تنها یک بار زندگی می‌کنیم...
021 4166 3000

۱۰ هتل معروف در فیلیپین

اگر برای دیدن کشوری با بیش از هفت هزار جزیره آماده هستید تور فیلیپین انتخاب مناسب شما است. فیلیپین که به شکل رسمی جمهوری فیلیپین نامیده می‌شود مجمع‌الجزایری قرار گرفته در آسیای جنوب شرقی می‌باشد. این کشور از هزاران جزیره سرسبز آتشفشانی بسیار زیبا و فریبنده با قدمت بیش از ۵۰ میلیون سال تشکیل شده است. شنا، موج‌سواری، غواصی، آفتاب‌گرفتن و تجربه آرامش در سواحل این کشور، از جمله جاذبه‌های گردشگری آن هستند.
از نکات بسیار مهم در سفر به این کشور بسیار سرسبز و دیدنی، انتخاب هتل در فیلیپین است. بدیهی است کشوری که جزایر آن بسیار معروف‌اند هتل‌های بسیاری را برای اسکان مسافران دارد. برای کسانی که به این کشور سفر می‌کنند آشنایی با هتل‌های بسیار معروف در فیلیپین و همچنین قیمت تور فیلیپین بسیار مهم است. در این مقاله سعی کرده‌ایم اطلاعات مهمی را در این زمینه‌ها به شما ارائه دهیم.

تور فیلیپین

معروف‌ترین هتل‌های فیلیپین

فیلیپین هرساله پذیرای مسافران بسیاری از سرتاسر جهان است. این کشور زیبایی‌های طبیعی، هنر، فرهنگ و سواحل خود را برای بازدید هر ساله به مسافران عرضه می‌کند. سفر به فیلیپین تجربه‌ای بی‌نظیر برای گردشگران است. هتل‌ها و اقامتگاه‌های این کشور در انواع مختلفی ساخته شده‌اند تا بتوانند تمام سلایق مسافران را پوشش دهند.

هتل‌های فیلیپین از جاذبه‌های گردشگری مهم این کشور هستند

اگر قصد سفر یا اقامت در فیلیپین را دارید، برای آشنایی با ۱۰ هتل معروف در فیلیپین با ادامه این مقاله همراه باشید تا بتوانید بهترین هتل را در تور موردنظر خود انتخاب نمایید. رزرو هتل در فیلیپین همراه با دیگر خدمات تور شما توسط دالاهو انجام می‌شود و دیگر لازم نیست نگران چیزی باشید.

هتل‌های فیلیپین خدمات و کیفیت مهمان‌نوازی را در سطح خوبی ارائه می‌کنند

هتل اوداکا مانیل در فیلیپین- Okada Manila

این هتل در پایتخت کشور فیلیپین یعنی مانیل واقع شده است. هتل اوداکا ۹۹۳ اتاق دارد که نه‌تنها بسیار جادار هستند؛ بلکه منظره‌ای عالی از خلیج مانیل را از پشت پنجره‌ها به مسافران هدیه می‌دهد. این هتل بسیار تجملی در نزدیکی مرکز خرید «اس ام» آسیا واقع شده است و می‌تواند یکی از انتخاب‌های گردشگران در این شهر باشد.
هتل اوداکا مجهز به کمد لباس، میز تحریر، صندوق امانات و امکانات تهویه مطبوع است. استخر هتل به خلیج مانیل مشرف است که می‌توانید در هنگام عصر در آرامش خلیج و زیبایی آن غرق شوید. همچنین در این هتل می‌توانید از امکانات اسپا، کازینو و باشگاه استفاده نمایید.

استراحتگاه سه پرنده کوچک فیلیپین – آندا (Three Little Birds Resort- Anda)

استراحتگاه سه پرنده کوچک یکی از بهترین اقامتگاه‌هاست. این محل با الهام از سبک معماری سنتی فیلیپینی ساخته شده و محیطی آرام و زیبا را برای تعطیلات شما فراهم آورده است. شکل اقامتگاه‌های این هتل همانند کلبه هستند که در یک ساحل سفید و بسیار زیبا درست نزدیک ساحل Quinale قرار گرفته‌اند. این هتل دارای اتاق‌های بزرگ و بسیار دنج است که از مواد طبیعی همچون بامبو و چمن کنگو ساخته شده‌اند.

استراحتگاه سه پرنده کوچک فیلیپین با چوب بامبو و دیگر مواد طبیعی ساخته شده است


استراحتگاه سه پرنده مناسب برای اقامت خانواده‌ها و همچنین زوج‌های جوان برای ماه‌عسل است. این هتل مجهز به استخر و دارای یک باغ بسیار زیباست و در بار آن نوشیدنی‌های بسیار نوآورانه و تنقلات بسیار خوشمزه‌ای به شما عرضه می‌شود.

هتل دوسیت تانی مانیل فیلیپین (ماکاتی) – (Dusit Thani)

یکی از ۱۰ هتل معروف در فیلیپین این هتل است که ویژگی‌های کلاسیک برای مسافران دارد. هتل «دوسیت تانی» فضای لوکس اما راحتی دارد و دارای ۵۰۰ اتاق، باغ و سوئیت‌های بسیار مجلل است. رستوران‌های این هتل انواع غذاها را سرو می‌کند و شما می‌توانید تمام طعم‌های غذاهای جهانی را در این هتل بچشید. این هتل دارای اتاق کنفرانس، اتاق کار، مرکز تناسب‌اندام، سالن روی پشت‌بام، استخر شنا در فضای باز و... است. هتل دوسیت تانی ۷ کیلومتر با فرودگاه بین‌المللی Ninoy Aquino (NAIA) یا فرودگاه مانیل فاصله دارد. در چند قدمی این هتل مراکز خرید برتر در ماکاتی و دیگر نقاط توریستی برتر مانیل قرار گرفته‌اند.

هتل دوسیت یکی از بهترین و شیک‌ترین هتل‌های مانیل در فیلیپین است

هتل فیرمونت ماکاتی فیلیپین – (Fairmont Makati)

هتل فیرمونت به دلیل امکانات لوکس خود و قرارگرفتن در قلب منطقه تجاری ماکاتی مسافران بسیاری را هر ساله به سمت خود جذب می‌کند. اتاق‌خواب‌ها به سبک مدرن و بسیار دلباز طراحی شده‌اند و نمایی از شهر را به تصویر می‌کشند. اتاق‌خواب‌ها به تلویزیون، مینی بار، سیستم تهویه هوا و گاوصندوق مجهز شده‌اند. در حمام نیز سرویس وان وجود دارد و لوازم آرایشی و بهداشتی به شکل رایگان عرضه می‌شود. هتل دارای استخر روباز، سالن بدنسازی و خدمات تجاری است. رستوران‌های این هتل انواع مختلفی از غذاهای بین‌المللی را سرو می‌کنند و شما می‌توانید طعم مختلف انواع غذاها را از این هتل به یادگار ببرید. همچنین امکانات دیگری مانند اجرای موسیقی، دوچرخه‌سواری، بازی در زمین گلف و... در این هتل فیلیپین امکان‌پذیر است.

هتل فیرمونت با اسکله اختصاصی و فضای غواصی از بهترین‌های فیلیپین است

هتل ال نیدو فیلیپین (El Nido Resorts- Pangulasian Island Resort)

لذت اقامت در یک محیط جنگلی سرسبز و گرمسیری، و استراحت بر روی ماسه‌های پودری طلایی در این اقامتگاه ساحلی برای شما امکان‌پذیر است. ویلاهایی که این هتل برای مسافران در نظر گرفته دارای معماری مدرن فیلیپینی با بالکن یا پاسیو اختصاصی هستند. در داخل هر ویلا شما امکاناتی مانند تلویزیون، مینی بار، سیستم تهویه هوا، و قهوه‌ساز را در اختیار دارید. در حمام نیز لوازم موردنیاز حمام و سشوار به شکل رایگان در اختیار شما قرار می‌گیرد. اگر به دنبال لحظات رمانتیکی بر روی ساحل بسیار زیبای این اقامتگاه هستید و یا هیجان غواصی را می‌خواهید، انتخاب این هتل برای شما مناسب است.

آبگرم و اقامتگاه شانگری لا فیلیپین، بوراکی (Shangri-La Boracay)

اگر به دنبال محیطی دنج و خدمات بسیار عالی هستید اقامتگاه «شانگری لا» مناسب شماست. می‌توانید با یک قایق خصوصی از ساحل «بوراکی» به این اقامتگاه بروید و یک اقامت بسیار لوکس را تجربه کنید. در این اقامتگاه حدود بیش از ۲۰۰ سوئیت و ویلا با دکور کلاسیک، معاصر و سنتی وجود دارد. سوئیت‌های این هتل که منظره رو به دریا دارند خیره انگیزترین زیبایی را در سفر به شما هدیه می‌دهند. شما در این هتل می‌توانید برای یادگیری در مورد زندگی حیوانات دریایی به پناهگاه دریایی بروید. در این محل مجموعه‌ای از ماهی‌ها، مرجان‌ها و حلزون‌ها قابل‌مشاهده هستند. در این اقامتگاه امکان تجربه غذاهای مختلفی را نیز خواهید داشت و از آب گرم روستایی نیز می‌توانید لذت ببرید.

اقامتگاه شانگلری لا فیلیپین جایی مناسب برای شناخت حیات دریایی است

اقامتگاه آمان، آمان پولو (Amanpulo)

این هتل در فیلیپین جزو بهترین‌ها و لوکس‌ترین‌ها محسوب می‌شود. اگر قصد اقامت عاشقانه و رمانتیکی را دارید می‌توانید به این هتل که در جزیره خصوصی «پامالیکن» در جزایر گروه «کویو» قرار گرفته سفر کنید. شما در این مکان می‌توانید بهترین امکانات موجود، حریم خصوصی، و خدمات‌رسانی در بهترین سطح را داشته باشید؛ اما برای داشتن همه این موارد باید پول بسیاری نیز خرج کنید.

هتل آمان یکی از اقامتگاه‌های لوکس فیلیپین است

اقامتگاه و اسپای کریمسون - جزیره مکتان، سبو (Crimson Resort and Spa Mactan)

چیزی که اقامتگاه کریمسون را به بهترین مکان برای اسکان در فیلیپین تبدیل می‌کند، ساحل خصوصی و اسکله آن است. این استراحتگاه با ارائه خدماتی در سطح جهانی و منظره‌ای بکر، اقامتگاهی عالی برای مسافران در «سبو» است. این استراحتگاه مکانی است که در آن می‌توانید بهترین اقامت را تجربه کنید و در فعالیت‌هایی مانند کایاک سواری شرکت نمایید.

کریمسون یک هتل با امکانات کافی و بسیار جذاب است


هر اتاق از این استراحتگاه لوکس به زیبایی با رنگ‌های گرمسیری تزیین شده است و مبلمان اتاق‌ها تماماً چوبی است. شما می‌توانید استخر و باغ را از اتاق به‌خوبی تماشا کنید درحالی‌که از اوقات فراغت خود لذت می‌برید. جدای از این موارد، مهمانان می‌توانند از خدمات غذاخوری و بار در بهترین کافه‌ها مانند بار ورزشی Score، رستوران آسیایی گریل و... لذت ببرند.

هتل عزیزا پارادایس فیلیپین- (Aziza Paradise, Puerto Princesa City)

هتل عزیزا پارادایس یکی از بهترین هتل‌های ساحلی لوکس در فیلیپین است که در میان مناظری سرسبز واقع شده است. استخر روباز، محوطه باغ و استخرهای خصوصی از جمله ویژگی‌هایی است که این هتل را به گزینه‌ای ایده‌آل برای اقامت در تعطیلات شما تبدیل می‌کند.
همه اتاق‌های این هتل جادار و مجهز به امکاناتی مانند تهویه‌مطبوع، مبلمان راحت، نمای استخر و باغ هستند. یک حمام و دوش خصوصی به هر اتاق اختصاص‌داده‌شده که راحتی کامل را تضمین می‌کند. غذاخوری‌های خوب، موسیقی زنده و موارد دیگر اوقات خوشی را برای شما رقم می‌زنند. شما می‌توانید شب خود را در بار کنار استخر بگذرانید، و انواع کوکتل‌ها و نوشیدنی‌های عجیب‌وغریب را بنوشید.

غذای خوب با نوشیدنی‌های عجیب می‌خواهید، هتل عزیزا پارادایس از بهترین انتخاب‌هاست

هتل کورون بِی ساید دو فصل در فیلیپین – (Two Seasons Coron Bayside Hotel- Coron Island)

این هتل یکی از مکان‌های بسیار عالی برای لذت‌بردن از تعطیلات ساحلی و تفریح در این نقاط است. این هتل دارای ۴۸ اتاق مجهز است که بسیار لوکس هستند. هتل کورون همچون مخفیگاهی در میان اقیانوس قرار گرفته و اتاق‌های بزرگ، فضای داخلی مدرن و احساس آرامش درون آن بی‌نظیر است. شما می‌توانید در این هتل اتاق‌های استاندارد، اتاق‌های رو به خلیج، اتاق‌های دلوکس روبه خلیج، و سوئیت‌های پانوراما را انتخاب کنید. سوئیت‌ها در این هتل دارای حمام اختصاصی در بالکن و تخت خواب‌های بسیار راحت هستند. استخر هتل منظره رو به خلیج دارد که می‌تواند مکانی بسیار ایده‌آل برای گذراندن غروب و یا دیدن سپیده‌دم باشد. در این هتل شما می‌توانید غذاهای فیلیپین و  استوایی و همچنین غذاهای بین‌المللی را امتحان کنید و تجربه بی‌نظیر آرامش و هم‌جواری با زیبایی‌های طبیعی را در کنار هم بچشید.

تور فیلیپین؛ سفری به اعماق زیبایی‌ها و فرهنگ خیره‌کننده

تور فیلیپین دالاهو می‌تواند تور سفر به جزایر شگفت‌انگیز باشد. فیلیپین این کشور واقع شده در جنوب شرقی آسیا کشوری گرمسیری است که دارای باران‌های موسمی و جنگل‌های بارانی بسیاری است. ازآنجاکه جزایر این کشور بسیارند این کشور مقصد بسیاری از گردشگران می‌باشد. هتل در فیلیپین از تنوع بسیار زیادی برخوردار است. در این مقاله با ۱۰ هتل معروف در فیلیپین آشنا شدید؛ هرچند این فهرست می‌تواند بسیار طولانی‌تر باشد.

در تور فیلیپین دالاهو برای شناخت بهترین‌های این کشور به زودی برگزار می‌شود


سفر به فیلیپین یکی از تورهایی است که توسط آژانس دالاهو عرضه می‌شود و بازدید از این کشور را در طی ۱۰ روز برای شما ممکن می‌سازد. شما می‌توانید برای آشنایی بیشتر با هتل‌ها و جزئیات سفر همچون قیمت تور فیلیپین، با کارشناسان آژانس دالاهو مشورت نمایید تا بتوانید تجربه‌ای پر از هیجان و پر از آرامش را در این کشور بسیار زیبا داشته باشید.



1402/04/02 | کد مطلب: 4850
برچسب‌ها: اقامت‌گاه‌ها
یاسمن شکرگزار
نویسنده، علاقمند به سفر، گردشگری، کتاب و موسیقی


  • به اشتراک بگذارید:



تور مرتبط با این موضوع کدام است؟
بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل
برای اینکه مطالب بعدی وبلاگ دالاهو را از دست ندهید در خبرنامه ثبت‌نام کنید.
ثبت‌نام
با وارد کردن ایمیل خود مطالبی خواندنی و جذاب دریافت کنید.