخصوص شماست.

www.dalahoo.com

 جزیره کوچک تاناه لوت در مجمع الجزایر بالی اندونزی.

www.dalahoo.com

 منظره بدیع راکوتزبریج یا راکوتزبروک در منطقه کروملو آلمان.

www.dalahoo.com

 آبشار زیبای سلجالاندسفوس در ایسلند.

www.dalahoo.com

 منظره دریاچه توسوا اوشین ترنچ در جزیره اوپولو در ساموا غربی.

www.dalahoo.com

 دورنمای گریت بلو هول در بلیز.

www.dalahoo.com

 چشم انداز کوهستان و فیورد گیرانجرفیورد در نروژ.

 

پیشنهاد سفر به مناطق دیگر

علاوه بر مقاصدی که در این مطلب به آن پرداختیم، باز هم نقاط زیبا و خاص دیگری در جهان وجود دارد که می‌توانید آنها را در برنامه سفرهای آتی خود جای دهید. مثلا تور قرقیزستان دالاهو یکی از بهترین‌هاست. در این تور به سرزمینی متفاوت سفر می‌کنید و به دشت‌ها و مردمی می‌رسید که نظیرشان در هیچ جای دیگری نیست.

اگر به دنبال شناخت تاریخ و فرهنگ و درک گذشته‌ها هستید، تور ازبکستان دالاهو را به شما پیشنهاد می‌کنیم. در این تور به فضاهایی متفاوت می‌رویم و در تاریخ کهن سرزمین‌هایی که وجوه مشترک بسیاری با گذشته خودمان دارند، آشنا خواهیم شد. مثلا دیدن شهرهای سمرقند و بخارا و یا مجموعه ریگستان، بخشی از دیدنی‌های این سفر است.

دل‌تان یک طبیعت خاص و بی تکرار می‌خواهد؟ جایی با موجودات عجیب، جنگل‌های بارانی، جاده‌های سرسبز و غذاهایی متفاوت؟ پس در تور سریلانکا دالاهو منتظرتان هستیم. این تور به زودی برگزار می‌شود و اگر می‌خواهید بخشی از زیباترین عکس‌های دنیا با دوربین شما گرفته شود، نباید این سفر منحصر به فرد را از دست بدهید.

 

سفر، تا همیشه

پیشنهاد سفر باز هم هست و تنها منحصر به تورهای خارجی دالاهو نمی‌شود. اگر اهل ایرانگردی باشید و یا حتی بخواهید چند ساعتی از شهر دور شوید، دالاهو برایتان پیشنهادهای متنوعی دارد. با ما ایران و جهان را آگاه‌تر، مسئولانه‌تر و شادتر بگردید.

منبع:جام جم آنلاین



1393/02/04 | کد مطلب: 1736
برچسب‌ها: دیدنی و خواندنی


  • به اشتراک بگذارید:

بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل
فاطمه کلانی
1393/02/31 15:39
بسیار ممنون وسپاسگزار از زحمات شما ومناظر زیبایتان ما که محال است قسمتمان شود از نزدیک این همه زیبایی خالق یکتا را ببینیم نمیدانم شاید خداوند خواست وشدبهر حال تشکر
پاسخ دهید...
برای اینکه مطالب بعدی وبلاگ دالاهو را از دست ندهید در خبرنامه ثبت‌نام کنید.
ثبت‌نام
با وارد کردن ایمیل خود مطالبی خواندنی و جذاب دریافت کنید.