تنها یک بار زندگی می‌کنیم...
021 4166 3000
از مسکو تا سن‌پترزبورگ

بهترین مراکز خرید در روسیه

شما هم امتیاز بدهید!

خرید از روسیه یکی از بخش‌های جذاب تور روسیه است. چراکه اجناس روسی، مراکز خرید روسیه و جشنواره‌های تخفیف در روسیه، هرکدام می‌توانند یک تجربه جدید و پر از شگفتی باشند. اگر قرار است به‌زودی عازم روسیه شوید و دوست دارید زمانی را برای خرید کردن در مسکو و سن‌پترزبورگ بگذارید، این مطلب از وبلاگ دالاهو را از دسن ندهید.

    

خرید از مسکو و سن‌پترزبورگ

مهم نیست روز چندم سفر است یا چند ساعت مانده به پرواز برگشت؛ خرید، حتما باید در لیست برنامه‌ها جایی داشته باشد! آن هم اگر صحبت از مراکز خرید لوکس و مجلل کشور روسیه در میان باشد!. اگر شما هم از طرفداران پر و پا قرص خرید هستید یا تور روسیه تابستان را در برنامه خود دارید، این مقاله برای شما است. از میان شهرهای زیبا و دیدنی روسیه، دو شهر سن‌پترزبورگ و مسکو به دلیل دارا بودن کلیساهای شگفت‌انگیز، موزه‌ها و آثار تاریخی بسیار بیشترین محبوبیت را در میان مسافران دارد. سالیانه هزاران مسافر برای دیدن این شهر‌ها و یا شرکت در فستیوال‌های مختلفی چون: جشنواره ماسک‌های طلایی، مراسم کریسمس، جشنواره شب‌های سفید و یا شرکت در تورهای بازدید از شفق‌های قطبی به این دو شهر سفر می‌کنند. بدون شک بازدید از مراکز خرید، تهیه سوغاتی و یا حتی پیدا کردن لباس‌های گرمی که مناسب استفاده در آن آب و هوا باشد در برنامه هر مسافری می‌تواند جای داشته باشد؛ به همین دلیل در این مقاله در دو بخش جداگانه به معرفی مراکز خرید ارزان روسیه می‌پردازیم. این نوشته راهنمای خوبی برای خرید مسافران با سلیقه‌های مختلف است؛ پس پیشنهاد می‌کنیم تا انتها با ما همراه باشید.

تور روسیه

معرفی مراکز خرید مسکو

مسکو بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین شهر روسیه، به عنوان قلب تپنده و پایتخت این سرزمین شناخته می‌شود. شهری که میزبان حضور مسافران، مهاجران، دانشجویان و حتی دیپلمات‌های مختلفی است که هر کدام برای هدفی به این شهر مهم سفر می‌کنند. همچنین مسکو محل استقرار بسیاری از طبیعت گردهایی است که  در تور خارجی روسیه برای دیدن شفق‌های قطبی راهی طبیعت بکر و البته بسیار سرد کشور روسیه می‌شوند. در ادامه 5 مرکز خرید محبوب این‌ شهر به شما معرفی می‌شود که می‌توانید علاوه بر گذران وقت، اجناس خوبی را نیز برای خرید در آن‌ها پیدا کنید.
 

مرکز خرید Moscow GUM

باید خیلی سخت‌گیر بود که این مرکز خرید را بهترین فروشگاه مسکو ندانست!. تنها طراحی نمای بیرونی این مرکز خرید کافی است که شما را مجذوب خود کند. اما بعد از معماری بی‌نظیر، حجم زیادی از اشرافیت شما را مدهوش خواهد کرد. در این فروشگاه بیش از 100 برند مشهور و لاکچری دنیا نمایندگی داشته و اجناس خود را به نمایش می‌گذارند. 8 رستوران و کافی شاپ، 3 سالن سینما و تئاتر با طراحی اختصاصی از دیگر امکانات این مکان فوق‌العاده است. ساعت بازدید از این مرکز خرید شگفت‌انگیز همه روزه از ساعت 10 صبح تا 10 شب می‌باشد. همچنین این مرکز خرید دارای پارکینگ 9 طبقه‌ای با امکان پذیرش 200 ماشین است که با پرداخت 250 روبل در ساعت می‌توانید از آن با خیالی آسوده استفاده کنید.
در مرکز خرید GUM مسکو می‌توانید از فروشگاه‌های زیبا خرید کنید یا به کافه و رستوران‌ها بروید
 
آدرس: میدان سرخ 3
نزدیک‌ترین ایستگاه مترو: Teatralnaya, Okhotny series, Revolution Square
 

مرکز خرید Central Children's Store

همان‌طور که از نام این مرکز خرید پیدا است، اینجا مرکزی تخصصی برای خرید تمام لوازم مورد نیاز کودکان و نوجوانان است. به عبارتی بهشتی برای والدین، چراکه می‌توانند هرآنچه را برای کودکان خود نیاز دارند در این فروشگاه پیدا کنند. این مرکز خرید دارای 6 طبقه و 36 رستوران و کافه مختلف است که در هر طبقه می‌توانید آن‌ها را به راحتی پیدا کنید پس در این مرکز خرید دیگر نگرانی برای گرسنگی و بهانه گیری کودکتان وجود ندارد. اما این فروشگاه تنها یک مرکز خرید نیست! بلکه بیش از 30 درصد مساحت خود را به مکان‌هایی برای سرگرمی کودکان اختصاص داده است. از جمله جذاب‌ترین این قسمت‌ها، موزه کودکان است که می‌تواند تجربه‌ای متفاوتی را برای شما و فرزندتان بسازد. همچنین سینمای این مرکز خرید روزانه از ساعت 10 صبح تا 3:30 بعد از ظهر با پخش فیم می‌تواند کودکان شما را سرگرم کنند.
آدرس: Teatral'nyy Proyezd, 5/1, Moscow, Russia, 109012
نزدیک‌ترین ایستگاه مترو: close to the Lubyanka and Kuznetsky Most metro stations
آدرس سایت: https://cdm-moscow.ru/
 

مرکز خرید TSUM

این مرکز خرید جزو فروشگاه‌های قدیمی شهر مسکو است که از سال 1908 فعالیت خود را آغاز کرده است. همانند فروشگاه GUM  این مرکز خرید نیز میزبان برندهای معروف دنیا بوده با این تفاوت که این فروشگاه با معماری سبک گوتیک خود در قلب مراکز تاریخی شهر قرار گرفته است. این فروشگاه برای غذاهای خوشمزه خود معروف است؛ بنابراین بعد از یک خرید عالی می‌توانید با خیالی راحت از رستوران‌های باکیفیت این رستوران استفاده کنید. اگر شما به عنوان یک فرد خارجی از مغازه‌های این فروشگاه خرید کنید در بسیار از موارد می‌توانید مالیات ‌بر ارزش ‌افزوده خود را پس بگیرید و پول بیشتری را ذخیره کنید. ساعت بازدید از این فروشگاه 11 صبح تا 11 شب می‌باشد.
هر روز تا 11 شب وقت دارید به مرکز خرید TSUM بروید
 
 
آدرس: TSUM Moscow, 2 Petrovka streetMoscow, Russia
شماره تلفن: +7 800 500 80 00
آدرس سایت: www.tsum.ru
 

مرکز خرید AFIMALL City

اگر به دنبال مرکز خریدی مدرن و به دور از فضای تاریخی شهر مسکو هستید، پیشنهاد ما به شما این فروشگاه بزرگ است.  AFIMALL City  یکی از نوآورانه‌ترین پروژه‌های ساخت مرکز تجاری در روسیه به شمار می‌آید. این مکان با بیش از 400 مغازه و فضاهای تفریحی همانند رستوران‌ها و سینما روزانه از ساعت 10 صبح تا 10 شب میزبان بازدید کنندگان است.
 
 
آدرس: Presnenskaya Naberezhnaya, 2, Moscow, Russia, 123112
آدرس سایت: https://afimall.ru/
 

مرکز خرید Metropolis

مرکز خرید Metropolis با بیش از 360 فروشگاه در مسیر فرودگاه شهر مسکو قرار گرفته است. این فروشگاه می‌تواند مکان مناسبی برای گذراندن ساعت‌های قبل از پرواز شما باشد. این مرکز خرید دارای 13 سالن مختلف سینما، یک سالن بولینگ و رستوران‌های مختلف است که می‌تواند در کنار خرید حسابی شما را سرگرم کند. 
مرکز خرید متروپلیس مسکو در مسیر فرودگاه است و اجناسی با قیمت مناسب را ارائه می‌کند
 
آدرس: Bld.4 Leningradskoe shosse, 16A, Moscow
نزدیک‌ترین ایستگاه مترو: the Voykovskaya metro station
آدرس سایت:https://metropolis.moscow/
 

معرفی مراکز خرید سن‌پترزبورگ

این شهر میراثی ارزشمند از سزارها است که با گذشت سال‌ها از ساخت آن، همچنان شکوه دوران گذشته خود را حفظ کرده است. سن‌پترزبورگ در کنار تمام آثار تاریخی و زیبایی آبراهه‌های منحصر به فردش، دارای مراکز خرید فوق‌العاده‌ای برای دوستداران خرید نیز هست که در ادامه 5 مورد از بهتر آن‌ها را معرفی خواهیم کرد.

تور خارجی

 

مرکز خرید Galleria Mall در سن‌پترزبورگ

اگر سری به نظرات مسافران در وبسایت‌های مختلف گردشگری بزنید، بیشتر موارد این فروشگاه بزرگ در جایگاه اول لیست قرار گرفته است. بیش از 300 مغازه مختلف، 10 سالن سینما و تئاتر، سوپرمارکت، پارکینگ اختصاصی با 1200 جایگاه و... این محل را به یکی از محبوب‌ترین مراکز خرید سن‌پترزبورگ تبدیل کرده است. در این پاساژ می‌توانید رستوران‌ها و کافه‌های زنجیره‌ای بین‌المللی همانند مکدونالد، استارباکس و... را نیز پیدا کنید. 
گالریا مال در سنپترزبورگ یک مکان گردشگری و جایی عالی برای خرید است
 
آدرس:Ligovsky Prospect, 30a, metro station "Ploshchad Vosstaniya"
آدرس سایت: www.galeria.spb.ru
 
 

مرکز خرید سن‌پترزبورگ Gostiny Dvor

این فروشگاه بسیار بزرگ قدمتی تاریخی دارد تا حدی که بسیاری آن را جزو نخستین مراکز خرید جهان می‌دانند. این مکان در طول سال‌ها بازسازی و مرمت شد و امروزه تبدیل به بزرگترین فروشگاه سن‌پترزبورگ شده است. همچنین Gostiny Dvor دارای یک مرکز درمانی با بیش از 30 سال سابقه است. این مکان همواره محلی برای قرار ملاقات‌ها و رویدادهای فرهنگی شهر بوده است.
مرکز خرید Gostiny Dvor روسیه از قدیمی‌ترین مراکز خرید در دنیا و اروپاست
 
آدرس:35, Nevskiy Prospekt, St. Petersburg 191011 Russia
آدرس سایت: http://xn--90accetecmvfbcf2aiq0hwcj.xn--p1ai/
 
 

مرکز خرید سن‌پترزبورگ Passage

این مرکز خرید که در نزدیکی یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه جهان یعنی Gostiny Dvor قرار گرفته، خود محل تاسیس اولین سینمای شهر بوده است. این مرکز تجاری-فرهنگی که از سال 1848 تا کنون در‌های خود را به روی مردم باز کرده، از محبوبیت بسیار میان آن‌ها برخوردار است. برندهای معروف تنها جاذبه این فروشگاه نیست! رستوران‌های مختلف، موزه آناتومی، اتاق مجسمه‌های مومی، تئاتر مکزیک و سالن کنسرتی که میزبان مشهورترین هنرمندان بوده، از دیگر جاذبه‌های این مکان زیبا است.
در سنپترزبورگ می‌توانید از مرکز خرید پاساژ خرید کنید و دیدنی‌های آن‌را هم ببینید
 
آدرس: Nevsky Prospekt, 48
آدرس سایت:https://passage.spb.ru/en/
 
 

مرکز خرید  Nevsky Centre

ساختمان این مرکز خرید در سال 2010 به بهره‌برداری رسیده و می‌توان آن را جزو ساختمان‌های جدید شهر تاریخی سن‌پترزبورگ دانست. این مرکز خرید دارای 100 مغازه شامل برند‌های روس و بین‌المللی است. شما می‌توانید بعد از خرید در رستوران‌های این پاساژ به بهترین منظره شهر غذا بخورید یا برای استراحت از مرکز تخصصی ماساژ و سالن‌های زیبایی آن بهره ببرید. ساعت کاری این مرکز تجاری از ساعت 10 صبح تا 11 شب می‌باشد.
در سنپترزبورگ می‌توانید از مرکز خرید چندمنظوره نوسکی نیز خرید کنید
 
آدرس:Nevsky Ave, 114-116, St Petersburg, Russia, 191025
نزدیک‌ترین ایستگاه مترو: metro station "Pl. Vosstaniya"
آدرس سایت: https://www.nevskycentre.ru/
 
 

مرکز خرید روسیه  leto

طراحی منحصر به فرد این مرکز خرید نظر هر بینند‌ه‌ای را به خود جلب می‌کند. leto دارای 185 مغازه با تنوع بی‌نظیری در کالاهای مختلف است. یکی از ویژگی‌های مهم این مرکز خرید پارک غذای آن با 25 کافه و رستوران مختلف است که هر سلیقه غذایی را برای یک استراحت کوتاه بعد از خرید پوشش می‌دهد. همچنین برای تجربه هیجان بیشتر بعد از خرید می‌توانید از بازی ترامپولین این مجموعه استفاده کنید.
مرکز خرید لتو یک جاذبه گردشگری، با 25 رستوران و فضاهای خیلی عالی برای خرید است
 
آدرس: 196240, Pulkovskoe highway, 25, bldg. 1, lit. A
آدرس سایت: https://letomall.ru/
 
 

سخن آخر

مراکز خرید روسیه می‌تواند تجربه لذت بخشی از خرید همراه با سرگرمی و چشیدن غذاهای خوش طعم و باکیفیت را برای شما به ارمغان بیاورد. پس از خواندن این مقاله به راحتی می‌توانید مراکز خرید نزدیک به محل اقامت خود را یافته و متناسب با امکاناتی که در آن موجود است، یکی را برای برای تجربه‌ خریدی فوق‌العاده، انتخاب کنید. اگر برای شرکت در تور روسیه دالاهو سوالی دارید می‌توانید با همکاران ما با شماره 02141663000 تماس بگیرید تا شما را درباره قیمت تور روسیه، زمان تور روسیه و نکات مهم تور روسیه راهنمایی کنند.


1403/05/26 | کد مطلب: 5048
تحریریه دالاهو


  • به اشتراک بگذارید:



بحث و تبادل نظر
نظر دهید تعداد کاراکتر مانده: 300
انصراف
  • متن
  • نام
  • ایمیل
برای اینکه مطالب بعدی وبلاگ دالاهو را از دست ندهید در خبرنامه ثبت‌نام کنید.
ثبت‌نام
با وارد کردن ایمیل خود مطالبی خواندنی و جذاب دریافت کنید.