تنها یک بار زندگی می‌کنیم...
021 4166 3000

بهترین هتل‌های سریلانکا

یکی از دغدغه‌های مسافران پیش از هر سفر، مسئله اسکان و محل اقامت در آن کشور است. زمانی که ما مقصدی را برای سفر انتخاب می‌کنیم بسیار مهم است ابتدا به تحقیق در مورد هتل‌ها و یا مکان‌های اقامتی دیگر بپردازیم. این کار برای مسافران تور سریلانکا نیز از اهمیت بسیاری برخوردار است؛ زیرا با تنوع بسیاری از هتل‌های بسیار جذاب روبرو هستند. انتخاب هتل در سریلانکا باید با آگاهی کامل صورت گیرد؛ زیرا هر کدام از این هتل‌ها امکانات ویژه‌ای را به مسافران ارائه می‌دهند. برای آشناشدن با بهترین هتل‌های سریلانکا و آگاهی از قیمت تور سریلانکا مقاله امروز می‌تواند بسیار به شما کمک کند.

تور سریلانکا

بهترین هتل‌های سریلانکا

انتخاب هتل در سریلانکا شاید برای بسیاری از افراد بسیار سخت باشد؛ زیرا با بررسی تعدادی از آن‌ها شما دلتان می‌خواهد که در تمام آنها مدتی اقامت داشته باشید. هتل‌های سریلانکا با توجه به موقعیت جغرافیایی شهر موردنظر می‌توانند چشم‌اندازهای مختلفی را داشته باشند. برخی از آن‌ها چشم‌انداز اقیانوس، برخی دریاچه و برخی چشم‌اندازی از شهر را به شما ارائه می‌دهند.

سریلانکا هتل‌های جذاب با امکانات گوناگون دارد

تنوع و کیفیت ارائه خدمات در هتل‌های سریلانکا از سطح بالایی برخوردار است. این مسئله باعث می‌شود بسیاری مواقع برای شما بسیار سخت باشد تا هتل را به‌قصد مشاهده نقاط دیدنی دیگر ترک کنید. در ادامه با تعدادی از معروف‌ترین و بهترین هتل‌های سریلانکا آشنا می‌شوید:

ساحل جنگلی اوگا، ترینکومالی (Uga Jungle Beach, Trincomalee)

این هتل سریلانکا در یک ساحل جنگلی قرار گرفته است. شما می‌توانید در عرض ۳۰ ثانیه پس از خروج از اتاق، خود را در ساحل جنگلی «اوگا» بیابید و یا در آب‌های گرم اقیانوس هند پارو بزنید. این هتل دارای سوئیت‌های کاهگلی بسیار زیبایی در میان درختان است و شاید شما را به یاد زندگی رابینسون کروزوئه در میان جنگل بیندازد. هرچند برخلاف ظاهر کاهگلی، امکانات درون این سوئیت‌ها کاملاً مدرن هستند. در این هتل می‌توانید اتاق‌هایی با منظره بهترین سواحل سریلانکا، منظره جنگل و منظره مرداب را انتخاب نمایید.
شما می‌توانید در این اقامتگاه قدم‌زدن بر روی پیاده‌روهای چوبی را تجربه کنید و در رستوران‌های فضای باز آن انواع غذاهای سنتی سریلانکا و غذاهای غربی را میل نمایید. این هتل در نزدیکی شهر «ترینکومالی» قرار گرفته است. اگر به دنبال ترکیبی منحصربه‌فرد از فعالیت‌های ماجراجویانه هیجان‌انگیز و آرامش در کنار یکدیگر هستید این هتل برای شما انتخابی مناسبی است و می‌تواند خاطراتش بهترین سوغاتی سریلانکا باشد.

هتل جنگلی سریلانکا شما را به کشف زیباترین مناظر دعوت می‌کند

هتل هیلتون کلمبو (HILTON COLOMBO HOTEL)

هتل «هیلتون کلمبو» مشرف به اقیانوس هند و دریاچه “Beira” است و تا ساحل پنج دقیقه فاصله دارد. در این هتل شما به امکاناتی نظیر ده رستوران، یک استخر روباز و اتاق‌هایی با چشم‌انداز بسیار زیبا دسترسی دارید. همچنین می‌توانید از سالن‌های ورزشی مجهز، سونا و زمین تنیس هتل استفاده کنید.
این هتل دارای بار است که در کنار استخر روباز قرار گرفته و انواع نوشیدنی‌ها در آن سرو می‌شود. در رستوران‌های آن نیز شما می‌توانید غذاهای محلی، میوه‌های سریلانکا و یا غذاهای بین‌المللی را تجربه کنید. این هتل تا فرودگاه بین‌المللی “Bandaranaike” ۴۵ دقیقه با ماشین فاصله دارد و در نزدیکی آن انواع مراکز خرید و رستوران‌ها قرار گرفته‌اند. هتل هیلتون کلمبو مستقیماً به مرکز تجارت جهانی کلمبو متصل است.

در سریلانکا علاوه بر هتل‌های محلی، برندهایی مثل هیلتون هم هستند

هتل پالم، آهان گاما (PALM Hotel, Ahangama)

هتل پالم شکل متفاوت و جذاب دیگری از اقامتگاه‌های سریلانکا را به شما عرضه می‌کند. این هتل در ساحل جنوبی سریلانکا، در جوار خط ساحلی «آهان گاما» و در بین شالیزارها ساخته شده است. نمای مدرن هتل پالم ترکیبی جذاب در میان جنگل‌های سریلانکا به وجود آورده است. این هتل پنجره‌هایی با اسکلت فلزی دارد و فضای داخلی بتنی آن فضای متفاوتی را در ذهن شما می‌سازد. اتاق‌های این هتل در میان نخلستان پراکنده شده‌اند و هرکدام تراس اختصاصی خود را دارند. شما در این هتل می‌توانید از آرامش ساحل و یا خوابیدن در کنار استخر لذت ببرید یا از غذاهای سریلانکایی در فضای باز بچشید. این استراحتگاه دارای رستوران، بار، بوتیک، استخر و باشگاه در تمام روز است.

اتاق‌های رو به دریای هتل‌های سریلانکا اعجاب انگیزند

هتل سینامون بی بنتوتا (CINNAMON BEY BENTOTA)

این هتل ۵ ستاره در چندقدمی ساحل و در بین درختان و چمنزارهای پهناور ساخته شده است. تمام اتاق‌های هتل «سینامون» رو به دریا هستند. این هتل دارای امکاناتی همچون استخر روباز، ۶ رستوران و اتاق‌هایی با تراس اختصاصی، صندوق امانات، سیستم تهویه هوا و... است. شما می‌توانید از امکانات این هتل همچون مرکز اسپا، خدمات سونا، سالن ورزشی و بسیاری موارد دیگر استفاده کنید. در رستوران‌های این هتل مجموعه‌ای از مزه‌ها و گریل‌ها در رستوران عربی و بستنی‌های دست‌ساز، شربت‌ها و ماست‌های یخی در رستوران دیگر قابل چشیدن هستند. فاصله این هتل تا فرودگاه بین‌المللی Bandaranaike حدود ۵۵ کیلومتر است.

مسیرهای چای سیلان، هاتون (Ceylon Tea Trails, Hatton)

اگر به دنبال جای متفاوتی برای اسکان هستید و دلتان می‌خواهد بخشی از زندگی در مزرعه چای را تجربه کنید، این اقامتگاه مکان مناسب و بکری برای شما خواهد بود. «اقامتگاه مسیرهای چای سیلان» در میان مزارع سرسبز چای در منطقه تپه سریلانکا قرار گرفته و شامل ۵ خانه ییلاقی است. در این محل شما می‌توانید از خدمات پیشخدمت خصوصی، یک سرآشپز و امکانات دیگر برخوردار باشید. همچنین کسب اطلاعات در مورد آماده‌سازی خاک، کاشت، آبیاری و هرس علف‌های سبز در هتل مسیرهای چای سیلان امکان‌پذیر است. در اطراف این اقامتگاه تنوع زیستی پرنده‌ها قابل‌مشاهده است و شما شانس دیدن پرندگان بومی را در اطراف این اقامتگاه خواهید داشت.

برخی از هتل‌های سریلانکا میان مزرعه‌های چای ساخته شده‌اند


ماهیگیری و قایق‌سواری در دریاچه، از جمله فعالیت‌های بسیار جذاب در این هتل هستند. شما می‌توانید با چوب‌های ماهیگیری تجربه جدیدی در ماهیگیری داشته باشید. اگر به دنبال آرامش محض در سریلانکا می‌گردید این هتل انتخاب مناسبی برای شما است.

هتل کینگزبری کلمبو (THE KINGSBURY COLOMBO)

این هتل ۵ ستاره جزو هتل‌های لوکس شهر کلمبو محسوب می‌شود. هتل «کینگزبری» چشم‌انداز بسیار زیبا و خیره‌کننده‌ای رو به پارک ساحلی «گاله» و بندر کلمبو دارد. ازآنجاکه این هتل در مرکز شهر کلمبو واقع شده، شما دسترسی آسانی به جاذبه‌های گردشگری شهر خواهید داشت. مرکز تجارت جهانی این شهر و جاذبه‌های گردشگری بندر کلمبو بسیار نزدیک شما هستند. در رستوران هتل شما می‌توانید انواع غذاهای اروپایی، ژاپنی، چینی و به‌صورت کلی غذاهای جنوب آسیا را میل نمایید. این هتل می‌تواند مکان مناسبی برای کسانی باشد که هم به دنبال طبیعت و آرامش، و هم تجربه زندگی شهری هستند. هتل کینگزبری در ۳۳ کیلومتری فرودگاه بین‌المللی «باندرانایک» قرار گرفته است.

در هتل‌های سریلانکا می‌توانید از ورزش‌های آبی نیز لذت ببرید

تری لانکا، دریاچه کوگالا (Tri Lanka, Lake Koggala)

این هتل در سواحل بزرگ‌ترین دریاچه سریلانکا قرار گرفته است. اقامتگاه «تری لانکا» به شکلی طراحی شده تا کمترین آسیب را به طبیعت اطراف خود بزند. این محل از چوب بازیافتی و گرانیت محلی ساخته شده است و نمای بسیار مدرن و لوکسی دارد. در این اقامتگاه ۱۱ سوئیت و ویلا وجود دارد که نمای همه آنها به سمت دریاچه است. امکاناتی نظیر غذاخوری، استخر، شرکت در دوره‌های یوگا و... برای سرگرم‌شدن شما وجود دارد.
مسیرهای زیبایی برای کاوش در اطراف هتل وجود دارد. فقط کافی است از دروازه هتل خارج شوید و به اطراف بروید. همچنین راهنمایانی برای سفرهای طولانی‌تر به سواحل جنوبی در هتل اسکان دارند.
غذاهای این رستوران همگی ارگانیک و با توجه به فصول سال طراحی می‌شوند. شما می‌توانید غذاهای مدرن و بسیار خلاقانه و درعین‌حال خوشمزه و جذاب محلی را در ظروف دست‌ساز بسیار خاص نوش‌جان کنید. همچنین می‌توانید از تنقلات سبک که در کنار استخر و در ویلای شما موجود است استفاده نمایید.

غذاهای ارگانیک، فضای زیبا و برنامه‌های متنوع، از سریلانکا مقصدی رویایی ساخته


اگر به دنبال آرامش هستید و دلتان می‌خواهد به صدای زیبای پرندگان در سپیده‌دم و در میان غبار جنگل‌های بارانی گوش دهید، این هتل مکان مناسبی برای اقامت شما است.

هتل ایرلز ریجنسی کندی سریلانکا (EARL’S REGENCY)

این هتل سریلانکا یکی از بهترین هتل‌های ۵ ستاره در منطقه «کندی» سریلانکا می‌باشد. هتل «ایرلز» در فاصله ۵ کیلومتری تا مرکز شهر و در قسمت بالای رودخانه «ماهاولی» ساخته شده است. منظره این هتل بسیار زیبا و دیدنی است؛ زیرا هتل توسط منطقه کوهستانی احاطه شده و چشم‌انداز طبیعی بی‌نظیری را به بازدیدکنندگان ارائه می‌کند. دسترسی هتل به جاذبه‌های گردشگری سریلانکا از جمله «باغ بزرگ گیاه‌شناسی پرادنیا» (دومین باغ بزرگ گیاه‌شناسی جهان) حدود ۱۰ دقیقه با ماشین زمان می‌برد و تا معبد «دندان بودا» با ماشین ۱۵ دقیقه به زمان نیاز دارید. هتل ایرلز دارای تعدادی استخر روباز و امکانات رفاهی همچون برنامه‌های سرگرم‌کننده، اسکواش، دوچرخه‌سواری، تنیس و... است.

برخی از هتل‌های سریلانکا نزدیک جاذبه‌های گردشگری این کشور هستند

بهترین هتل‌های سریلانکا، مکان‌هایی برای کشف دوباره آرامش

همان‌طور که تا اینجای مقاله متوجه شدید برای انتخاب هتل در جزیره سریلانکا شما با تنوع بسیاری روبرو هستید. برای انتخاب هر هتل باید بدانید که می‌خواهید آرامش را در یک محیط طبیعی تجربه کنید و یا ترکیبی از آرامش و هیجان را در هتل‌های با این امکانات داشته باشید. این آگاهی به شما کمک می‌کند تا بتوانید در تور سریلانکای خود با توجه به اهداف سفرتان، دست به انتخاب هتل بهتری بزنید. آژانس دالاهو در کنار شماست تا بتوانید بهترین هتل‌های سریلانکا را انتخاب نمایید و همچنین با قیمت تور سریلانکا و شرایط آن آشنا شوید.



1402/04/06 | کد مطلب: 4853
برچسب‌ها: اقامت‌گاه‌ها
یاسمن شکرگزار
نویسنده، علاقمند به سفر، گردشگری، کتاب و موسیقی


  • به اشتراک بگذارید:



تور مرتبط با این موضوع کدام است؟
بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل
برای اینکه مطالب بعدی وبلاگ دالاهو را از دست ندهید در خبرنامه ثبت‌نام کنید.
ثبت‌نام
با وارد کردن ایمیل خود مطالبی خواندنی و جذاب دریافت کنید.