تنها یک بار زندگی می‌کنیم...
021 4166 3000

در ارمنستان کجا برویم خرید؟

خرید در ارمنستان یکی از جذابیت‌های سفر است و بسیاری از مسافران بخشی از سفر خود را به خرید کردن اختصاص می‌دهند. می‌توان به مسافران تور ارمنستان مژده داد که در این کشور می‌توانند در مراکز خرید متنوعی به گشت‌وگذار بپردازند. اگر در تور خارجی ارمنستان شرکت کرده‌اید و می‌خواهید بدانید که در ارمنستان کجا برویم خرید؟ و یا بهترین مراکز خرید ارمنستان در کجا واقع شده‌اند؟ مطلب امروز را از دست ندهید.

تور ارمنستان

بهترین مراکز خرید ارمنستان

مراکز خرید ارمنستان امروزه به دو شکل سنتی و مدرن در این کشور دیده می‌شود. این مراکز امکان مناسبی به گردشگران تور ارمنستان می‌دهند تا به بسیاری از کالاهای بومی و سنتی و یا کالاهایی از کشورهای دیگر دسترسی داشته باشند. بهترین مراکز خرید ارمنستان در شهر ایروان قرار گرفته‌اند و به مسافران تور خارجی ارمنستان این امکان را می‌دهند تا در این شهر در کنار جاذبه‌های تاریخی، به خرید کردن نیز بپردازند. در ادامه با مهم‌ترین مراکز خرید ارمنستان آشنا می‌شوید:
مراکز خرید بزرگ و مدرن ارمنستان
اگر در قدم اول به دنبال مراکز خرید بزرگی هستید که برندهای بین‌المللی در آنها شعبه دارند می‌توانید در تور خارجی ارمنستان به سراغ مراکز خرید زیر بروید:

ایروان مال (Yerevan Mall)

این مرکز خرید بزرگ در سال ۲۰۱۴ افتتاح شده و یکی از بهترین مراکز خرید ایروان ارمنستان است. در «ایروان مال» مسافران تور ارمنستان می‌توانند بیشتر برندهای معروف بین‌المللی را پیدا کنند. از دیگر امکانات این مرکز خرید پارکینگ، سینما، فوت کورت و امکانات تفریحی ویژه برای کودکان است. تنوع فروشگاه‌ها در این مرکز خرید بالا است و افراد می‌توانند با هر بودجه‌ای در مغازه‌های ایروان مال خرید کنند. اگر به دنبال برندهایی همچون منگو، زارا، آلدو، برشکا و لیوایز هستید این مرکز خرید انتخاب مناسبی برای شما است.
- آدرس ایروان مال: ایروان، خیابان آرشاکونیاتس
- ساعت کاری: 10:00 تا 22:00

ایروان مال از تکمیل‌ترین مراکز خرید در ارمنستان است

مرکز خرید مترونوم (Metronome Shopping Center)

این مرکز خرید تقریباً در مرکز شهر ایروان قرار گرفته و دارای فروشگاه‌های مختلف، انواع کافه و فست‌فود، بخش‌های سرگرم‌کننده و محلی برای نمایش فیلم و کارتون است. نکته جالب این مرکز خرید برای مسافران تور خارجی ارمنستان این است که می‌توانند بسیاری از برندهای خارجی را در کنار برندهای معروف محلی ارمنستان پیدا کنند.
- آدرس مرکز خرید مترونوم ایروان: ایروان، خیابان ایساکیان
- ساعت کاری: از 10:00 تا 22:00 و در برخی ایام 24 ساعته

در مرکز خرید مترونیوم می‌توانید برندهای خارجی را نیز پیدا کنید

راشا مال (Rossia Mall)

یکی از معروف‌ترین مراکز خرید ارمنستان «راشامال» یا «روسیا مال» است. این مرکز خرید ۷ طبقه، سومین مرکز خرید بزرگ شهر به شمار می‌رود و در آن هم کالاهای برندهای بین‌المللی و هم کالاهای داخلی ارمنستان به فروش می‌رسد. در این مرکز خرید برندهای همچون آدیداس، دفکتو، ال سی وایکیکی و... حضور دارند. در کنار برندهای معروف، مسافران تور خارجی ارمنستان می‌توانند محصولات تولیدکنندگان محلی همچون لباس‌های فانتزی، زیورآلات و کفش‌های دست‌ساز را خریداری کنند. این مرکز خرید دارای فوت کورت مجهزی است که در آن مسافران تور ارمنستان می‌توانند طعم غذاهای محلی و بین‌المللی را پس از خریدی دلچسب بچشند.
- آدرس روسیا مال ایروان: ایروان، خیابان تیگران متس
- ساعت کاری: از 10:00 تا 22:00

در مرکز خرید روزیا می‌توانید چند رستوران را نیز پیدا کنید

مرکز خرید دالما گاردن (Dalma Garden Mall)

یکی دیگر از بهترین مراکز خرید ایروان که مسافران تور ارمنستان باید به آن سر بزنند مرکز خرید «دالما گاردن» است. برندهای مختلفی همچون زارا، منگو، جیوردانو، یو اس پلو، برشکا و آرمانی در این مرکز خرید شعبه دارند. اگر به دنبال یک سوپرمارکت زنجیره‌ای معروف همچون «ایروان سیتی» هستید، شعبه آن را می‌توانید در این مرکز خرید پیدا کنید. این مجموعه دارای سینماهای زنجیره‌ای سینما استار، سالن بولینگ، رستوران و زمین‌بازی برای کودکان است و اوقات خوشی را برای مسافران تور خارجی ارمنستان می‌سازد.
- آدرس دالما گاردن مال: ایروان، بزرگراه سیتیرناکابرد
- ساعت کاری: 10:00 تا 22:00

ساعت خرید دالما گاردن از 10 صبح تا 10 شب است

مرکز خرید تاشیر استریت (Tashir Street Shopping Centre)

«تاشیر استریت» یک مرکز خرید زیرزمینی دو طبقه است که حدود ۷۰ فروشگاه مختلف لباس، لوازم‌خانگی، کفش، محصولات کودک، مبلمان و لوازم الکتریکی در آن وجود دارد. برندهای معروفی همچون نیوبالانس، اسکچرز و توگاس را مسافران تور ارمنستان می‌توانند در این مرکز خرید پیدا کنند. در این مرکز خرید رستوران و کافه نیز وجود دارد و مسافران تور خارجی ارمنستان می‌توانند بعد از یک گشت‌وگذار طولانی در کافه و رستوران‌های آن به استراحت بپردازند.
- آدرس مرکز خرید تاشیر استریت ایروان: ایروان، خیابان شمالی

- ساعت کاری: 10:00 تا 22:00

تاشی استریت از مراکز خرید زیرزمینی در ارمنستان است

ریو مال (RIO Mall)

«ریو مال» یکی از مراکز خرید نسبتاً جدید در شهر ایروان است. در این مرکز خرید بسیاری از برندهای معتبر جهانی شعبه دارند که قبلاً در هیچ‌کدام از مراکز خرید دیگر ایروان دیده نمی‌شدند. در ریو مال، سینما و فودکورت نیز وجود دارد و افراد می‌توانند در کنار خرید به تفریحات دیگر نیز بپردازند.

مرکز خرید سورمالو (Surmalu)

مرکز خرید سورمالو مناسب افرادی است که می‌خواهند لوازم‌خانگی و پوشاک را با ارزان‌ترین قیمت خود خریداری کنند. این مرکز خرید حدود ۶۰۰ فروشگاه دارد و می‌توان در آن انواع لباس، کفش، اکسسوری، کالاهای خانگی، و مواد غذایی را خریداری کرد.
- آدرس: ایروان، خیابان آرش اکونیاس
- ساعت کاری: ۱۰ صبح تا ۲۲ شب
مراکز خرید سنتی ارمنستان
بسیاری از مسافران تور خارجی ارمنستان به دنبال مراکز خرید سنتی هستند. از جمله این مراکز خرید می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

بازار ورنیساج (Vernissage)

بازار «ورنیساج» یا «ورنیساژ» یکی از بهترین مکان‌هایی است که مسافران تور خارجی ارمنستان می‌توانند برای خرید سوغاتی به آن سر بزنند. این بازار در روزهای شنبه و یکشنبه آخر هفته برگزار می‌شود و مسافران تور ارمنستان می‌توانند اجناسی همچون پوشاک، گلیم، عروسک، انواع صنایع‌دستی، آثار چوبی و... را از آن خریداری کنند. قیمت محصولات در این بازارچه بسیار متفاوت هستند و چانه زدن را در هنگام خرید نباید فراموش کرد.


بازار ورنیساج جایی برای خرید خوب در ارمنستان است- آدرس: نزدیک ایستگاه مترو میدان جمهوری، خیابان تشیر
- ساعت کاری: از ساعت هفت تا ۱۸

بازار هزاردان (Hrazdan Market)

یکی از مراکز خرید سنتی ایروان این بازار است که مسافران تور ارمنستان می‌توانند برای خرید محصولات محلی به آن مراجعه کنند. فضای این بازار بسیار شلوغ است و فروشندگان در آن با صدای بلند اجناس خود را تبلیغ می‌کنند.
- آدرس: بین استادیوم هرازدان و مرکز خرید دالما

در بازار هزاردان می‌توانید انواع محصولات محلی ارمنستان را پیدا کنید

گالری هنری دالان (Dalan Art Gallery)

این گالری یکی از بهترین مراکز نمایش و فروش آثار هنری، صنایع‌دستی و سوغات ارمنستان است. گالری «دالان» در سال ۲۰۱۱ افتتاح شده و به افرادی که به دنبال خرید آثار هنری اصل هستند، پیشنهاد می‌شود.
- آدرس: خیابان آبوویان، ۵۰۰ متر بالاتر از میدان جمهوری، نرسیده به هتل رویال تولیپ، ‌شماره ۱۲
- ساعت بازدید: همه روزه، از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۱ شب

دالان از مراکز خرید جذاب در ارمنستان است

سخن آخر

شاید برای بسیاری از مسافران تور ارمنستان سؤال باشد که در ارمنستان کجا برویم خرید؟ ارمنستان دارای مراکز خرید بسیار متنوعی است که بیشتر آنها در ایروان قرار دارند. مسافران تور خارجی ارمنستان در این شهر فرصت دارند تا در کنار دیدن آثار فرهنگی و تاریخی این شهر، در مراکز خرید متنوع، محصولات موردنظر خود را خریداری کنند. تنوع این مراکز خرید بسیار بالا است و مسافران تور ارمنستان بهتر است تعدادی از بهترین‌ها را در نظر داشته باشند تا در هنگام سفر، زمان خود را از دست ندهند.
اگر علاقه‌مند به شرکت در تور خارجی ارمنستان هستید، می‌توانید اطلاعات لازم در مورد این تور را از آژانس گردشگری دالاهو دریافت کنید.



1395/05/26 | کد مطلب: 3509
برچسب‌ها: دیدنی و خواندنی
یاسمن شکرگزار
نویسنده، علاقمند به سفر، گردشگری، کتاب و موسیقی


  • به اشتراک بگذارید:



تورهای مرتبط با این موضوع کدام هستند؟
بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل
برای اینکه مطالب بعدی وبلاگ دالاهو را از دست ندهید در خبرنامه ثبت‌نام کنید.
ثبت‌نام
با وارد کردن ایمیل خود مطالبی خواندنی و جذاب دریافت کنید.