تنها یک بار زندگی می‌کنیم...
021 4166 3000

استرالیا

شما هم امتیاز بدهید!

تورخارجی

 

تور استرالیا را برای سفر می‌پسندم؟

اینکه یک مقصد تا چه حد می‌تواند برای افراد دوست‌داشتنی باشد به موارد متعددی باز می‌گردد. کشور استرالیا به افرادی که اهل جاذبه‌های طبیعی هستند دیدن «صخره اولورو»، «آبشارهای میچل»، کوه‌های باشکوه «ویلپنا پاوند»، «پارک ملی پورنولولو»، جزیره ماریا و بسیاری موارد دیگر را پیشنهاد می‌کند.
برای تفریحات آبی و غواصی نیز استرالیا بهترین سواحل را در اختیار گردشگران خود می‌گذارد. اگر مسافران تور خارجی به جاذبه‌های شهری علاقه داشته باشند باز هم سیدنی و ملبورن با برج‌های دیدنی، کلیساها و موزه‌های خاص می‌توانند جوابگوی سلایق گردشگران باشند. ملبورن اروپایی‌ترین شهر استرالیا و پایتخت فرهنگی استرالیا است و سیدنی با مجموعه‌ای از زیبایی‌های طبیعی و آب‌وهوای آفتابی، اولین ایستگاه گردشگران بین‌المللی محسوب می‌شود.

کشور استرالیا کجاست؟

استرالیا کوچک‌ترین قاره و یکی از بزرگ‌ترین کشورهای جهان است. این کشور در میان اقیانوس آرام و اقیانوس هند در نیمکره‌جنوبی زمین قرار گرفته و بیشتر مساحت قاره اقیانوسیه را به خود اختصاص می‌دهد. پایتخت کشور استرالیا شهر «کامبرا» است که بین شهرهای سیدنی و ملبورن قرار دارد. بزرگ‌ترین شهر استرالیا سیدنی است که در کنار شهرهای دیگری همچون ملبورن، «آدلاید»، «هوبارت» و «اسپرینگز» از شهرهای مهم این کشور به شمار می‌رود. استرالیا یک کشور چندفرهنگی محسوب می‌شود و مردم آن به زبان انگلیسی صحبت می‌کنند.

 

 

پرواز تور استرالیا چگونه انجام می‌شود؟

بسته به شهری که تور استرالیا از آن آغاز می‌شود پرواز این تور خارجی به سمت ملبورن یا سیدنی خواهد بود. پرواز به این مقاصد به شکل مستقیم انجام نمی‌شود و مسافران تور خارجی با توجه به نوع خط‌هوایی در میان راه توقف خواهند داشت. طول پرواز به استرالیا با توجه به ایرلاین متفاوت است؛ اما مسافران تور خارجی باید بدانند که پروازی طولانی در انتظار خواهند داشت.

تور استرالیا نیاز به ویزا است؟

برای سفر با تور خارجی استرالیا مسافران نیاز به ویزای گردشگری استرالیا خواهند داشت. برای دریافت ویزا باید مدارکی همچون اصل پاسپورت، عکس و مدارک مالی و شغلی به سفارت استرالیا تحویل داده شود. سفارت با بررسی مدارک و سفرهای پیشین مسافر می‌تواند در مورد دادن ویزا تصمیم‌گیری کند.

خبرم کن!
برای این مقصد در حال حاضر سفری وجود ندارد اما چنانچه علاقمند هستید می‌توانیم به محض اضافه شدن این سفر در بین سفرهای دالاهو به شما نیز خبر بدهیم!
نام
نام خانوادگی
تعداد
نفر
تلفن همراه
ایمیل

بهترین زمان برای سفر با تور استرالیا کی است؟

به دلیل اینکه کشور استرالیا در نیمه جنوبی کره زمین قرار گرفته آب‌وهوای آن در نیمه دوم سال برای سفر با تور خارجی استرالیا مناسب‌تر است. ایده‌آل‌ترین زمان را از حدود شهریور تا اواخر آبان و از ماه اسفند تا ماه اردیبهشت می‌دانند. بیشترین تور خارجی استرالیا در این بازه زمانی برگزار می‌شود؛ زیرا در این ماه‌ها هوا در وضعیتی قرار دارد که می‌توان از جاذبه‌های طبیعی استرالیا و تفریحات ساحلی آن به خوبی استفاده کرد.

 

فستیوال‌ها و جشن‌های تور استرالیا

اگر خوش‌شانس باشید و در هنگام شرکت در تور استرالیا در فستیوال‌ها و جشن‌های آنها شرکت کنید سفر شما رنگ و بوی دیگری خواهد گرفت. از جمله مهم‌ترین فستیوال‌های استرالیا می‌توان به فستیوال «روز استرالیا» اشاره کرد که به مناسبت یادبود سالگرد رسیدن اولین ناوگان دریایی به قاره استرالیا جشن گرفته می‌شود. این جشن با موسیقی و آتش‌بازی همراه است و شرکت در آن می‌تواند برای مسافران بسیار هیجان‌انگیز باشد. «فستیوال هنرهای بین‌المللی ملبورن» نیز می‌تواند برای افراد هنردوست اهل موسیقی، هنرهای تجسمی، نقاشی و رقص بسیار دیدنی باشد. فستیوال «آدلاید» نیز از دیگر فستیوال‌های هنری استرالیا به شمار می‌رود که بر روی همه هنرها و ادبیات تمرکز دارد.

شکم گردی و غذاهای تور استرالیا

در هنگام سفر به قاره‌ای دوردست همچون استرالیا چشیدن طعم غذاهای خاص آن می‌تواند تجربه‌ای بسیار خاص بسازد. «پای گوشت» یکی از غذاهای مهم استرالیا است که از تکه‌های بزرگ گوشت و سبزی‌ها که در میان یک خمیر قرار گرفته‌اند، تشکیل شده است. «چیکو رول» از دیگر غذاهای خاص استرالیاست که معنای رول مرغ می‌دهد و ترکیبی از فیله مرغ و مواد دیگر پیچیده در نان مخصوص است. اگر به شیرینی علاقه دارید حتماً طعم «لامینگتون» که از دو لایه کیک اسفنجی و مربای توت‌فرنگی و خامه تهیه می‌شود، بچشید و خوردن «پاولولا»؛ دسر خوشمزه استرالیایی را از دست ندهید.

 

نکات مهمی که مسافران تور استرالیا قبل از سفر باید بدانند

نکات زیر را مسافران تور خارجی استرالیا باید حتماً در نظر داشته باشند:
• حتماً در هنگام سفر با تور خارجی استرالیا ضدآفتاب همراه خود داشته باشید؛ زیرا تابش آفتاب در استرالیا بسیار شدید است.
• برای شنا در سواحل حتماً به نشانه‌گذاری‌های مکان‌های ایمن در سواحل توجه داشته باشید.
• به هیچ عنوان در سواحلی که بدون غریق نجات است شنا نکنید.
• اگر با سگ ولگردی در استرالیا مواجه شدید سعی کنید که به آن نزدیک نشوید؛ زیرا بسیاری از این سگ‌ها وحشی هستند.
• از جمله سوغات استرالیا می‌توان به چرم کانگورو، آجیل ماکادمیا و صنایع‌دستی محلی اشاره کرد که با خرید آنها می‌توانید یک یادگاری خاص از سفر به این کشور سرسبز و پر از شگفتی داشته باشید.

هزینه‌های جانبی هنگام سفر با تور استرالیا

یکی از موارد مهمی که باید در هنگام شرکت در تور استرالیا به آن توجه داشته باشید اطلاع از هزینه‌های جانبی است. در شهری همچون سیدنی مسافران تور خارجی برای یک وعده غذا در یک رستوران نه‌چندان گران‌قیمت باید چیزی در حدود ۱۰ تا ۱۶ دلار بپردازند. برای خرید یک فنجان قهوه همچون کاپوچینو باید حدود ۳ دلار و برای خرید یک بطری آب‌معدنی 1.5 لیتری چیزی در حدود 1.5 دلار پرداخت. بلیط یک‌طرفه وسیله‌های حمل‌ونقل عمومی حدود ۳ دلار هزینه دارد. برای خرید یک سیم‌کارت با اینترنت، انواع مختلف سیم‌کارت با امکانات مختلف وجود دارد که قیمت برخی از آنها ۳۵ تا ۴۵ دلار است.


سوالات متداول "استرالیا"
چرا با دالاهو سفر کنیم؟ برتری دالاهو نسبت به دیگر شرکت‌ها چیست؟

نمی‌توانیم بگوییم ما از دیگران برتریم اما ویژگی‌هایی که به آنها مفتخریم عبارتند از:

  • شیوه متفاوت: ما به شیوه‌ای متفاوت سفر می‌کنیم.
  • قیمت‌های متناسب با خدمات: معتقدیم قیمت‌های متناسبی با توجه به خدمات ارائه شده داریم.
  • تنوع سفر: سفرهای بسیار متنوعی داریم و گمان می‌کنیم سلایق همه سفردوستان را برآورده کرده‌ایم.
  • بهترین مسیرها: ما تمام تلاشمان را می‌کنیم تا کلیه مسیرهای انتخابی برای سفر، بهترین و جذاب‌ترین مسیرهای ممکن باشند.
  • تورلیدرهای مجرب: همه تورلیدرهای دالاهو، آموزش‌دیده و دارای کارت "راهنمای تور" از "سازمان میراث فرهنگی و گردشگری" هستند. همچنین دالاهو برنامه‌های منظم و مدون آموزشی درون سازمانی برای تورلیدرهای خود دارد.
  • تجربه بالا: دالاهو تا به امروز(مردادماه 1396) قریب به 16هزار روز در سفر بوده‌ایم و در این سفرها افتخار همراهی بیش از 110هزار نفر را در این سفرها داشته است.
در صورت نارضایتی از هر یک از واحدهای فروش و اجرایی تور، شکایت یا انتقاد خود را به چه صورت به اطلاع مدیرعامل دالاهو برسانم؟

شما می‌توانید با مراجعه به وبسایت دالاهو، روی لینک "شکایت" در بالای صفحه کلیک کنید و شکایت خود را مطرح نمایید. کلیه پیام‌ها مستقیما توسط مدیریت بررسی می‌شوند. همچنین میتوانید با شماره‌های دالاهو تماس گرفته و با واحد امور مشتریان مشکل خود را مطرح نمایید.

در صورتیکه پیشنهاد و یا ایده ای داشته باشم و بخواهم آن را به اطلاع مدیریت دالاهو برسانم چه باید کنم؟

شما می‌توانید از طریق فرم "تماس با ما" در وبسایت دالاهو، اقدام به ارسال پیشنهادات خود نمایید و یا با واحد امور مشتریان دالاهو تماس گرفته و پیشنهاد خود را اعلام کنید.

وسایل سفرم را از کجا می‌توانم تهیه کنم؟

مراکز متعددی در سطح شهر برای عرضه لوازم سفر وجود دارند اما بورس اصلی فروش لوازم سفر و طبیعت‌گردی خیابان ولیعصر، حد فاصل میدان منیریه تا خیابان امام خمینی(چهارراه سپه) است.
در ضمن، پیشنهاد می‌کنیم قبل از خرید لوازم سفر، مطالب منتشر شده در پرتال خبری دالاهو را مطالعه بفرمایید.

اگر سوالی دارم که در لیست فوق وجود ندارد چگونه می‌توانم سوالم را مطرح نمایم؟

شما می‌توانید با دفتر دالاهو تماس بگیرید و سوالات خود را مطرح کنید. همکاران دالاهو با کمال میل منتظر شنیدن صدای گرم شما هستند: 41663000

آیا می‌توان همراه با تور با وسلیۀ نقلیۀ شخصی و یا به تنهایی سفر کرد؟

خیر،ما خواهان حضور شما در وسیلۀ نقلیه خودمان هستیم تا بتوانیم خدمات بهتری ارائه دهیم؛ اما اگر تمایل دارید این سفر را شخصی انجام دهید برای داشتن اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

لباس مناسب طبیعت گردی چه لباسی است؟

لباس مناسب طبیعت‌گردی لباسی است که برای پیاده‌روی و کوه‌پیمایی ایجاد مزاحمت نکند و طبیعت‌گرد در آن احساس راحتی داشته باشد، مقاومت خوبی نسبت به آّب، باد، خاک و ساییدگی داشته باشد؛ رنگی متناسب با طبیعتی که در آن قرار می‌گیریم داشته باشد.

آیا می‌توانیم محل نشستن خود در وسیلۀ نقلیه را از قبل مشخص کنیم؟

خیر، با توجه به گروهی بودن سفر و مقتضیات اینگونه سفرها، این امکان وجود ندارد.

آیا لزوما برای سفر باید کولۀ حرفه ای داشت؟

برای سفرهای یک روزه لزوما نیاز به کولۀ حرفه‌ای نیست، اما کوله‌ای که موجب سخت شدن پیاده‌روی شود پیشنهاد نمی‌شود.





بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل

در حال حاضر تور استرالیا نداریم اما اگر مشخصات تماست رو ثبت کنی، قول می‌دیم وقتی سفر جدید برنامه‌ریزی کردیم، قبل از همه بهت خبر بدیم.

نفر