تنها یک بار زندگی می‌کنیم...
021 4166 3000

ردپای مرگ و زندگی در سفری به قلب کویر!

شروع یک سفر ماجراجویانه همیشه هم به راحتی فکر کردن به آن نیست و رفتن به قلب ماجرا حال و هوای متفاوتی با فکر و رویای آن دارد. در این میان کسب تجربه و استفاده کردن از تجارب دیگران نقش اثربخشی در محقق شدن این رویا خواهد داشت. یکی از راه‌های استفاده از تجارب دیگران تماشای فیلم‌هایی است که بعضا روایتی از داستان یک زندگی واقعی نیز هستند.

فیلم ردپاها (Tracks) روایتی واقعی از زندگی زنی است که در سال ۱۹۷۷ عازم سفر به صحرای استرالیا می‌شود و همراه با سگ و چهار شترش ۲۷۰۰ کیلومتر راه را در بیابان‌های استرالیا می‌پیماید تا از آلیس اسپرینگز به آن سوی صحرا و اقیانوس هند برسد و در این سفر ریک اسمولان، با بازی آدام درایور(Adam Driver)، عکاس نشنال جئوگرافیک است که سفر او را با عکس‌ مستند می‌سازد. در سراسر این فیلم ما با زنی روبرو هستیم که، برای اثباتِ خودش، راهی سفری پر خطر شده و در این راه با دشواری‌های زیادی روبرو می‌شود. ماجرای این فیلم چنین رقم می‌خورد. این فیلم چنان شما را مشتاق نگه می‌دارد که تا پایان آن به تماشا بنشینید.

ردپاها، فیلمی استرالیایی در ژانر درام به کارگردانی جان کوران (John Curran) است که بر اساس داستانی واقعی از زندگی رابین دیویدسن (Robyn Davidson) ساخته شده است که با بازی میا واشیکوفسکا (Mia Wasikowskaبا او آشنا می‌شویم. اگر با زبان انگلیسی مشکل دارید، و خواندن زیرنویس‌ها نیز شما را از لذت فیلم دیدن محروم می‌کند، خبر خوب اینکه این فیلم به زبان فارسی نیز دوبله شده است و می‌توانید با خیالی آسوده به تماشای آن بنشینید.

 



1396/10/04 | کد مطلب: 4007
برچسب‌ها: سینما سفر
پرستو صاحبی

طراح، کوهنورد، علاقمند به نویسندگی، عاشق طبیعت و حیوانات...


گردآوری و تنظیم: تحریریه دالاهو
لطفا در نشر دانسته‌های خود کوشا باشید.
برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب‌سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.


  • به اشتراک بگذارید:

بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل
برای اینکه مطالب بعدی وبلاگ دالاهو را از دست ندهید در خبرنامه ثبت‌نام کنید.
ثبت‌نام
با وارد کردن ایمیل خود مطالبی خواندنی و جذاب دریافت کنید.