تنها یک بار زندگی می‌کنیم...
021 4166 3000

مناظر کاملاً طبیعی عجیب از گوشه و کنار دنیا

مناظرکاملاً طبیعی عجیب از گوشه و کنار دنیا. بزرگ‌ترین منبع رو زمینی نمک در بولیوی قرار دارد و نامش Salar de Uyuni است. در این عکس انعکاس آسمان را روی زمین باران‌خورده این منطقه می‌بینیم.

پدیده‌های شگفت انگیز و خاصی در دنیا. وجود دارند که تنها با سفر کردن و گردش در این زمین پهناور؛ می‌توانیم آنها را ببینیم. جاده‌ها، غارها، گیاهان و حتی پدیده‌های نادر آسمان شب، در این دسته بندی قرار می‌گیرند. دالاهو به عنوان مجری تورهای خاص، در اینجا از پدیده‌هایی برایتان می‌گوید که شاید اسم‌شان را هم نشنیده باشید و یا اینکه برای دیدن آنها، برنامه‌ها و آرزوها در نظر گرفته‌اید. برای مثال یکی از این جاذبه‌ها تور شفق قطبی دالاهو است. ثبت نام تور شفق قطبی، چند ماه پیش از برگزاری تور آغاز می‌شود. ضمنا چون فضای کشور روسیه بسیار سرد است، مسافران تور شفق قطبی باید برای خرید لباس‌های گرم و... اقدام کنند. از سوی دیگر در تور شفق قطبی می‌توانید به دیدار جاذبه‌های فرهنگی و طبیعی دیگری که در کشور روسیه قرار دارد، بروید.

در تور شفق قطبی دالاهو، در موقعیتی استثنایی و متفاوت قرار خواهید گرفت. جایی که شبیه هیچ جای دیگر نیست و به جز چند لحظه جادویی، هیچ اثری از آن همه نور و شکوه باقی نمی‌ماند. اگر اهل سفرهای ماجراجویانه هستید و یا می‌خواهید دنیای اطراف‌تان را بهتر بشناسید، در این مطلب از وبلاگ دالاهو، همراه‌مان شوید. در این مطلب به بررسی چند جاذبه گردشگری بسیار خاص پرداخته‌ایم.

 

تورهای خارجی

 

۱- منبع رو زمینی نمک در بولیوی

بزرگ‌ترین منبع رو زمینی نمک در بولیوی قرار دارد و نامش Salar de Uyuni است. در این عکس انعکاس آسمان را روی زمین باران‌خورده این منطقه می‌بینیم. بی شک دیدن این جاذبه بسیار خاص و هیجان انگیز است و هیچ چیز نمی‌تواند جای آن را بگیرد.

www.dalahoo.com


 این عکس از همین منطقه در فصل خشک گرفته شده است، موزاییکی زیبا و باورنکردنی:


www.dalahoo.com



 ۲- در صحرای موریتانی

این منظره مدور ۵۰ کیلومتری به نام ساختمان Richat دیده می‌شود:


www.dalahoo.com



 ۳- Alvord Playa

در جنوب شرق اُرِگان، صحرایی به نام Alvord Playa قرار دارد که در سال تنها ۱۸۰ میلیمتر باران در آن می‌بارد:


www.dalahoo.com



 ۴- دودکش‌های عظیم طبیعی

عکس در ترکیه در جایی به نام Cappadocia گرفته شده است:


www.dalahoo.com



 ۵- درخت «خون اژدها» در جزیره Socotra یمن:


www.dalahoo.com



 ۶- صحرای «بلک راک» در «نوادا» آمریکا:


www.dalahoo.com



 ۷- صحرای سیاه مصر:


www.dalahoo.com



 ۸- صحرای سفید مصر:


www.dalahoo.com



 ۹- هاوایی:


www.dalahoo.com



 ۱۰- صحرای سرخ «نامیب» در نامیبیا:


www.dalahoo.com



 ۱۱- کوهستان زیبای Torres del Paine شیلی:


www.dalahoo.com



 ۱۲- ژرف‌ترین نقطه زمین بحر المیت:


www.dalahoo.com



 ۱۳- آبفشان Strokkur Geyser در ایسلند

هر پنج دقیقه بازدیدکنندکان شاهد این منظره هستند:


www.dalahoo.com



 ۱۴- موج‌های سنگی در منطقه Coyotte Buttes در آریزونا:


www.dalahoo.com



 ۱۵- دره Monument در آمریکا:


www.dalahoo.com



 ۱۶- قله‌های شکلاتی در جزیره Bohol فیلیپین:


www.dalahoo.com



 ۱۷- آبشار دراگون ونزوئلا:


www.dalahoo.com



 ۱۸- شفق قطبی در ایسلند:

تور شفق قطبی دالاهو یکی از فرصت‌های جذاب و تکرار نشدنی در زندگی است. توری متفاوت که تنها عده‌ی کمی در جهان توانسته‌اند، از نزدیک شاهد آن باشند. شفق قطبی یا نورهای شمالی، درواقع یک پدیده نجومی منحصر به فرد است. این پدیده از برخورد تششعات طوفان خورشیدی با جو زمین رخ می‌دهد. این تششعات به دلیل خاصیت مغناطیسی در قطب‌ها، شکل‌ها و رنگ‌های منحصر به فردی پیدا می‌کنند. شفق قطبی علاوه بر ایسلند و دیگر کشورهای حوزه ایسکاندیناوی، در روسیه نیز قابل رویت است. در نتیجه اگر بخواید یک تور مقرون به صرفه برای دیدن این پدیده داشته باشید، باید عازم این کشور سرد و پهناور شوید. دوست دارید در تور شفق قطبی دالاهو شرکت کنید و شاهد رقص شگفت انگیز نورهای شمالگان باشید؟ در تور آینده شفق قطبی دالاهو منتظرتان هستیم. در این تور در مسیری شگفت انگیز، سفر خواهید کرد و پا به سرزمین‌هایی می‌گذارید که به نواحی سیبری شهرت دارند. تور شفق قطبی دالاهو با بهترین برنامه برگزار می‌شود تا شانس دیدن شفق قطبی را داشته باشید. ضمنا با تور شفق قطبی دالاهو دیگر لازم نیست نگران هزینه پرواز یا پیدا کردن هتل در یک کشور سرد و پر برف باشید، برنامه ریزی‌های دالاهو شما را سریع و آسان به این پدیده می‌رساند. با دیدن شفق قطبی، قطعا یکی از زیباترین سفرهای عمرتان را رقم خواهید زد.

www.dalahoo.com



 ۱۹- یک غار یخ‌زده در Skaftafell ایسلند:


www.dalahoo.com

 



 20- مکزیک: Chichén Itzá، شنا در دریاچه‌ای محصور بین کوه و گیاهان:


www.dalahoo.com



 ۲۱- Avenue du Baobab در غرب ماداگاسکار:


www.dalahoo.com



 ۲۲- رود آبی در گرینلند:


www.dalahoo.com



 ۲۳- و «آلاداغ لار» یا کوه‌های رنگی در ۲۵ کیلومتری شمال شرقی تبریز و در کنار شهرستان خواجه:


www.dalahoo.com


 تا پیش از دیدن این عکس در سایت منبع خارجی نمی‌دانستم چنین جایی در ایران وجود دارد. این کوه‌ها که پس از بارش باران تصاویری رویایی را خلق می‌کنند؛ از زیباترین جاذبه‌های گردشگری ایران هستند. با سفر به منطقه شمال غرب ایران، محوطه‌های فرهنگی و جاذبه‌های طبیعی بی‌نظیری را خواهید دید که شبیهش در هیچ جای دیگری پیدا نمی‌شود.

نظر شما درباره سفر چیست؟ دوست دارید به جاذبه‌هایی سر بزنید که مردم بسیاری آن‌را دیده‌اند و درباره‌اش صحبت می‌کنند؟ یا دوست دارید به سرزمین‌هایی بکر و ناشناخته سفر کنید که کمتر کسی حتی نامش را شنیده است؟ جز هر کدام از این گروه ها که باشید و برای سفر کردن هر دیدگاهی که داشته باشید، دالاهو همراه شماست. با ما همسفر شوید و از دیدن شگفتی‌های جهان، لذت ببرید.



1391/06/16 | کد مطلب: 150
برچسب‌ها: دیدنی و خواندنی


  • به اشتراک بگذارید:

برای اینکه مطالب بعدی وبلاگ دالاهو را از دست ندهید در خبرنامه ثبت‌نام کنید.
ثبت‌نام
با وارد کردن ایمیل خود مطالبی خواندنی و جذاب دریافت کنید.