تنها یک بار زندگی می‌کنیم...
021 4166 3000

ایندوچاینا

40 رای شما هم امتیاز بدهید!

 

آیا تور ایندوچاینا را برای سفر می‌پسندم؟

امکان ندارد که سفر به سه کشور بسیار دیدنی برای شما جذاب نباشد. سه کشور لائوس، ویتنام و کامبوج هر کدام دیدنی‌هایی دارند که در نوع خود بی‌نظیر و خاص هستند. یکی از جاذبه‌های مشترک در هر سه کشور طبیعت بی‌نظیر آنها است که به نوبه خود منحصربه‌فرد است و پس از آن بناهای تاریخی و فرهنگ غنی مردم این منطقه از آسیا، می‌تواند برای شما بسیار جذاب و دیدنی باشد. اگر می‌خواهید بدانید که تا چه اندازه این سفر می‌تواند حس گردشگری شما را اغنا کند می‌توانید مقاله‌های «کامبوج و دیدنی‌های آن»، و «لائوس، آرامشی به سبک بودا» را مطالعه کنید.

ایندوچاینا کجاست؟

ایندوچاینا در قسمت شرق آسیا واقع شده و با اینکه از سه کشور متفاوت تشکیل شده؛ اما به دلیل تأثیر دو کشور هند و چین بر فرهنگ آنها، نام ایندوچاینا را به خود گرفته است. این کشورها در گذشته براساس یک پیمان‌نامه، یک کشور به آن ایندوچاینا محسوب می‌شدند؛ اما به‌مرور هر کدام از آنها اعلام استقلال کردند. امروزه هر کدام از این سه کشور، مستقل هستند و با جاذبه‌های خاص خود مسافران بسیاری را هر ساله به سمت خود می‌کشانند. در مقاله «آنچه باید در سفر به ایندوچاینا بدانیم» شما می‌توانید اطلاعات بیشتری در مورد این سه کشور به دست آورید.

 

پرواز به ایندوچاینا چگونه انجام می‌شود؟

سفر به ایندوچاینا با پرواز غیرمستقیم و به‌وسیله هواپیما امکان‌پذیر است. مسافران از ایران و از طریق پرواز به «هانووی» در ویتنام خواهند رسید و پس از آن سفر به نقاط دیگر به‌وسیله پروازهای داخلی و وسایل نقلیه دیگر انجام خواهد شد. ایرلاین‌هایی که پرواز به سمت هانووی را ارائه می‌دهند عبارتند از ترکیش، قطر ایرویز، امارات، ایرفلوت و.... در حال حاضر پرواز به هانووی به شکل مستقیم صورت نمی‌گیرد و تمام پروازها حداقل یک توقف را در طول مسیر خواهند داشت. این پرواز چیزی در حدود 15 ساعت به طول می‌انجامد.

آیا تور ایندوچاینا ویزا می‌خواهد؟

برای رفتن به ایندوچاینا شما نیاز به دریافت ویزای کامبوج دارید. ویزای کامبوج به شکل توریستی و به‌صورت الکترونیک صادر می‌شود و نیازی به مراجعه به سفارت نخواهید داشت. تمام مراحل دریافت ویزا توسط آژانس ارائه‌دهنده تور ایندوچاینا انجام می‌پذیرد. با ویزای دریافت شده شما تا ۳۰ روز می‌توانید در کامبوج بمانید. برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید مطلب «ویزای کامبوج (ایندوچاینا) با دالاهو» را مطالعه نمایید تا با اطلاعات کامل در این تور خارجی شرکت کنید.

 

بهترین زمان سفر به ایندوچاینا چه زمانی است؟

آب‌وهوا در ویتنام، لائوس و کامبوج نسبتاً مشابه است. دو فصل بارانی از می تا اکتبر و نوامبر و فصل خشک از دسامبر تا آوریل در این کشورها وجود دارد. بااین‌حال، هندوچین منطقه وسیعی را پوشش می‌دهد و تغییرات آب‌وهوایی در هر منطقه آن به چشم می‌خورد. اگر عاشق آفتاب و سواحل زیبای استوایی هستید، بخش‌هایی از فصل خشک برای شما مناسب خواهد بود. بااین‌حال، برای کسانی که عاشق باران‌اند، فصل مرطوب نیز مناظر ایدئال خود را برای دیدن دارد. بهترین کار این است زمانی برای رفتن اقدام کنید که امکان دیدن هم زمان این سه کشور را در بهترین آب‌وهوا داشته باشید و آن زمان از شهریور تا اواخر آبان است.

تجربه همسفران
شما می‌توانید 100 اُمین نفر باشید که با دالاهو به این سفر می‌رود. این تور 8 بار اجرا شده‌است. مشاهده سوابق
تورهای آینده دالاهو برای این مقصد
  • 7 شهریور 1403
    • 11 روزه
    • از 63,000,000 تومان + 1,700 دلار
    • موجود
    جزئیات سفر
مــشاهــده هــمه تــورها

 

جاذبه‌های تور ایندوچاینا چیست؟

شما با سفر به این سه کشور با جاذبه‌های بسیاری روبرو خواهید بود. پس از رسیدن به هانووی در ویتنام، دیدن مقبره و خانه «هوشی مین»، معبد تک‌ستون، موزه مردم‌شناسی و معبد ادبیات می‌تواند آغازگر گردشگری شما باشد. پس از آن سوار بر کشتی کروز به سمت بندر هالونگ، دیدن غارها و تماشای صخره‌های بسیار عجیب این منطقه خواهید رفت. تماشای شهر ثبت شده جهانی «هوی آن» و یا تماشای کوه مرمری و «معبد پاپ لم» و همچنین «پل دست خدا» از دیگر جاذبه‌هایی هستند که در طول سفر تجربه خواهید کرد. جاذبه‌های تور ایندوچاینا با گشت «تونل‌های کوچی»، «دلتای مکونگ» و مشاهده کارگاه‌های سنتی شکلات نارگیل و زندگی مردمان محلی ادامه خواهد داشت. در انتها بازدید از بزرگ‌ترین بنای مذهبی دنیا یعنی «آنگکور وات» و پس از آن معابد «بایون» و «تاپروم» و بسیاری دیدنی‌های دیگر به سفر شما پایان خواهد داد. می‌توانید با خواندن مقاله «کامبوج، شکوه جنوب شرق آسیا» اطلاعات بیشتری در مورد جاذبه‌های سفر به دست آورید.

چه فستیوال‌ها و جشن‌های مهمی در ایندوچاینا برگزار می‌شوند؟

بیشتر فستیوال‌ها و جشن‌های مهم در ایندوچاینا، در ویتنام و در زمان‌های مختلفی از سال برگزار می‌شوند. یکی از مهم‌ترین جشنواره‌های ویتنام جشن سال نو ویتنامی یا «فستیوال تت» است که با نام «سال نو قمری ویتنامی» نیز آن را می‌شناسند. در کامبوج نیز مردم این کشور آغاز سال نو چینی را در زمستان جشن می‌گیرند و رژه عروسکی این جشنواره برای بازدیدکنندگان می‌تواند بسیار دیدنی باشد. برای دیدن این فستیوال بهتر است ماه فوریه خود را به «سیم ریپ» برسانید. در لائوس نیز فستیوال‌ها و جشن‌های مختلفی برگزار می‌شود که شامل مسابقات قایق‌سواری و فستیوال‌های فرهنگی و عجیبی همچون فستیوال فیل است.

 

شکم گردی و غذای ایندوچاینا چگونه است؟

هر کدام از این کشورها غذاهای خاص خود را دارند و شما می‌توانید تجربه‌های بسیار متفاوت و جذابی را در زمینه فرهنگ غذای این کشورها به دست آورید. در ویتنام شما می‌توانید انواع سوپ‌ها، دلمه‌ها، بزرگ‌ترین پنکیک به نام «بان زئوی» و یا همبرگر ویتنامی را میل کنید. در کامبوج نیز می‌توانید غذاهای مختلف را در دکه‌های خیابانی و یا رستوران‌های مجلل امتحان نمایید. غذاهای لائوس نیز بسیار به طبع ایرانی‌ها نزدیک است و می‌توانید در آنجا دلی از عزا درآورید. غذاهای سنتی کامبوج و غذاهای تایلندی شبیه هستند هرچند برای ایجاد طعمی متمایز شوری، شیرینی، تندی و ترشی آنها کمی متفاوت است.

 

نکاتی که باید قبل از سفر با تور ایندوچاینا بدانید

- هر یک از کشورهای قرار گرفته در منطقه ایندوچاینا دارای ساختار خاص خود هستند و باید این تفاوت‌ها را پیش از سفر در نظر داشت.
- زیرساخت‌های توریستی لائوس چندان مطابق با استانداردهای ویتنام و تایلند نیستند؛ اما باید این مورد را بخشی از جاذبه‌های سفر دانست.
- به دلیل تنوع جاذبه‌های گردشگری پیشنهاد می‌شود از توری استفاده کنید که مطابق با سلیقه شما تنظیم شده؛ زیرا ممکن است یک تور بر روی تاریخ و فرهنگ تمرکز کند و برخی از افراد خواستار دیدن طبیعت و حیات‌وحش این منطقه باشند.

هزینه‌های جانبی در هنگام سفر به ایندوچاینا چقدر است؟

با توجه به اینکه شما قرار است به سه کشور متفاوت سفر کنید با قیمت‌های متفاوتی ممکن است مواجه شوید؛ هر چند این اختلاف چیزی در حدود چند دلار است. غذاهای خیابانی را در ویتنام بین سه تا ۵ دلار در هر وعده می‌توانید تهیه کنید، این رقم در رستوران‌ها می‌تواند به ۵ تا ۱۰ دلار برسد. قیمت آب چیزی در حدود ۵۰ سنت تا یک دلار برای یک و نیم لیتر آب است. برای عبور و مرور با اتوبوس نیز چیزی حدود ۷ دلار برای یک سفر ۱۰ ساعته باید هزینه نمایید. رقم‌های مربوط به غذا و موارد دیگر در کامبوج و لائوس نیز تقریباً مشابه با ویتنام است و ممکن است دو تا سه دلار با قیمت‌های ویتنام تفاوت داشته باشد.


  • عکس‌های بیشتر
  • عکس‌های بیشتر
  • عکس‌های بیشتر
  • عکس‌های بیشتر
  • عکس‌های بیشتر
  • عکس‌های بیشتر
سوالات متداول "ایندوچاینا"




بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل

سفرهای ایندوچاینا رو دیدی؟

1

ویتنام

7 شهریور 1403
مشاهده سفر