تنها یک بار زندگی می‌کنیم...
021 6646 8471

خدمات ویزا

ویزای کانادا تضمینی
30 رای شما هم امتیاز بدهید!
از 600 دلار
151,814 نفر
تاکنون خرید آنلاین کرده‌اند.

ویزای کانادا تضمینی

آیا می‌دانید مراحل اخذ ویزای کانادا چطور است؟ مدارک مورد نیاز و شرایط اخذ ویزا چیست؟ به راحتی طی کردن مراحل اداری اخذ ویزای کانادا را به ما بسپارید. در ادامه با خدمات دالاهو برای اخذ ویزای کانادا و وقت سفارت در کشور ترکیه بیشتر آشنا خواهید شد.


اخذ ویزای کانادا

برای سفر به کانادا، فرقی نمی‌کند برای دیدار اقوام و آشنایان، شرکت در همایش های علمی و تجاری، بازدید از جاذبه‌های گردشگری و یا همراهی با تور کانادا، تحصیل و یا تحقیق، می روید؛ تنها کاری که باید انجام دهید این است که مدارک موردنیاز برای ویزا را آماده و ترجمه کنید و با حضور در سفارت کانادا یا آنلاین از طریق وبسایت سفارت کانادا اقدام کنید. با توجه به بسته بودن سفارت کانادا در ایران و البته زمان کمتری که طول می‌کشد تا آنلاین برای اخذ ویزای کانادا اقدام کنید، ما درخواست شما را به صورت آنلاین ثبت می‌کنیم. در حال حاضر می‌توانید برای ویزای توریستی (عادی و تضمینی)، ویزای تحصیلی، ویزای فرصت مطالعاتی، ویزای شغلی، ویزای سرمایه‌گذاری و سوپر ویزا اقدام کنید.

انواع ویزای کانادا

ویزای کانادا بسته به نیاز افراد انواع مختلفی دارد. ویزای تحصیلی، توریستی، فرصت مطالعاتی و غیره از جمله انواع ویزاهای کانادا است. در ادامه به شرح انواع ویزا و شرایط اخذ آن اشاره خواهیم کرد.

ویزای توریستی کانادا

همانطور که از اسم این ویزا مشخص است، این نوع از ویزا برای اهداف توریستی صادر می‌شود. ویزای توریستی به ویزای 5 ساله کانادا و ویزای مولتی کانادا نیز مشهور است. دارندگان این نوع  ویزا قادر خواهند بود تا زمان اعتبار ویزای خود هر زمان که بخواهند وارد کانادا شوند و تا 6 ماه اقامت داشته باشند و بعد از 6 ماه کافیست به مدت چند ساعت از کانادا خارج شوند و پس از ورود به کانادا برای 6 ماه دیگر می‌توانند اقامت داشته باشند. خود ویزای توریستی انواع مختلفی دارد.

ویزای تضمینی کانادا:

ویزای تضمنی کانادا به ویزایی اطلاق می‌گردد که متقاضی دعوتنامه‌ای از شرکت، سازمان و یا فردی حقیقی ندارد. دالاهو خود از طریق دفاتر برون مرزی برای متقاضی دعوتنامه تهیه می‌کند.

البته لفظ ویزای تضمینی کانادا که به اشتباه به معنی «تضمین دریافت ویزا» در بین متقاضیان تفسیر شده است به هیچ وجه، وجهه قانونی و اجرایی ندارد. ویزای تضمینی به این معنی است که در صورت رد درخواست متقاضی، تمامی وجه پرداختی از طرف وی بازپرداخت خواهد شد.

ویزای نرمال کانادا:

در این نوع، خود متقاضی ملزم به تهیه دعوتنامه خواهد بود؛ متقاضی بعد از تهیه مدارک مورد نیاز و دعوتنامه می‌تواند برای اخذ ویزا اقدام کند.

سوپر ویزای کانادا:

این نوع ویزا شامل ویزا برای والدین یا پدربزرگ و مادربزرگ فردی است که در کانادا اقامت دائم دارد. اما صرف اقامت دائم فرزند یا نوه نمی‌تواند تضمین کننده باشد. حداقل حقوق پایه دعوت کننده در کانادا نباید از ۲۴۰۰۰ دلار در سال کمتر باشد؛ مدارک اقامت و برگه‌های ارزشیابی شرایط مالی و مالیاتی فرد دعوت کننده نیز حتما باید ضمیمه پرونده درخواست سوپر ویزای کانادا شود. همچنین دعوت کننده باید بیمه خدمات درمانی متقاضی را حداقل برای یک سال از داخل خاک کانادا پرداخت کرده و فرد دعوت شونده باید زیرنظر پزشکان مورد اعتماد سفارت معاینه شود. تاییده پزشک معتمد سفارت از آن جهت است که سلامت متقاضی پیش از ورود به کانادا تایید شود تا هذف از اقامت در کانادا درمان و تحمیل هزینه‌های درمانی به دولت کانادا نباشد. اعتبار اعلام شده برای سوپر ویزای کانادا تا ده سال است اما از آنجائیکه گذرنامه‌های ایرانی حداکثر تا پنج سال اعتبار دارند، ویزا کانادا که از این طریق به متقاضیان ایرانی تعلق می‌گیرد پنج ساله است. این ویزا چند بار ورود است و به دارنده آن اجازه می دهد در هر بار ورود حداکثر دو سال در کانادا اقامت داشته باشد. پس از پایان اعتبار پاسپورت متقاضی نیاز به اقدام مجدد نیست و تنها برچسب سوپر ویزا بر روی پاسپورت جدید الصاق می‌شود.

مدارک لازم برای ویزای توریستی:

مدارک شناسایی

  • اصل پاسپورت متقاضی با حداقل شش ماه اعتبار به انضمام کلیه پاسپورت های قدیمی که در آن ها ویزا درج شده است.
  • یک قطعه عکس جدید ۳٫۵ در ۴٫۵ رنگی با زمینه سفید
  • ترجمه شناسنامه
  • ترجمه سند ازدواج در صورت همسفر بودن با همسر (در صورت همراهی فرزندان حتما گواهی اشتغال به تحصیلشان ترجمه شود.)
  • ترجمه سند ازدواج در صورت همسفر بودن با همسر (در صورت همراهی فرزندان حتما گواهی اشتغال به تحصیلشان ترجمه شود.)
  • تکمیل فرم اطلاعات فردی و فرم اطلاعات خانوادگی برای هر یک از متقاضیان به صورت جداگانه

مدارک مالی

  • نامه تمکن بانک به زبان انگلیسی و ممهور به مهر امور بین الملل بانک به همراه گردش چهار ماهه حساب که نشان دهنده میزان درآمد ماهیانه متقاضی باشد. در صورتی که گواهی سپرده بلندمدت، گواهی خرید سهام یا اوراق بهادار، سند اتومبیل و اجاره نامه دارید نیز ارائه دهید (مدت اعتبار نامه تمکن مالی و ریزپرینت ۴ ماه اخر یک ماه است.)

مدارک اسناد ملکی

  • در صورت نداشتن دعوت نامه، ارائه رزرو هتل و شرح برنامه سفر به همراه رزرو بلیط رفت و برگشت کانادا الزامی است.
  • ترجمه رضایت نامه محضری برای همراهی فرزندانی که بدون یکی از والدین قصد مسافرت دارند. رضایت نامه باید از سوی کسی باشد که آن ها را همراهی نمی کند.

مدارک شغلی

  • کارمندان: گواهی اشتغال به کار به زبان انگلیسی روی سربرگ شرکت (با ذکر تاریخ شروع به کار، عنوان شغلی و درآمد سالیانه، نام مدیر یا سوپروایزر و مدت زمان موافقت شده با مرخصی)، ترجمه فیش حقوقی دو ماه آخر، ترجمه لیست بیمه دو ماه آخر و ترجمه حکم کارگزینی
  • کارفرمایان: ترجمه “آگهی تاسیس”، “آگهی تغییرات” و آگهی تصمیمات” شرکت در روزنامه رسمی، ترجمه لیست بیمه و فیش حقوقی دو ماه آخر کارمندان، ترجمه آخرین لیست مالیاتی پرداخت شده، نامه تمکن بانک شرکت و ریزپرینت ۴ ماه آخر به لاتین

ویزای تحصیلی کانادا:

اولین قدم برای درخواست ویزا کانادا تکمیل فرم ارزیابی تحصیلی کانادا است. بعد از پر کردن فرم ارزیابی تحصیلی کارشناسان ما ضمن بررسی شرایط با شما تماس گرفته و در غالب مشاوره‌ای کاملا فنی و مبتنی بر سال‌ها تجربه، بهترین گزینه‌ها برای تحصیل در کانادا را به شما معرفی خواهند کرد. این نوع ویزا با توجه به رده سنی و تحصیلات متقاضی به ویزای دانش‌آموزی و دانشجویی تقسیم می‌شود. 

مدارک لازم برای دریافت ویزای تحصیلی کانادا 

مدارک پذیرش

  • مدرسه یا دانشگاه مد نظر باید نامه پذیرش را کامل کرده و برایتان بفرستند و شما باید نامه اصلی را با فرم مجوز تحصیلی پر کرده و ارسال نمایید

مدارک شناسایی

  • پاسپورت متقاضی و همراهان
  • ۲ قطعه عکس جدید ۳٫۵ در ۴٫۵ زمینه سفید و هر یک از همراهان – نام و تاریخ تولد هر فرد باید پشت عکس نوشته شود

مدارک مالی

  • نامه بانک از کانادا اگر پولتان را به کانادا فرستاده اید
  • نامه وام دانشجویی از موسسه مالی
  • نامه تمکن مالی ۴ ماه اخیر
  • نامه تمکن مالی به همراه مبلغ مبدل به دلار کانادا
  • فیش واریزی تحصیل
  • نامه مالی ساپورت کننده؛ چه شخصی باشد چه موسسه

ویزای فرصت مطالعاتی کانادا

به منظور ارتقای تبادلات علمی و فرهنگی مابین کانادا و دانش‌پژوهان سایر کشورها، تسهیلاتی به منظور ارائه ویزای فرصت مطالعاتی کانادا به واجدین شرایط، اعطا می‌شود. متقاضیان می‌توانند پس از دریافت پذیرش از دانشگاه، موسسه علمی و یا مراکز هنری کانادا، جهت دریافت ویزای فرصت مطالعاتی  اقدام نمایند. از آنجائیکه این ویزا در رده‌بندی خاصی بین ویزاهای تحصیلی و کاری جای میگیرد، انتخاب نوع صحیح ویزا از اهمیت زیادی در پروسه اقدام برای ویزای فرصت مطالعاتی برخوردار است.

اکثر متقاضیان می‌بایست جهت دریافت ویزای کاری اقدام نمایند و برحسب مورد که آیا در حین دوره از استاد و مرکز آموزشی مقصد حقوق دریافت می‌کنند یا خیر، باید فرم‌های مربوطه را تکمیل و هزینه های مرتبط را به اداره مهاجرت کانادا پرداخت نمایند. در برخی موارد با توجه به طول مدت دوره و ماهیت علمی یا پژوهشی آن می‌توان برای سایر ویزاها، مانند ویزاهای تحصیلی و یا حتی ویزیتور عادی اقدام نمود. متقاضیان ویزای فرصت مطالعاتی کانادا معمولا از شرایط علمی، پژوهشی و فرهنگی خاصی برخوردار هستند.

مدارک لازم برای دریافت ویزای فرصت مطالعاتی کانادا

تمامی موارد اشاره شده در مدارک مورد نیاز برای ویزای توریستی به علاوه:

  • گواهی اشتغال به تحصیل در صورت دانشجو بودن
  • رزومه کامل و عکس دار با ذکر تمامی تاریخ ها و سوابق شغلی در صورت موجود بودن
  • نامه پذیرش از دانشگاه کانادایی
  • ترجمه آخرین مدرک تحصیلی و ترجمه ریزنمرات آخرین مقطع تحصیل
  • نامه از دانشگاه محل تحصیل یا وزارت علوم (ایران) مبنی بر اینکه شما را حمایت مالی می کنند.
  • فرم LMIA
  • رسید پرداختی ۲۳۰ دلار که از کانادا پرداخت شده باشد
  • ارائه مدرک زبان معتبر، در صورت لزوم

 

ویزای تضمینی کانادا:

برای ویزای تضمینی کانادا مدارک شما به دقت بررسی و کنترل می‌شوند و برحسب شرایط خاص پرونده ممکن است مدارک بیشتری از شما خواسته شود. پس از اینکه مدارک کامل شد، یک الی دو هفته زمان می‌برد تا همکاران بخش اجرایی ما درخواست ویزای شما را به سفارت ارائه دهند. تکمیل فرم‌ها و پرداخت وجوه مرتبط نیز در همین مرحله انجام می‌گیرد. حتما فرم‌هایی که برای شما پر شده است را به دقت مطالعه نمایید و به ما تاییدیه دهید. پس از طی این مراحل، نامه انگشت نگاری در اختیار شما قرار داده می شود و شما تا یک ماه فرصت دارید به محل موردنظر مراجعه نمایید. انتخاب محل انگشت‌نگاری با شماست: از دبی، استانبول، آنکارا و ایروان گرفته تا رم، پاریس، شیکاگو و … توجه نمایید که کانادا در حال حاضر نیازی به تعیین وقت سفارت ندارد و انگشت‌نگاری در هر روز و هر زمانی که شما بخواهید در این بازه یک ماهه قابل انجام است. البته در صورتی که از محل زندگی شما ایران است، سفر به استانبول و استفاده از خدمات تور استانبول، برای شما مقرون به صرفه‌تر است. البته قبل از سفر برای انگشت‌نگاری، ما اطلاعات مورد نیاز مانند تقویم تعطیلات سفارت کانادا و دفاتر انگشت‌نگاری را به شما اعلام خواهیم کرد. بعد از انجام انگشت‌نگاری باید منتظر جواب سفارت بود. ممکن است در همان روز اول، جواب نهایی اعلام شود و یا ممکن است تا چندین ماه طول بکشد. در هر صورت، بلافاصله پس از صدور جواب نهایی، شما را در جریان خواهیم گذاشت. اگر جواب منفی باشد، نامه سفارت مبنی بر رد درخواست در اختیار شما قرار داده می‌شود و اشکالاتی که به پرونده گرفته شده توضیح داده می‌شود. اگر هم جواب مثبت باشد به شما اطلاع میدهیم که پاسپورت‌تان را برای صدور ویزا در اختیار ما قرار دهید. در این زمان هم شما تا یک ماه فرصت دارید تا گذرنامه را به سفارت تحویل دهید. با توجه به اینکه در حال حاضر ویزاها مطابق با اعتبار پاسپورت، تاریخ می‌خورد؛ توصیه می‌کنیم در صورتی که گذرنامه اعتبار زیادی ندارد، آن را تعویض نمایید. پروسه ارسال گذرنامه به سفارت و برگشت آن “پیکاپ” معمولا حدود یک الی دو هفته زمان می‌برد. پس از اینکه خیالتان از بابت صدور ویزا آسوده شد، می‌توانید بلیط خریداری کنید. از نظر زمانی محدودیتی برای سفر به کانادا نخواهید داشت و در هر سفر اجازه دارید تا شش ماه در کانادا اقامت داشته باشید.

برای دریافت ویزای کانادا، اولین گام پرکردن فرم‌های مورد نیاز برای ویزاست. این فرم ها در وبسایت وزارت خارجه کانادا موجود هستند و در صورتی که مسلط به زبان انگلیسی یا فرانسوی هستید، می‌توانید این فرم‌ها را پر کنید. با توجه به اینکه آفیسرهای کانادایی نسبت به پر شدن دقیق این فرم‌ها به زبان انگلیسی و دقیق حساس هستند بنابراین فرم های درخواست ویزای کانادا را با دقت پر کنید. در صورتیکه با فرم‌های وقت سفارت کانادا آشنایی ندارید، تکمیل این فرم‌ها را به کارشناسان ما بسپارید.

نکته قابل توجه اینکه پاسپورت مورد قبول برای طی فرآیند اخذ ویزا، پاسپورتی است که حداقل یک سال اعتبار داشته باشد. اگر چه گاهی برخی پاسپورت با 6 ماه اعتبار را برای صدور ویزا کافی می‌دانند  اما واقعیت این است که 6 ماه اعتبار برای زمانی است که ما ویزای خود را اخذ کرده باشید و پس از آن 6 ماه اعتبار کفایت می‌کند.

با دالاهو ویزای کانادا بگیرید.

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای کانادا

  1. پاسپورت با حداقل 1 سال اعتبار
  2. دسترسی به حساب‌های معتبر خارجی برای پرداخت هزینه‌های صدور و اخذ ویزا
  • در صورتیکه به این حساب‌ها دسترسی ندارید، دالاهو این امکانات را  بری شما فراهم می‌کند تا هزینه‌های اخذ ویزا را از طریق حسابی معتبر و با نظارت خودتان پرداخت کنید.
  1. تهیه عکس با کیفیت
  • عکس بایستی 3.5 در 4.5 بوده و چهره شما به صورت کامل در آن قابل تشخیص باشد. وبسایت‌های وزارت خارجه کانادا و آمریکا امکان آپلود عکس به صورت آزمایشی را دارند، بنابراین شما می‌تواند پیش از ارسال عکس از کیفیت آن مطمئن شوید. اگر عکس ارسالی مشکلی داشته باشد، به شما اطلاع داده خواهد شد.
  • عکس با کیفیت می‌تواند پروسه اخذ ویزا را کوتاه‌تر کند.

       این مرحله را نیز می‌توانید به ما بسپارید.

  1. فرم درخواست ویزا

به خاطر داشته باشید 

اطلاعات تکمیلی

برای کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید از طریق واتس‌اپ نیز با ما در ارتباط باشید.

شرایط و مقررات مهم

  1. لطفا قبل از ثبت‌نام، «منشور و قوانین تورهای دالاهو» و همچین برنامه سفر، خدمات تور و اطلاعات تکمیلی را با دقت مطالعه فرمایید و در مورد هرگونه ابهام اطلاعات لازم را از دفتر دالاهو دریافت فرمایید.
  2. صرفا گشتهای اعلام شده بر عهده دالاهو می‌باشد و بازدید از مابقی جاذبه‌های پیشنهادی سفر با همسفران است. همچنین برنامه‌های اعلام شده با توجه به شرایط آب و هوایی و سایر عوامل محیطی یا فنی قابل جابجایی است.
  3. در صورت انصراف از شرکت نمودن در سفر، جریمه کنسلی طبق شرایط مندرج در قرارداد مکتوب بین همسفران و دالاهو دریافت خواهد شد. برای مطالعه قرارداد اینجا را کلیک کنید.

در صورتی‌که به هر دلیلی امکان ثبت‌نام آنلاین برای شما میسر نبود می‌توانید پس از تماس تلفنی و اطمینان از امکان‌پذیر بودن ثبت‌نام، مبلغ این سفر را به حساب زیر واریز و مشخصات فیش واریزی خود را از طریق تماس تلفنی به همکاران ما اطلاع دهید.

نام بانک شماره حساب شماره کارت صاحب حساب
بانک سامان 835-800-2239152-1 6219-8610-2214-2599 رامتین علیپور صابر
چی بهتر از خرید آنلاین!
  • محیط زیست پاک می‌مونه با خرید غیرحضوری و صرفه‌جویی در مصرف سوخت، به آبی ماندن آسمان کمک کنید.
  • ساده‌تر از خرید تلفنی خرید آنلاین هم برای شما ساده‌تره هم برای ما، سه مرحله است ‌و کاملا هوشمند.
  • هر وقت بخواین 24 ساعته ثبت‌نام کنید؛ همکاران ما در ساعت اداری با شما تماس می‌گیرند.
  • قابل پیگیریه بعد از خرید کد پیگیری برای شما ارسال می‌شود. کارشناسان دالاهو با شما تماس می‌گیرند.
خرید آنلاین یا رزرو خدمات ویزا
قابل پرداخت توسط تمامی کارت‌های عضو شبکه شتاب
151814 نفر
تاکنون خرید آنلاین کرده‌اند.
نوع ثبت‌نام
تعداد
نفر
قیمت هر نفر
از 600 دلار
مبلغ قابل پرداخت
0 تومان
لطفا نوع ثبت‌نام خود را انتخاب نمایید.
در حال حاضر امکان خرید آنلاین وجود ندارد.
لطفا گزینه‌‌های دیگر را امتحان نمایید.
15
با توجه به ظرفیت یا زمان اجرا، امکان رزرو وجود ندارداما "لیست انتظار" هنوز باز است.
می‌توانید از نوع ثبت‌نام، گزینه‌ی "لیست انتظار" را انتخاب کنید تا در صورت کنسل کردن دیگران، به شما سریعاً خبر دهیم.
15
فقط در صورتی‌که قبلا به صورت اینترنتی یا تلفنی ثبت‌نام کردید، می‌توانید از این گزینه استفاده کنید.
لطفا همان آدرس ایمیل و شماره تلفن همراهی را که با آن ثبت‌نام کرده‌اید را وارد کنید.
اگر هنوز مبلغی از هزینه‌ی سفرتان باقی‌مانده می‌توانید از این گزینه برای پرداخت استفاده کنید.
7
اگر شخصی این سفر را کنسل کرد، با توجه به الویت در لیست انتظار، شما جایگزین می‌شوید.
7
نام
نام خانوادگی
ایمیل
تلفن همراه
کد تخفیف

اگر کد تخفیف دارید آن را وارد کنید و سپس دکمه «اعمال کد تخفیف» را بزنید.

اعمال کد تخفیف
لیلا سعادتی ملائی از سال 1389 تا به حال 47 بار با دالاهو سفر کرده است.
نزدیک به یک دهه سفر با دالاهو، شکل مسافرت‌هایم را تغییر داده است؛ آگاهانه، مسئولانه و شادتر سفر می‌کنم.
برخی از سفرهای لیلا سعادتی ملائی: چابهار بیشاپور تا بوشهر
بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل
مهرداد
1402/07/08 15:46
شماره تماس کارشناس برای اخذ ویزا تضمینی رو خواستم
پاسخ دهید...
تولید محتوای دالاهو
1402/07/11 17:54
دوست عزیز
سلام

یک شماره تماس ثابت نوشته شده 02166468471 و شماره واتساپ هم در انتهای متن ذکر شده که می توانید پیام دهید: 989011307827

با تشکر از پیام شما

TOOBA ASJODIZADEH
1397/08/12 14:02
سلاممی شه بگید هزینه ویزای تضنینی و مولتی چقدر می شه؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/09/13 16:01
لطفا با همکاران ما در دالاهو تماس بگیرید.
فیروز مختاری فرد
1397/07/17 13:16
هزین ویزای تحصیلی کانادا با دو همراه چقدره یه بزگسال یه کودک زیر دو سال؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/09/13 15:34
با همکاران ما در دالاهو تماس بگیرید.
امید
1397/07/16 00:32
سلام میشه هزینه ها رو بگین؟ ممنون
پاسخ دهید...
شهرزاد
1397/06/09 15:00
سلامبا این شرایطی که فرمودین، میشه ویزای مالتیپل ۵ ساله گرفت؟
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/09/13 15:25
بله.
صادق
1397/05/06 13:06
سلامبنظرم شما تاحالا برای کسی نگرفتید این مدارکی گفتید حداقل مدارک بعید میدونم
پاسخ دهید...
تحریریه دالاهو
1397/05/27 20:04
مدارک تکمیلی در فرآیند اخذ ویزا به اطلاع مسافران خواهد رسید.
علی بزرگی
1397/03/21 12:43
ممنون از مقالتون اما به نظرم مدارک بیشتری لازم هست. با یک پاسپورت و عکس و فرم اگر میشد ویزا گرفت که عالی بود
پاسخ دهید...
ناشناس
1397/04/25 17:53
آسان نمود اول ولی افتاد مشکل ها...
برای مشاهده نظرات بیشتر کلیک نمایید